Ja.quote:
Elia speelt niet meer bij Southampton maakte trouwens op zijn eerste wedstrijd nagelaten weinig indruk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gevalletje Elia die van ADO naar Twente kwam... en lees nu dat die knul ook bij Southampton speelt
Ah, was zo te zien een huurling.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Elia speelt niet meer bij Southampton maakte trouwens op zijn eerste wedstrijd nagelaten weinig indruk.
Ja de eerste wedstrijd was hij wel belangrijk of niet? Een assist en een goal ofzo dacht ik?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Elia speelt niet meer bij Southampton maakte trouwens op zijn eerste wedstrijd nagelaten weinig indruk.
Volgens mij zelf twee goals bij een uit-overwinning.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja de eerste wedstrijd was hij wel belangrijk of niet? Een assist en een goal ofzo dacht ik?
twitter:Wgoorman twitterde op woensdag 08-07-2015 om 16:02:32Kyle Ebecillio ook op wensenlijstje Ronald Koeman #fctwente #Southampton reageer retweet
"De Sjempjunsjip is een prima doelstelling voor een fantastische club als Zoufemptun"quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"De Championship is een prima doelstelling voor een fantastische club als Zoufemptun"
Strakquote:Op maandag 13 juli 2015 17:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Hop sponsort, verdedigert (met optie tot koop)!
Ik ben blij man. Al heb ik geen idee hoe die Bruno het doet natuurlijk.
[ afbeelding ]
Dan mag de organisatie wel heel wat beter zijn dan vorig seizoen.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Het zijn natuurlijk momentopnames, maar je kan wel zien dat hij het duel niet schuwt en wel goed doorheeft waar de bal heen gaat.Denk dat hij wel een mooi seizoen kan draaien!
Zelfde dubio hierquote:Op maandag 13 juli 2015 21:48 schreef tcr het volgende:
[..]
Net zaterdag zonder gekocht, nog niet uit of ik het erop laat drukken, wel mooi zo zonder...
Knap als je dat middenveld houdt, dat is zeker top 5 waardig. Verdediging is afwachten en de keeper en spits zijn (vooralsnog) erg matig. Maar linkerrijtje mag je wel verwachten met zo'n basiself.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoals het er naar uit ziet zal dit de opstelling van komend seizoen wel worden:
--------------- Børven /aankoop / jeugd --------------
Mokhtar ------------ Ziyech ------------------ Corona
------------------ Tapia - Gutiérrez ---------------------
----- Schilder - Katsikas - Uvini - Ter Avest -----
----------------------- Marsman ---------------------------
Zou zelf Tapia in de spits gooien, Ziyech een vrije rol vanaf rechts en Corona op links posteren. Tapia heeft m.i. alles wat een goede spits zou moeten hebben. Balvast, sterk in de afronding, positioneert zich goed, actie in huis en kan ook nog eens goed koppen. Ziyech die steeds rond de zestien kan opduiken, Mokotjo en Gutierrez die voor aanvoer zorgen, Eghan die rond Tapia zwerft. Zo dus:quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoals het er naar uit ziet zal dit de opstelling van komend seizoen wel worden:
--------------- Børven /aankoop / jeugd --------------
Mokhtar ------------ Ziyech ------------------ Corona
------------------ Tapia - Gutiérrez ---------------------
----- Schilder - Katsikas - Uvini - Ter Avest -----
----------------------- Marsman ---------------------------
Die achterhoede ben ik nog best bang voor. Nieuwe keeper en 2 nieuwe centrale verdedigers. Hopelijk pakt dat goed uit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:03 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Zou zelf Tapia in de spits gooien, Ziyech een vrije rol vanaf rechts en Corona op links posteren. Tapia heeft m.i. alles wat een goede spits zou moeten hebben. Balvast, sterk in de afronding, positioneert zich goed, actie in huis en kan ook nog eens goed koppen. Ziyech die steeds rond de zestien kan opduiken, Mokotjo en Gutierrez die voor aanvoer zorgen, Eghan die rond Tapia zwerft. Zo dus:
Drommel
Ter Avest-Uvini-Katsikas/Andersen-Schilder
Mokotjo
Eghan-Gutierrez
Ziyech-Tapia-Corona
Ebecilio en Mokhtar proberen te slijten om een kas op te bouwen om een afkoopsom van een bepaald persoon uit de organisatie alvast voor te financieren.
Je kunt altijd terugvallen op Andersen. Ach, het maakt mij allemaal ook niet zo heel veel uit eigenlijk. Als ze weer met dezelfde intentie als de afgelopen seizoenen gaan voetballen maakt het niet zoveel uit wie je opstelt. Vermaakt wordt je toch niet. Wat dat aangaat hopen dat Hake alle ruimte krijgt om zijn ding te doen, is nog wel iemand die aanvallend denkt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Die achterhoede ben ik nog best bang voor. Nieuwe keeper en 2 nieuwe centrale verdedigers. Hopelijk pakt dat goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |