Ah, thanksquote:
Dat doe ik altijd heel sneakyquote:Op maandag 22 juni 2015 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]Haha, ik wist het dat je mee zat te lezen
Daarom denk ik ook dat wingding eigenlijk KB isquote:Op maandag 22 juni 2015 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij ontgaat jou echt helemaal niets.
Hahaha, denk je dat echt ja?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat wingding eigenlijk KB is
Maar toch een hele andere stijl van posten. Die ze dan vol moet houden verspreid over meerdere topicsquote:Op maandag 22 juni 2015 22:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja joh die had ook zo'n aantrekkingskracht op jou en div
CGI. Het is mataquote:Op maandag 22 juni 2015 22:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar toch een hele andere stijl van posten. Die ze dan vol moet houden verspreid over meerdere topics
HOAX!
Dat denk ik ook steeds meer.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat wingding eigenlijk KB is
Hey L alles goed?quote:
Alles goed. Met jou ook B?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey L alles goed?
Heb nog een linkje voor je van omroep zeeland. zal hem even dm-en
Ja z'n gangetje. Nog steeds enorm naar m'n zin bij m'n nieuwe baan.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alles goed. Met jou ook B?
Heb hem gekeken, thanks.
He bah 2 dagen gratis concert in een geweldige ambiance. Daar zit je niet echt op te wachten he?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja z'n gangetje. Nog steeds enorm naar m'n zin bij m'n nieuwe baan.
Dankzij die baan moet ik ook 2 dagen naar concert @ sea...he wat vervelend
Nee ik heb al een klacht gedaan. vind het niet kunnen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He bah 2 dagen gratis concert in een geweldige ambiance. Daar zit je niet echt op te wachten he?
Mag je geile praatjes houden tijdens het vasten? I think notquote:Op maandag 22 juni 2015 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
wingdings is zeker kb die afleiding zoekt tijdens het vasten ja we hebben je wel door mevrouw
ik weet niet wij anglicanen vasten nietquote:Op maandag 22 juni 2015 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag je geile praatjes houden tijdens het vasten? I think not
dat kan je altijd doenquote:Op maandag 22 juni 2015 23:06 schreef Blaadjes het volgende:
vasten. je kan toch stiekem op de wc wat eten en drinken? Gewoon wc zonder raampje en op slot. Heeft ie nooit door.
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag je geile praatjes houden tijdens het vasten? I think not
Nee in de protestante kerk wordt er niet gevast.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet wij anglicanen vasten niet
in de katholieke kerk ook niet echt meer eigenlijk als ik naar familie kijkquote:Op maandag 22 juni 2015 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee in de protestante kerk wordt er niet gevast.
Ik denk dat het in het zuiden nog wel gedaan wordt en dan daarna de carnaval. Het zuiden is nog best rooms.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in de katholieke kerk ook niet echt meer eigenlijk als ik naar familie kijk
alleen oosters orthodoxen nog wel
in polen ook maar dat is eigenlijk alleen dat ze speciale gerechten gaan eten, zonder vlees of andere dierlijke producten veelalquote:Op maandag 22 juni 2015 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat het in het zuiden nog wel gedaan wordt en dan daarna de carnaval. Het zuiden is nog best rooms.
klopt maar ook niet echt streng, na carnaval is het nog wel officieus vasten tot aan Pasen maar ik ken echt niemand die dat doetquote:Op maandag 22 juni 2015 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat het in het zuiden nog wel gedaan wordt en dan daarna de carnaval. Het zuiden is nog best rooms.
hier hebben ze haringhapdag op de dag na Carnavalquote:Op maandag 22 juni 2015 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
wel vis trouwens, mijn moeder kookte dan altijd veel vis
Vroeger werd er op vrijdag altijd vis gegeten.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
wel vis trouwens, mijn moeder kookte dan altijd veel vis
in polen is carnaval heel raar en in zuid-nederland ben ik nooit geweest eigenlijkquote:Op maandag 22 juni 2015 23:13 schreef Wingding het volgende:
[..]
hier hebben ze haringhapdag op de dag na Carnaval
vieren ze in Polen carnaval ja? je bent welkom een keer hier hoor, ik ga meestal met een hele grote groepquote:Op maandag 22 juni 2015 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in polen is carnaval heel raar en in zuid-nederland ben ik nooit geweest eigenlijk
ja tuurlijk zijn heel katholiek he denk ongeveer 95% is katholiek. maar het is heel anders dan in nederland hoor en het verschilt per regio ook nog en ze gaan niet verkleedquote:Op maandag 22 juni 2015 23:19 schreef Wingding het volgende:
[..]
vieren ze in Polen carnaval ja? je bent welkom een keer hier hoor, ik ga meestal met een hele grote groep
in Maastricht vind ik het ook zo raar, wel allemaal mooi en uitbundig verkleed maar vervolgens aan lange tafels zonder al te veel lol te maken bier drinken, zo vreemd en ook echt rotmuziek daarquote:Op maandag 22 juni 2015 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk zijn heel katholiek he denk ongeveer 95% is katholiek. maar het is heel anders dan in nederland hoor en het verschilt per regio ook nog en ze gaan niet verkleed
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:27 schreef Divje het volgende:
Dussss, m'n laatste joint aan het draaien, lik 'm dicht, zie vanuit m'n hooguit nog een klare op m'n keyboard liggen. Hmpf. Nou goed, halverwege de joint loop ik naar de keuken voor een broodje. Ligt daar, in de asbak, nog een halve joint die ik rookte tijdens het hamburgertje bakken.
Koekoektijd om naar bed te gaan.
Slaap lekker menschen
Slaap lekker Div. Ik ga ook. Truste allemaal en tot morgenquote:Op maandag 22 juni 2015 23:27 schreef Divje het volgende:
Dussss, m'n laatste joint aan het draaien, lik 'm dicht, zie vanuit m'n ooghoek nog een klare op m'n keyboard liggen. Hmpf. Nou goed, halverwege de joint loop ik naar de keuken voor een broodje. Ligt daar, in de asbak, nog een halve joint die ik rookte tijdens het hamburgertje bakken.
Slaap lekker menschen
hahaha. zal morgen niet anders zijn met al die updatesquote:Op maandag 22 juni 2015 23:27 schreef Divje het volgende:
Dussss, m'n laatste joint aan het draaien, lik 'm dicht, zie vanuit m'n ooghoek nog een klare op m'n keyboard liggen. Hmpf. Nou goed, halverwege de joint loop ik naar de keuken voor een broodje. Ligt daar, in de asbak, nog een halve joint die ik rookte tijdens het hamburgertje bakken.
Slaap lekker menschen
Truste Lquote:Op maandag 22 juni 2015 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slaap lekker Div. Ik ga ook. Truste allemaal en tot morgen
Ja pffquote:Op maandag 22 juni 2015 23:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hahaha. zal morgen niet anders zijn met al die updates
Truste.
[..]
Truste L
Forum Opties | |