quote:
quote:
Tussenstand FMT juni 2015:quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet alleen JC, maar niet precies hoe je het schrijft. Jim Cavaziel?
Dat zou best een kunnen kloppen ja. Zo goed is mijn geheugen niet :pquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die film waar je bij de trailer al in een deuk lag? Ik weet 'm, alleen de titel niet
quote:
Beetje wel ja... als ik nou eerst de film had gekeken en over 2 uur de vraag pas gesteld had dan is het een ander verhaalquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:54 schreef drakin het volgende:
hmm ik zie net welke film iedereen en ook dyon het laatst gecheckt heeft op icheckmovies en dan wordt het te makkelijk/telt vast als opzoeken.
pas checken op die site nadat je de vraag gesteld hebt is een beter idee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Beetje wel ja... als ik nou eerst de film had gekeken en over 2 uur de vraag pas gesteld had dan is het een ander verhaal
Dat is misschien ook een optie. Echter ben ik nogal vergeetachtigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:57 schreef drakin het volgende:
[..]
pas checken op die site nadat je de vraag gesteld hebt is een beter idee.
En nog niet eens 40quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is misschien ook een optie. Echter ben ik nogal vergeetachtig
En hoe heet die? Misschien heb je dan nog wel een punt te pakkenquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:53 schreef picodealion het volgende:
Is dit een vervolg op The Best Exotic Marigold Hotel ofzo?
quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:10 schreef picodealion het volgende:
Ik heb geen idee, ik wist niet eens dat er een vervolg was. The Best Exotic Marigold Hotel 2?
Hanna zonder h, en het is Saoirse. Kan ik niet goedrekenen dus.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:53 schreef pipster het volgende:
Hannah, Cate Blanchett, Saorise Ronan, Eric Bana
quote:
En dat maakt alweer 5quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:47 schreef hornage het volgende:
Speed Racer
Monster
The Addams Family
The Addams Family Values
Nu alleen de film nog inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:19 schreef pipster het volgende:
Lijkt me Kate Winslet, kan er alleen geen film bij plaatsen.
Mmmm, daar kan ik zo niets over vinden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ken hem alleen uit Streched. Maar ik weet zeker dat dit niet Streched is
quote:In the book Patrick Wilson's character is called Todd. It was changed to Brad, probably because the writer and director of the film is Todd Field.
quote:
. i . . . e . . i . . . e nquote:
. i t t . e . . i . . . e nquote:
quote:Sir William Gull: Laudanum is a derivative of opium. Apart from doctors and addicts, not many would be able to detect it. How long have you been chasing the dragon, Inspector?
picodealion + 1quote:
Sorry, vergeet weer te quoten bij het punten uitdelen. Jouw beurt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:21 schreef pipster het volgende:
From Hell, Heather Graham en Sjonnie Depp.
quote:The story revolves around the passengers of a yachting trip in the Atlantic Ocean who, when struck by mysterious weather conditions, jump to another ship only to experience greater havoc on the open seas.
Daar won hij zijn twee Oscars mee.quote:
Die was dan ook makkelijk, dat stond bij het overlijdensberichtquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar won hij zijn twee Oscars mee.
1/5
Allemaal goed.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:40 schreef DragonFodder het volgende:
star trek the wrath of kahn
WP wolfgang petersen? the perfect storm?
ron howard? apollo 13, cocoon, willow, ransom
dat is ook een componist. Schreef onder andere "may it be".quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:53 schreef picodealion het volgende:
John Williams is denk ik een componist, die ander heb ik nooit van gehoord..
Ja!quote:
Correct, ga verder.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef sasquatsch het volgende:
PJ als in Peter Jackson? Lord of the Rings?
Dan kom ik op de volgende ketting:
john williams - star wars - harrison ford - devil's own - brad pitt - troy - sean bean - lord of the rings - howard shore
quote:Every bassist in the movie plays with a pick rather than their fingers.
quote:Whenever a picture of [] is shown in the record store, you can hear the store alarm going off in the background.
quote:Whenand his friends are walking to Julie's party, there is a building in the background with a lit-up "Flight Center" sign - the L, however, is flickering, so it actually reads "Fight Center".
quote:The 8-bit Universal logo at the beginning of the film was Edgar Wright's idea; it was then designed by his brother Oscar Wright, the concept designer and storyboard artist on the film. The logo seen in the final film was actually only a first-draft. It was not yet considered finished when test screenings began, but audiences reacted so positively to it that it was decided that no further work need be done.
quote:The star on Ramona's bag changes in accordance with her hair color.
quote:Anna Kendrick, as the character, wears the actual name badge of the real-life Stacy, on whom the comic creator, Bryan Lee O'Malley, based the character. (In one of the DVD commentaries, Kendrick specifically asks that someone add this trivia to IMDb.)
quote:Michael Cera admitted that whilst filming in the record store he ended up buying a lot of albums.
Correct.quote:
Helaas, film komt uit 1950. Sorry voor het niet onderhouden van de vraag.. Niemand die deze man kent? SHquote:
Klopt! Ik geef je maar gelijk het punt, want ik denk dat de naam iets te moeilijk is.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:08 schreef ellone het volgende:
De naam kom ik niet op, maar de film moet The Asphalt Jungle zijn dan. Dat plaatje komt me bekend voor en zo veel heb ik nou ook weer niet gezien uit 1950.
Dat is over het algemeen niet zo handig. Dit is niet een al te moeilijke vraag dus ik denk dat we er wel uitkomen deze keer, maar als je weet dat je voor lange tijd je vraag niet kan onderhouden kan je beter sowieso geen antwoord geven.quote:Op maandag 29 juni 2015 07:12 schreef ellone het volgende:
Ik moet wel werken vandaag en kan niet voor 5u reageren, dus als het heel snel gaat ga gerust door.
Kirk Douglas in Spartacus klopt natuurlijk helemaal 2/6.quote:Op maandag 29 juni 2015 08:02 schreef picodealion het volgende:
Dit lijkt me Kirk Douglas in Spartacus. Meer films weet ik zo niet.
[..]
Dat is over het algemeen niet zo handig. Dit is niet een al te moeilijke vraag dus ik denk dat we er wel uitkomen deze keer, maar als je weet dat je voor lange tijd je vraag niet kan onderhouden kan je beter sowieso geen antwoord geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijkt veel films
Snel Sasje + 1quote:Op maandag 29 juni 2015 15:44 schreef sasquatsch het volgende:
Ziet eruit als Grease
Olivia Newton-John
John Travolta
Stockard Channing
Lorenzo Lamas
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat John Travolta rechts op de foto met de soldaten op het schip?
3/4quote:
quote:adaptation of James Jones' autobiographical 1962 novel, focusing on the conflict at Guadalcanal during the second World War.
Jawel.quote:
The Fugitive van FF is ook goed.quote:
Tussenstand FMT juni 2015:quote:
Netjes!quote:
3/5quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:59 schreef pipster het volgende:
Men in Black
Jurassic World
Full MEtal Jacket
4/5quote:
Neequote:
Neequote:
En dat is 5quote:
Te laatquote:
dyon +1quote:
5/7quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:48 schreef FireFox1 het volgende:
Dare Devil.
Sin City
Armageddon
The Whole Nine Yards
5/7quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:48 schreef hornage het volgende:
Sin City
Daredevil
The Whole Nine Yards
The Whole Ten Yards:N
Armageddon
Con Air?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:54 schreef dyonvbaal het volgende:
-een stem in een superhelden film. Geruchten zijn dat er een reboot van deze superheldenfilm komt met meerdere van deze superheld in 1 film
-een stem in een film met dieren. Huisdieren voornamelijk
-een gamekarakter in een film. Er zijn meerder films van deze game. Waaronder verschillende animaties en 3 live action films
-een animatie met dieren. deel 1 van intussen 3 (bijna in de bios)
Ik wil dan eigenlijk de naam aangezien 2 niet in de titel voorkomt.. maar ja anders staat hij nog uren openquote:
quote:The lot number of the broken chandelier at the auction is 666.
quote:The chandelier used was 17 feet high and 13.2 feet wide, and was hung with more than 20,000 full cut Swarovski crystal pendants. It was produced by Tisserant in Paris, and it took four months to construct and five days to assemble at the studio.
quote:The movie went through 18 masks, mostly because the masks would get fingerprints on it.
quote:The character Raoul wears a cross under his clothing which can be seen during the fight scene in the cemetery and in the final lair scene.
quote:In the beginning of the movie, the retiring owner, Lefevre, says that the only way to please Carlotta is, "Grovel, grovel". This is part of a song from Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat, another one ofs shows.
Tussenstand FMT juni 2015:quote:
quote:Danger Zone - Kenny Loggins
Lead Me On - Teena Marie
Heaven In Your Eyes - Loverboy
Through The Fire - Larry Greene
Snel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |