Is enorm nasty.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
...dat is me nog steeds niet heel erg duidelijk.
Soms in het OV ofzo zit ik flink te zweten en wil ik een goeie portie deo onder mijn oksels en rug spuiten, maar ik zie dat eigenlijk nooit andere mensen doenOf doen mensen dat op de wc ofzo. Meestal probeer ik het een beetje stealth te doen, maar het pssshhht geluid kan je natuurlijk niks aan doen. Wat vinden jullie?
Moet ik helemaal gaan lopen en potentieel wachten op de wc alleen om even pssh te doenquote:
Dan doe je het 5 minuten voordat je gaat uitstappen, en blijf je even staan tot je eruit kan. Doe ik ook vaak als ik naar de wc moet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet ik helemaal gaan lopen en potentieel wachten op de wc alleen om even pssh te doen
Ik vind het zelf niet vies als anderen het doen
Dat is geen vrijbrief.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Slaat op je keel manquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet ik helemaal gaan lopen en potentieel wachten op de wc alleen om even pssh te doen
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zich daar druk over zou maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:05 schreef teckna het volgende:
Ik doe het wel gewoon, wel discreet en niet overdadig. Wel gewoon een neutrale deo en niet een of ander geurtje dat op je keel slaat. Liever een deogeurtje door de coupe dan een zweetgeurtje.
Nou, als je uitgebreid je deodorant gaat gebruiken als een trein vol is dan eh... nee. Ik zie dan een arm flink omhoog gaan en iemand gaat dan met de deo staan spuiten danwel rollen. Eh... nee, beter van niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:02 schreef spoeleh het volgende:
Geen enkel probleem om een roller te gebruiken als het nodig is.
Snap ook niet zo goed waarom dat vervelend voor andere mensen zou zijn?
Ik heb eens een man teennagels zien knippen in de trein. Wat mij betreft kon dat niet prima.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:39 schreef HPLC het volgende:
Tja, vrouwen maken zich uitgebreid op in de trein, dus wat mij betreft kan dit prima.
Ik krijg spontaan hoestbuien van de geur van Axe deo. Maar misschien scheelt het dat ik een man ben, vrouwen kunnen het wel aantrekkelijk vindenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:08 schreef Waterdrinker het volgende:
Zolang het geen Axeofzo is en uit de buurt van anderen is dan kan het nog wel.
misschien als ze 14 zijn jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:47 schreef Resistor het volgende:
vrouwen kunnen het wel aantrekkelijk vinden
Daarom kijken mensen mij dus aan...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:01 schreef DeLepelaar het volgende:
Je bilnaad schoonmaken met vochtige doekjes in het openbaar en die daarna in het vuilnisbakje gooien is wel onbeleefd in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |