• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:15 schreef heywoodu het volgende:
"De nieuwe Kromo", DeLuna vindt dit niet leuk.
Of de nieuwe De Bruin.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:15 schreef heywoodu het volgende:
Ze zwemt ook de vlinderslag volgens mij, dus ze past wel in dat plaatjequote:
Indrukwekkend.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:36 schreef TheArt het volgende:
Voor de mensen die de inhaalrace van Steenbergen nog niet hebben gezien:
Finale 4x100 vrij:
Op de 100 vrij zou ze met de vorm van vandaag (van haar en de Russinnen) ruim voor Openysheva en Kameneva moeten eindigen, die op hun beurt dan weer mijlenver voorliggen op de nummers 4 en verder.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:02 schreef Aguero het volgende:
[..]
Indrukwekkend.![]()
Ik zie dat de zich ook als snelste heeft geplaatst voor de 100 meter vrij finale, hoeveel medailles mogen we van haar verwachten?
quote:"Dit was de eerste serieuze volleybalwedstrijd die we onder mijn leiding gespeeld hebben. Alles draaide om deze kwartfinale. En dan spelen we de slechtste wedstrijd tot nu toe".
Bij bondscoach Giovanni Guidetti kwam het stoom uit de oren na de kansloze 3-0 nederlaag tegen gastland Azerbeidzjan in de kwartfinales van de Europese Spelen.
Zege cadeau gedaan
De Italiaan, die in januari werd aangesteld, vond dat zijn ploeg mentaal door de ondergrens was gezakt. "Dit zou een wedstrijd moeten zijn, die iedereen wil spelen. We waren angstig, bang om de dingen te doen die we normaal altijd doen."
"Ik heb er vrede mee om te verliezen van een team dat beter is dan wij. Azerbeidzjan was de makkelijkste tegenstander in de kwartfinales van dit toernooi. Dan verliezen we. Wij hebben ze de zege gewoon cadeau gedaan."
Hoe nu verder richting de Europese kampioenschappen in september in Nederland en België? "Je kunt een team alles leren, maar verantwoordelijkheidsbesef en mentale weerbaarheid is moeilijk aan te leren. Ik maak me grote zorgen."
Ze lijkt meer op Femke Heemskerk, ook gezien haar talent op de wisselslag..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zwemt ook de vlinderslag volgens mij, dus ze past wel in dat plaatje
Nee want ze lijkt niet op Kromo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop dat ze de killersmentaliteit iets eerder te pakken heeft, maar dat gold eigenlijk ook voor De Bruijn, die heeft feitelijk jaren weggegooidquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze lijkt meer op Femke Heemskerk, ook gezien haar talent op de wisselslag..
Ik hoop het. Tot nu toe lijkt het er wel op in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de killersmentaliteit iets eerder te pakken heeft, maar dat gold eigenlijk ook voor De Bruijn, die heeft feitelijk jaren weggegooid
idd helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Hallo mental coaching, zo structureel onderschat in de vaderlandse topsport
HGH was in die tijd gewoon wat duurder dan nu, plus dat andere spul waardoor de Bruijn er op den duur uit ging zien als een transseksueel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de killersmentaliteit iets eerder te pakken heeft, maar dat gold eigenlijk ook voor De Bruijn, die heeft feitelijk jaren weggegooid
Ze heeft vorige maand wel gewoon de Masters gewonnen. Daar mogen alleen de top-16 van de World Ranking per klasse meedoen. Ze versloeg daar echt allemaal toppers waar ze het normaal erg lastig tegen heeft. Achtereenvolgens: Klys(brons WK 2014), Emane (brons OS 2012) en Graf. En in de finale zelfs van Alvear, de wereldkampioen van de afgelopen 2 WK'squote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag net een reportage over Kim Polling bij Nieuwsuur over haar mislukte WK en de psychische nasleep ervan... ze komt toch nog niet heel stabiel over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |