Weleens gemaakt met die van de Aldi, was goed te doen. Maar er zit sinds een jaar een AH om de hoek en euroshopper bevalt me nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon de goedkoopste kruidenkaas die er is.
Wow, bestaat dat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik koop gewoon een pak diepvriesspinazi met de boursin er al doorim am a lazy biatch
Spinazie a la crème met penne vind je geen onculinaire guilty pleasure? *laat zien aan vriend*quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Een guilty pleasure is toch niet iets waar je je zelf schuldig over voelt maar wat anderen heel normaal vinden zoals een kaascroissantje? Het moet toch ook iets raars hebben, wat absoluut niet kan? Zoals bijvoorbeeld lasagne met appelmoes.
Helaas beter aan te komen dan diepgevroren ongehakte hele spinazie zonder toevoegingenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Wow, bestaat dat?
Bedankt voor deze verrijking van mijn leven
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Wow, bestaat dat?
Bedankt voor deze verrijking van mijn leven
Euroshopper is dan ook echt ruk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Weleens gemaakt met die van de Aldi, was goed te doen. Maar er zit sinds een jaar een AH om de hoek en euroshopper bevalt me niet
Heb het nog nooit gezienquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Helaas beter aan te komen dan diepgevroren ongehakte hele spinazie zonder toevoegingen
Mwah, ik sauteer de verse spinazie altijd in een aparte pan, gebruik goed spek en gewone fatsoenlijke room, nooit die vette koffiemelk die mee ingevroren is. Dat het een studentenhap is, is geen reden om er met de pet naar te gooien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 07:55 schreef renwan het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend het ultieme studentenvoer ga eten; penne, spinazie a la crème, spekjes en boursìn door elkaar geflikkerd.
Niks culinair aan maar zo lekker
Studentenvoer is toch juist bedoeld om met de pet naar te gooien? Snel, makkelijk, eetbaar, weinig moeite en stiekem nog best lekker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mwah, ik sauteer de verse spinazie altijd in een aparte pan, gebruik goed spek en gewone fatsoenlijke room, nooit die vette koffiemelk die mee ingevroren is. Dat het een studentenhap is, is geen reden om er met de pet naar te gooien.
Het is voor mij al lang geleden, maar in mijn herinnering moest je vooral doen alsof je er geen moeite in had gestoken, maar puur op talent tot een goed resultaat kwam.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Studentenvoer is toch juist bedoeld om met de pet naar te gooien?
Zeker wel! Maar een kaascroissantje of een frikandel niet. Dat bedoel ik, dat zijn gewoon lekkere, normale dingen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Spinazie a la crème met penne vind je geen onculinaire guilty pleasure? *laat zien aan vriend*
Dat is ook mijn guilty pleasure. Voor extra guilty doe ik er ook nog 2 plakken van dit erbij:quote:
Paar van die goedkope kaiserbroodjes door de helft doen, zo'n plak 'kaas' ertussen met wat cayennepoeder, broodjes klein beetje vochtig maken en wat knoflookpoeder erbovenop. Dat ff onder de grill en daarna afbakken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is ook mijn guilty pleasure. Voor extra guilty doe ik er ook nog 2 plakken van dit erbij:
[ afbeelding ]
Dit iddquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is ook mijn guilty pleasure. Voor extra guilty doe ik er ook nog 2 plakken van dit erbij:
[ afbeelding ]
Die ga ik binnenkort even uitproberen!!quote:
Het is voor mij jeugdsentiment, mijn opa en oma maakte het.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:08 schreef Pap89 het volgende:
Owjah.... Mijn onculinaire guilty pleasure is dan toch wel echt:
Jell-O (Gelatine Pudding)
Laatst van de toko van die extreem chemische "Koolaid" Cherry Jell-O gemaakt + een bakje "Nata de Coco"/Kokosgel blokjes erdoor.
Weet niet waarom ik het lekker vind, want eigenlijk is het gewoon vreselijke troep
Maar Bessola is echt lekker!quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is voor mij jeugdsentiment, mijn opa en oma maakte het.
Dus soms als ik ze mis, dan maak ik gelatine pudding of koop ik Bessola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |