En weer niet, right?quote:Op maandag 28 december 2015 20:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Gambit? Die is toch stilzwijgend gestorven omdat zowel de regisseur als die "dinges" Tatum eruit gestapt zijn?
waar sommige mensen zich al niet aan kunnen storenquote:Op maandag 28 december 2015 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer van die random riemen om zijn middel.
Ik wilde hem net hier plaatsenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[Screaming fan mode]oh my god! oh my god! oh my god! oh my god!![]()
![]()
![]()
[/screaming fan mode]
Zn pakkie is wel iets te CGI.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik wilde hem net hier plaatsen![]()
Spidey op het eind
nog niet het eindproduct hè.....quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zn pakkie is wel iets te CGI.
Vind dit juist veel toffer dan zijn oude pakken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zn pakkie is wel iets te CGI.
Zn oogjes zijn wel leuk <3quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:11 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Vind dit juist veel toffer dan zijn oude pakken.
Ik wacht nog even. Geanimeerde ogen verlagen iig het Power Ranger effect. Maar ik vond niks mis met de oude pakken eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:11 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Vind dit juist veel toffer dan zijn oude pakken.
Zeiken?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:44 schreef Deckard het volgende:
Mja dit deden we vroeger op het schoolplein ook.
Nee een beetje van die cliche werk. Als groepjes tegenover elkaar staan en dan urenlang lullen wie de beste is. En dat er dan zomaar iemand uit het niets komt om dan iets 'slims' te zeggen zoals spidey in dit verhaal.quote:
Maarja, het verhaal is toch gewoon gebaseerd op de comic? Dan weet je toch waar deze film uiteindelijk op uit zal draaien?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee een beetje van die cliche werk. Als groepjes tegenover elkaar staan en dan urenlang lullen wie de beste is. En dat er dan zomaar iemand uit het niets komt om dan iets 'slims' te zeggen zoals spidey in dit verhaal.
Het is echt steeds meer en meer pijnlijker hoe dit voor mensen zonder enige vorm van fantasie en diepgang is.
Verwacht je een soort van Spotlight of zo?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee een beetje van die cliche werk. Als groepjes tegenover elkaar staan en dan urenlang lullen wie de beste is. En dat er dan zomaar iemand uit het niets komt om dan iets 'slims' te zeggen zoals spidey in dit verhaal.
Het is echt steeds meer en meer pijnlijker hoe dit voor mensen zonder enige vorm van fantasie en diepgang is.
De glans is er bij Marvel wel aan het af gaan iig, het is leuk voor de fans die graag hun stripboeken zo getrouw mogelijk willen zien maar ik ben niet zo'n fan, ik wil gewoon leuke verhalen met de personages. Ik hoop dat Batman vs Superman dat betreft ook niet teveel leunt op de strip, al vrees ik het ergste.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:07 schreef Deckard het volgende:
Of laat ik het zo zeggen, ik heb plaatsvervangende schaamte als ik naar zo'n trailer kijk.
A-DCquote:Op zondag 20 maart 2016 21:32 schreef Ringo het volgende:
Batman vs Superman.
Wil ik graag in IMAX zien.
Maar waarom krijg ik daar overal gratis3D
bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |