Ah, thanksquote:
Dat doe ik altijd heel sneakyquote:Op maandag 22 juni 2015 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]Haha, ik wist het dat je mee zat te lezen
Daarom denk ik ook dat wingding eigenlijk KB isquote:Op maandag 22 juni 2015 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij ontgaat jou echt helemaal niets.
Hahaha, denk je dat echt ja?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat wingding eigenlijk KB is
Maar toch een hele andere stijl van posten. Die ze dan vol moet houden verspreid over meerdere topicsquote:Op maandag 22 juni 2015 22:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja joh die had ook zo'n aantrekkingskracht op jou en div
CGI. Het is mataquote:Op maandag 22 juni 2015 22:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar toch een hele andere stijl van posten. Die ze dan vol moet houden verspreid over meerdere topics
HOAX!
Dat denk ik ook steeds meer.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat wingding eigenlijk KB is
Hey L alles goed?quote:
Alles goed. Met jou ook B?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey L alles goed?
Heb nog een linkje voor je van omroep zeeland. zal hem even dm-en
Ja z'n gangetje. Nog steeds enorm naar m'n zin bij m'n nieuwe baan.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alles goed. Met jou ook B?
Heb hem gekeken, thanks.
He bah 2 dagen gratis concert in een geweldige ambiance. Daar zit je niet echt op te wachten he?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja z'n gangetje. Nog steeds enorm naar m'n zin bij m'n nieuwe baan.
Dankzij die baan moet ik ook 2 dagen naar concert @ sea...he wat vervelend
Nee ik heb al een klacht gedaan. vind het niet kunnen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He bah 2 dagen gratis concert in een geweldige ambiance. Daar zit je niet echt op te wachten he?
Mag je geile praatjes houden tijdens het vasten? I think notquote:Op maandag 22 juni 2015 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
wingdings is zeker kb die afleiding zoekt tijdens het vasten ja we hebben je wel door mevrouw
ik weet niet wij anglicanen vasten nietquote:Op maandag 22 juni 2015 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag je geile praatjes houden tijdens het vasten? I think not
dat kan je altijd doenquote:Op maandag 22 juni 2015 23:06 schreef Blaadjes het volgende:
vasten. je kan toch stiekem op de wc wat eten en drinken? Gewoon wc zonder raampje en op slot. Heeft ie nooit door.
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag je geile praatjes houden tijdens het vasten? I think not
Nee in de protestante kerk wordt er niet gevast.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet wij anglicanen vasten niet
in de katholieke kerk ook niet echt meer eigenlijk als ik naar familie kijkquote:Op maandag 22 juni 2015 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee in de protestante kerk wordt er niet gevast.
Ik denk dat het in het zuiden nog wel gedaan wordt en dan daarna de carnaval. Het zuiden is nog best rooms.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in de katholieke kerk ook niet echt meer eigenlijk als ik naar familie kijk
alleen oosters orthodoxen nog wel
in polen ook maar dat is eigenlijk alleen dat ze speciale gerechten gaan eten, zonder vlees of andere dierlijke producten veelalquote:Op maandag 22 juni 2015 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat het in het zuiden nog wel gedaan wordt en dan daarna de carnaval. Het zuiden is nog best rooms.
klopt maar ook niet echt streng, na carnaval is het nog wel officieus vasten tot aan Pasen maar ik ken echt niemand die dat doetquote:Op maandag 22 juni 2015 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat het in het zuiden nog wel gedaan wordt en dan daarna de carnaval. Het zuiden is nog best rooms.
hier hebben ze haringhapdag op de dag na Carnavalquote:Op maandag 22 juni 2015 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
wel vis trouwens, mijn moeder kookte dan altijd veel vis
Vroeger werd er op vrijdag altijd vis gegeten.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
wel vis trouwens, mijn moeder kookte dan altijd veel vis
in polen is carnaval heel raar en in zuid-nederland ben ik nooit geweest eigenlijkquote:Op maandag 22 juni 2015 23:13 schreef Wingding het volgende:
[..]
hier hebben ze haringhapdag op de dag na Carnaval
vieren ze in Polen carnaval ja? je bent welkom een keer hier hoor, ik ga meestal met een hele grote groepquote:Op maandag 22 juni 2015 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in polen is carnaval heel raar en in zuid-nederland ben ik nooit geweest eigenlijk
ja tuurlijk zijn heel katholiek he denk ongeveer 95% is katholiek. maar het is heel anders dan in nederland hoor en het verschilt per regio ook nog en ze gaan niet verkleedquote:Op maandag 22 juni 2015 23:19 schreef Wingding het volgende:
[..]
vieren ze in Polen carnaval ja? je bent welkom een keer hier hoor, ik ga meestal met een hele grote groep
in Maastricht vind ik het ook zo raar, wel allemaal mooi en uitbundig verkleed maar vervolgens aan lange tafels zonder al te veel lol te maken bier drinken, zo vreemd en ook echt rotmuziek daarquote:Op maandag 22 juni 2015 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk zijn heel katholiek he denk ongeveer 95% is katholiek. maar het is heel anders dan in nederland hoor en het verschilt per regio ook nog en ze gaan niet verkleed
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:27 schreef Divje het volgende:
Dussss, m'n laatste joint aan het draaien, lik 'm dicht, zie vanuit m'n hooguit nog een klare op m'n keyboard liggen. Hmpf. Nou goed, halverwege de joint loop ik naar de keuken voor een broodje. Ligt daar, in de asbak, nog een halve joint die ik rookte tijdens het hamburgertje bakken.
Koekoektijd om naar bed te gaan.
Slaap lekker menschen
Slaap lekker Div. Ik ga ook. Truste allemaal en tot morgenquote:Op maandag 22 juni 2015 23:27 schreef Divje het volgende:
Dussss, m'n laatste joint aan het draaien, lik 'm dicht, zie vanuit m'n ooghoek nog een klare op m'n keyboard liggen. Hmpf. Nou goed, halverwege de joint loop ik naar de keuken voor een broodje. Ligt daar, in de asbak, nog een halve joint die ik rookte tijdens het hamburgertje bakken.
Slaap lekker menschen
hahaha. zal morgen niet anders zijn met al die updatesquote:Op maandag 22 juni 2015 23:27 schreef Divje het volgende:
Dussss, m'n laatste joint aan het draaien, lik 'm dicht, zie vanuit m'n ooghoek nog een klare op m'n keyboard liggen. Hmpf. Nou goed, halverwege de joint loop ik naar de keuken voor een broodje. Ligt daar, in de asbak, nog een halve joint die ik rookte tijdens het hamburgertje bakken.
Slaap lekker menschen
Truste Lquote:Op maandag 22 juni 2015 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slaap lekker Div. Ik ga ook. Truste allemaal en tot morgen
Ja pffquote:Op maandag 22 juni 2015 23:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hahaha. zal morgen niet anders zijn met al die updates
Truste.
[..]
Truste L
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:58 schreef Divje het volgende:
Mogguh
In de ochtend, is hij een tuinman..
In de middag, een sweaty nerd..
In de avond, nog steeds een sweaty nerd
Koffie voor iedereen
Diep in de nacht, ondergaat hij een verandering. hnnngg.quote:
Denk omdat daarvoor een blikje energy m'n keel schoon heeft gemaaktquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:14 schreef Wingding het volgende:
[..]
hoe komt het?
ik zit al aan mijn vierde
brood met pindakaas en koffie is ook zo viesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk omdat daarvoor een blikje energy m'n keel schoon heeft gemaakt
4de al. lekkerstraks stuiteren?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:16 schreef Wingding het volgende:
[..]
brood met pindakaas en koffie is ook zo vies![]()
ik stuiter nu al
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:17 schreef Divje het volgende:
[..]nog een sigaretje erbij en je weet waar je het komende half uur zit
Energiek dus! Daar hoort een lekker muziekje bij
shake it
Vind het zo heerlijk om hierop te dansenquote:
Nope, gebruik geen koffiepadsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je hebt een koffiepad van eergisteren gebruikt?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey Tarado.
Dat is idd lang geleden. Hoest?
Prima, beetje druk ook wel, dus minder Fokquote:
Goed druk of slecht druk?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Prima, beetje druk ook wel, dus minder Fok
ik ookquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed druk of slecht druk?
Nu moet ik aan 't werk. Tot vanmiddag
Geniet er nog maar even van . Voor je het weet mag je aan de bak.quote:
Gaat altijd zo snel he 2 dagen vrijquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van . Voor je het weet mag je aan de bak.
Goeiemorgen luitjes.
Tarado, long time no see
Hoi Domnivoor. Hier is het altijd goed toeven. Hoe is het met je? Nog aan het speuren?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:07 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemiddag
Ik kijk niet zo veel meer op FOK. Is het nog gezellig hier?
Hoi Lav. Mooiquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Domnivoor. Hier is het altijd goed toeven. Hoe is het met je? Nog aan het speuren?
Ja hier ook goed, dankjequote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoi Lav. Mooi![]()
Het gaat goed hoor, aan het afkicken van FOK en voorlopig gestopt met speuren
Hoe is het met jou?
Hier altijd, leuk dat je even langs komt waaienquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:07 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemiddag
Ik kijk niet zo veel meer op FOK. Is het nog gezellig hier?
Ik moet wel afkicken want mijn vaste topic is gesloten.quote:
Noem dat maar niks..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:52 schreef Blaadjes het volgende:
Zo terug van tandarts. Controle. Duurde lang zeg. Kwam een spoedgeval binnen net voor ik aan de beurt was. Was van zn fiets gestuiterd. Damn dat zag er niet best uit. Tis zonde.
Maar ik had niks...![]()
Nou ja niks. Alleen even 2x kaakchirurg voor 2 verstandskiezen.
Nou ja ben al eens eerder geweest voor die andere 2. Had nergens last van maar kan anders zijn nu natuurlijk.quote:
Hey blauwequote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja ben al eens eerder geweest voor die andere 2. Had nergens last van maar kan anders zijn nu natuurlijk.
Laat ik het zo zeggen. ..zie er niet tegen op.
Ontgroeningen zijn ook al lang over de houdbaarheidsdatum heenquote:
Lachen, gieren, brullen Fylaxquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:20 schreef Fylax het volgende:
Moet weer nieuwe KLB mod komen ofzo, dan komt er wel weer een grote.
Oke, sorry.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben te nieuw hier ja. Ik volg het al jaren maar vandaag pas account gemaakt.
Welkom op deze sc Opsonisatie. Wat betekent dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben te nieuw hier ja. Ik volg het al jaren maar vandaag pas account gemaakt.
Wat een warme verwelkoming, bedankt! Opsonisatie... Ik zal het zo kort mogelijk proberen uit te leggen, het is een proces om een ziekteverwekker (bacterie, virus) te doden door het oppervlak van een ziekteverwekker aan te passen om het zo te doden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welkom op deze sc Opsonisatie. Wat betekent dat eigenlijk?
wat studeer jequote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat een warme verwelkoming, bedankt! Opsonisatie... Ik zal het zo kort mogelijk proberen uit te leggen, het is een proces om een ziekteverwekker (bacterie, virus) te doden door het oppervlak van een ziekteverwekker aan te passen om het zo te doden.
nietsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Biologie en Medisch laboratoriumonderzoek. En jij?
Ja, erg leuk weer een nieuw persoon erbij op de SCquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat een warme verwelkoming, bedankt! Opsonisatie... Ik zal het zo kort mogelijk proberen uit te leggen, het is een proces om een ziekteverwekker (bacterie, virus) te doden door het oppervlak van een ziekteverwekker aan te passen om het zo te doden.
ja in septemberquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij gaat toch binnenkort weer studeren of heb ik dat verkeerd begrepen?
Dat heb ik ook vaak. Val je snel als een blok in slaap dan ben je gaar de volgende dag.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:15 schreef schommelstoel het volgende:
Zo, ik was gister snel in dromenland zeg![]()
Moet zeggen dat ik wel gaar wakker ben geworden.
Te diep geslapen denk ik, of is een fabeltje ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak. Val je snel als een blok in slaap dan ben je gaar de volgende dag.
Ja viel mij ook ineens opquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Te diep geslapen denk ik, of is een fabeltje ?
He, ik zie dat je mod bent!
Mooi man!![]()
Je had geen keuze, ze hebben je gedwongen!quote:
Ik was er echt van onder de indruk. Wat een wereld waar die gasten in leven. Eigen wetten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je had geen keuze, ze hebben je gedwongen!
Tis een complot!
Ben er weer vandoor, ik ga die docu even kijken over satudarah die gisteren op tv was.
Stelletje mafkezen zijn dat zeg
Big Pharma? Wat bedoel je daarmee haha. Ik ben trouwens meer gericht op de ziektes en zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, erg leuk weer een nieuw persoon erbij op de SC.
Thanks voor de uitleg. Ik denk dat je Big Pharma ook wel interessant zal vinden.
Daar zitten wetenschappers, Lambiekje en geinteresseerden in het reilen en zeilen van de pharmaceutische industrie.
Miss kun jij ze een keer gaan interviewen om uit te vinden hoe ze over complotten denken(buiten hun eigen complotjes dan natuurlijk)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik was er echt van onder de indruk. Wat een wereld waar die gasten in leven. Eigen wetten.
BNW / BigPharmatopic#56 Can I put the monkey down with the sickness ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Big Pharma? Wat bedoel je daarmee haha. Ik ben trouwens meer gericht op de ziektes en zo.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Miss kun jij ze een keer gaan interviewen om uit te vinden hoe ze over complotten denken(buiten hun eigen complotjes dan natuurlijk)
Kun je alweer gta spelen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:32 schreef Divje het volgende:
Ik vloek en ik tier en ik zuip wat liters bier.
Het zit vandaag niet mee want ik heb een kut-pee-cee!
Of ligt dat aan mezelf? Man man man, ik weet het niet!
Fiets nu naar de shop en ik koop me nog wat wiet.
Fuckzooi
Zeg, dat meen je toch niet serieus.quote:
Deze piemel had het kapotte reepje RAM dus nog op tafel liggen. En omdat ik alle RAM er uit had gesloopt, raakte ik in de war, en heb dus dat kapotte reepje weer terug gestoptquote:
Ah zo...nou ja. succes dan maar weer dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Deze piemel had het kapotte reepje RAM dus nog op tafel liggen. En omdat ik alle RAM er uit had gesloopt, raakte ik in de war, en heb dus dat kapotte reepje weer terug gestopt![]()
Kwam daar pas achter toen windows alweer geinstalleerd was, en er weer foutmeldingen tevoorschijn kwamen. Toch wéér anderhalf uur verpest
Schijnheilige mannetjes met een minderwaardigheidscomplex.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik was er echt van onder de indruk. Wat een wereld waar die gasten in leven. Eigen wetten.
Thanksquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah zo...nou ja. succes dan maar weer dan.
Ja! Doe eens wat nuttigs met je nieuwe functie!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:43 schreef Blaadjes het volgende:
Wou je je TT nog aangepast hebben scrummie? nu kan het
Ehhhhh.. Ik weet niet zo goed wat je in huis hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:21 schreef Wingding het volgende:
[..]
nu nog bedenken wat te eten![]()
ideetje?
diepvries en diepvriesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ehhhhh.. Ik weet niet zo goed wat je in huis hebt.
Kussengevecht in pyjama?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:24 schreef Wingding het volgende:
[..]
diepvries en diepvries![]()
ik pak wel een keertje een halve diepvriespizza, straks vriendinnen over de vloer, even energie aanboren of zo
Ooit de serie Friends gekeken?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:26 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
moet er niet aan denken nu ff, geween een beetje bijpraten, roddelen
Het einde, Chandlers reactiequote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:29 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ja natuurlijk maar dat is wel al lang geleden
Lekker makkelijk doen dan jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:24 schreef Wingding het volgende:
[..]
diepvries en diepvries![]()
ik pak wel een keertje een halve diepvriespizza, straks vriendinnen over de vloer, even energie aanboren of zo
quote:
nee die is er niet vanavond maar ik zal ze eens een berichtje sturenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker makkelijk doen dan ja.
1 van die vriendinnen je fok vriendin? En heb je je collega al hierheen, BNW, gestuurd?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja! Doe eens wat nuttigs met je nieuwe functie!.
Braaf.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:31 schreef Wingding het volgende:
[..]
nee die is er niet vanavond maar ik zal ze eens een berichtje sturen
Haha ja die was mooi, ken je die 'blooper' ook van die scene?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:31 schreef Scrummie het volgende:
'We are building a FORT!'
Beste scène friends ooit. Wat heb ik toen gelachen
Ehhhh, als ie op de dvd's stond welquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ja die was mooi, ken je die 'blooper' ook van die scene?
Maken ze een beweging of ze de gulp/rits van de broek weer dicht doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ehhhh, als ie op de dvd's stond wel. Maar is al weer even geleden
Oja! Nu schiet ie me te binnenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maken ze een beweging of ze de gulp/rits van de broek weer dicht doen
Youtube search: Friends Bloopersquote:
Who cares about buurtjes!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:36 schreef Wingding het volgende:
even een "geil" plaatje heel hard aanzetten![]()
sorry buurtjes![]()
Hehe, dan is het prima vermaakquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Youtube search: Friends Bloopers![]()
Verveel me een beetje..
éh, hoorde ik iemand 'kussengevecht' zeggen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:50 schreef Wingding het volgende:
nu zit ik met een kussengevecht in mijn hoofd
Sardinië!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:45 schreef Wingding het volgende:
[..]
ergens waar de zon vaker schijnt en mijn buurtjes leuk en knap zijn
Op TV?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:45 schreef Wingding het volgende:
[..]
ergens waar de zon vaker schijnt en mijn buurtjes leuk en knap zijn
ahaaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op TV?
Daar schijnt de zon altijd, aldus de zang van Morten Harket.
Klinkt mooi.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:54 schreef Wingding het volgende:
[..]
back to my roots![]()
hotelletje beginnen, lieve man zoeken en groot gezinnetje in de zon starten
zonnetje hier nu zou al een goed begin zijn, ik loop gewoon in een trui nu en dat is weer te warm eigenlijk en die priktquote:
Geen andere truien aanwezig in je kledingkast?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:58 schreef Wingding het volgende:
[..]
zonnetje hier nu zou al een goed begin zijn, ik loop gewoon in een trui nu en dat is weer te warm eigenlijk en die prikt
Nou, wat let je ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:54 schreef Wingding het volgende:
[..]
back to my roots![]()
hotelletje beginnen, lieve man zoeken en groot gezinnetje in de zon starten
chronisch truientekortquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Geen andere truien aanwezig in je kledingkast?
Ach, je kan overal aarden toch. Waar doel je op? Wat zijn jou 'typische' nederlandse dingen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:04 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ben veel te veel Nederlands daarvoor
Hoe kun je nou te Nederlands zijn, ik zou het prachtig vinden om een jaar lang rond de wereld te gaan, en uit eindelijk een locatie vinden om neer te strijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, je kan overal aarden toch. Waar doel je op? Wat zijn jou 'typische' nederlandse dingen?
Youtube dan hoe het moet, of kijk op de pagina van de fabrikant van de lange vloeiquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:05 schreef Scrummie het volgende:
Oh, en volgende keer luister ik naar Lav. Dat draaien hangt me nu al de neus uit.
Ik kan het wel, maar vind het zo verschrikkelijk rot werkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Youtube dan hoe het moet, of kijk op de pagina van de fabrikant van de lange vloei
klagen, herfstquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, je kan overal aarden toch. Waar doel je op? Wat zijn jou 'typische' nederlandse dingen?
Inderdaad, zou ik ook vinden. Denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe kun je nou te Nederlands zijn, ik zou het prachtig vinden om een jaar lang rond de wereld te gaan, en uit eindelijk een locatie vinden om neer te strijken.
Klagen kan ergens anders ook, herfst word 't overal maar dan met mooier weerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:07 schreef Wingding het volgende:
[..]
klagen, herfst, de taal, sneeuwballen gooien,vriendinnen, afwisseling, restaurantjes, terrasjes, alles dichtbij
Oke oke, het met die vier seizoenen is wel erg mooi.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:07 schreef Wingding het volgende:
[..]
klagen, herfst, de taal, sneeuwballen gooien,vriendinnen, afwisseling, restaurantjes, terrasjes, alles dichtbij
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klagen kan ergens anders ook, herfst word 't overal maar dan met mooier weer, de taal kan je ook daar spreken
, sneeuwballen gooien.. oke, die word lastig, vriendinnen maak je, afwisseling.. van wat? restaurantjes zijn in het buitenland goedkoper en lekkerder eten, terrasjes heb je ook in het buitenland, en zelfs in de winter met zon, en alles dichtbij kan ook prima in het buitenland
.
Preciesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:10 schreef Wingding het volgende:
[..]ik neem gewoon mijn meiden mee en dan beginnen we een luxe spa daar
![]()
alles opgelost
pics.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:12 schreef Wingding het volgende:
[..]
kussengevecht in bikini in het warme water
supervetquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:14 schreef schommelstoel het volgende:
Met zo'n busje een tour door europa![]()
[ afbeelding ]
Alleen het probleem is, die dingen zijn nog rete duur als je hem verroest en al koopt.
Zekers!quote:
stel mooie meiden er in zeker?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zekers!
Busje alleen al is vet.
-
Iemand waar je de instelling kan vinden om je signature aan te passen?
Als de situatie zich voordoet, yeah, sure, hop in!quote:
bazenbusquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:14 schreef schommelstoel het volgende:
Met zo'n busje een tour door europa![]()
[ afbeelding ]
Alleen het probleem is, die dingen zijn nog rete duur als je hem verroest en al koopt.
Damn, die had ik gister op de tablet gezet, andere versie, dat wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben weer http://agar.io aan het doen. Fucking verslavend rot spelletje.
Kutspel hequote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Damn, die had ik gister op de tablet gezet, andere versie, dat wel.
Zelfde idee.
Half uur zitten spelen met dat spel
What the fuck is dat. Ik klik het aan en zie een hele grote bal met 'Netherlands' door beeld zwevenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef Scrummie het volgende:
Elke keer weer, ah nog één keertje!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kutspel he. Anderhalf uur gister ofzo
Een mix tussen Osmos en Sporequote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:34 schreef Divje het volgende:
[..]
What the fuck is dat. Ik klik het aan en zie een hele grote bal met 'Netherlands' door beeld zweven
Spacen man.
wat is dat voor iets dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef Scrummie het volgende:
Ken ik ook niet..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Elke keer weer, ah nog één keertje!
[..]
Een mix tussen Osmos en Spore
Google die namen danquote:
Ben lui..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Google die namen dan
Spore ken je toch wel?
Osmos is een spel voor de tablet, beetje zelfde idee als die desktop versie, alleen mooier en geen online mogelijkheden
Spore heeft wel een misleidende marketing gehad, maar het idee was dat je de mogelijkheid had je eigen leven te creëren.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben lui..
Spore wel van gehoord ja, maar snapte de lol er niet vanen de bedoeling.
update 135 van 225het schiet op.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als de situatie zich voordoet, yeah, sure, hop in!
Denk dat er af en toe wel een pitstop gemaakt moet worden bij een garagequote:
Ahja, dat idee was wel tof ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Spore heeft wel een misleidende marketing gehad, maar het idee was dat je de mogelijkheid had je eigen leven te creëren.
Spelen met evolutie.
ik moet nog douchen zelfs, eerst maar en stuk pizza naar binnen werken en de wijn koud zettenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:45 schreef schommelstoel het volgende:
Wing, meld je het wel even als het kussengevecht gaat beginnen?
ik ben -weer-verslaafd aan bubbleshooterquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef Scrummie het volgende:
Je bent een 'cel' en dan moet je andere cellen veroveren, en dan word je een steeds grotere cel, heel stom.quote:
Oh!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik ben -weer-verslaafd aan bubbleshooter
Haha, dat is ook zo'n kutspelletje jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik ben -weer-verslaafd aan bubbleshooter
net even zitten proberen, te moeilijk voor mijquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent een 'cel' en dan moet je andere cellen veroveren, en dan word je een steeds grotere cel, heel stom.
Als je groter word ga je trager, en met spatie kan je je cel 'opdelen' en ga je weer sneller.
haha, ik ook niet normaal ... maar elke keer als ik af ga denk ik 'nog 1 keerrrrrrtje....'quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:49 schreef Wingding het volgende:
[..]
net even zitten proberen, te moeilijk voor mij![]()
geen geduld
En dat jointje helpt ook mee scrumquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
haha, ik ook niet normaal ... maar elke keer als ik af ga denk ik 'nog 1 keerrrrrrtje....'
Ik ben nog heel erg nuchter op het momentquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dat jointje helpt ook mee scrum
*Neemt zelf ook een hijs*
wel jaren candycrush gespeeld en zo'n mal spel met een aquarium, alles verwijderd gelukkigquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
haha, ik ook niet normaal ... maar elke keer als ik af ga denk ik 'nog 1 keerrrrrrtje....'
Ik hoorde jou er over praten, en draaide er één.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben nog heel erg nuchter op het moment![]()
Toch geen Fish Tycoon?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:51 schreef Wingding het volgende:
[..]
wel jaren candycrush gespeeld en zo'n mal spel met een aquarium, alles verwijderd gelukkig
I'm flying hiiiighquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik hoorde jou er over praten, en draaide er één.
Steek hem net aan.
Eigenlijk slecht, zo door de weeks
Ach joh, je leeft maar 1 keer. Waarschijnlijk dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik hoorde jou er over praten, en draaide er één.
Steek hem net aan.
Eigenlijk slecht, zo door de weeks
Hehehe, candy crushquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:51 schreef Wingding het volgende:
[..]
wel jaren candycrush gespeeld en zo'n mal spel met een aquarium, alles verwijderd gelukkig
Bejeweld, ook zo spel dat moedervrouwen spelenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehehe, candy crushOok zo verslavend ja. Mijn moeder speelt dat nog.
haha ja te ergquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehehe, candy crushOok zo verslavend ja. Mijn moeder speelt dat nog.
Diep. Dieper. Filosofeer jij veel?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:55 schreef Wingding het volgende:
[..]
fish live was dat, die moest van diep komen![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bejeweld, ook zo spel dat moedervrouwen spelen
high as a kitequote:
Stoned is leuker. Lekker loomquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
high as a kite
Eigenlijk meer stoned.
Van zal ik wel high worden, zit best een verschil merkte ik ooit.
Och, MSN...wat een tijden waren datquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]Bejeweled was tof. Dat begon toch met MSN?
Waar praat je dan over?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:58 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik praat veel en graag tot het weer licht word maar dat is geen filosoferen ben ik bang
Hehe ja, nog wel tijdje gespeeld, geloof dat dat 1 van de eerste goeie games was op de eerste iPhonequote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Och, MSN...wat een tijden waren dat![]()
Maar klopt wel ja, nu is er een goede tablet versie van
Shake's hand.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:58 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik praat veel en graag tot het weer licht word maar dat is geen filosoferen ben ik bang
Ohh jij bent er zo éénquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:58 schreef Wingding het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:59 schreef Divje het volgende:
Je zal op een gegeven moment toch je mond moeten houden he
Ja, ik bedoelde 'ophouden met praten' geluid mag je wel maken, graag zelfsquote:
Je hebt er zelfs twee!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:00 schreef Blaadjes het volgende:
Niet zo snel jongens en meisjes. Zo vaak heb ik geen naam topic.
Het kan niet de hele tijd feest zijn hequote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:00 schreef Blaadjes het volgende:
Niet zo snel jongens en meisjes. Zo vaak heb ik geen naam topic.
De klapperrrrrrrrrrrrr van de weeek!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:00 schreef Wingding het volgende:
zin om te springen en te dansen![]()
ik mis het dansen steeds meer![]()
snurken?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde 'ophouden met praten' geluid mag je wel maken, graag zelfs
als je heeeel lief bent geweest welquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Dacht dat ík slecht was in hints, niet jij
Ze weet donders goed wat jij bedoeldequote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Dacht dat ík slecht was in hints, niet jij
Bedanktquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze weet donders goed wat jij bedoelde![]()
Je bent een te makelijk te pakken prooi Divje
Is dit niet echt dan. Potverdikkie.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:04 schreef Wingding het volgende:
[..]
jawel, echt wel maar ik bedoel in het echie
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:05 schreef Scrummie het volgende:
Div, troost je, ze negeert je tenminste niet.
*Pakt popcorn*quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:05 schreef Scrummie het volgende:
Dat is dan weer een heuglijk feitquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:05 schreef Scrummie het volgende:
Waar je over praat snaakstquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:10 schreef Wingding het volgende:
[..]
niet toch?![]()
gaat steeds fouter hier met de muziek![]()
* Doet duit in het zakje*quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:10 schreef Wingding het volgende:
[..]
niet toch?![]()
gaat steeds fouter hier met de muziek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
Over foute muziek gesproken; wat vinden jullie hier nou van?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
* Doet duit in het zakje*Die is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan er niks aan doen, maar luister hem stiekem wel zo nu en dan en af en toequote:
Komt vaak voorbij hierquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar luister hem stiekem wel zo nu en dan en af en toe
Ik ook en ik betrapte me er vanmiddag op dat ik het liep te neuriënquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar luister hem stiekem wel zo nu en dan en af en toe
Ik kende ze eigenlijk niet eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Komt vaak voorbij hier
Maar luister sowieso wel vaak Ronnie Flex en co. Puur om de rare beats en goede teksten.
Erg he!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook en ik betrapte me er vanmiddag op dat ik het liep te neuriën
superleukquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
Over foute muziek gesproken; wat vinden jullie hier nou van?
Over seks bedoel je?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
eh snachts, sorry, kutspelletje ... stond 3e!
Omdat je mijn vraag niet beantwoorde, dacht ikquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:22 schreef Wingding het volgende:
[..]
nee hoor![]()
alleen ik snap niet dat je zegt dat ik je negeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |