• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:15 schreef heywoodu het volgende:
"De nieuwe Kromo", DeLuna vindt dit niet leuk.
Of de nieuwe De Bruin.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:15 schreef heywoodu het volgende:
Ze zwemt ook de vlinderslag volgens mij, dus ze past wel in dat plaatjequote:
Indrukwekkend.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:36 schreef TheArt het volgende:
Voor de mensen die de inhaalrace van Steenbergen nog niet hebben gezien:
Finale 4x100 vrij:
Op de 100 vrij zou ze met de vorm van vandaag (van haar en de Russinnen) ruim voor Openysheva en Kameneva moeten eindigen, die op hun beurt dan weer mijlenver voorliggen op de nummers 4 en verder.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:02 schreef Aguero het volgende:
[..]
Indrukwekkend.![]()
Ik zie dat de zich ook als snelste heeft geplaatst voor de 100 meter vrij finale, hoeveel medailles mogen we van haar verwachten?
quote:"Dit was de eerste serieuze volleybalwedstrijd die we onder mijn leiding gespeeld hebben. Alles draaide om deze kwartfinale. En dan spelen we de slechtste wedstrijd tot nu toe".
Bij bondscoach Giovanni Guidetti kwam het stoom uit de oren na de kansloze 3-0 nederlaag tegen gastland Azerbeidzjan in de kwartfinales van de Europese Spelen.
Zege cadeau gedaan
De Italiaan, die in januari werd aangesteld, vond dat zijn ploeg mentaal door de ondergrens was gezakt. "Dit zou een wedstrijd moeten zijn, die iedereen wil spelen. We waren angstig, bang om de dingen te doen die we normaal altijd doen."
"Ik heb er vrede mee om te verliezen van een team dat beter is dan wij. Azerbeidzjan was de makkelijkste tegenstander in de kwartfinales van dit toernooi. Dan verliezen we. Wij hebben ze de zege gewoon cadeau gedaan."
Hoe nu verder richting de Europese kampioenschappen in september in Nederland en België? "Je kunt een team alles leren, maar verantwoordelijkheidsbesef en mentale weerbaarheid is moeilijk aan te leren. Ik maak me grote zorgen."
Ze lijkt meer op Femke Heemskerk, ook gezien haar talent op de wisselslag..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zwemt ook de vlinderslag volgens mij, dus ze past wel in dat plaatje
Nee want ze lijkt niet op Kromo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop dat ze de killersmentaliteit iets eerder te pakken heeft, maar dat gold eigenlijk ook voor De Bruijn, die heeft feitelijk jaren weggegooidquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze lijkt meer op Femke Heemskerk, ook gezien haar talent op de wisselslag..
Ik hoop het. Tot nu toe lijkt het er wel op in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de killersmentaliteit iets eerder te pakken heeft, maar dat gold eigenlijk ook voor De Bruijn, die heeft feitelijk jaren weggegooid
idd helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Hallo mental coaching, zo structureel onderschat in de vaderlandse topsport
HGH was in die tijd gewoon wat duurder dan nu, plus dat andere spul waardoor de Bruijn er op den duur uit ging zien als een transseksueel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de killersmentaliteit iets eerder te pakken heeft, maar dat gold eigenlijk ook voor De Bruijn, die heeft feitelijk jaren weggegooid
Ze heeft vorige maand wel gewoon de Masters gewonnen. Daar mogen alleen de top-16 van de World Ranking per klasse meedoen. Ze versloeg daar echt allemaal toppers waar ze het normaal erg lastig tegen heeft. Achtereenvolgens: Klys(brons WK 2014), Emane (brons OS 2012) en Graf. En in de finale zelfs van Alvear, de wereldkampioen van de afgelopen 2 WK'squote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag net een reportage over Kim Polling bij Nieuwsuur over haar mislukte WK en de psychische nasleep ervan... ze komt toch nog niet heel stabiel over
Strakke timingquote:Op woensdag 24 juni 2015 06:00 schreef Max23 het volgende:
Schermen en zwemmen vandaag![]()
Om 15:30 de halve finale van Fontijn
Ik had de wekker om 3:55 gezet, werd ik 4:58 wakkerquote:
Ik had hem om 3:30 gezet en werd om 3:00 wakkerquote:Op woensdag 24 juni 2015 06:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik had de wekker om 3:55 gezet, werd ik 4:58 wakker![]()
Maar ja, tweede helft gezien en nu gelijk door met ES
Tja, die vent was in het jaar voor de Spelen goed met WK-zilver, maar daarna heeft ie nooit meer iets gepresteerd eigenlijk.quote:
In de groepsfase inderdaad tot de 5 ja. Bij de eliminatieronde is het 3 perioden van 3 minuten. Als iemand 15 behaalt is het ook klaar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 06:07 schreef heywoodu het volgende:
Eerste tot de 5 dus, tijd maakt schijnbaar niet echt uit? (bij de sabel gisteren werd overal 5 punten gescoord door de winnaar)
quote:Op woensdag 24 juni 2015 06:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
In de groepsfase inderdaad tot de 5 ja. Bij de eliminatieronde is het 3 perioden van 3 minuten. Als iemand 15 behaalt is het ook klaar.
http://www.sport.fi/syste(...)0-%20Version%202.pdf
Er zijn nu dus 35 deelnemers, en daarvan mogen er mag 28 door naar de eerste eliminatieronde (top-4 krijgt een bye dan). Waarom doen ze niet gewoon 32 doorquote:
quote:
Ja daarom en in die laatste twee heats zit zo ongeveer iedereen onder de 4:20.quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:06 schreef Max23 het volgende:
4:21:89 meh, sneller dan haar inschrijftijd
Maar twee weken geleden zwom ze 4:16:85
quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:18 schreef Max23 het volgende:
4:20:16 was genoeg geweest om de finale te halen
Die man is beter in vorm nu, die weet eindelijk dat er maar 2 per land door mogenquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die vrouw trouwens die zegt dat Openysheva de 50 en 100 vrij gaat domineren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:24 schreef Max23 het volgende:
Carola Bott weer bij het badminton nu
Oh god, hij heeft er weer één gezien hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ze haalt het niet bij Betschart maar jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh god, hij heeft er weer één gezien hoor
Geen topper die matig gepresteerd heeft ofzo?quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:30 schreef Max23 het volgende:
Daardoor maar 4e in de poule, maar belangrijker v/b van 0,5 en een saldo van +2
Ze gaan dadelijk iedereen ranken, waardoor het schema van de knockouts ontstaat. Dat kan een redelijk lastige loting worden zo
Geen idee, ik kijk dit nooitquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen topper die matig gepresteerd heeft ofzo?
Bida wordt al lastig genoegquote:Op woensdag 24 juni 2015 08:14 schreef heywoodu het volgende:
Verwijlen zo eerst tegen Bida, bij winst tegen Nikishin
Met een beetje pech geen seconde Verwijlen dus in beeldquote:Op woensdag 24 juni 2015 08:18 schreef Max23 het volgende:
Overigens wordt de wedstrijd dadelijk niet uitgezonden, aangezien de stream de blauwe piste doet
Eigenlijk vind ik dat niet zo erg, die overdreven reacties als hij ook maar 1 punt maaktquote:Op woensdag 24 juni 2015 08:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met een beetje pech geen seconde Verwijlen dus in beeld
Dan gaat Bas nu verliezen: 1m90 tegen 1m94quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:42 schreef heywoodu het volgende:
Hoe langer je bent, hoe groter de kans om te winnen, aldus de commentator.
Hij moet dadelijk weer op de rode piste, terwijl er ook weer een wedstrijd op de blauwe is. Zal dus weer niet uitgezonden wordenquote:
Lijkt op punten voor tegenstander.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:02 schreef Max23 het volgende:
Rode kaart is puntaftrek of punt voor tegenstander?
"Penalty touch", dus ik denk een punten voor de tegenstander. In het scoreverloop staat ook niet dat Nikishin een punt kwijt is geraakt. Verwijlen ging van 7 naar 10.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:02 schreef Max23 het volgende:
Rode kaart is puntaftrek of punt voor tegenstander?
Van de schermers die hoger op de world ranking stonden dan Verwijlen vallen er al veel af. Mocht die tegen de Fransman zijn kwartfinale winnen, heeft hij sowieso een medaille want er is geen wedstrijd om het brons.quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:09 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso door naar de laatste 32 (top-4 van elke poule):
Novosjolov: 13
Borel: 14
Nikishin: 16
Gustin: 20
Jerent: 21
Vuorinen: 22
Zawrotniak: 25
Trevejo: 27
Cimini: 37
Fichera: 44
Verwijlen: 57
Nope, weer op de rode mat, alle kwartfinales tegelijkquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over 5 minuten Bas Verwijlen, hopelijk wel op stream
quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nope, weer op de rode mat, alle kwartfinales tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat is de zilveren medaillewinnaar van de afgelopen OSquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:56 schreef heywoodu het volgende:
Die Noor op de gele piste gaat helemaal uit z'n plaat
Prima toernooi voor zijn doen. Maarja, die Fransman staat meer dan 30 plaatsen hoger op de rankingquote:
Zijn WK-resultaten en dan dat zilver op de Spelen ertussenquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is de zilveren medaillewinnaar van de afgelopen OS
Zonderquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:59 schreef Max23 het volgende:
Overigens worden de 3x3 basketballers vandaag niet uitgezonden, die spelen op veld 2 om 13:20 en 17:20
Sowieso, het was zo dramatisch gisterquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zonder Fokke en Ndina vind ik het ook geen kut aan eigenlijk
Terechtquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:59 schreef Max23 het volgende:
Overigens worden de 3x3 basketballers vandaag niet uitgezonden, die spelen op veld 2 om 13:20 en 17:20
quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:42 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Is weer co-commentator bij het 3x3 basketbal
Cool hequote:Op woensdag 24 juni 2015 13:09 schreef DeLuna het volgende:
Dit is gewoon basketbal zoals we het op school oefenden.
Ben nog even Nederland op het WK CP-voetbal aan het kijken (kwartfinale WK, maar ik kijk uitgesteld dus wil een evt uitslag nog niet wetenquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:28 schreef Max23 het volgende:
Beachsoccer ook live op de stream nu
Frass vindt dit leuk
Gosschalk 2/11quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:14 schreef Max23 het volgende:
3x3 basketbalsters hebben verloren van Azerbaijan 10-14![]()
http://www.baku2015.com/b(...)rt-hp-schline-result
Heinen: 0 punten uit 7 pogingen
De app zegt dat ze voor 8 goud gaat.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is natuurlijk geen verrassing voor haar dat ze wint
Ze heeft al 2 binnenquote:
Dat kan ze wel willen, maar Steenbergen.quote:
Steenbergen ook als ze zo doorgaat.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:47 schreef DeLuna het volgende:
Kyle Stolk zwom op deze leeftijd al onder de 50.
Vorig jaar zwom ze nog 57.32 rond deze tijd. Dus volgend jaar zwemt ze inderdaad onder de 50 als het zo doorgaat.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Steenbergen ook als ze zo doorgaat.
Ik heb niet veel gekeken dit toernooi maar bij bijvoorbeeld het wielrennen had ik ook niet echt het idee dat er een deskundige commentator zat.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Ben ik de enige die zich helemaal kapot ergert aan dit commentaar?
Die vrouw ook, die weet gewoon echt niet waar ze het in vredesnaam over moet hebben dus dan krijg je van die vreselijk slechte algemene dingen als "Dit was de eerste finale van de avond en de medailles gingen naar Rusland, Groot-Brittannië en Duitsland, die er dus weer een medaille bij hebben op de medaillespiegel" en "Dit is de 400 meter vrije slag, dat is altijd weer langer dan de 200 meter vrije slag dus ze zijn langer onderweg en de verschillen zijn soms groter omdat het een langere afstand is."
Nee inderdaad, maar dat is bij elke sport dus zo. Er zitten overal alleen maar mensen die gehoord hebben "hey doe jij daar even het commentaar?", waarna ze op Wikipedia wat regels opgezocht hebben en die vervolgens de hele dag opdreunen + wie de medailles gewonnen heeft + wat de tussenstand is + dingen als "we hebben nog veel finales te gaan hier op de tweede avond van het zwemmen tijdens de eerste Europese Spelen hier in Baku" om de zinnen maar zo lang mogelijk te maken om de tijd te vullenquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb niet veel gekeken maar bij bijvoorbeeld het wielrennen had ik ook niet echt het idee dat er een deskundige commentator zat.
Werkverschaffingquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar dat is bij elke sport dus zo. Er zitten overal alleen maar mensen die gehoord hebben "hey doe jij daar even het commentaar?", waarna ze op Wikipedia wat regels opgezocht hebben en die vervolgens de hele dag opdreunen + wie de medailles gewonnen heeft + wat de tussenstand is + dingen als "we hebben nog veel finales te gaan hier op de tweede avond van het zwemmen tijdens de eerste Europese Spelen hier in Baku" om de zinnen maar zo lang mogelijk te maken om de tijd te vullen
Man man man.
Voorlopig liggen ze mooi op schemaquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:09 schreef Max23 het volgende:
Ze moeten trouwens niet te veel uitlopen voordat Steenbergen moet, want om 15:30 moet Fontijn haar halve finale boksen
Dat hoorde ik ook al.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:12 schreef Max23 het volgende:
"He is taking the title!........ In the first semi-final"
![]()
100 vrij duurt maar 53 seconden hoor, dat is langer dan het boksen.quote:
Boksen gewoon alvast op pauze zetten.quote:
Ze hoeft maar een paar passen naar voren.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
Die Russin zal zo weer moeten zwemmen. Lekker dan
Tenzij Openysheva ineens 52.5 zwemt ofzo.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou na gisteren echt teleurgesteld zijn als Steenbergen geen goud wint eigenlijk.
Ik ook.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou na gisteren echt teleurgesteld zijn als Steenbergen geen goud wint eigenlijk.
Ze had een slechte start, daar valt nog wat te winnen.quote:
Lijesen om hulp vragen.quote:
Bedankt, ik ga nu mooi op 5 schermen tegelijk naar Fontijn kijkenquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.baku2015.com/v(...)ve-video-boxing.html
![]()
![]()
![]()
Net op tijdquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dan mag je helemaal niks gaan missenquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga nu mooi op 5 schermen tegelijk naar Fontijn kijken
Prioriteitenquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:32 schreef Max23 het volgende:
Precies op tijd voor het boksen, en daarna snel weg mijn diploma in ontvangst nemen
Die kans is wel heel erg groot ja, tenzij ze nog terugvalt ofzo.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Wtf hoe goed is die Marrit wel niet? Op mijn 15de speelde ik nog met Lego en playmobile en stoepkrijt. Gaat ze nu ook naar Rio volgend jaar?
Dikke kans dat ze op 4x100 relay in actie komt met Heemskerk en Kromowidjojoquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Wtf hoe goed is die Marrit wel niet? Op mijn 15de speelde ik nog met Lego en playmobile en stoepkrijt. Gaat ze nu ook naar Rio volgend jaar?
Maar met die 3 hebben we toch niet eens een 4de zwemster nodig? Dat winnen we dan nog met 1 been.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dikke kans dat ze op 4x100 relay in actie komt met Heemskerk en Kromowidjojo
Die komen pas na de Olympische Spelen in actie.quote:
Mja, laten we dat niet te hard roepen maar zo ongeveer jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar met die 3 hebben we toch niet eens een 4de zwemster nodig? Dat winnen we dan nog met 1 been.
Australië is er nog natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, laten we dat niet te hard roepen maar zo ongeveer ja
Nou nee, voorlopig is de nr4 van Australië nog wel ff een heel stuk beter dan die van Nederlandquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, laten we dat niet te hard roepen maar zo ongeveer ja
nah, die Australische dames willen ook niet voor jan met de korte achternaam meedoen, dus je hebt wel een uitzonderlijk goede Inge Dekker nodig, maar daarna zien de Aussies alleen nog maar oranjequote:Op woensdag 24 juni 2015 15:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar met die 3 hebben we toch niet eens een 4de zwemster nodig? Dat winnen we dan nog met 1 been.
Toen was je dus ook al bij de OSquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:47 schreef heywoodu het volgende:
Finale![]()
![]()
![]()
PS: Op mijn 15e keek ik al 10 jaar Eurosport
Ik zou geen een Australische zwemster kunnen noemen of herkennen, jij wel? Dat is tenminste al 1 zekere gouden medaille.quote:
Als Maud nog progressie boekt dit jaar heb je Inge Dekker niet nodig. Hooguit voor de series.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nah, die Australische dames willen ook niet voor jan met de korte achternaam meedoen, dus je hebt wel een uitzonderlijk goede Inge Dekker nodig, maar daarna zien de Aussies alleen nog maar oranje
quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou geen een Australische zwemster kunnen noemen of herkennen, jij wel? Dat is tenminste al 1 zekere gouden medaille.
Ze hebben de nummers 1, 4, 5, 6 en 8 van de wereld dit jaar. Nederland de nummers 2, 7, 11 en geen idee (niet top-20 in elk geval). Ik zet m'n geld nog even op Australië.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou geen een Australische zwemster kunnen noemen of herkennen, jij wel? Dat is tenminste al 1 zekere gouden medaille.
Ik zou als ik jou was maar niet te zeker zijn. Australië is momenteel echt veel sneller.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
dat is wel waar. Hoe dan ook zal de 4e Nederlandse ruim onder de 54 seconden moeten duiken wil het relayteam kans hebben op goudquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als Maud nog progressie boekt dit jaar heb je Inge Dekker niet nodig. Hooguit voor de series.
Australie is wel sterk in breedtequote:Op woensdag 24 juni 2015 15:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sowieso geen Schlanger in Rio.quote:
Jeroen Grueter die nog wat moet leren over enthousiasme?quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:50 schreef Jason22 het volgende:
Die zwemcommentator is wel heel enthousiast. Daar kan Jeroen Grueter wel wat van leren
Ok ik ken ze verder niet dus zo gevaarlijk zullen ze ook niet zijn. Ons grootste gevaar is onszelf en in het bijzonder Inge Dekker met haar broze mentale gesteldheid, die heeft het woord choken op haar voorhoofd staan. Gelukkig doet die manische Marleen Veldhuis niet meer mee.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]Dat is jouw inzicht. Cate en Bronte Campbell zijn best een 'probleem'. Evenals Melanie Schlanger.
Vind die nummer 2 toch ook wel nummer 1 van de wereld. Chauvinistisch noemen ze dat geloof ik.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze hebben de nummers 1, 4, 5, 6 en 8 van de wereld dit jaar. Nederland de nummers 2, 7, 11 en geen idee (niet top-20 in elk geval). Ik zet m'n geld nog even op Australië.
Oké, is goed. Laat maar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok ik ken ze verder niet dus zo gevaarlijk zullen ze ook niet zijn. Ons grootste gevaar is onszelf en in het bijzonder Inge Dekker met haar broze mentale gesteldheid, die heeft het woord choken op haar voorhoofd staan. Gelukkig doet die manische Marleen Veldhuis niet meer mee.
Mijn ex was bijna au-pair bij Veldhuis geworden, om er maar eens een heroïsche anekdote in te gooien.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok ik ken ze verder niet dus zo gevaarlijk zullen ze ook niet zijn. Ons grootste gevaar is onszelf en in het bijzonder Inge Dekker met haar broze mentale gesteldheid, die heeft het woord choken op haar voorhoofd staan. Gelukkig doet die manische Marleen Veldhuis niet meer mee.
Bij Ranomi's gouden medaill in Londen vond ik het het commentaar nogal mat (In mijn herinnering)quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeroen Grueter die nog wat moet leren over enthousiasme?
Is ze ook zie ik nu, want ze hebben allebei 52.69 staanquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:53 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Vind die nummer 2 toch ook wel nummer 1 van de wereld. Chauvinistisch noemen ze dat geloof ik.
Ja maar we kennen Campbell niet dus zo gevaarlijk zal ze niet zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is ze ook zie ik nu, want ze hebben allebei 52.69 staan
Marrit Steenbergen gaat ze volgend jaar allemaal naar huis zwemmenquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]Dat is jouw inzicht. Cate en Bronte Campbell zijn best een 'probleem'. Evenals Melanie Schlanger.
Steenbergen staat er niet bijquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:52 schreef Aguero het volgende:
http://swimswam.com/ranking/2014-2015-lcm-women-100-free/
Best veel Australiërs in dit lijstje.
Zoek jij maar een andere sport uit. Zwemmen is te moeilijk voor je blijkbaar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik doordat ze toen al dé favoriet wasquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:54 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Bij Ranomi's gouden medaill in Londen vond ik het het commentaar nogal mat (In mijn herinnering)
Dat doet ze nu al, stel je eens voor wat ze over een jaar allemaal kan, dat lichaam is natuurlijk volop in ontwikkeling. Rio gaat fantastisch worden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Marrit Steenbergen gaat ze volgend jaar allemaal naar huis zwemmen
Of door Hans van Zetten natuurlijk!quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik doordat ze toen al dé favoriet was
NOS-site is kut nu, maar ik kan me nog Phelps vs Cavic herinneren (WK 2009, de rematch) waar hij uit z'n plaat ging of nog verder terug Van den Hoogenband ("Van den Hoogenbaaaaand....wint, HIJ WINT!!")
Als we maar niet van Missy (quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar we kennen Campbell niet dus zo gevaarlijk zal ze niet zijn.
Bij Jason Lezak op de 4x100m in 2008 en Phelps v Cavic diezelfde spelen was hij toch behoorlijk enthousiast.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:54 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Bij Ranomi's gouden medaill in Londen vond ik het het commentaar nogal mat (In mijn herinnering)
http://www.swimvortex.com/swimming-world-rankings/quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Steenbergen staat er niet bij
Laten we maar een stok achter deur houden..quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat doet ze nu al, stel je eens voor wat ze over een jaar allemaal kan, dat lichaam is natuurlijk volop in ontwikkeling. Rio gaat fantastisch worden.
En bijquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bij Jason Lezak op de 4x100m en Phelps v Cavic die zelfde spelen was hij toch behoorlijk enthousiast.
Welnee, niet op de 100 vrij. Die kan zich beter bezighouden met de 100 en 200 rug, daar hebben we toch niks te zoeken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als we maar niet van Missy () Franklin verliezen met d'r gejengel altijd
Snelste Australische dames dit seizoen:quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als we maar niet van Missy () Franklin verliezen met d'r gejengel altijd
Ik bedoel op de 4x100, ik vind de VS altijd gevaarlijk bij zoiets als die Franklins en Coughlins en Manuels ineens weer gaan piekenquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welnee, niet op de 100 vrij. Die kan zich beter bezighouden met de 100 en 200 rug, daar hebben we toch niks te zoeken.
Welkom bij de "Ik heb de pest aan Missy Franklin"-clubquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:59 schreef swimmie86 het volgende:
[..]echt geen Franklin. Dat verpest de hele Spelen. Kan haar echt niet uitstaan.
Coughlin is oud.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel op de 4x100, ik vind de VS altijd gevaarlijk bij zoiets als die Franklins en Coughlins en Manuels ineens weer gaan pieken
Is daar een club van? Yes, ben ik niet alleen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welkom bij de "Ik heb de pest aan Missy Franklin"-club
Ik kan er in elk geval beter mee leven als Nederland verliest van de Australische zwemsters die we allemaal niet kennen dan van Franklin.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Coughlin is oud.![]()
Nee maar ik acht de kans klein hoor dat zij een kans maken op de 4x100 vrij.
Ik ben ook voorzitter van de "Ik heb Bert le Clos in het echt gezien"-club.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:01 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Is daar een club van! Yes, ben ik niet alleen.
Ik wou het alleen zo vriendelijk mogelijk brengen.
Alleen voor Jacco dan. Want de zwemsters ken ik niet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan er in elk geval beter mee leven als Nederland verliest van de Australische zwemsters die we allemaal niet kennen dan van Franklin.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:02 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Alleen voor Jacco dan. Want de zwemsters ken ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |