abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153755544
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_153755697
Ja hoi :)

Wat tof van de feedback DaD! Vond ik ook altijd leuk in mijn vorige werk!
En heerlijk dat I zo is gaan slapen, zou wat zijn ja als het zo simpel was ;)

Uk heeft vandaag in totaal 1u en 45 minuten geslapen, lijkt me idioot weinig :{ Hij is over het algemeen nog aardig te pruimen gelukkig. En blijft maar eten, maar dat krijg je in combi met zoveel wakker & spelen :Y) Ik ben nog net zo wazig als vanmorgen ;( Vriendin is hier komen koken, dat was fijn. En over 1 1/2u is J weer thuis, dat is ook wel iets om naar uit te kijken.
pi_153755818
DaD dat voorlezen klinkt echt als ultiem O+ O+ -moment!
Anders een ochtenddingetje van maken in het weekend of ergens in de middag? Kan me voorstellen dat je het erin wil houden O+

Het voorlezen hier gaan ongeveer zo:
Ik pak boek en zet Lou bij mij op schoot. Na twee zinnen begint ze te wurmen en probeert ze de bladzijdes te verfrommelen, het boek dicht te slaan, zich om te draaien en weg te kruipen :')
Jouw voorleesmoment hoop ik ooit te bereiken :D
pi_153756080
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:36 schreef Skittles het volgende:
Anders een ochtenddingetje van maken in het weekend of ergens in de middag? Kan me voorstellen dat je het erin wil houden O+

Ik pak boek en zet Lou bij mij op schoot. Na twee zinnen begint ze te wurmen en probeert ze de bladzijdes te verfrommelen, het boek dicht te slaan, zich om te draaien en weg te kruipen :')
+1 op beide delen

JM :*
pi_153756162
JM, beterschap!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 22 juni 2015 @ 20:51:53 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_153756434
quote:

+1, inclusief pogingen om het boek oraal te consumeren. Het klinkt inderdaad heel leuk, DaD! O+
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 juni 2015 @ 20:52:53 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153756472
quote:
zo gaat het hier na zes jaar nog steeds zo. Als ik voor lees that is. Als iemand anders voorleest zitten ze geboeid te luisteren :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_153756571
Soesa bah! Beterschap daar!
Knakkende knieën herken ik wel, van mezelf dan en dit begon bij de eerste groeispurts. Iets met groeischijven ofzo. Dus hopelijk niks engs.

Wat hadden we nog meer?
Avondritueel op een overprikkelde avond: Bad - pyjama - fles - luier ruim voor de vermoeidheid aan. Dan wat op schoot, liedjes zingen, soms boekje likken.
Daarna in de box tot ze duidelijk moe is. In slaap vallen doen we eigenlijk altijd beneden, in de box of wagen. Als ze echt niet in slaap komt en overstuur is een rondje wandelen met de wagen of over haar oogjes aaien.

JM ook beterschap!
pi_153756657
Voorlezen lijkt me echt O+

JM, heel veel beterschap :*

Hier een spugende Sjaak vandaag. Had hem helemaal klaar in de MC om de auto in te gaan (had een afspraak in het ziekenhuis en was al op het nippertje) en hij spuugde Alles uit (hoofdletter A). Dus alles mogen verschonen...
Net na het flesje kwam ook weer heel veel terug. Hij mocht weer schone kleren (en ik ook). Ik ben er nu even klaar mee...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 juni 2015 @ 21:06:32 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153756882
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Voorlezen lijkt me echt O+

JM, heel veel beterschap :*

Hier een spugende Sjaak vandaag. Had hem helemaal klaar in de MC om de auto in te gaan (had een afspraak in het ziekenhuis en was al op het nippertje) en hij spuugde Alles uit (hoofdletter A). Dus alles mogen verschonen...
Net na het flesje kwam ook weer heel veel terug. Hij mocht weer schone kleren (en ik ook). Ik ben er nu even klaar mee...
sorry, ik moest gelijk hier aan denken:

ik hoop dat het je wat opvrolijkt :* sterkte ermee!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_153757445
Beterschap JufM!

Voorlezen O+
Ik vertel nu nog 's avonds in het Engels wat we allemaal vandaag hebben gedaan. Binnenkort langs de bieb om Frits lid te maken en daar boeken lenen.

Dat spugen is zo ontzettend vervelend Cactus! Ik werd vandaag weer in mijn decolleté, het was zoveel dat ik zelfs mijn onderbroek moest verwisselen!
pi_153757534
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:06 schreef DJMO het volgende:

[..]

Vind t met reflux wel wat lastiger dan gewoon overgeven (iig dat is mijn gevoel bij mijn eigen overgevende baby's)
Deed me echt pijn als S zo overgaf. Als E spuugt is t bijv heel anders

Vervelend mevrC :*

DaD O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 juni 2015 @ 21:32:37 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153757740
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:25 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Vind t met reflux wel wat lastiger dan gewoon overgeven (iig dat is mijn gevoel bij mijn eigen overgevende baby's)
Deed me echt pijn als S zo overgaf. Als E spuugt is t bijv heel anders

Vervelend mevrC :*

DaD O+
ik probeerde het ook niet weg te wuiven ofzo .. het was gewoon iets waar ik aan moest denken door het zinnetje dat hij helemaal klaar zat in de maxi cosi. Zelfs bij niet reflux kindjes vind ik het ellendig om te zien als ze moeten spugen :*

pi_153757932
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:47 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Dat laatste komt me zeker bekend voor. Wij leggen Sjaak nu met z'n tweetjes in bed en houden met vier handen contact (beide handjes vasthouden ivm heel beweeglijk, hand op hoofdje voor warmte, hand op kontje) en dan lukt het Sjaak om 'zelf' in slaap te vallen.
Ja, wij komen soms ook handen te kort inderdaad, met die bewegelijke armpjes en beentjes!

quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:50 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

E wil ook niet vastgehouden worden. Heb ik veel moeite mee gehad omdat onze oudste juist een plakbaby was. En knuffelen / troosten is voor mama ook wel fijn.. Ze is tevreden alleen of in bed/box. Dus dat accepteer ik dan maar. Ik troost dr als ze in bed ligt..aai en kus
Maar had jullie E dat ook al toen ze 6 weken oud was? Want dat lijkt me juist zo'n leeftijd waarop alle baby's nog wel vastgehouden willen worden...

Misschien moet ik ook gewoon niet zoveel nadenken :@ :') altijd al 'last' van gehad; ik ben zo iemand die in elke situatie elk denkbaar scenario helemaal uitgedacht wil hebben en dat werkt nu eenmaal niet met een baby ;)

Ze leek vanavond al weer iets vrolijker / minder humeurig, dus hopelijk was het een tijdelijk iets :)
pi_153758274
Y ligt ergens en lacht dan vrolijk naar me. Dan pak ik haar bij me en dan kijkt ze me niet meer aan, alleen maar om zich heen kijken. Leg ik haar weer terug dan kijkt ze me wel weer aan.
Echt knuffelen gaat ook niet. Ze strekt haar beentjes en duwt zich van me af en kijkt weg. Echt vechten is het niet, maar ik vind dat ook wel jammer. Maar daarentegen valt ze wel soms in slaap aan de borst en dan is het zo O+ Dat ik ook wel even kan genieten van stiekem knuffelen.
In de doek als ze niet te moe is, vindt ze wel leuk. Dan kan ze om zich heen kijken enzo, en dan lacht ze ook naar mensen. Voelt veilig denk ik. Morgen komt eindelijk de tula, dan is het wat makkelijker haar erin te hijsen. Dan kan ik ook wat vaker stiekem knuffelen. De doek wurmt ze bij het omdoen teveel waardoor hij niet echt strak zit.

Spugen heb ik geen ervaring (meer) mee. Op een gegeven moment was dat helemaal over. We moeten haar wel laten boeren, want ze hapt veel lucht mee naar binnen.

Voorlezen wil ik ook mee gaan beginnen, we hadden eerst geen korte verhaaltjes. En een heel sprookje leek me wat veel voor zo'n kleintje. Maar nu hebben we woezel en pip boekjes (gekregen) dus we kunnen aan de slag. Alleen is ons bedritueel momenteel naar boven, borst, kus en naar bed. Lekker kort dus, maar het werkt wel.
Ik ga langzaam aan ook eens kijken of het ledikant kan wennen. In de box gaat ze niet zomaar slapen, dat ziet ze als speelplek. Bed is slaapplek, en dan gaat ze ook (na wat piepen) echt meteen slapen, ze speelt er nooit in. Ledikant is nog onbekend, dus even kijken wat ze daarmee doet. Ze groeit langzaam uit haar wiegje ;( (ledikant past niet naast ons bed)
pi_153758639
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:06 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik moest lachen :D Dank je :*

quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:23 schreef Cholula het volgende:
Beterschap JufM!

Voorlezen O+
Ik vertel nu nog 's avonds in het Engels wat we allemaal vandaag hebben gedaan. Binnenkort langs de bieb om Frits lid te maken en daar boeken lenen.

Dat spugen is zo ontzettend vervelend Cactus! Ik werd vandaag weer in mijn decolleté, het was zoveel dat ik zelfs mijn onderbroek moest verwisselen!
Hier konden vrouw en ik ook om lachen (sorry :@ maar het is fijn te lezen dat iemand het net wat erger heeft dan ik en dat je het zo leuk vertelt :) ) :D

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:32 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik probeerde het ook niet weg te wuiven ofzo .. het was gewoon iets waar ik aan moest denken door het zinnetje dat hij helemaal klaar zat in de maxi cosi. Zelfs bij niet reflux kindjes vind ik het ellendig om te zien als ze moeten spugen :*
Ik vind het spugen op zich niet erg, het lijkt Sjaak ook weinig te doen. Toen hij aan het krijsen van de pijn was, brak mijn hart toch wel. Dat heeft hij gelukkig niet meer!

Morgen ga ik naar de natuurwinkel om pure jbpm te kopen. Sjaak reageert zo sterk op Nutriton dat ik nu het pure spul wel eens wil proberen. Misschien heeft hij daar geen last van.
pi_153759509
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:39 schreef twist02 het volgende:
Ze leek vanavond al weer iets vrolijker / minder humeurig, dus hopelijk was het een tijdelijk iets :)
Pfff..iets met Fok-wet ofzo; man en ik zijn nu al dik 1,5 uur bezig om 'r in slaap te krijgen (om beurten) :{ ze is gelukkig wel redelijk rustig nu, maar schrikt telkens weer wakker... ;(

Risu: meer anti-knuffel baby's dus, zonde hè?

MwCactus: lijkt me inderdaad erg naar, als je ziet dat het zo'n pijn doet. Maar dat spugen lijkt me sowieso zwaar, ook al heeft Sjaak er misschien relatief weinig last van
  maandag 22 juni 2015 @ 22:28:17 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_153759630
Volgens mij zit het bij heel veel baby's niet in de aard om veel te willen knuffelen hoor twist. Ze willen vooruit, ontwikkelen! Fietsen met de beentjes en alles bekijken! Zie het als gezonde ontwikkeldrift ;) mauwtje heeft dat ook wel een beetje. Ik denk dat dat bewust lekker knuffelen juist komt als ze wat ouder worden en zich bewust raken dat baby en mama twee verschillende identiteiten zijn.
disclaimer
  maandag 22 juni 2015 @ 22:29:10 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_153759669
Kusje voor de spugers. Lijkt me heel naar als je kindje daar zo'n last van heeft ;(
disclaimer
pi_153759726
A. is ook geen knuffelbaby. Waarom zou je rustig gaan knuffelen als je ook je moeders haar kan grijpen, bril kan pakken, over haar schouder kan klimmen of je vinger in haar neus kan proppen :+ . En toen ze nog mini-mini was ook al niet. Alleen soms na een voeding viel ze op me in slaap.
  maandag 22 juni 2015 @ 22:33:12 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_153759866
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:30 schreef Razztwizzle het volgende:
A. is ook geen knuffelbaby. Waarom zou je rustig gaan knuffelen als je ook je moeders haar kan grijpen, bril kan pakken, over haar schouder kan klimmen of je vinger in haar neus kan proppen :+ . En toen ze nog mini-mini was ook al niet. Alleen soms na een voeding viel ze op me in slaap.
Hehehehehe, je bent eigenlijk gewoon een warm activity center :+ :')

Hier kijkt Mauw heel blij als papa er aan komt en áltijd net voordat hij haar een kusje kan geven draait ze dr kop opzij om buitengewoon geïnteresseerd naar de gordijnroede te gaan zitten kijken. :')
disclaimer
pi_153760217
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:39 schreef twist02 het volgende:

[..]

Ja, wij komen soms ook handen te kort inderdaad, met die bewegelijke armpjes en beentjes!

[..]

Maar had jullie E dat ook al toen ze 6 weken oud was? Want dat lijkt me juist zo'n leeftijd waarop alle baby's nog wel vastgehouden willen worden...

Misschien moet ik ook gewoon niet zoveel nadenken :@ :') altijd al 'last' van gehad; ik ben zo iemand die in elke situatie elk denkbaar scenario helemaal uitgedacht wil hebben en dat werkt nu eenmaal niet met een baby ;)

Ja ook toen ze minimini was.
Peuter en S waren knuffelbaby's. Nu is S te druk..ze heeft geen tijd om te knuffelen :9
pi_153760396
Sjaak is wel van het knuffelen (heel lief enzo, behalve als hij spiugt ;) ). Hij ligt graag in mijn nek, onder mijn kin. Het liefst zo dicht mogelijk bij mijn gezicht O+ Hij moet ook altijd huid voelen als hij knuffelt, anders is het niet goed. Heerlijk O+
pi_153760686
Bijgelezen maar meeste alweer vergeten -O-

+1 op dat laatste SQ, komt vriend aanlopen terwijl ik Q vastheb "Kusje voor Q?" en dan naar pappa kijken en lachen en nét voor ie een kusje kan geven draait ie z'n hoofdje weg :')

:* voor alle slechte nachten en de zieken! Gets wat naar dat S nu ziek is Soesa!

Slaaproutine.. Ehh.. Hebben we nig niet echt :@. Flesje, schone luier en in bed. als dat zo lukt, soms is het maar een halve fles, soms valt ie eerder dan verwacht in slaap en leg ik em gelijk in bed, hopend dat z'n luier nog (vrij) leeg was. Hij gaat nu meestal rond 8-9 uur slapen, maar soms zakt ie ineens rond 7 uur al weg. Of is ie nog erg wakker en gaat het richting 10 uur. Probeer te kijken of ie al moe is of niet, als ie nog te wakker is blijft ie piepen in bed, als ik em er dan nog eventjes uithaal valt hij daarna sneller in slaap.

Verder lijkt het sprongetje voorbij! Hij piept weer een stuk minder en lacht een stuk vaker :). Hij lijkt nu wat meer klanken te gebruiken, als hij geen zin meer heeft gaat hij luid zitten klagen, alsof ie z'n eigen taaltje heeft :D.
pi_153760783
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hehehehehe, je bent eigenlijk gewoon een warm activity center :+ :')

Hier kijkt Mauw heel blij als papa er aan komt en áltijd net voordat hij haar een kusje kan geven draait ze dr kop opzij om buitengewoon geïnteresseerd naar de gordijnroede te gaan zitten kijken. :')
Vrouw ging Sjaak vandaag een kusje geven en die spuugde net op dat moment :D Had ik haar al voor gewaarschuwd. Lekker in d'r mond en over haar kleren. Ik moest heel hard lachen.
Verder vindt Sjaak kussen tof, hij doet altijd een luchtkusje terug.
pi_153761128
He lekker :') . Gelukkig nog niet gehad, wilde Q een keer een kusje geven en hij spuugde net voor ik bij hem was, pfiew :P

Sinds gister lijkt Q ook wat actiever in de box, ligt ie ineens half gedraaid in de box! Omdat ie zo lekker aan het draaien en wiebelen was, wilde ik eens kijken wat ie zou doen als ik hem op zn buik zou draaien. Draaide hem via zn zij, zo dat zn handjes gelijk goed onder zn borst terecht kwamen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153761139
Lachen mag Cactus, dat doe ik ook.

Frits heeft meestal geen last van het spugen, na een spuugpartij ligt hij namelijk even alleen in zijn luier te spartelen en dat vindt hij geweldig!
Het enige moment waarop hij er wel echt last van heeft is als het zijn neus uitkomt, dat vindt hij niet zo tof.
Hij groeit goed en ontwikkelt zich goed dus we doen er verder niets mee. We hebben beide standaard een spuugdoekje in de zak en reservekleding mee voor kind en moeder.

Verder ben ik sinds half negen bezig met het in slaap krijgen en houden van mijn baby. Dus ik voel je pijn Twist!

Knuffelbaby's O+ De mijne houdt ervan, maar hij heeft sowieso veel behoefte aan lichamelijk contact.

Fijn dat Q zijn sprong voorbij is! Die sprong was dan vroeger dan normaal of niet?

over deze post heb ik twintig minuten gedaan. In die tijd heb ik zeven keer een speen terug gestopt, tien minuten zijn handje vast gehouden en acht keer 'in de maneschijn' gezongen. Gelukkig gaat de wekker niet om 4.45 en wordt hij niet vier keer tussen twaalf en vijf wakker. Ow wacht... }:|
Maar hij is gelukkig wel heel lief! O+
pi_153761323
Ohh ja dat is zo sneu als het uit hun neusje komt.. Als dat gebeurt is Q ook even van slag. Gelukkig lijkt het alleen te gebeuren bij wisseling van voeding of een sprongetje, verder valt het spugen mee.

Volgens mij was zijn sprong zo'n beetje om te normale tijd? Heb het oei ik groei boek niet, weet niet precies waar die sprong ligt, ik dacht met 12 weken? Q ging richting 13 weken toen het begon ;) Morgen alweer 14 weken!

Oohh balen Cholula! Slaapt ie inmiddels? Sterkte vast voor morgen :*
pi_153761366
Ik Fok! bijna altijd mobiel, nu op de laptop en zie dat ik volgens mn banner alweer 53 weken zwanger ben :') . Misschien toch maar eens aanpassen.
pi_153761479
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:07 schreef Gevalletje het volgende:
He lekker :') . Gelukkig nog niet gehad, wilde Q een keer een kusje geven en hij spuugde net voor ik bij hem was, pfiew :P

Sinds gister lijkt Q ook wat actiever in de box, ligt ie ineens half gedraaid in de box! Omdat ie zo lekker aan het draaien en wiebelen was, wilde ik eens kijken wat ie zou doen als ik hem op zn buik zou draaien. Draaide hem via zn zij, zo dat zn handjes gelijk goed onder zn borst terecht kwamen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* Go Q.!! Goed bezig hoor :)
pi_153761781
Dan had ik het verkeerde sprongetje voor me!
Super dat hij zijn hoofd zo mooi omhoog houdt! Ging het ook zonder huilen?

En hij slaapt, eindelijk. Snurkend dat dan weer wel.
  maandag 22 juni 2015 @ 23:31:30 #32
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_153761891
Goed zo Q.!

Spugende Mini-Cactus -O- :*.

Anti-knuffel-kinderen-boks! Allebei geen knuffelaars hier.

We zitten weer in bed met krijskind. Op mama slapen is de bom, al het andere is brullen. Weer geen slaap voor mij dus -O- ;(
pi_153761924
Nou, na 10x is me het aanpassen van de banner ook gelukt hoor :')

Ja! Toen het gebeurde ben ik maar als een idioot staan joelen naast de box, waardoor ie moest lachen en het wel leuk vond! Hij lijkt het wel leuk te vinden, na een tijdje moet ie zn hoofdje even neerleggen, dan blijft ie het steeds wel even proberen maar begint ie wel te huilen omdat het te zwaar wordt. Laat ie zn hoofdje liggen, terwijl ie begint te klagen "Aahbabaguhh" of iets in die richting :P
pi_153761975
Go Q *O* Wat lijkt hij ineens groot!
En 53 weken zwanger, the horror :o
pi_153761986
He verdorie NTS ;( Wat lijkt me dat toch zwaar, elke nacht..
:*
pi_153762010
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:33 schreef ingee het volgende:
Go Q *O* Wat lijkt hij ineens groot!
En 53 weken zwanger, the horror :o
Ja he :o

Dat zou echt een bevalling from hell zijn ;(
pi_153762138
:* NTS. Je hebt ondertussen alles al geprobeerd natuurlijk, maar hebben jullie een co-sleeper? Frits wil ook alleen maar op één van ons in slaap vallen, maar als hij dan diep in slaap is kan ik hem wel naast mee leggen. Misschien kan dat bij jullie ook?
pi_153762930
En NTS, dit heb je ook vast al gedaan, maar ik gooide Sjaak wel eens in een draagdoek als hij alleen op mij wilde slapen. Dat hielp ons allebei.
:* voor jou.

En ik vind het leuk dat je hier meer mee schrijft!
  dinsdag 23 juni 2015 @ 00:25:40 #39
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153763848
succes met de slaaps medemama's en beebs...

ik ben net klaar met nakijken en helemaal gaar... en ze hebben t nog verknald ook, getverdemme. :(

J heeft M een droomfles gegeven en nu gaan we slapen. Hij moet weer om kwart kver zes de deur uit :o t zijn tropenweken hier.

trustels
Kwak
  dinsdag 23 juni 2015 @ 00:42:36 #40
335643 faptist
Maakt fouten
pi_153764296
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:56 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Vrouw ging Sjaak vandaag een kusje geven en die spuugde net op dat moment :D Had ik haar al voor gewaarschuwd. Lekker in d'r mond en over haar kleren. Ik moest heel hard lachen.
Verder vindt Sjaak kussen tof, hij doet altijd een luchtkusje terug.
Nooooo! Dat is echt mijn nachtmerrie filmpje van world funniest home video's. Zo'n uber blije papa die zijn zoontje optilt om vervolgens projectiel onder gekotst wordt.
Arme vrouw :( en jij maar lachen. Snoodaert.
-zou ik ook doen hoor :D

Shit.. Wat was het nou waar ik nog meer op wilde reageren..

JufM,
Voel je je al wat beter?

Dyre,
Ik heb dat nog niet , want ze ligt hier nog in de wieg, maar kan me voorstellen dat je dan schrikt. :D

En bedankt voor jullie promo praatjes over de poets. Dacht dat het alleen voor Gooische vrouwen was, maar blijkbaar toch heel normaal!
Ik ga morgen vragen aan vriendin wie zij heeft en dan mag ze gelijk beginnen.
-als in.. Woensdag komt m'n moeder.. Trekken wij het huis glad en dáárna mag ze beginnen. Ze moet niet denken dat ik een smeerpijp ben natuurlijk :7

Zoe,
Serieus. Schoonmaakheld. Ik zou zo graag zo gedisciplineerd willen zijn, maar dat zit echt niet in mijn systeem. Ik ben veel te chaotisch daarvoor.

Risu,
Over je draagdoek. Dat gebeurt hier ook weleens. Dat ro niet meteen goed zit. Ik laat haar dan gewoon even rustig worden, knoop hem vluchtig af en hou haar kont dan gewoon vast terwijl ik haar wieg door te huppen. en dan na een minuut of 5 trek ik hem alsnog strakker.

Kramp
Ik denk dat ik nu met ro in de kramp voor pro's ben beland als in: ik begin me af te vragen of er niet iets aan de hand is.
Ze laat stinkende scheten, overstrekt zich,wordt knalrood, hard buikje, krijst en huilt van de pijn. Voor de scheten moet ze enorm veel moeite doen en ik vraag me af of het wel verlichting brengt. Soms borrelt haar buik heel erg. Ook weleens tijdens het drinken.
Er is eens per 2 dagen ontlasting. Soms een veegje en dan opeens een volle luier.
Ook laat ze zich moeilijk troosten, maar massage van het buikje en de draagdoek icm zingen en veel wiegen wil wel wat helpen. Net als borstvoeding.
Is daar nou niks voor?
Een grootmoederswijsheid ofzo? Voel me zo rot wanneer ze zomn pijn heeft.

Vandaag dus echt een shit dag gehad.
Nu ligt ze eindelijk te slapen in haar wieg.
'Het wordt beter.. Het wordt beter...'
  dinsdag 23 juni 2015 @ 00:46:52 #41
335643 faptist
Maakt fouten
pi_153764381
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:31 schreef NotTheSame het volgende:
Goed zo Q.!

Spugende Mini-Cactus -O- :*.

Anti-knuffel-kinderen-boks! Allebei geen knuffelaars hier.

We zitten weer in bed met krijskind. Op mama slapen is de bom, al het andere is brullen. Weer geen slaap voor mij dus -O- ;(
Heb je toevallig een draagdoek? Werkt hier goed. Ik heb eventueel wel een ringsling voor je. Ik heb hem gehad van LE., maar merk dat ik hem niet pak. Geef hem graag door aan je!
En is het geen mogelijkheid om een co sleeper naast je bed te zetten?
Of slapen op het aankleedkussen tussen jullie in?
Leef met je mee.. Lijkt me verschrikkelijk om dit elke navht te hebben

Knuffel baby..
Heb ik dus wel. Vind ze heerlijk.
Net als ik, maar ze is natuurlijk ook nog maar 12 weekjes. De wereld is nog zo groot en eng.

Kwak,
Blugh.. Nog eventjes meis en dan is het jaar weer om.
Succes met de wekker en probeer niet om te vallen morgen.
Weet hoe slopend de laatste weken zijn
  dinsdag 23 juni 2015 @ 02:56:56 #42
344469 Amsel
zonder t
pi_153766187
NTS, ik heb vele nachten doorgebracht met baby in draagdoek en zelf halfzittend zo slapen. Absoluut niet ideaal, maar beter dan geen slaap. Misschien helpt het?

Faptist, toen ik de krampjes echt niet meer normaal vond raadde een vriendin een osteopaat aan. Twee behandelingen gehad en daarna nooit meer kramp. Zal niet voor iedereen zo werken maar voor ons was het de gouden tip.

Trusten O+
pi_153766742
Faptist
:* hoop dat vandaag een fijnere dag is. Over poepen..E had er ook moeite mee. Lukte haar soms niet zelf. Tempen hielp dan wel. Als ze na een dag nog niet gepoept had moesten we dr helpen anders had ze erg veel last. Sinds ze vaste voeding krijgt is het eigenlijk niet meer voorgekomen.
Osteopaat is ook zeker een optie!

Mij lijkt het weer lekker om een beetje chaotischer te zijn O+
Leer ik vast vanzelf als E en S ook door het huis rennen.

NTS :*
Vind het zo rot voor je, volgens mij heb je van alles al geprobeerd en uitgesloten..
Helpt man voldoende (je oudste vermaken, koken etc)? Zodat je na een nacht mét baby misschien toch wat rust hebt.
pi_153766845
NTS :* Het klinkt echt slopend ;(
Verder :* c_/ voor moeilijke nachten en *O* voor slaaps (wij hadden mediumnacht met 0.00-3.00-6.45, sliepen om 22.30)

Iemand vroeg hoe het nu gaat: nog niet echt beter :{ ik loop nog steeds alsof ik teveel op heb, niet heel handig zo in huis :+ Straks ha, hoop dat zij iets zinnigs kan zeggen.
pi_153766850
For what its worth.. JM.. ik had dat tijdens mijn eerste trimester *O* :P
pi_153766855
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 07:50 schreef Crumpette het volgende:
For what its worth.. JM.. ik had dat tijdens mijn eerste trimester *O* :P
Je weet hoe ik zwanger raak he..? ;)
pi_153766878
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 07:52 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Je weet hoe ik zwanger raak he..? ;)
Hehe oh, ohja :') vergeten. Dan idd lage bloeddruk klinkt aannemelijk (had ik dus ook tijdens mijn hele zwangerschap :') ) 90/50 whieee }:|
pi_153766885
Ik hoop dat dat het is, echt.. Ik las ook iets over een virus aan evenwichtsorganen, dat kan :'( 6 weken :'( aanhouden ;(
pi_153766960
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 07:59 schreef JufMariska het volgende:
Ik hoop dat dat het is, echt.. Ik las ook iets over een virus aan evenwichtsorganen, dat kan :'( 6 weken :'( aanhouden ;(
God er gaat ineens een licht aan bij mij ofzo. Ik heb bppd gehad! Bij mij was er een mini kristalletje oid losgekomen en dat zweefde door mijn binnenoor en maakte dat de kamer draaide en ik misselijk werd en als ik te snel opstond ging het ook niet goed. Is zo'n 3 jaar geleden, en het is ook nog eens teruggekomen. Ik ben naar mijn kno gegaan, en met een paar manouvres en een trits oefeningen ging het toen na een aantal weken beter.

Dit was toen tijdens onze verhuizing :') superhandig als je een lamp omhoog moet houden dat je eigenlijk niet al kan staan. Hehe.

Als je je hoofd draait of je omdraait in bed, draait de kamer nog een stukje verder dan jij?
pi_153766978
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 07:48 schreef JufMariska het volgende:
NTS :* Het klinkt echt slopend ;(
Verder :* c_/ voor moeilijke nachten en *O* voor slaaps (wij hadden mediumnacht met 0.00-3.00-6.45, sliepen om 22.30)

Iemand vroeg hoe het nu gaat: nog niet echt beter :{ ik loop nog steeds alsof ik teveel op heb, niet heel handig zo in huis :+ Straks ha, hoop dat zij iets zinnigs kan zeggen.
Blergh :( Niet tof om je zo te voelen.
pi_153767002
quote:
Het klinkt mij ook als evenwichtsorgaan in de oren.

Dan krijg je waarschijnlijk vragen van de ha in de trant van:
Wat voor soort duizeligheid is het? Gaat het gepaard met verlies van gehoor, oorsuizingen oid? Hoe lang houdt de duizeligheid aan en komt het in aanvallen? Is de duizeligheid gekomen na een griepperiode? Gaat het gepaard met misselijkheid of braken?

Sterkte ;(
pi_153767043
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 08:16 schreef Skittles het volgende:

[..]

Het klinkt mij ook als evenwichtsorgaan in de oren.

Dan krijg je waarschijnlijk vragen van de ha in de trant van:
Wat voor soort duizeligheid is het? Gaat het gepaard met verlies van gehoor, oorsuizingen oid? Hoe lang houdt de duizeligheid aan en komt het in aanvallen? Is de duizeligheid gekomen na een griepperiode? Gaat het gepaard met misselijkheid of braken?

Sterkte ;(
Meer algehele wazigheid, ik heb geen griep gehad, niet misselijk, zolang ik stilzit gaat het goed, ik zwalk en wankel alleen als een dronkelap ;( Erg onhandig tijdens verhuizingen, met baby's en als fotograaf op bruiloften }:|
pi_153767075
Maar seriously, zeker als het goed gaat als je stil zit, probeer op te letten wanneer het gebeurt, bij welke bewegingen. Hoe meer je weet wanneer je naar de dokter gaat, hoe beter. Dat dronken gevoel herinner ik me ook nog wel ja :( kak is dat.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:00:11 #54
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153767448
quote:
Meunière?

Ik heb zelf vaak duizelingen als ik ziekig/verkouden ben of aan het worden ben, maar niet zo erg als jij beschrijft.... beterschap.

Enneh, je hoort t wel vaker hoor, verrassinkjes bij mensen die eerder via IVF zwanger zijn geworden. :o ...
Kwak
pi_153767615
JM
Ik heb het eerder gehad. Neusspray kan helpen en verder idd afwachten.. Superrot :(
pi_153767896
Herkenbaarheid van niet-knuffel baby's is fijn, thanks allemaal! :* Was alweer bang dat m'n baby kapot was ;)
Hoewel ze vanmorgen een beetje lag te jengelen in de box en het zowaar hielp toen ik 'r oppakte :o dus het lijkt van dag tot dag te verschillen

NTS, ik word soms al wanhopig van 1-2 slechte nachten ( :@ ) dus kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen. Heb geen tips (ook omdat ik schat dat je alles al geprobeerd hebt), maar wil je wel een hele dikke :* geven!

JM: klinkt voor mij inderdaad ook bekend, bij mij was het ook BPPD (draaiduizeligheid). Ik heb ook regelmatig last gehad van een te lage bloeddruk, maar dat vond ik toch anders voelen.
Bij lage bloeddruk had ik een soort algeheel slap gevoel en bleef de duizeligheid vaak nog even hangen, ook al zat ik al weer. Ik zorgde dat ik altijd wat te eten bij me had, bij voorkeur zoute dropjes of druivensuiker ofzo.
Bij die draaiduizeligheid was het eigenlijk echt alleen duizeligheid, verder voelde ik me in principe prima (voor zover dat gaat als je zo duizelig bent ;) ). Ben er ook voor langs de ha geweest, maar er is weinig tegen te doen. Er zijn wel oefeningen die je kunt doen om die kristallen in je evenwichtsorgaan weer goed te krijgen. Je voelt je compleet idioot als je ze doet :* maar ze hielpen bij mij wel al heb je wel kans dat het nog eens terugkomt

Schoonmaakster:
Hier ook! :) Eerst 1x per week 3 uurtjes (toen we allebei 5*8 werkten), ze komt vanaf nu 1x per 2 weken (ook 3 uurtjes; ik ga 3 dagen werken straks). Ze doet inderdaad alle 'grote' dingen, zoals wc's, badkamer, etc. zodat ik het zelf alleen maar bij hoef te houden. Ik vind het heerlijk!

Faptist wat zielig van die krampjes ;( hopelijk gaat het snel beter of vind je snel een oplossing!

Wat goed van Q :D *G*
Dat je die armpjes onder het lijfje 'moet' leggen had iemand mij wel eerder mogen vertellen (kwam ik vorige week ofzo achter); ik legde E steeds gewoon plat op d'r buik en vond het maar gek dat ze geen aanstalten maakte om d'r hoofdje te bewegen :@ al heeft ze er ook met d'r armpjes onder zich maar weinig zin in hoor ;)

En ik ga toch nog één keer sorry zeggen dat ik zo weinig/selectief reageer op anderen :* maar ik kom er gewoon niet aan toe als E wat mindere dagen heeft. En ik weet dat het ook niet hoeft, maar toch blijft het soms als eenrichtingsverkeer voelen van mijn kant... :@
Weet in ieder geval dat jullie enorm gewaardeerd worden ^O^ en dat ik altijd ontzettend meeleef met en/of moet lachen om jullie heerlijke baby's O+
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:31:07 #57
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153767962
wij deden de armpjes wel wat meer naar voren , elleboogjes net onder de borst, knuistjes bij t gezichtje.
Kwak
pi_153767974
Oh, en ook meteen even mijn baby spammen natuurlijk O+

SPOILER
pi_153767976
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:31 schreef kwakz0r het volgende:
wij deden de armpjes wel wat meer naar voren , elleboogjes net onder de borst, knuistjes bij t gezichtje.
Die van mij kukelde dan om :') armpjes wat wijder werkte beter op die leeftijd :P
pi_153767997
Zal er nog eens wat mee experimenteren dan, met die armpjes! :Y

Voorlopig is ze drukker met d'r beentjes als ze op d'r buik ligt. Lijkt soms net alsof ze probeert te kruipen, want d'r kontje gaat ook steeds iets omhoog :+
pi_153768127
Ah twist wat een snoesje O+
pi_153768168
Tnx voor alle ervaringen, maakt dat 't wat minder belachelijk voelt allemaal :@ Het is virus op evenwichtsorganen, geen draaiduizeligheid (dus oefeningen helpen niet), bloeddruk is prachtig. Uitzitten dus ;( Werken enzo mag gewoon, mits voldoende rust tussendoor.
Ga ik nu even een potje janken en zo als de mannen weer thuis zijn (uk is met J mee naar de fysio, afspraken waren tegelijk) de schouders er weer onder.

Heb wel gelezen over al-dan-niet-knuffelbaby's en oefenen op de buik enzo hoor!
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:44:18 #63
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153768185
Wat een snoepje Twist!

Hier een recente van mijnes... hij wordt zo groooot!
Kwak
pi_153768200
He bah wat naar JM. Hoop dat je goed wat rust kunt pakken en er snel bovenop komt dan! :*

Kwak ermagherd wat voor dreumes heb jij daar!! O+
pi_153768223
Kwak O+

Oh da's klote JM ;( is er niks tegen te doen verder? Sterkte! :*
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:50:24 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_153768270
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:44 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een snoepje Twist!

Hier een recente van mijnes... hij wordt zo groooot!
[ afbeelding ]
heuj, toastje krijgt ook een kapsel *O* :D

Oooooh en lachende minimini van Twist! O+!!!
disclaimer
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:51:19 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_153768289
Oh en op de vorige pagina nog een Q met koppie omhoog, wat goed zeg! En wat een knap kind! O+
disclaimer
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:52:03 #68
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153768295
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heuj, toastje krijgt ook een kapsel *O* :D
ja man! hij doet de mauw! blonde kuif alert! (ik heb zn haar bij zn oortjes zelfs al twee keer een beetje
geknipt want ik haat uitstaand pluishaar dat over die oren heen hangt :')

en JM wat vervelend dat virus... sterkte met uitzieken en pak je rust! gaat t niet zoals t moet, dan moet t maar zoals t gaat!
Kwak
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:54:48 #69
348178 NotTheSame
pi_153768343
Dames, lief van jullie :* !

Faptist en Amsel, draagdoeken genoeg hier, maar op zo'n momenten overstrekt hij zich zo erg dat ik hem niet goed ingeknoopt krijg.

Cholula, co-sleeper hebben we al, hij word alleen een beetje te klein ;). Misschien binnenkort even naar de Ikea een ledikant halen.

Maar, Fok!wet... Om 23.30uur hebben we hem maar van ellende een pcm gegeven en viel direct daarna in slaap. Om 01.00uur heb ik de laatste poging gedaan om hem van me af te krijgen en warempel, het lukte, niet wakker geweest!
Vervolgens sliep meneer tot 5.30uur :o :o :o :o :o :o :o ! Daarna even gevoed en weer doorgeslapen tot 8.00uur *O* !

Ik voel me nu echt herboren ^O^.
pi_153768419
NTS wat fijn! :*
Misschien heb ik het compleet gemist hoor :@ maar als pcm blijkbaar helpt, mankeert hem misschien toch 'gewoon' iets lichamelijks? Maar hij was al helemaal gecheckt toch?
pi_153768448
Wat fijn NTS!
Jullie foto's O+

Twist: nope, niks aan te doen...

En rust nemen.. Balen met nog 6 bruiloften, 1 promotie en een andere klus te bewerken in de komende 2-3 weken en met baby :{ Beetje afwisselen maar..
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:04:13 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_153768505
Slaap voor NTS! *O*
disclaimer
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:10:09 #73
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_153768600
SQ en blonde kuifmauuw O+ O+

Dyre die baby-weg foto _O-
(heb ik ook wel eens eens gehad toen hij in een campingbedje lag in een vakantiehuisje.. die eerste schrikreactie! :o )

JM wat ontzettend KUD! :( Hopelijk gaat het snel weer beter met je.. knuf :*

Cactus wat sneu van het overgeven van J. Was het nog gelukt de afspraak te halen in het zh?

Q wat goed met je hoofd omhoog!! *O*
En die laatste foto! O+ Wat een knappert!

Fap wat zielig van de krampjes.. helaas geen tips :*

Twist wat een leuk lachebekkie :D

Toastje! Knappe vent met je lange benen O+

NTS wat goed!!! Lekker wat uren slaap kunnen pakken! *O*

Babygebaren.. ik vind het tof! Kwak ben die link van je aan het doorkijken. Echt leuk met die filmpjes erbij! (Als ik em nou eens leer dat het gebaar voor aap, papa betekent? :P)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:15:41 #74
348178 NotTheSame
pi_153768704
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:58 schreef twist02 het volgende:
NTS wat fijn! :*
Misschien heb ik het compleet gemist hoor :@ maar als pcm blijkbaar helpt, mankeert hem misschien toch 'gewoon' iets lichamelijks? Maar hij was al helemaal gecheckt toch?
Je hebt gelijk hoor, zo denken wij dus ook. Maarja het kunnen natuurlijk ook darmkrampen of tandjesleed zijn, er zijn namelijk ook dagen dat pcm geen nut heeft. Dus het is echt per dag koffiedik kijken.
pi_153768746
Wat fijn dat je even goed hebt kunnen slapen NTS :*

JM uitzitten dus. En dan nog zoveel klusjes hebben staan, sterkte!

Toastje O+

Wat een knapperd is Q O+

En een dropje van Twist O+
pi_153768774
Toch iets met je evenwichtsorgaan, wat balen zeg JM! Beterschap :*

Goede nacht voor NTS! *O* Vraag me dan idd ook af waar hij dan last van had als de pcm helpt?

Jeetje Kwak, wat wordt ie ineens groot :o

Ohh wat een schatje Twist!! En geen idee of dat "moet" met die armpjes hoor! We lopen bij de fysio en een oefening daar was op z'n buik z'n armpjes zo bij elkaar onder z'n borst. Of wat hoger misschien, weet ik niet zeker meer.. Hij houdt z'n armen meestal zo stijf dat ik al blij ben als ik ze onder hem gevouwen krijg :P. Als ik hem zo omrol vind ik het makkelijker gaan. Hij houdt anders ook z'n armpjes te ver uit elkaar.
Q trappelt trouwens ook liever met z'n beentjes aks hij op z'n buik ligt. Bij een oefening waar hij met z'n armpjes en borst over een opgerolde handdoek ligt en zo z'n hoofd omhoog moet houden, moest ik m'n hand op z'n kont houden om hem te helpen die omlaag te houden. Op de eerste foto zie je ook een heel klein beetje dat ik zn kont omlaag gedrukt hou, om hem te helpen. Even later kon ik hem loslaten :). En blijven opletten, hij valt soms ineens (bijna) om als ie moe wordt (1e keer bijna met z'n hoofd tegen de spijlen..)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:22:37 #77
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_153768821
Gisteren niet/met half oog meegelezen, dus ik haak nu weer even aan.

Wat me is bijgebleven:

Ziek Soesje... Beterschap! Ontzettend rot, zeker zo in de vakantie.

Over schoonmaken, ik vond dat van Zoë heel herkenbaar dat je van je kind wel mag schoonmaken (dan gaan ze hier ook lief spelen) en als ik dan ga zitten is het gedaan met de rust :P.
En verder ben ik ook zo netjes en hou ik altijd alles bij :).

Ik las over baby's die van voorlezen houden, baby's die niet willen knuffelen, baby's die in je mond kotsen, baby's met kramp en baby's die moeilijk slapen...

Q die op de buik ligt met hoofd omhoog *O*.

Draaierige JM -O- . Bah, hoop dat de dokter je verder kan helpen. Mijn zusje heeft eens iets met haar evenwichtsorgaan gehad. Ze kon toen alleen nog maar heel stil op bed zitten, kotsmisselijk was ze. Toch de oefeningen gedaan die de dokter haar had aangeraden. En het hielp! Toch te vluchtig gelezen. Uitzitten dus. Meh. Beterschap!

Twist O+ O+ O+ .

Kwak, hij wordt echt groot!! En blond. En wat een superlang benen heeft hij, of misschien ligt het aan de hoek.

NTS *O* slaaaaaaap! Wat heerlijk voor je joh. Ik vind het wel heel zielig klinken dat PCM helpt... Lijkt dan toch of hij ergens pijn heeft :{ .

[ Bericht 1% gewijzigd door Fee-nix op 23-06-2015 10:29:31 ]
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:35:35 #78
250838 Fee-nix
pi_153769069
En ik heb stiekem best wel een hekel aan de fase waar L.aura nu in zit :') .Ze is hartstikke leuk en lief hoor, maar nu ze kan staan, wil ze dat ook echt overal. En ze snapt nog niet dat sommige dingen te wankel zijn om je aan op te trekken }:| .

Zo zat ze vanochtend heerlijk met broerlief bij het keukentje alle spulletjes te bekijken en bevoelen. Maar toen MOEST ze natuurlijk staan. Keukentje is niet zo zwaar. Maar het ging. Tenminste, zo leek het. Twee tellen later lag ze op haar rug met het keukentje bovenop haar. Arm ding. Daarna ook nog hard met haar hoofd er tegenaan gevallen toen ze op haar knietjes zat. Toen had ze het wel gehad.

Plaatjes erbij:

SPOILER
pi_153769156
NTS wat fijn !

Twist O+ omg wat een schatje. Helder koppie ook :9 weet vast heel goed wat ze wil

Kwakz0r O+ blond! Knapperd

-O- vervelend JM
Helemaal in combi met werk enz
pi_153769200
-O- L.aura
Lastig Fee!
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:44:31 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_153769262
Aww, arme lau ;( :*
Valt me wel mee dat je geen foto hebt van je baby onder het object! Je bent vast een betere moeder dan ik :P

disclaimer
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:47:13 #82
250838 Fee-nix
pi_153769326
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Aww, arme lau ;( :*
Valt me wel mee dat je geen foto hebt van je baby onder het object! Je bent vast een betere moeder dan ik :P
Hahaha :D. Ik gooide nog net niet met mijn camera. S kreeg het keukentje ook tegen zich aan, dus ik kon twee kinderen troosten.

Awww Mauwtje :* . You evil mom :P .
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:47:29 #83
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153769334
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:27 schreef twist02 het volgende:
Herkenbaarheid van niet-knuffel baby's is fijn, thanks allemaal! :* Was alweer bang dat m'n baby kapot was ;)

JM: klinkt voor mij inderdaad ook bekend, bij mij was het ook BPPD (draaiduizeligheid). Ik heb ook regelmatig last gehad van een te lage bloeddruk, maar dat vond ik toch anders voelen.

Bij die draaiduizeligheid was het eigenlijk echt alleen duizeligheid, verder voelde ik me in principe prima (voor zover dat gaat als je zo duizelig bent ;) ). Ben er ook voor langs de ha geweest, maar er is weinig tegen te doen. Er zijn wel oefeningen die je kunt doen om die kristallen in je evenwichtsorgaan weer goed te krijgen. Je voelt je compleet idioot als je ze doet :* maar ze hielpen bij mij wel [sub]al heb je wel kans dat het nog eens terugkomt

Ik heb ook BPPD en vanaf mn 18e ofzo had ik het altijd 1-2 keer per jaar en ging het al dan niet met oefeningen wel weer weg binnen een week. Of het toeval is of niet weet ik niet, maar sinds de bevalling van Sillie heb ik het altijd. Het wordt erger als ik vermoeid ben en de huisarts en fysiotherapie hebben uiteindelijk niet geholpen helaas. Ik kan niet op mn rug liggen met mijn hoofd helemaal plat. Of mn hoofd achterover houden zoals je dat doet als je bijv hoog iets wil wegleggen ofzo. Anders moet ik met een beetje pech overgeven van de draaierigheid. Virus op je evenwichtsorgaan klinkt echt niet fijn JM, ik wist niet eens dat het bestond. Beterschap! En ook voor Soeze, lees net dat ze zo ziek is geweest!

NTS ben blij voor je dat je een beetje bij hebt kunnen tanken, je had het wel nodig denk ik zo!

Hier weinig nieuws verder. Het slapen gaat wat lastig bij Suzuki maar dat hoort bij de leeftijd. Verder kruipt ze het liefst de hele dag en zet kleine stapjes aan het tafeltje, trekt zich op aan alles wat omvalt en ik denk steeds dat ze kusjes geeft O+ maar dan blijkt het gewoon honger.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:51:39 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_153769408
Hapkushonger, herkenbaar :') m. wil ineens de hele dag eten. Armpjes gestrekt en HUMM HUMM roepen. En als er dan niet binnen een halve nanoseconde eten voor je neus ligt, protesterend aan je sok / hand / slabber beginnen.

Ik hoop ook dat opa vandaag niet weer om 16:30 een complete gepureerde appel + boterham in stouwt :')
disclaimer
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:54:54 #85
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153769467
Wowwwww dat krijgt ze weg? Ik juichte gisteren om 3 muizenhapjes mango :')

Suus begint in de auto bij honger altijd demonstratief met haar hoofd schuin omhoog/opzij aan haar maxi cosi-kussen te slobberen. Of idd aan de mouwen of sokken O+
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:56:15 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_153769496
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Wowwwww dat krijgt ze weg? Ik juichte gisteren om 3 muizenhapjes mango :')

Suus begint in de auto bij honger altijd demonstratief met haar hoofd schuin omhoog/opzij aan haar maxi cosi-kussen te slobberen. Of idd aan de mouwen of sokken O+
ja, ineens. Sinds een week of twee vreet ze als een bootwerker :?
disclaimer
pi_153769537
Ghehehe, hongerlapjes O+
Dank voor jullie medeleven lieve allemaal :*
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:59:03 #88
250838 Fee-nix
pi_153769565
L.aura eet ook lekker ineens!
Ochtend: 150 ml pap
Tussendoor: bijna heel potje fruithap
Middag: halve boterham, fles 180 ml
Tussendoor: water en ligapapje of yoghurt
Avond: groentenhap (was gisteren een hele!
Voor het slapen gaan nog een fles van 180 ml.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:02:59 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_153769641
Oh zulke hoeveelheden red ik meestal nog niet :D
'S morgens wat fruit en kwark (30 om 50 gram ofzo?), 's middags 1 boterham inclusief korsten, 's avonds wat groente en eventueel wat aardappel, maar soms ook niet. Gisteren was ze te lui om te kauwen, dus toen was de opbrengst mager :') tussendoor krijgt ze soms nog wat fruit of rijstwafel.
disclaimer
pi_153769669
Ach Lau ;(
Herkenbaar wel dat het lastig is.
Lou trekt zich aan alles op en alles wat in haar weg zit MOET op de grond. Of kapot :')
Dus ik zit geregeld weer alle zooi in de lade van de tafel te gooien, de playstation te redden, de controllers in veiligheid brengen, folders of kranten die gescheurd op de grond liggen opruimen. Zucht :')

Hapkusjes krijg ik ook veel, maar gewoon tijdens knuffelen. Gevolgd door een bijt in mn kin of wang. Pure liefde natuurlijk O+

Wauw, zulke eethoeveelheden redden we niet :D Ze redt net de helft van een appelpartje.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:13:13 #91
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153769859
Ik kijk daar wel een beetje naar uit, naar het echte eten! Niet omdat ik me zorgen maak over wat ze binnenkrijgt of zo, maar ik vond het bij haar broer altijd zo leuk om maaltijdjes te maken en dan gezellig samen te eten *O*. Laatst at ze op het kdv bijna een hele boterham :o maar daar was ze blijkbaar zelf ook van geschrokken want nu is het weer een paar minuten op 1 dobbelsteentje sabbelen en dan uitspugen of per ongeluk inslikken. Maisboogje of een klein stukje rijstwafel gaat wel goed.

Wel herkenbaar Feenix, sneu is dat he. Ze willen zoveel en doen dan zo stuntelig. Dikke tranen plus pruillip omdat iets oprapen terwijl je staat level 10 is en daar zijn ze nog niet.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:13:22 #92
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153769867
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Hapkushonger, herkenbaar :') m. wil ineens de hele dag eten. Armpjes gestrekt en HUMM HUMM roepen. En als er dan niet binnen een halve nanoseconde eten voor je neus ligt, protesterend aan je sok / hand / slabber beginnen.

Ik hoop ook dat opa vandaag niet weer om 16:30 een complete gepureerde appel + boterham in stouwt :')
ik zie even niet waarom dat erg is :@ of is t omdat ze dan niet meer wil drinken en slapen?

hier ook eten als een bootwerker en dan prak ik ook weleens een banaan op brood of wat aardbeien ofzo.

@ NTS wat fijn een nachtje wat bijtanken!

@ Spees, wauw vervelend zeg. Lijkt me lastig met kindjes ook, soms wring je je dan toch onverwacht in bochten die je evenwichtsorgaan niet zo tof vindt misschien...

@Fee ja wel lange benen, maar niet zo lang als ze op de foto lijken. lange benen runs wel in de family.... (van J's kant dan, ik heb korte stokjes...) zijn zussen en moeder hebben echt van die megastelten ook :o
en wat sneu voor L... dat omvallen kijk ik ook niet naar uit qua fase...
Kwak
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:14:46 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_153769892
Skittles, dat is alleen maar omdat ze het pureren hoor. Ik wil dat liever niet, dus het blijft bij opa & oma. Ik geef nog steeds alles rapley (ja okee, behalve yoghurt).
disclaimer
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:16:47 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_153769936
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik zie even niet waarom dat erg is :@ of is t omdat ze dan niet meer wil drinken en slapen?

omdat ze dan geen avondeten meer eet. En prima dat mijn ouders zo enthousiast zijn dat ze dr mond open blijft gooien, maar ik kies een andere manier ;) en dan is een beetje prak niet zo erg, maar grote bakken prak hoeven nou ook weer niet :P
disclaimer
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:19:38 #95
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153770003
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

omdat ze dan geen avondeten meer eet. En prima dat mijn ouders zo enthousiast zijn dat ze dr mond open blijft gooien, maar ik kies een andere manier ;) en dan is een beetje prak niet zo erg, maar grote bakken prak hoeven nou ook weer niet :P
ah t ging om t pureren. nee snap ik.
Kwak
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:21:33 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_153770050
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ah t ging om t pureren. nee snap ik.
om beide ;) mijn eerste uitgangspunt is: ze eet met ons mee. Wat wij eten, wanneer wij eten. De tweede is: zo veel mogelijk zelf.
Nogmaals, niet onoverkomelijk, maar heb liever dat ie zulke porties tijdens de lunch geeft, en dan laat in de middag nog iets te snacken bij de borrel :D
disclaimer
pi_153770082
Bitterballen?
pi_153770099
Haha dat is wel een enorme maaltijd zo vlak voor het avondeten idd sq :D

Hier gister totaal niks gegeten van wat ik aanbood. Wel sok op eten ja :') zondag stuk rijstwafel gegeten toen we uit logeren waren. Dat was ook meteen het laatste. Brood doe ik alleen boter op of niks.
Verder alleen bv. Ik kom nu wel op het moment dat ik na iets gegeven te hebben wat hij alleen maar wil slaan, iets anders te geven om dat te proberen. En bij zo'n instantie als CB durf ik mijn angst niet uit te spreken...

Kruipen en vooral zitten is echt een grote hit. Hond aanvliegen als die wil slapen ook. Heel geconsentreerd in de box met iets spelen ook. O+
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:23:43 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_153770111
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:22 schreef Crumpette het volgende:
Bitterballen?
ze vindt parmaham lekkerder.
disclaimer
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:24:13 #100
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153770123
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ze vindt parmaham lekkerder.
Dat komt goed uit want het is aspergetijd O+
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:26:12 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_153770169
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:23 schreef Hilmo het volgende:
Haha dat is wel een enorme maaltijd zo vlak voor het avondeten idd sq :D

Hier gister totaal niks gegeten van wat ik aanbood. Wel sok op eten ja :') zondag stuk rijstwafel gegeten toen we uit logeren waren. Dat was ook meteen het laatste. Brood doe ik alleen boter op of niks.
Verder alleen bv. Ik kom nu wel op het moment dat ik na iets gegeven te hebben wat hij alleen maar wil slaan, iets anders te geven om dat te proberen. En bij zo'n instantie als CB durf ik mijn angst niet uit te spreken...

Kruipen en vooral zitten is echt een grote hit. Hond aanvliegen als die wil slapen ook. Heel geconsentreerd in de box met iets spelen ook. O+
het komt vanzelf, echt :* de een doet t alleen bij zes maanden en de ander pas bij 10, 11 maanden. Houd moed ;)
disclaimer
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:53:36 #102
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153770846
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

om beide ;) mijn eerste uitgangspunt is: ze eet met ons mee. Wat wij eten, wanneer wij eten. De tweede is: zo veel mogelijk zelf.
Nogmaals, niet onoverkomelijk, maar heb liever dat ie zulke porties tijdens de lunch geeft, en dan laat in de middag nog iets te snacken bij de borrel :D
en dan nog niet eens een jenever erbij ook ;(
Kwak
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:57:38 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_153770944
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

en dan nog niet eens een jenever erbij ook ;(
nee, opa is meer van de cognac, doorgaans :P
disclaimer
pi_153771166
:o ik heb een jongetje dat losstaat!
Oké 3 seconden maar wel tot 2x toe toen ik dacht dit is een foutje
  dinsdag 23 juni 2015 @ 12:11:22 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_153771206
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:09 schreef BlueEyes het volgende:
*O*
Nog meer bubbelplastic *O*
disclaimer
pi_153771241
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

*O*
Nog meer bubbelplastic *O*
:D

Wie nog wat overheeft: donaties zijn welkom!
  dinsdag 23 juni 2015 @ 12:13:35 #107
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153771245
3 seconden is best lang! goed hoor :Y
pi_153771250
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:09 schreef BlueEyes het volgende:
Wat knap! *O*
pi_153771268
Wat een prachtig jochie heb je daar kwak. O+

Twist, wat een lachebekje, en dat haar! O+

Optrekkende baby's onder objecten. :D Maar arme L.aura. :'(

JM, klinkt heftig, sterkte. :*

Hier ook een eye-opener w.b. armpjes onder het lijf tijdens het op de buik leggen. Ik vroeg me al af waarom ze bleef liggen als een aangespoelde walvis. :'( Terwijl ze in de draagdoek haar hoofdje al als een pro rechtop houdt. :7

Gisteren ben ik om acht uur met een kramperig meisje naar bed gegaan (voor het eerst in twee weken weer kramp en het duurde maar een uurtje! *O* ), heb haar gevoed en vervolgens wilde ze alleen op mijn buik in slaap vallen, prima. Vervolgens sliep ze tot 1 en daarna tot 6. *O* Ik voel me helemaal herboren!
  dinsdag 23 juni 2015 @ 12:15:00 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_153771278
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:13 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

:D

Wie nog wat overheeft: donaties zijn welkom!
hij wil gewoon straks zelf de deur open doen voor zijn verjaardagsvisite :Y
disclaimer
pi_153771284
Wat knap Blue! *O*
pi_153771462
Het is eigenlijk bizar hoe snel die ukjes eigenlijk gaan in zo'n jaar.
Van een eerste lachje naar hoofdjes ophouden en rollen en dan ineens vertikaal en de boel overhoop halen.
En bij elk nieuwe ding ben je weer in jubelstemming *O*
  dinsdag 23 juni 2015 @ 12:25:47 #113
250838 Fee-nix
pi_153771507
Blue *O* heel knap!

Selvaria fijn *O*, zowel van de nacht als van de eye-opener ;).
pi_153771628
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:23 schreef BlueEyes het volgende:
Het is eigenlijk bizar hoe snel die ukjes eigenlijk gaan in zo'n jaar.
Van een eerste lachje naar hoofdjes ophouden en rollen en dan ineens vertikaal en de boel overhoop halen.
En bij elk nieuwe ding ben je weer in jubelstemming *O*
En na een paar dagen denk je met weemoed terug aan de tijd dat je baby nog 5 minuten stil lag :+
  dinsdag 23 juni 2015 @ 12:32:01 #115
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153771646
*O* los staan van F!!

Jm, ik wil je wel een aanbod doen dat je gewoon bij ons in huis mag werken terwijl ik op de achtergrond L, M en V vermaak, maar bedacht me toen dat je natuurlijk ook niet moet autorijden :') .

Eten, tja.. pureetjes en kwark gaan er wel in. Maisboogjes,rijstewafels etc kijktie me aan van tha fuck moeders.. en alles is pfffrrrttttt

Rapley doettie ook nog niet. Haat velletjes enzo. Eten voor de fles is een no go btw :')
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 12:33:28 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_153771688
eten moet sowieso na de fles he away, en hij hapt wel, dus het begint te komen!

Slaap voor selvaria *O*
disclaimer
pi_153771766
Waarom moet dat na de fles? Ik doe altijd voor de fles!

Blue! *O* knap!!

W zit vandaag ineens dik stevig en lang en O+ *O*

En hij heeft door hoe het spelletje in de babygym werkt en zwengelt heel doelgerichts steeds het muziekje aan :D
  dinsdag 23 juni 2015 @ 12:39:32 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_153771832
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:36 schreef Crumpette het volgende:
Waarom moet dat na de fles? Ik doe altijd voor de fles!

Blue! *O* knap!!

W zit vandaag ineens dik stevig en lang en O+ *O*

En hij heeft door hoe het spelletje in de babygym werkt en zwengelt heel doelgerichts steeds het muziekje aan :D
omdat ze anders de fles niet meer drinken en dat is voor jonge baby's nog de belangrijkste bron van voedingsstoffen. Maar bij W is dat denk ik niet zo'n issue :+ ;)

*O* voor zitten! Het is een mooie dag voor nieuwe features :D
disclaimer
pi_153772175
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

omdat ze anders de fles niet meer drinken en dat is voor jonge baby's nog de belangrijkste bron van voedingsstoffen. Maar bij W is dat denk ik niet zo'n issue :+ ;)

Geldt dat niet alleen voor bv?
pi_153772200
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Idd niet echt van toepassing bij W. Maar frans die niet wil drinken komt ook niet voor toch? :P
pi_153772246
W die al zit?
Pic's or it didn't happen :+

Trouwens Mauw onder haar stoeltje, dat soort dingen sta ik ook ruatig te filmen als ik zie dat het fout kan gaan maar er geen noemenswaardige schade buiten een gedeukt ego kan ontstaan.

Lau met broer onder de keuken :D

En ik zag in voorbijgaan nog hele leuke minitjes O+ waarvan ik de naam niet kan onthouden, sorry meiden :@
Na een jaar hier begint mijn hoofd vol te zitten met wie waar en hoe
  dinsdag 23 juni 2015 @ 12:58:01 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_153772259
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:54 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Geldt dat niet alleen voor bv?
oh zou dat?
disclaimer
pi_153772305
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh zou dat?
Dacht ik hoor!
  dinsdag 23 juni 2015 @ 12:59:40 #124
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153772309
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh zou dat?
ivm productie volgens mij. bij bv wil je de melkhonger niet remmen want vraag/aanbod. bij fv probeer je actief flessen te vervangen dus doe ik t idd als t lukt ook andersom...
Kwak
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:02:06 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_153772366
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ivm productie volgens mij. bij bv wil je de melkhonger niet remmen want vraag/aanbod. bij fv probeer je actief flessen te vervangen dus doe ik t idd als t lukt ook andersom...
that does not make sense to me. Maar goed, ik snap wel meer dingen niet ;(
disclaimer
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:06:54 #126
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153772436
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

that does not make sense to me. Maar goed, ik snap wel meer dingen niet ;(
in bv zit niks verkeerds en het past zich aan aan je groeiende kind...op alleen bv kan een kind ook gezond groeien tot een jaar oid...

in fv zit teveel niet zo goeds... als ze net zoveel blijven drinken worden ze te dik en zijn ze ook zo verzadigd dat ze niet genoeg willen eten, terwijl ze wel bepaalde voedingsstoffen uit vast voedsel nodig beginnen te hebben.

zoiets?
zo heb ik t althans begrepen.
Kwak
pi_153772460
Oh gawd. Ik geef mn kind eerst te eten en daarna krijgt ze de borst.
Arme Lou.

:P
pi_153772507
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:08 schreef Skittles het volgende:
Arme Lou.

De bron van alle ellende... :P

Mijn tut moet zich vandaag met papa vermaken want ik kan alleen maar liggen/scheefhangen ivm bekken/stuit, nou ze laat m iig lekker lopen :P
Leert ie ook eens wat ik de hele dag doe ;)
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:12:13 #129
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153772513
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:08 schreef Skittles het volgende:
Arme Lou.

Lou is zo'n felle en jij bent zo'n melkmachine dat zich dat wel regelt me dunkt :') desnoods krabt ze t uit je borsten toch?
Kwak
pi_153772557

Jonguh! :7
pi_153772594
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Lou is zo'n felle en jij bent zo'n melkmachine dat zich dat wel regelt me dunkt :') desnoods krabt ze t uit je borsten toch?
:Y inclusief borstmassage met gratis tepelbijten

Ermahgerd W O+ O+
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:18:20 #132
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153772615
ugh (even klagen, jullie hoeven er niks mee maar misschien lucht t me op), ik heb stress en ik krijg t niet weg-gelijstjesmaakt... ik mis teveel overzicht om zelfs maar lijstjes te maken of t is teveel ofzo.

de laatste schoolweken hebben nog een groot project dat ik draag, en ik ben deels afhankelijk van iemand die niet inzichtelijk maakt of hij nou zijn taak afkrijgt of niet -O- en dan die stapels nakijkwerk...

daarbij begint de verhuizing wel heeeel dichtbij te komen...

tussendoor nog een bruiloft waar ik een jurk voor moet/wil naaien (want heb niks meer om aan te trekken, geen geld om iets te kopen, en wel stof liggen)

nou ja, ik kan zelf ook wel bedenken wat ik zou moeten laten zitten, en als puntje bij paaltje komt gebeurt dat ook wel, maar desondanks hangt er een grote wolk stressmeh boven mn hoofd die ik niet weggeknuffeld krijg, zelfs niet met hulp van toastje en zn kwijlkusjes...
Kwak
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:18:44 #133
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153772619
ermahgerd, je blije sausage! O+
Kwak
pi_153772623
Ik moet zijn haar knippen geloof ik :')
pi_153772647
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:15 schreef Crumpette het volgende:
[ afbeelding ]

Kiek m.zitten O+

En kleine blue die los staat *O*

Dat eerste jaar leren ze zo belachelijk veel idd... van afhankelijk minimensje tot eigenwijze "selluf doen" dreumes
S. 2014
J. 2016
pi_153772674
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:15 schreef Crumpette het volgende:
[ afbeelding ]

Whaaaa... BlijEi
pi_153772833
Kwak, vergeet de jurk, trek die mooie groene aan! *G*
Verder wbt school: Kun je iemand inseinen dat je afhankelijk bent van collega x maar niet weet wat die aan het doen is, en hulp vragen?

Verhuizen is stressvol ja.. maar! Die dag komt vanzelf, of je je nou heel druk maakt of niet. Wel heel herkenbaar allemaal overigens hoor, maar meestal komt het goed :Y
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:28:39 #138
348178 NotTheSame
pi_153772844
Ooh Crump O+ *O* !

Staande mini-BE *O* !

Fles/borst en bijvoeding, ik heb dat ook nooit zo begrepen hoe dat nou werkt met fv, maar door kwak nou wel ;).

Piranha heeft vandaag al een half kontje van het brood gesloopt/volgekwijlt/deel opgegeten :o . Nou even tot de eerstvolgendr poepluier wachten en als het goed door komt hebben we voortaan al 2 dingen die hij lust *O* .
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:35:23 #139
250838 Fee-nix
pi_153773003
Zittende W O+ O+ O+ . Hij is vast al lang uitgehuwelijkt he ;).
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:58:14 #140
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_153773607
Achhh Fee arme L geplet onder een keuken ;(
Achhh.. arme M geplet onder een stoel :')
(sorry moest echt ff lachen.. lekker moppie ;))

Losstaande F!! *O*

Selvaria wat een lekkere nacht! ^O^

Crump zit ie al joh!!! *O*
Die van mij valt steeds om :P
En wat een geweldige foto.. jouw manneke O+

Kwakkie :*
  dinsdag 23 juni 2015 @ 14:02:25 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_153773712
W O+
disclaimer
  dinsdag 23 juni 2015 @ 14:02:46 #142
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_153773724
Piranha lekker eten! *O*
pi_153774077
Grmmbl ik hou het gewoon niet bij hier! Stom werk wat aandacht vraagt!

W is echt een ontzettend leuk jongetje om te zien!

Arme Lau, je ziet de traantjes nog zitten.

Sorry SQ ik moest grinniken om M onder de stoel.

Piranha eet en slaapt! *O* Ik ben overigens groot fan van ons omgebouwde IKEA ledikant als co-sleeper.

F staat! Dat betekent natuurlijk ook dat zijn sloopkogel bereik vergroot wordt!

Wanneer verhuizen jullie Kwak? En wat moet dat concreet nog voor geregeld worden?
Ik zou ook hulp vragen aan een collega. (misschien ook niet, ik zou waarschijnlijk mezelf opvreten van chagrijn en uiteindelijk alles zelf doen en dan vervolgens ook nog toe laten dat de ander met de eer gaat strijken. Ik ben een watje.)
pi_153774464
Yeah een goede nacht voor NTS *O* wat kun je daar van opknappen he?!

JM beterschap met je duizelingen

Soesje; wat naar dat je in het spaanse zkh beland bent :{ hopelijk knap je snel weer op!

Ik zag een lieve foto van mini-twist, Crump en Kwak hebben al grote mannen en die arme Mauw onder de stoel :P

Na een drama week hebben we de bebe twee nachten (niet achter elkaar) naar oma afgevoerd en daar sliep ze wel ineens. Dan ga je analyseren wat daar anders is... bij oma sliep ze in een winterslaapzak en bij ons in een zomerslaapzak. Dus hier ook weer in de dikke winterslaapzak gefrot en nu slaapt ze al twee nachten supergoed. Onze arme boebie heeft het dus koud gehad :'( ergens wel lekker dat je een 'oorzaak' hebt maar mén wat kun je je weer schuldig voelen.
Nu gaat het slapen weer goed hebben we weer nieuwe dillema's :') ze wil helemaal geen fles meer (zowel 's ochtends als 's avonds niet) over het algemeen eet ze supergoed maar melk is toch het belangrijkst in het eerste levensjaar :{
En itt de meeste baby's hier maakt die van ons totaal geen aanstalten om wat anders te doen dan rollen, maakt voor de rest niet uit maar op het kdv zetten ze haar in zo'n loopding, wat eigenlijk geen loopding is want het heeft een plateautje waar ze op 'staat'. Sindsdien wil ze alleen maar staan terwijl ze dat helemaal niet kan. Ze kan zich dus niet langer dan tien minuten vermaken op het kleed/in de box of in de antilope. Nu twijfel ik of ik ook zo'n ding moet aanschaffen of dat ik op het kdv moet vragen haar daar niet meer in te zetten. Wat jullie?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  dinsdag 23 juni 2015 @ 14:33:28 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_153774588
Dat laatste natuurlijk. Ik zou echt furieus zijn als ze mijn kind in een looprekje zouden zetten zeg. Ze is tien maanden!

En verder :* ik heb het al vaker gezegd en ga het nog een keer zeggen: je bent géén slechte moeder. De jouwe is gewoon zonder handleiding geboren :*
disclaimer
  dinsdag 23 juni 2015 @ 14:35:59 #146
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153774660
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:15 schreef Cholula het volgende:
Grmmbl ik hou het gewoon niet bij hier! Stom werk wat aandacht vraagt!

W is echt een ontzettend leuk jongetje om te zien!

Arme Lau, je ziet de traantjes nog zitten.

Sorry SQ ik moest grinniken om M onder de stoel.

Piranha eet en slaapt! *O* Ik ben overigens groot fan van ons omgebouwde IKEA ledikant als co-sleeper.

F staat! Dat betekent natuurlijk ook dat zijn sloopkogel bereik vergroot wordt!

Wanneer verhuizen jullie Kwak? En wat moet dat concreet nog voor geregeld worden?
Ik zou ook hulp vragen aan een collega. (misschien ook niet, ik zou waarschijnlijk mezelf opvreten van chagrijn en uiteindelijk alles zelf doen en dan vervolgens ook nog toe laten dat de ander met de eer gaat strijken. Ik ben een watje.)
precies wat jij zegt ;) al heeft mijn teamleider wel goed door hoeveel ik nu doe, gelukkig. ik wacht het even af tot ik weer op school ben donderdag. ik kan vanuit huis niks meer doen dan ik nu gedaan heb, en ik herhaal het nieuwe mantra "gaat t niet zoals t moet, dan moet t maar zoals t gaat". heeft me menigmaal gered de afgelopen 4 maanden dat ik weer werk.

verhuizen: ik moet bedenken wat ik allemaal nog moet. wacht, als ik dat nou hier even doe (scrol maar door, dit is een kijkje in mijn hoofd)
SPOILER
-O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:28 schreef geppie het volgende:

*knip*
En itt de meeste baby's hier maakt die van ons totaal geen aanstalten om wat anders te doen dan rollen, maakt voor de rest niet uit maar op het kdv zetten ze haar in zo'n loopding, wat eigenlijk geen loopding is want het heeft een plateautje waar ze op 'staat'. Sindsdien wil ze alleen maar staan terwijl ze dat helemaal niet kan. Ze kan zich dus niet langer dan tien minuten vermaken op het kleed/in de box of in de antilope. Nu twijfel ik of ik ook zo'n ding moet aanschaffen of dat ik op het kdv moet vragen haar daar niet meer in te zetten. Wat jullie?
Ik zou vragen of ze dat niet meer willen doen. Ben er sowieso niet zo voor dus zou niet blij zijn als ze dat doen. M doet ook nog niks anders dan rollen hoor!
Ze krijgt flesjes toch? op zich is op haar leeftijd melk dan niet meer zo heeeel belangrijk (300 ml nog als ze een jaar zijn + 100 ml yoghurt). Misschien neemt ze t wel uit een beker? ipv de fles?
Kwak
  dinsdag 23 juni 2015 @ 14:40:56 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_153774786
Gaan jullie ook nog op vakantie, kwak? :o
disclaimer
pi_153774856
Geppie gek ding, je bent niet schuldig of iets, Atje heeft gewoon een iets andere aanpak en je bent er nu achter! Niet zulke rare dingen zeggen :*

En sluit me aan bij het aanspreken op het staandinggeval, niet meer laten doen!

En zolang ze genoeg drinkt, ik heb ook een flesweigeraar hier. Slokjes bv voor het slapen als ik er ben en anders rietjesbeker. Is ongeveer sinds 9mnd

En nog een hopeloos late :* voor JM haar beroerd voelen

Ennnn.. Soesje ben ik net gaan terugzoeken. Hoop dat alles wat beter gaat inmiddels en geen tips oid helaas, wel dikke :*
pi_153774874
Met papa spelen is oke, maar in slaap vallen in bed met t ritueel vam papa is gewoon nee... :') mama's kind...

S. 2014
J. 2016
  dinsdag 23 juni 2015 @ 14:44:14 #150
348178 NotTheSame
pi_153774877
Kwak dat is nog een een hele lijst! Vorig haar rond deze tijd zat ik er hetzelfde bij, en in december nog een keer. Ik verhuis in ieder geval noooooooooi meer :') _O- .
Succes en hopelijk komt het snel allemaal op de pootjes terecht :*.
pi_153774895
Hoezo ga je de ramen van je oude huis zemen?? Dat kunnen de nieuwe bewoners ook!
Als je schoonvader toch rijdt voor het tijdelijke bed, dan kan hij vast ook wel langs de stort rijden om die andere spullen weg te brengen. :D
En ik zie een combinatie voor het aanvragen van de IDkaart en het opzeggen van de parkeervergunning. Zal ik nog even doorgaan? ;)
pi_153775018
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:45 schreef Cholula het volgende:
Hoezo ga je de ramen van je oude huis zemen?? Dat kunnen de nieuwe bewoners ook!
Als je schoonvader toch rijdt voor het tijdelijke bed, dan kan hij vast ook wel langs de stort rijden om die andere spullen weg te brengen. :D
En ik zie een combinatie voor het aanvragen van de IDkaart en het opzeggen van de parkeervergunning. Zal ik nog even doorgaan? ;)
PA Cholula, voor al uw oplossingen als u het zelf even niet meer helder krijgt *O*
pi_153775021
Kwak :*
Geppie +1

W zit O+

Ik heb 2u geslapen, zo 's kijken wat er gebeurt als ik uit bed ga.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 14:50:40 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_153775042
Mnoh GM O+
disclaimer
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:03:17 #155
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153775374
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Gaan jullie ook nog op vakantie, kwak? :o
al geboekt voor we t huis kochten. niet annuleerbaar... niet zo handig :') wel na de verhuizing pas. een hele week later!
Kwak
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:05:05 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_153775427
helemaal niet annuleerbaar? Tering, sterkte :o
(hoeveel overlap heb je eigenlijk, wanneer moet je je huurhuis uit?)
disclaimer
pi_153775668
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

al geboekt voor we t huis kochten. niet annuleerbaar... niet zo handig :') wel na de verhuizing pas. een hele week later!
Najah kun je iig ff bijkomen :P

Wel ruk dat alles zo kort op elkaar zit, maar t cb, gaat dat niet automatisch?
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:36:07 #158
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153776375
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
helemaal niet annuleerbaar? Tering, sterkte :o
(hoeveel overlap heb je eigenlijk, wanneer moet je je huurhuis uit?)
we hebben de huur opgezegd per 1 augustus, krijgen de sleutel 1 juli en verhuizen de 20e. we hebben dus 6 dagen om t andere huis bezemschoon en leeg te krijgen en t nieuwe huis in te richten :')

nou ja, ik kon wel annuleren tegen de helft van de prijs. dan ga ik zeg maar liever wél op vakantie.

t is maar een weekje ardennen.

@GM zou kunnen. ze zeiden wel dat ik daar ws zelf een afspraak moest maken en dan bellen naar Den Haag dat t dossier over moet.

maarreh, wat cho zegt klopt hoor, het is allemaal niet zo chaotisch... alleen in mijn hoofd zweefde dit allemaal rond. continu. nu heb ik t allemaal eruitgegooid en hoop ik dat ik iets minder ga zitten piekeren...
Kwak
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:45:34 #159
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153776728
Mijn kint :') tijgert niet voor speeltjes of een blije papa die m roept. Nee die komt verder vooruit dan ooit tevoren om ministipjes vuil en stof van mijn vloer te rapen met zn net-ontdekte pincetgreepje :')

Zodra hij kan lopen mag hij stofzuigen, I get the message M.elle!

/huishoudenvanjansteen
Kwak
pi_153776809
Neee die vakantie is top gepland! Lekker weg en vooral een sleutel afgeven bij ouders / schoonouders voor planten / katten oud.

En dan met een beetje geluk is het huis klaar bij thuiskomst. :')
pi_153776969
Wij zijn nu ruim een jaar geleden verhuisd en vorige week kwam ik er achter dat ik de adreswijziging bij de autoverzekering vergeten ben :(.
Dus iemand heeft mijn groene kaart denk ik, ik iig niet.
pi_153778493
/niet bijgelezen

Daarstraks even lekker gejankt. Sjaak blijft maar spugen, hij heeft z'n vierde outfit van de dag al aan. Slapen wil hij niet dus ik moet hem de hele dag bezig houden. In de box leggen is prima maar dan moet ik ernaast blijven zitten, want als hij spuugt draait hij zijn hoofd niet opzij :') en ligt hij te gorgelen.
Ik was er gewoon even klaar mee, wilde het moeder-zijn opgeven en alles aan de kant gooien. Huilen hielp en nu is het wel weer ok.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:43:51 #163
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_153778647
:* MevrouwCactus
pi_153778730
:* MwC! Begrijpelijk hoor, het is ook zwaar zo..

Ik huil gezellig mee. Zo ruk dit, echt... Ik zou donderdag bij een bevalling fotograferen en een korte bijzondere bruiloft, maar zie dat momenteel hélemaal niet zitten ;( Morgen afwachten, als het dan nog niet beter is moet ik vervanging zoeken, voor het eerst in al die jaren. Beuh

[ Bericht 1% gewijzigd door JufMariska op 23-06-2015 17:07:23 ]
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:48:54 #165
360012 Shopaholic1984
pi_153778786
:* JufMariska
Vervelend zeg! En vooral omdat je fotograaf bent en je opdrachten hebt staan. Dan wil je niet ziek zijn! Hopelijk voel je je snel
Wat beter.
pi_153779351
Beterschap JM!
S. 2014
J. 2016
pi_153779514
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

SPOILER
Goed punt
pi_153779722
Dit maakt alles goed...
O+

SPOILER
pi_153779932
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:46 schreef JufMariska het volgende:
:* MwC! Begrijpelijk hoor, het is ook zwaar zo..

Ik huil gezellig mee. Zo ruk dit, echt... Ik zou donderdag bij een bevalling fotograferen en een korte bijzondere bruiloft, maar zie dat momenteel hélemaal niet zitten ;( Morgen afwachten, als het dan nog niet beter is moet ik vervanging zoeken, voor het eerst in al die jaren. Beuh
:* terug. Vandaag is bijna over gelukkig. We zijn al over de helft.
pi_153780214
Cactus :* het is hier lang niet zo moeilijk, maar wat kan ik me je gevoel van machteloosheid goed voorstellen. ;( Sterkte, gelukkig is het soms ook zo'n heerlijke lachebek. O+

JM, wat ontzettend balen. Hopelijk knap je nog wat op en anders let it go. :* Je hebt een goede reden om aan jezelf te denken.

Kwak, ik zou ook lekker op vakantie gaan, even je zinnen verzetten. Als je middenin zo'n drukke periode zit komt alles vaak vanzelf op z'n pootjes terecht. Go with the flow en sowieso, bijna zomervakantie! Volgend schooljaar fijn met een schone lei beginnen. :)

Hier (besluiteloosheid, I has it :') ) toch nog niet gestopt met de bv. Toen ik er vorige week helemaal doorheen zat en al twee dagen aan het afbouwen was besloot madam ineens weer heel goed en fijn te gaan drinken. O+ Nu heb ik besloten het gewoon nog even aan te kijken en bij de volgende keer dat het weer zo tegenzit rustig af te gaan bouwen. Voor nu hoop ik dat we nog even zo door kunnen. *;

Melkcoma
:9
pi_153780519
Selvaria O+ Blije mama, blije baby! Tof dat je het nog even blijft geven. Zo te zien geniet ze er goed van ;)
pi_153780661
Helemaal met MwC eens, wat mooi!

En Sjaak O+ Wat een cutie

En thanks, loslaten, i haz it not :{
pi_153782139
Sjaak :D en MiniSelvje O+

JM sjonge. Rustig aan en hopelijk morgen alweer een flink eind opgeknapt :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 juni 2015 @ 18:50:05 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153782432
Arme Sjaak en MwC ;( Beterschap! Ook beterschap voor JM :* Hopelijk knap je snel op en kan je donderdag gewoon naar die bevalling en bruiloft !

Selvaria O+

pi_153782656
Je gaf hem een duwtje Mo!

:* Cactus en JufM

Het komt allemaal weer goed Kwak, het is heel herkenbaar. Vooral het opschrijven en dan zie je opeens wel het bos door de bomen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:59:01 #176
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_153782687
Beterschap JM, vervelend ;(. Ik heb even gemist eat de huisarts zei en de WiFi is te brak om terug te lezen :@. Hopelijk valt t mee.

Wat rot toch van dat spugen Cactus -O-

Ik wilde nog even zeggen dat de arts dat knikkende knietje nog nooit had gezien maar dat hij het geen spoedgeval vond. Ze heeft er ook geen pijn aan. Hij dacht dat het (nog) een teveel aan kraakbeen was en dat het vanzelf over zou gaan. Vrijdag maar even naar onze eigen huisarts voor de zekerheid. Bedankt voor jullie beterschapswensen :*. Ze gaat verder wel goed. Kruipt nu echt ( als ze zin heeft :'), lopen blijft toffer) en zit weer gezellig mee te eten. Ze ligt nu nog even op bed voor een dutje (het is hier een uur vroeger) en dat ging ook weer zonder krijsfestijn (wel kruipt ze eerst 10x haar hele bed door voor ze gaat slapen maar soit, ze krijst iig niet meer :') ). Donderdag lekker naar huis :)
pi_153782855
LachSjaak! O+ *smelt*.. wat een prachtige grote ogen heeft 'ie

Melkcoma O+

Hij doet al goed zijn hoofdje omhoog DJMO!

Fijn dat ze niet meer krijst :) Hopelijk kunnen jullie nog even genieten van de vakantie, Soesa :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 juni 2015 @ 19:05:44 #178
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153782902
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:57 schreef Cholula het volgende:
Je gaf hem een duwtje Mo!

:* Cactus en JufM

Het komt allemaal weer goed Kwak, het is heel herkenbaar. Vooral het opschrijven en dan zie je opeens wel het bos door de bomen.
ik speelde vals :Y maar hij kan het wel heulemaal zelf.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 juni 2015 @ 19:09:59 #179
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153783037

Hij heeft niet genoeg meer aan de borst (of twee, drie). Hij moet en zal m'n kin ook nog te grazen nemen als hij de kans krijgt _O-

dinsdag 23 juni 2015 @ 20:27:16 #180
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153785495
O+ voor alle babyfoto's

Onder de noemer: ik krijg te weinig slaap en ik vraag me af waarom ze op mijn werk nog zo tevreden zijn :') ...

Kregen een uitbetaling van de belastingdienst van een bedrag hoger dan mijn maandsalaris..

Heb ik opgegeven dat mijn kinderen per kind 130 uur per maand naar de opvang gaan :') (irl is het 72 per kind)
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 juni 2015 @ 20:28:07 #181
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153785523
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:27 schreef AwayTL het volgende:
O+ voor alle babyfoto's

Onder de noemer: ik krijg te weinig slaap en ik vraag me af waarom ze op mijn werk nog zo tevreden zijn :') ...

Kregen een uitbetaling van de belastingdienst van een bedrag hoger dan mijn maandsalaris..

Heb ik opgegeven dat mijn kinderen per kind 130 uur per maand naar de opvang gaan :') (irl is het 72 per kind)
oops! maar gauw corrigeren :o

pi_153785674
Crump wat een heerlijk ventje heb je! O+

En ik moest lachen om de baby's-onder-de-objecten :D

JM beterschap! Hoop vooral voor jou dat je je snel beter voelt. En -makkelijker gezegd dan gedaan- probeer je niet al te schuldig te voelen; het is niet alsof je het voor je lol doet he! :*

MwC jeetje wat naar dat Sjaak zo spuugt ;( ook veel beterschap voor jullie! :*

Selvaria wat een liefje! O+
  dinsdag 23 juni 2015 @ 20:32:18 #183
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153785675
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:28 schreef DJMO het volgende:

[..]

oops! maar gauw corrigeren :o
Oh, ik wilde het net al tot mijn vakantiegeld gaan rekenen -O- (echt dit zou mijn broer doen :') )

Maar nee heb het net recht getrokken inderdaad :P
pi_153786627
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:27 schreef AwayTL het volgende:
O+ voor alle babyfoto's

Hey dat had ik ook! :+
Alleen hier lag de fout bij de belastingdienst zelf. Financiële meevallers *O*
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:58:26 #185
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153788670
Wat een poppie Selvaria! En fijn dat t nu toch weer goed lijkt te gaan met voeden.

Goed dat jullie t hebben over de kinderopvangtoeslag, ik moet nog opgeven dat Melle vanaf half augustus een dagje meer gaat...

Ik maakte vanmiddag dit eetfilmpje O+
https://goo.gl/photos/vmGDh79wrQSFed8e8

Smulpaapje, met zn anderhalve boterham met avocado (en eigenlijk beetje boos toen t op was)
Kwak
pi_153788798
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:59 schreef Skittles het volgende:

[..]

Hey dat had ik ook! :+
Alleen hier lag de fout bij de belastingdienst zelf. Financiële meevallers *O*
T is zo jammer dat die klojo's t altijd terug willen hebben, wie zn schuld t ook is... }:|
S. 2014
J. 2016
pi_153788978
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

T is zo jammer dat die klojo's t altijd terug willen hebben, wie zn schuld t ook is... }:|
Dit krijgen ze heul niet terug. We hebben 4 maanden geen Kinderopvangtoeslag gekregen. Terugwerkendekrachtgebeuren *O*

Dat werkt ie snel weg zeg Kwak! Smulbeertje O+
pi_153789476
Ik zag foto's! Q op buik met dekentje O+ Mini-Twist (voorletter kwijt :@) maar wat een dotje O+ Chillaxend toastje O+ Blauwe Laura, och meissie :* O+ Mauwtje, die stoelen zijn ook VET EVIL }:| O+ zittende W en slapende Saar O+ lachSjaak O+ miniSelvaria, drupke O+ HapKusMichael O+
pi_153789524
De vriendin van lief z'n broer is net bevallen van een gezond jongetje O+ ik ben tante *O* ! (Als enig kind was dit mijn enige kans :') ) .

Het was een stuitbevalling en ze hebben getwijfeld over keizersnede wegens weinig persdrang maar ze heeft het toch zelf gedaan. En nu het verbijsterende van het verhaal: volgens zwager heeft ze tijdens de bevalling geen ENKEL geluid gemaakt.

HOE DAN :o !?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 22:27:58 #190
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153789572
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
De vriendin van lief z'n broer is net bevallen van een gezond jongetje O+ ik ben tante *O* ! (Als enig kind was dit mijn enige kans :') ) .

Het was een stuitbevalling en ze hebben getwijfeld over keizersnede wegens weinig persdrang maar ze heeft het toch zelf gedaan. En nu het verbijsterende van het verhaal: volgens zwager heeft ze tijdens de bevalling geen ENKEL geluid gemaakt.

je hebt ook mensen die niezen zonder geluid. ik snappetnie...

wat goed trouwens, die bevalling, en jij ook gefeliciteerd!! (dit was toch niet dat stel waar jullie een beetje koude oorlog mee hadden? of wel?)
Kwak
pi_153789640
Ja, we hebben de Cubacrisis overleefd :+ Gaat beter nu!

Ik werd wel even boos op man. Die belt "Ja, zij is echt een bikkel, zij maakte helemaal geen geluid".

Eh, lief? Ik geen bikkel dus -O- ?
Echt SUPER stom hoe dat mij raakt eigenlijk :@ .

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2015 23:39:39 ]
pi_153789645
quote:

Ongelooflijk... ik heb ook niet gegild ofzo maar wel gegromd tijdens t persen... :+

Maar helemaal geen geluid... hoe?!

(Verkeerde smiley)
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 23 juni 2015 @ 22:33:02 #193
348178 NotTheSame
pi_153789731
Laat maar...
pi_153789775
quote:

Dat vraag ik me ook altijd af bij mensen doe zonder pijnstilling zijn bevallen :')

Echt hoor ... ik heb het geprobeerd bij de eerste .. wilde het perse op eigen kracht doen. Dikke fail ..

Bij de tweede ook ..

Ik ben een watje :') .. so be it
des te meer bewondering voor mama's die dat wel is gelukt O+
pi_153789790
NTS lieve schat. Vraag hulp. Huisarts, CB, vrienden, familie. Je kan dit niet alleen.
Het is niet jouw schuld, dit is niet te doen zo, en zo hoef je niet door.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2015 22:36:22 ]
pi_153789832
Heel erg binnen zitten houden :{w Maar gefeliciteerd!

En tnx Twist in 't bijzonder, kun jij in mijn hoofd kijken? :o O+
pi_153789836
Ik denk nooit in termen van bikkel/geenbikkel/watje/weetikhet. Ik vind IEDEREEN die een kind op de wereld zet, hoe dan ook, natuurlijk of keizersnede, met geluid of zonder, met pijnstilling of zonder, een held. Maar dat m'n man dit even zo noemde, dat deed gewoon een beetje pijn in m'n buik. En dat vind ik dan weer stom van mezelf :') .
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 juni 2015 @ 22:40:00 #198
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153789970
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:33 schreef NotTheSame het volgende:
Laat maar...
NIKS laat maar. Ik heb niet gelezen wat je schreef, want ik was te laat. Maar als je er behoefte aan hebt, kan ik wel een paar dagen jouw kant op komen om je te helpen. Op vijf juli ben ik minimaal een week beschikbaar zodat jij eindelijk eens even tot rust kunt komen.

dinsdag 23 juni 2015 @ 22:40:45 #199
344469 Amsel
zonder t
pi_153789992
NTS, waarom haal je het nou weg? Neem alsjeblieft de ruimte om hier je hart te luchten! En doe dat niet alleen hier, maar ook irl. Er moet echt hulp komen voor jullie. Klop nog eens bij de huisarts aan? Waar woon je ookalweer?
pi_153790104
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:33 schreef NotTheSame het volgende:
Laat maar...
Nee, niet weghalen! Dit topic is toch juist voor je hart luchten, vanalles spuien, een frisse blik en een opbeurend woord. Als het niet goed met je gaat vind ik het niet meer dan normaal dat je dat laat weten. Daar zijn we voor. Hoe staat je partner tegenover het vragen van hulp? Hebben jullie alles al eens rustig besproken? Kan er familie helpen of vrienden?
pi_153790314
NTS, vrouwke, je hebt er duidelijk behoefte aan om je hart te luchten, doe dat dan ook gewoon. Het uittypen kan soms zo opluchten :*
S. 2014
J. 2016
pi_153790770
Nts, wat is er? Knuffel voor je. Ik weet niet wat er bij jullie is, maar hier gaat het kut. Mn puf is op. Morgen naar Stefan Kleintjes. Ik hoop dat hij ons helpen kan.. :{
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_153790797
En ik lucht mn hart op Twitter, maar gooi het alsjeblieft ergens neer. :*
  dinsdag 23 juni 2015 @ 23:05:44 #204
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153790806
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:04 schreef Vlindur het volgende:
Nts, wat is er? Knuffel voor je. Ik weet niet wat er bij jullie is, maar hier gaat het kut. Mn puf is op. Morgen naar Stefan Kleintjes. Ik hoop dat hij ons helpen kan.. :{
loopt de voeding niet? wat rot...

knuffel voor vlindur en ook voor NTS :*
Kwak
pi_153790877
Oh vlindur ook al uitgepuft... sterkte :*
S. 2014
J. 2016
pi_153790917
We weten niet wat er is. Volgens de fysiotherapeut zit z'n nekje niet vast, maar hij blijft overstrekken, ze denkt aan verborgen reflux, maar de Ranitidine doet (nog) niks. Ondertussen heb ik een kind wat heel veel huilt.

Hij drinkt en groeit verder wel goed, maar met 2 grotere kinderen is mijn puf op ;( -O-

Edit:

Hij is nu 8 weken en hij kijkt je niet aan en hij lacht echt zelden. Dat vind ik nog het ergste. Ik zie dat hij pijn heeft, ik weet alleen niet waar of waarom. Het is een heel ongelukkig mannetje en ik kan hem niet helpen :'(
pi_153790930
Nekje :D
  dinsdag 23 juni 2015 @ 23:14:13 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_153791063
Not the same, lieve meid, dit kan écht niet meer zo. Ik mis je man een beetje in je verhalen. Hoe steunen jullie elkaar? Ik woon in de buurt, ik kan naar je toe komen om even een dagje je piranha over te nemen? Zou je dat fijn vinden, zou dat jou helpen? En waar is de rest van je vangnet?
Ik maak me namelijk echt echt zorgen om jou ;( en denk echt dat je niet langer kan blijven aantobben :N
disclaimer
  dinsdag 23 juni 2015 @ 23:16:16 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_153791135
Vlindur, de roze wolk is toch wat grauwer lees ik? Wat kut om te lezen ;( in het begin leek het zo goed te gaan! Ik hoop dat kleintjes wat voor jullie kan betekenen, en dat H. snel wat beter in zijn vel zit :*
disclaimer
pi_153791321
De blauwe wolk is er nog wel hoor. Hij huilt alleen zoveel, maar als hij wel rustig is en even goed in z'n vel en gelukkig is dan spat ik nog steeds uit elkaar *;

Maar het is zo zwaar. Ik werk niet en heb ze alle drie (de andere twee gaan dan wel naar school, R.ienk 5 dagen. J.elte 2 dagdelen) 24uur per dag. M'n man doet wat hij kan, maar H.ielke overnemen kan hij niet. Niet lang, want met die borstvoeding moet ik in de buurt blijven. De fles pakt ie niet :') }:|

Het huis is een teringbende, want ik kom nergens aan toe. En nu heb ik vanavond de deur van de wasmachine ook nog gesloopt door hem dicht te rammen toen ik het van frustratie ook allemaal niet meer wist. Ik had drie krijsende kinderen beneden -O- :'(

En dan wil ik stiekem nog een vierde. HOE DAN?!?!?!?!? :|W
pi_153791518
Vlindur :* Hoop dat er snel verlichting komt! En ook :* voor NTS
pi_153791538
NTS ;( :*

Vlindur :*

Razz, wij familie van elkaar? :o :P mijn nicht is net bevallen, hahah! zo klein, nog! Mijn baby is een reus!
pi_153791811
:D Dat zou grappig zijn krijger. Denk het niet, dan hadden we dat vast wel op FB gezien.

Vlindur, dat klinkt ook zwaar zeg -O- sterkte hoor :*

Vier kinderen lijkt me zo gaaf O+
  woensdag 24 juni 2015 @ 00:30:07 #214
335643 faptist
Maakt fouten
pi_153792880
NTS
Dikke knuffel uit Dordt. Weet niet waar je woont, maar kom je graag helpen als je daar behoefte aan hebt.
Ik ben heel goed in stil zijn, maar kan ook goed luisteren of juist veel praten. Wat je fijn vind. Lijkt me heel zwaar wat je meemaakt allemaal.
Misschien lucht het op als je weet dat iedereen het hier niet voor elkaar krijgt zonder netwerk? Dat ik ook m'n ouders en Schoonouders laat opdraven wanneer het even niet te doen is. Of dat ik een schoonmaker ga nemen omdat ik het huishouden niet trek.
Niets om je coor te schamen. Gewoon de hulp opzoeken die jij nodig hebt om je weer prettig te voelen! Kus!

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een poppie Selvaria! En fijn dat t nu toch weer goed lijkt te gaan met voeden.

Goed dat jullie t hebben over de kinderopvangtoeslag, ik moet nog opgeven dat Melle vanaf half augustus een dagje meer gaat...

Ik maakte vanmiddag dit eetfilmpje O+
https://goo.gl/photos/vmGDh79wrQSFed8e8

Smulpaapje, met zn anderhalve boterham met avocado (en eigenlijk beetje boos toen t op was)
Oh O+ O+
Mag ro met m trouwen.. Of is Hij al uitgehuwelijkt?
Tegenwoordig moet je vroeg zijn!
Wat een schitterend manneke is het met zijn bewegelijke handjes, lieve oogjes en smulpaap gezichtje. Dé ideale reclame voor zelf leren eten ipv gepureerde prut.

[ Bericht 0% gewijzigd door faptist op 24-06-2015 05:18:05 ]
pi_153795872
NTS, ik weet ook niet wat er stond maar laat zulke dingen alsjeblieft staan. Als je het hier niet kwijt kan, waar dan wel? Als SQ in de buurt woont, woon ik ook in de buurt waarschijnlijk en kan ik ook helpen op de 1 of andere manier. Koken ofzo of helpen in huis of wat dan ook :*

Vlindur, ook voor jou een dikke :* Wat ontzettend klote dat het allemaal niet goed loopt. Ik zou voor jou hetzelfde willen aanbieden maar je woont zo ver weg.
pi_153796027
:* voor NTS en Vlindur!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  woensdag 24 juni 2015 @ 07:04:32 #217
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153796058
Nts, ik weet niet wat er stond, maar ben het 100% met sq eens. Je hebt hulp nodig en dat is echt geen schande. Ik woon wat ver, maar als we iets kunnen doen, roept u maar :) .

Pf ik ben kapot. Het niet slapen breekt me echt op. Peuter was vannacht uit logeren, maar ja dan begint de ander natuurlijk :P .

Ik denk dat ik ga proberen er een schema in te krijgen. Niet meer op verzoek, misschien ook niet meer rapley. Wat ik echt jammer vindt, want vind het zo'n mooie filosofie.

En nee, het is geen garantie dat het gaat werken, maar dan hoef ik me niet telkens te verdedigen tegenover vriend (die is heel erg ouderwets en cb zal wel gelijk hebben etc. , leest zich ook niet in) en dan hoef ik niet meer het idee te hebben dat het aan mij ligt met mn geitenwollensok ideeen. Ik hoop dat het mij rust geeft, aangezien de schemamethode heel goed voor mn eerste heeft gewerkt.

Wedden dat ik hier met wat nachten slaap weer heel anders over denk :') .
  woensdag 24 juni 2015 @ 07:05:03 #218
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153796059
Vlindur, hoop dat het bezoekje helpt :*
  woensdag 24 juni 2015 @ 07:35:25 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_153796190
Away :* zou het niet schelen als je in elk geval op schema doet? Dan kun je misschien wel gewoon blijven rapleyen. Wel klote dat je nachten weer zo moeizaam gaan -O-

Hier weer 1 nachtmauwtje om 4:15. Het schuift op! *O*
disclaimer
pi_153796460
Nts :*!!!!

Vlindur
Hoop dat kleintjes je kan helpen

Away
Hier helpt goed eten voor de nachten. Ze moeten wel een minimale hoeveelheid binnenkrijgen anders hebben we een probleem snachts. Heel anders dan hoe ik het bij De deed (bv op verzoek,rapley enz) maargoed slapen moet gewoon..
Ik weet precies hoeveel ze moeten hebben om goed te slapen :@ niet leuk maargoed een moeder die er doorheenzit ik nog minder -O-
pi_153796608
NTS ik weet niet waar je woont of wat er in je bericht stond, maar als je hulp nodig hebt schroom dan niet om er voor te vragen. Instanties en familie die voor je klaarstaan? Ook ik bied me aan voor Piranha en/of Draak om te vermaken zodat je even bij kan slapen en je rust pakken.
Echt, denk aan jezelf! :*

Away ook al een pokkenacht :*

En voor Mauw juist een goede nacht *O*
  woensdag 24 juni 2015 @ 08:51:05 #222
250838 Fee-nix
pi_153796742
*rent even voorbij... ga zo met de middelste naar het Sint Jansfeest van z'n psz.

Maar wil even NTS en Vlindur een dikke :* geven.
NTS, ik hoop dat je hulp gaat inschakelen. Zo gaat het echt niet meer meis. Ik zag al dat wat meiden hier van het forum hun hulp aanboden, maak daar lekker gebruik van.

Vlindur, ik hoop dat Kleintjes je goed kan helpen! Klinkt zielig voor jullie manneke...
  woensdag 24 juni 2015 @ 08:56:44 #223
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153796798
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 07:35 schreef Stormqueen het volgende:
Away :* zou het niet schelen als je in elk geval op schema doet? Dan kun je misschien wel gewoon blijven rapleyen. Wel klote dat je nachten weer zo moeizaam gaan -O-

Hier weer 1 nachtmauwtje om 4:15. Het schuift op! *O*
Ja, daar heb ik ook over gedacht, maar weet niet of het nog zin heeft als de go en sm het niet doen en papa er niet echt achter staat..
pi_153796947
NTS, ik heb je bericht niet gelezen, maar wel een knuffel! Ik zag lieve medemama's al hun hulp aanbieden, neem die alsjeblieft aan. :*. Ook een kus voor Vlindur!

Mauw, wat goed! Je laat toch niet I in de steek tijdens de nachtvoedingen, hè? }:| .
Away, bij jou ook pittig dus? Baard en ik waren hier gisteren ook al even flink op elkaar aan het afreageren. Het kortere avondritueel werpt nog niet echt zijn vruchten af en na een aantal nachten met maar twee nachtvoedingen zitten we nu ook weer gezellig op drie. Ik heb al mijn hoop gevestigd op de zomervakantie. Dan kan ik er hopelijk wat ritme in krijgen met het vaste voedsel en drinkt hij overdag misschien weer gewoon voldoende. Bij de go zijn het inmiddels weer flesjes van 30, maximaal 60 cc die hij drinkt.
pi_153797097
Away :* nts :* dad :* vlindur :*

Razz, geluid of niet maakt niks uit hoor! Pijn doet het toch wel }:|
pi_153797135
Oh ja, geluidloos bevallen. :D. Wow. Toen de buurvrouw op kraamvisite was en ik vertelde hoe laat I was geboren, zei ze: "Oh ja. Dan heb ik je wel gehoord."

;(.
  woensdag 24 juni 2015 @ 09:30:47 #227
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_153797190
Mag ik alle dames hier even een knuffel geven. Als ik soms zie hoe mijn eigen vrouw het moet doen en dan hebben we eigenlijk vrij weinig te klagen... Dan verdienen de dames die het soms even wat lastiger hebben een hele dikke knuffel!

En een glittersticker... Omdat het kan.

woensdag 24 juni 2015 @ 09:36:51 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_153797275
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 09:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
NTS, ik heb je bericht niet gelezen, maar wel een knuffel! Ik zag lieve medemama's al hun hulp aanbieden, neem die alsjeblieft aan. :*. Ook een kus voor Vlindur!

Mauw, wat goed! Je laat toch niet I in de steek tijdens de nachtvoedingen, hè? }:| .
Away, bij jou ook pittig dus? Baard en ik waren hier gisteren ook al even flink op elkaar aan het afreageren. Het kortere avondritueel werpt nog niet echt zijn vruchten af en na een aantal nachten met maar twee nachtvoedingen zitten we nu ook weer gezellig op drie. Ik heb al mijn hoop gevestigd op de zomervakantie. Dan kan ik er hopelijk wat ritme in krijgen met het vaste voedsel en drinkt hij overdag misschien weer gewoon voldoende. Bij de go zijn het inmiddels weer flesjes van 30, maximaal 60 cc die hij drinkt.
Hart onder de riem: M. is een maand ouder en doet dit slapen nu echt pas net, zo sinds 2 weken ofzo. En ik zie een enorm verband met eetgedrag. Ze eet namelijk ook ineens veel meer (met doorslikken en whatnot). Dus hou vol, het kan zomaar veel uitmaken als ie meer gaat opeten!

(gisteren heeft ze van mijn bord meegegeten, groentestoof met kabeljauw en aardappelpuree. De groenten en vis (mini mini stukjes hoor, want was de eerste keer) zelf, en af en toe een hapje puree van mijn vork. Genieten jonge :D O+ En toen slapen van 19:15 tot 4:15 :o :o )

Oh en ik zag nog een smikkelmellie O+ O+
disclaimer
pi_153797377
Ik heb sowieso wel het idee dat jij veel dingen met Mauw hetzelfde aanpakt als ik met I. Of tenminste, vaak als ik ergens over nadenk, zie ik jou er een vraag over posten met dezelfde gedachtegang. Dus we blijven maar doorgaan zoals we doen en dan hoop ik dat I het net zo oppakt als M. :Y.
  woensdag 24 juni 2015 @ 09:46:30 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_153797406
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb sowieso wel het idee dat jij veel dingen met Mauw hetzelfde aanpakt als ik met I. Of tenminste, vaak als ik ergens over nadenk, zie ik jou er een vraag over posten met dezelfde gedachtegang. Dus we blijven maar doorgaan zoals we doen en dan hoop ik dat I het net zo oppakt als M. :Y.
:D Ja, dat klopt denk ik wel! En er inderdaad op vertrouwen dat het vanzelf wel komt, go with the flow, herken ik ook bij jou. En dat doet het ook bijna altijd tot nu toe *O*
disclaimer
pi_153797597
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 09:24 schreef Crumpette het volgende:
Away :* nts :* dad :* vlindur :*
Dit inderdaad! :Y :*

Glitterstickers van Nikooos! O+

Hier (ook) een slechte nacht achter de rug voor ons doen. En ik weet dat ik het niet constant moet vergelijken of bagatelliseren, maar ergens weet ik ook zeker dat wij het vrij gemakkelijk hebben met onze E.

Daarom wil ik wel even een reality check: wat kan/mag je nu echt verwachten van een baby van 6 weken op slaapgebied?

Sliepen jullie baby's toen nog vaak op/bij je of meestal wel in hun eigen bedje? Moesten jullie ze eerst echt helemaal diep in slaap wiegen voordat je ze weg kon leggen of vielen ze ook wel eens zelf in slaap in hun bedje?

Voor de duidelijkheid: dit is niet om te klagen; ik verwacht echt niet zoveel van een baby van 6 weken, maar dit is een oprechte vraag omdat ik het gewoon niet weet.
Ze hoeft van mij nu bijvoorbeeld echt nog niet helemaal zelf in slaap te vallen maar uiteindelijk 'moet' ze dat wel een keertje leren. Ik heb dus alleen geen idee vanaf wanneer ze zoiets überhaupt kunnen leren.

Dus even een reality check graag :)

Overigens heb ik werk m'n knuffel baby weer terug O+ op mama slapen is weer tof! *O* dus die optie is er gelukkig sowieso en dat is prima!
  woensdag 24 juni 2015 @ 10:02:45 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_153797654
Twist, mauw is pas vanaf 12 weken overdag in haar bed gaan slapen. Vanaf vier-vijf maanden kon ik haar voor 23:00 wel in bed krijgen. Ze sliep tot die tijd ook 's nachts naast ons in een wieg. We hebben geregeld moeilijke periodes dat ze toch bij ons in bed slaapt.

Zelf in slaap vallen, dat was ook pas na een paar maanden. En pas sinds kort dat dat ook 's avonds lukt.

En wij hebben ook een vrij makkelijke baby vind ik zelf. ;)
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 juni 2015 @ 10:13:30 #233
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153797854
Twist: Michael slaapt overdag nog steeds in mijn buurt (box of kinderwagen buiten). 's avonds leg ik hem tegenwoordig tussen 7 en 8 in mijn bed (met de franse slag ingebakerd in een dekentje, mijn dekbed er overheen).en dan valt hij zelf in slaap. Als je dan naar de post van SQ kijkt; valt er geen peil op te trekken, hoe, wanneer en waar ze zelf in slaap (leren) vallen. Laat het op je afkomen en kijk goed naar je kleintje en naar wat er voor jou werkt en goed voelt.

That having said wil ik ook vlindur nog even een dikke :* geven en voor de rest die het kan gebruiken ook natuurlijk!

woensdag 24 juni 2015 @ 10:17:55 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_153797914
ik had vannacht dus een unicum, ze had na de nachtvoeding nog steeds open oogjes, maar tóch weggelegd in bed. Meestal is het krijsen zodra ze het matras raakt, maar ze herpakte gewoon haar slaap! _O_
(gelukkig zijn het ook meestal dichte oogjes na de nachtvoeding, maar toch :'))
disclaimer
pi_153797956
Mijn 8-maander kan het nog steeds niet :+
Slaapt overdag nog steeds op me en in de nacht naast me in ons bed.
Verder zou ik haar niet onder de moeilijke kindjes scharen. Ze is pittig, maar wel heel makkelijk O+
  woensdag 24 juni 2015 @ 10:22:02 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_153797967
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:21 schreef Skittles het volgende:
Mijn 8-maander kan het nog steeds niet :+
Verder zou ik haar niet onder de moeilijke kindjes scharen. Ze is pittig, maar wel heel makkelijk O+
En dan noemen ze mij zenmaster :D O+
Maar Lou O+
disclaimer
  woensdag 24 juni 2015 @ 10:22:35 #237
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_153797981
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 00:30 schreef faptist het volgende:
*knip*

Oh O+ O+
Mag ro met m trouwen.. Of is Hij al uitgehuwelijkt?
Tegenwoordig moet je vroeg zijn!
Wat een schitterend manneke is het met zijn bewegelijke handjes, lieve oogjes en smulpaap gezichtje. Dé ideale reclame voor zelf leren eten ipv gepureerde prut.
haha anders begint hij gewoon een harem!

ja ik knal ook echt uit elkaar als hij zo lekker zit te kanen. wij geven overigens gewon gevoerde prak en voorheen puree hoor! maar brood en fruit nu in stukjes en komkommer in grotere stukken. M had (en wij ook ivm teveel vraag om melk) echt behoefte aan eten maar motorisch kon hij nog niks met grotere stukken a la rapley
Kwak
pi_153798001
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En dan noemen ze mij zenmaster :D O+
Maar Lou O+
Maar jouw narcolept heeft ook wel pit erin zitten hè O+
  woensdag 24 juni 2015 @ 10:25:55 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_153798060
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:23 schreef Skittles het volgende:

[..]

Maar jouw narcolept heeft ook wel pit erin zitten hè O+
Mwoh :')
disclaimer
pi_153798065
Dikke knuffel voor de pittige nachten / kindjes :* :*.

Mijn baby is voor het eerst wennen op het kdv ;(. Rond 12.30 weer ophalen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 24 juni 2015 @ 10:32:11 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_153798171
Sterkte phaidra ;)
Wanneer ga jij weer werken? Je hebt lang verlof gehad dan, of niet?
disclaimer
pi_153798191
zenmasters O+
  woensdag 24 juni 2015 @ 10:33:34 #243
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_153798197
Twist, ons frummeltje van 6 weken en 6 dagen slaapt overdag niet zonder mama (en heel soms is papa ook goed). Als je haar in je armen in slaap wiegt, dan wordt ze of direct wakker bij wegleggen of ze ligt maximaal een 10/15 minuten voor ze weer wakker wordt.

Zo af en toe heeft ze tussen 19.00 en 21.00 een huilmoment waarbij eigenlijk alleen mama kan helpen, maar ook niet altijd.

Als het donker is wil ze dan weer wel in haar eigen bed slapen. Na de laatste fles van 22:30/23:00 leg ik haar (wakker) weg en valt ze na wat brabbelen in slaap. Soms is het wat meer huilen, maar dan zorgt een speentje voor genoeg rust. Ook na de fles tussen 3:00 en 4:00 is het na het wegleggen meteen weer verder slapen tot een uur of 7:00. Daarna is het misschien nog een half uurtje in haar eigen bed, maar dan is het dagritme weer aangebroken.

Ik prijs me vooralsnog gelukkig met dit ritme :@
pi_153798308
Hmm, ik heb zo'n vermoeden dat ik heel hard in mijn handjes moet knijpen en mezelf inderdaad ook heel gelukkig moet prijzen... :@ :X

Het is ook écht niet zo dat ik van alles verwacht :@ (want ik schat dat het nu wel zo overkomt), maar ik denk bij alles "Ja, maar dat hoeft ze nu ook nog helemaal niet te kunnen, dat komt later wel" en dan meteen er achteraan "Mja, maar wanneer is dat 'later' dan?"
Soort constante innerlijke discussie zeg maar.. :')
pi_153798378
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte phaidra ;)
Wanneer ga jij weer werken? Je hebt lang verlof gehad dan, of niet?
1 juli moet ik weer. Ja, ik heb nog vakantie en wat weken ouderschapsverlof opgenomen. A is 4,5e maand nu ik weer aan de slag moet. Dat vind ik wel heel fijn, dat hij niet meer heel mini is :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 24 juni 2015 @ 10:42:31 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_153798392
Maar twist, dat het eindig is, is nu ook nog moeilijk te overzien, omdat je het wel wéét, maar nog niet ervaart. En dat is een groot verschil. Rond zes weken ervaart bijna elke moeder een dipje! Maar, je wereld wordt vanaf nu weer groter, en je gaat vanzelf zien dat er meer is dan baby! Het is zó cliché, maar het komt echt echt goed!
disclaimer
  woensdag 24 juni 2015 @ 10:43:32 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_153798424
En wat nikoos zegt over donker... Onze nachten zijn echt verbeterd sinds het Rolluik. Hadden we eerder moeten weten :')
disclaimer
  woensdag 24 juni 2015 @ 10:44:25 #248
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_153798439
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
En wat nikoos zegt over donker... Onze nachten zijn echt verbeterd sinds het Rolluik. Hadden we eerder moeten weten :')
Rolluiken _O_
Achterburen met een achterlijke schijnwerper in de tuin! :(
pi_153798446
Nts en Vlindur. :* Veel sterkte en Nts, serieus, zoek hulp! Er bieden zich al zoveel mensen aan, grijp die kans!

Twist, onze baby's zijn ongeveer even oud en die van mij kan ik overdag hooguit 2 uurtjes in bed / de box leggen, maar verder slaapt ze op / tegen mij. 's Nachts is het wisselend, soms slaapt ze in haar bedje, maar de afgelopen twee nachten op mij, ze sliep toen wel gelijk 5 uur aan een stuk! Ik ga er vanuit dat het vanzelf komt, ik ga niet doen aan slaaptraining (nu al zeker :') ) od latem huilen.

As we speak zit ik met N. in de wachtkamer van de osteopaat en ben ik haar in slaap aan het houden door de maxicosi met mn voet te wiegen. Helaas loopt het hier al bijna 20 minuten uit, au. :'(
pi_153798543
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:39 schreef twist02 het volgende:
Hmm, ik heb zo'n vermoeden dat ik heel hard in mijn handjes moet knijpen en mezelf inderdaad ook heel gelukkig moet prijzen... :@ :X

Het is ook écht niet zo dat ik van alles verwacht :@ (want ik schat dat het nu wel zo overkomt), maar ik denk bij alles "Ja, maar dat hoeft ze nu ook nog helemaal niet te kunnen, dat komt later wel" en dan meteen er achteraan "Mja, maar wanneer is dat 'later' dan?"
Soort constante innerlijke discussie zeg maar.. :')

begrijpelijke discussie hoor! Bij de eerste had ik dat heel erg en ik merk dat ik zelfs bij de tweede soms zo denk. Dus echt niet raar!

Het enige dat ik nu een beetje vervelend ga vinden, is dat we A met geen mogelijkheid 's avonds eerder op bed krijgen. Hij ligt dan altijd bij ons en pas rond 22 uur kunnen we hem in zijn bed leggen. Soms lukt het om hem een half uurtje in zijn bed of in de kinderwagen te leggen, maar dan is jij echt wel weer wakker. Ik zou het prettig vinden om weer wat aan mijn avond te hebben na 4 maanden... Maar ja, ik weet ook dat dat heus wel gaat veranderen (en dan mis je het knuffelen ;)).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_153798606
:* NTS en Vlinder.

Ga je iets leuks doen Phaidra of ben je de minuten aan aftellen?

Frits is 13 weken en valt heel af en toe per ongeluk in de box in slaap, maar meestal heeft hij één van ons nodig. Ook 's nachts valt hij niet op zijn eigen matras in slaap.

Die innerlijke discussie herken ik Twist! Hij hoeft nog niet te rollen, dat komt vanzelf. Maar wanneer dan? Ik weet dat ieder kindje zijn eigen tempo heeft, maar zodra ik lees/zie/hoor dat een ander iets kan dan vraag ik me toch een nanoseconde af 'zou de mijne dat nu ook niet moeten kunnen?'

Toen ik gisteren thuis kwam na het werk was Frits volledig overstuur van de krampjes die hij had. Hij schreeuwde het uit. Zo ontzettend zielig! ;(
Vanochtend om vijf uur poepte hij aan de borst zijn luier, romper en slaapzak vol, dus ik heb de eerste was van vandaag al weer gedaan.
pi_153798903
Rolgordijnen O+ Toen ik haar gordijn overdag ook dicht ging doen sliep ze opeens 1,5-2 uur ipv 20-30 minuten.

Vrije tijd O+
pi_153799174
NTS en Vlindur :*

En ritmes en wat wanneer en waarom, elke keer als ik net denk ik ben er en snap het; Vergeet het maar :')
Dus ik zie het per dag wel, het enige ritme is dagelijks rond 19u in bed.
pi_153799357
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:52 schreef Cholula het volgende:
:* NTS en Vlinder.

Ga je iets leuks doen Phaidra of ben je de minuten aan aftellen?

Frits is 13 weken en valt heel af en toe per ongeluk in de box in slaap, maar meestal heeft hij één van ons nodig. Ook 's nachts valt hij niet op zijn eigen matras in slaap.

Die innerlijke discussie herken ik Twist! Hij hoeft nog niet te rollen, dat komt vanzelf. Maar wanneer dan? Ik weet dat ieder kindje zijn eigen tempo heeft, maar zodra ik lees/zie/hoor dat een ander iets kan dan vraag ik me toch een nanoseconde af 'zou de mijne dat nu ook niet moeten kunnen?'

Toen ik gisteren thuis kwam na het werk was Frits volledig overstuur van de krampjes die hij had. Hij schreeuwde het uit. Zo ontzettend zielig! ;(
Vanochtend om vijf uur poepte hij aan de borst zijn luier, romper en slaapzak vol, dus ik heb de eerste was van vandaag al weer gedaan.
Ik HAD naar de kapper gewild maar ik kwam er gister achter dat hij niet morgen maar vandaag ging wennen. De afspraak bij de kapper moet dus ff verschoven worden :+. Vanmorgen hebben we in alle rust een gesprek gehad op een basisschool voor de oudste, ook erg prettig! Straks OP DE FIETS boodschappen doen O+. De kleine geneugten des levens O+.

Nu zit ik te kolven.. oh ja dat moest ook weer.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_153800276
Ik heb gistermiddag Tammi gekocht voor Sjaak. Op Nutriton reageert hij heel heftig met verstopping en krampen dus ik wilde dit als laatste redmiddel proberen tegen het vele spugen. De laatste vier flesjes heeft hij slechts twee mondjes per keer terug gegeven! Het is pas 16 uur natuurlijk dat het goed gaat maar ik heb hoop.

Daarnaast las ik iets over een baby die slecht sliep door te koud hebben. Gisteravond was Sjaak hartstikke onrustig dus heb ik een extra deken over hem heen gelegd. 1x raden wie er sliep van 21-5.00u en 6.00-8.30u... Goede tip dus!
pi_153800367
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:44 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Rolluiken _O_
Achterburen met een achterlijke schijnwerper in de tuin! :(
Buren? O+ wij ook namelijk...

Glittersticker :s)

Oei al vroeg bezig met de was dus cholula

Phaidra
Lekker even rustig aandoen.
Hoop dat het goed gaat @ kdv

De dag begint hier vroeg.. Babykamer is dan ook gewoon licht (6u ongv) misschien toch maar iets aan doen :+
Al schrok ik vanmorgen om 7:30 wakker.. Doen alle kindjes het nog wel?! Lagen E en S gewoon te spelen O+
pi_153800387
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb gistermiddag Tammi gekocht voor Sjaak. Op Nutriton reageert hij heel heftig met verstopping en krampen dus ik wilde dit als laatste redmiddel proberen tegen het vele spugen. De laatste vier flesjes heeft hij slechts twee mondjes per keer terug gegeven! Het is pas 16 uur natuurlijk dat het goed gaat maar ik heb hoop.

Daarnaast las ik iets over een baby die slecht sliep door te koud hebben. Gisteravond was Sjaak hartstikke onrustig dus heb ik een extra deken over hem heen gelegd. 1x raden wie er sliep van 21-5.00u en 6.00-8.30u... Goede tip dus!
Wat fijn!
  woensdag 24 juni 2015 @ 12:07:32 #258
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_153800460
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:04 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Buren? O+ wij ook namelijk...

Glittersticker :s)

Oei al vroeg bezig met de was dus cholula

Phaidra
Lekker even rustig aandoen.
Hoop dat het goed gaat @ kdv

De dag begint hier vroeg.. Babykamer is dan ook gewoon licht (6u ongv) misschien toch maar iets aan doen :+
Al schrok ik vanmorgen om 7:30 wakker.. Doen alle kindjes het nog wel?! Lagen E en S gewoon te spelen O+
Volgens mij hebben we geen tweelingen in de buurt hier ;)
pi_153800607
Mag ik even driewerf hoera doen voor magnetronsterilisatorzakken (3x woordwaarde)?? *O* *O* *O* Kolfspullen door een sopje halen, in zak stoppen, beetje water erbij en 3 minuten in magnetron gooien. Klaar! Bij de oudste kookte ik alles in een pannetje. Wat een verademing is dit!! _O_ En geen megabak om op te bergen voor standaard magnetronsterilisators. Ietsjes duurder wel (9,75 voor 100x gebruiken) maar wat mij betreft elke cent waard :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_153800790
Die heb ik van de week ook binnen gekregen Phaidra!
Ik had het na een week al helemaal gehad met die stomme pan en ik wist zeker dat een eventuele magnetron sterilisator spoedig zou veranderen in een smeulend hoopje plastic.

Balen van de kapper!
pi_153800877
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:17 schreef Cholula het volgende:
Die heb ik van de week ook binnen gekregen Phaidra!
Ik had het na een week al helemaal gehad met die stomme pan en ik wist zeker dat een eventuele magnetron sterilisator spoedig zou veranderen in een smeulend hoopje plastic.

Balen van de kapper!
Bij de oudste heb ik het 14 maanden volgehouden :'). Niet meer dagelijks, maar toch. En AL die potjes ;(. Nu ga ik ook weer deels met van die zakjes van Elanee werken. Echt hoor, tijdbesparing ftw!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_153801022
:* voor de dames. Een baby is niet altijd makkelijk. Helaas geen tips van hier want ik heb een uitzonderingsbaby.

Hier niks te klagen. Werd wakker om 6, voeding erin, slapen tot 10, weer een voeding erin, mama doucht, baby in de box, viel bijna in slaap in de box en ligt nu in bed zonder morren meteen gaan slapen. Ze lag zelfs naar me te lachen. Ik wens iedereen zo'n blije baby toe. :Y
Heeft wel even geduurt voor ze overdag ook zo makkelijk ging slapen hoor. En het is pas sinds een week ofzo makkelijker en net voor het eerst zonder huils.
Het enige wat ik steeds deed is weer uit bed halen als ze (te lang) huilde, knuffelen en 5-10 min later weer terug.
Nou moet ik straks opnieuw beginnen met het ledikant, want die ziet ze nog niet als slaapplek, maar dit is ook gelukt, dus moet dat ook wel gaan.
Wel eerst even babyfoon halen.

Gisteren de tula binnen gekregen. Hij is al goedgekeurd door madam. Ze zat er als een koninginnetje in en begon meteen op de zijkant te zuigen. :') heb er maar een hydrofiel tussen gedaan.
  woensdag 24 juni 2015 @ 12:28:06 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_153801097
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Bij de oudste heb ik het 14 maanden volgehouden :'). Niet meer dagelijks, maar toch. En AL die potjes ;(. Nu ga ik ook weer deels met van die zakjes van Elanee werken. Echt hoor, tijdbesparing ftw!
die kutzakjes lekken hier als ze uit de vriezer komen. Echt heel erg :(
disclaimer
pi_153801247
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:33 schreef Nikooos het volgende:
Twist, ons frummeltje van 6 2 weken en 6 dagen slaapt overdag 's nachts niet zonder mama (en heel soms is papa ook goed). Als je haar in je armen in slaap wiegt, dan wordt ze of direct wakker bij wegleggen of ze ligt maximaal een 10/15 minuten voor ze weer wakker wordt.

Dat ^^ ' s Nachts slapen we samen dus. R op me of in mn armen.

Overdag gaat wel wat beter, dan slaapt ze soms door in de box na het wegleggen.

En vanaf een uur of vier 's middags is alleen mama goed genoeg.
pi_153801329
Herkenning blijft fijn! O+

Wij hebben ook van die zakken om te steriliseren, ideaal inderdaad! :Y
pi_153801366
Even melden dat het nu wel goed gaat, maar dat Y in het begin ook alleen maar op mij wilde slapen hoor. Ik deed 's nachts ook geen oog dicht. Pas vanaf een week of 6 sliep ze een beetje redelijk in de wieg 's nachts. Waarna ze gek genoeg ineens ook bijna de nacht doorsliep. Overdag bleef het drama tot een maand of wat geleden. En nu pas echt goed.
In den beginne spuugde ze ook nog vrij veel. Nu eigenlijk niet meer. Ja, net kwam er wat melk omhoog bij een flinke boer, maar dat noem ik niet echt spugen.

Nu zit ik te niksen want ik weet van gekkigheid niet wat ik ineens met deze tijd aan moet. Denk dat ik dan maar even een wasje opvouw...
pi_153801647
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

die kutzakjes lekken hier als ze uit de vriezer komen. Echt heel erg :(
Dit inderdaad!
Ik probeer nu die van lansinoh.
  woensdag 24 juni 2015 @ 12:58:05 #268
348178 NotTheSame
pi_153801744
Dames en heer, jullie zijn zoooooo lief dat ik ervan moet huilen :@ ;( . Een paar minuten na het posten van de betreffende post besefte ik dat het ook allemaal wel heel erg zwart-wit is. Ja, hij kan moeilijk in slaap komen, ja, hij slaapt slecht zowel overdag en 's nachts. Het grote probleem is dat het na verloop van tijd een wissel trekt op je relatie en op jezelf. Vanmorgen een goed gesprek gehad met mijn moeder en Draak gaat sowieso tot na het weekend bij hun logeren. 's ochtends doet ze voorlopig het huishouden hier zodat ik met Piranha kan gaan 'oefenen' met in bed/cosleeper slapen. Want het is niet dat hij nooit gekunnen heeft, dus we gaan het gewoon elke dag proberen. Het structureel +3 uur doorslapen zal heus wel een keertje komen, misschien als hij zijn bedden niet meer als de vijand ziet.
Vrijdag mag ik een dagje alleen op pad. Mijn vader heeft gezegd dat ik de hele dag zijn auto mag aftrappen, want; überdikke Mercedes lenen terwijl hij de kinderen doet O+. Dus de kappersafspraak is gemaakt en daarna ga ik shoppen en bij opa en oom op bezoek denk ik.

Nogmaals echt super bedankt voor jullie raad, tips en aanbiedingen O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ !
  woensdag 24 juni 2015 @ 13:00:40 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_153801790
Dat klinkt alweer een boel veel positiever NTS! Fijn dat je familie je steunt! Aanbod blijft trouwens staan ;)
disclaimer
pi_153801829
:* Fijn dat je ouders gaan helpen en dat je mag gaan rondcrossen! En hier willen we ook nog steeds helpen hoor. Ik kan koken als een echte masterchef als ik iets uit een pakje maak :D
  woensdag 24 juni 2015 @ 13:04:03 #271
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_153801880
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 13:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
:* Fijn dat je ouders gaan helpen en dat je mag gaan rondcrossen! En hier willen we ook nog steeds helpen hoor. Ik kan koken als een echte masterchef als ik iets uit een pakje maak :D
Culinaire honig expert 8-)

En wat fijn van de hulp nts!!
pi_153802506
Pakjes _O_

Fijn dat er hulp komt NTS.
Even eruit en geen kinderen, kun je zelf ook weer opladen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 juni 2015 @ 13:30:37 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153802634
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Dat klinkt alweer een boel veel positiever NTS! Fijn dat je familie je steunt! Aanbod blijft trouwens staan ;)
++1

woensdag 24 juni 2015 @ 13:30:53 #274
344469 Amsel
zonder t
pi_153802641
Wat fijn NTS O+
pi_153802813
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:53 schreef Cholula het volgende:

[..]

Dit inderdaad!
Ik was heel blij met Kiinde Twist, en Medela ook wel prima. Twist heeft draaidopje, heel handig.

En wat super NTS! :*

Ik nog hetzelfde, de bruiloft van morgen is overgedragen helaas, en mijn andere klus heeft zich inmiddels al opgelost doordat baby zijn eigen geboortedatum koos ipv te wachten op de geplande ks morgen O+
pi_153802991
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 13:37 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Ik was heel blij met Kiinde Twist, en Medela ook wel prima. Twist heeft draaidopje, heel handig.

En wat super NTS! :*

Ik nog hetzelfde, de bruiloft van morgen is overgedragen helaas, en mijn andere klus heeft zich inmiddels al opgelost doordat baby zijn eigen geboortedatum koos ipv te wachten op de geplande ks morgen O+
Die kleine dacht, ik help wel een handje ;)
S. 2014
J. 2016
pi_153803804
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 13:37 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Haha, moest dit echt 3x lezen voordat ik snapte dat het niet over mij ging! :D

Fijn dat je 'maar' 1 klus hoefde over te dragen, hoop dat je je snel weer beter voelt! :*

NTS fijn dat je hulp krijgt en goed dat je daar gebruik van maakt! :Y
  woensdag 24 juni 2015 @ 14:32:53 #278
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_153804288
Jij zat al te verzinnen wat voor draaidopje je kon hebben? :')
pi_153804681
Nts dat klinkt fijn! Hulp geeft lucht O+

Baaldagje hier. W doet niks anders dan mopperen en heeft al een halve fles laten staan }:| en hij is de afgelopen nachten ineens om middernacht aan de huils, dus niet drinken helpt daar ook niet bij vermoed ik. Tandjes? Wel bobbels voelbaar.

Ik voel me zelf ook niet zo jofel dus ik kan er niet zo goed tegen :( hij kreunt alleen maar en trekt aan mn haar en ik ben moe.
pi_153805139
Tandjes zou goed kunnen Crump. Met de laatste tand hadden we hier ook een moppersmurf.

NTS wat fijn dat het er weer rooskleuriger uitziet! Ook hier blijft het aanbod staan :*
pi_153806042
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:53 schreef Cholula het volgende:

[..]

Dit inderdaad!
Hier ook lekkage bij Elanee }:|
Zweer nog altijd bij de Spectra zakjes, die hebben me nooit in de steek gelaten en ze blijven tenminste staan.
(bestelbaar bij Vos Medisch)

NTS fijn! Hopelijk geeft dit je al lucht.
En zou je graag helpen maar je woont ook hier iets uit de buurt.
Komt goed wijffie! Lekker rauzen in den toet van de papa 8-)
pi_153808425
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:32 schreef Nikooos het volgende:
Jij zat al te verzinnen wat voor draaidopje je kon hebben? :')
Ja zoiets! :D
  woensdag 24 juni 2015 @ 17:33:49 #283
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_153808808
Even foto's gespiekt O+

Crump wat heb jij een chameurtje O+ En kwak wat een lange slungel :o Jij hebt later zo'n 2 meter lange zoon aan je zijde lopen die zegt: kom mama, ik draag die zware tassen wel O+

Verder zag ik dat vlindur en NTS het zwaar hebben. Sterkte :* Hopelijk kan iemand jullie helpen en gaat het snel beter met jullie ukkies.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_153809540
Achievement unlocked :7

Nadat je alle zooi op de grond gooit, het ook weer van de grond kunnen rapen
pi_153809618
Ik vind de andere zakjes zo duur . :@

Ik zie je foto niet Skittles.
Edit: ze ruimt op!!

Mijn baby begon te lachen toen hij me zag bij het kdv. O+
pi_153809742
Mnohh wat lief Cholula O+
pi_153810184
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:13 schreef twist02 het volgende:

[..]

Haha, moest dit echt 3x lezen voordat ik snapte dat het niet over mij ging! :D

Fijn dat je 'maar' 1 klus hoefde over te dragen, hoop dat je je snel weer beter voelt! :*

NTS fijn dat je hulp krijgt en goed dat je daar gebruik van maakt! :Y
Ghehehe!

Skittles, nice!!
  woensdag 24 juni 2015 @ 18:47:25 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_153810219
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 18:13 schreef Skittles het volgende:
Achievement unlocked :7

[ afbeelding ]

Nadat je alle zooi op de grond gooit, het ook weer van de grond kunnen rapen
weet je zeker dat dit Lou is en niet je buurmeisje van anderhalf?
disclaimer
pi_153810312
Opruimlou *O*

Meteen door naar de afwas *O*

Ik zag nog meer zo her en der maar mijn hoofd slaat niet zover op de laatste tijd.

Nog even O+ voor eetmellie, keurige heer is het al zeg!
En voor zit W!
En de rest ook natuurlijk.

R heeft ontdekt dat badwater ook gebruikt kan worden om te spetteren, of beter nog: golven maken met je benen!
Alles zat er onder (inclusief ouders natuurlijk) en ze glipt bijna uit mijn handen. :)
Vasthoudtips?
pi_153810382
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 18:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

weet je zeker dat dit Lou is en niet je buurmeisje van anderhalf?
:o nu je het zegt! Heb ik per ongeluk het verkeerde kind meegegeven! :'(
pi_153810580
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 18:51 schreef ingee het volgende:
Opruimlou *O*

Meteen door naar de afwas *O*

Ik zag nog meer zo her en der maar mijn hoofd slaat niet zover op de laatste tijd.

Nog even O+ voor eetmellie, keurige heer is het al zeg!
En voor zit W!
En de rest ook natuurlijk.

R heeft ontdekt dat badwater ook gebruikt kan worden om te spetteren, of beter nog: golven maken met je benen!
Alles zat er onder (inclusief ouders natuurlijk) en ze glipt bijna uit mijn handen. :)
Vasthoudtips?

pi_153811101
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:02 schreef MevrouwCactus het volgende:

Ik hoop dat dit blijft werken voor sjaak *O*

Tip kwam van mij, fijn dat het bij jullie hielp! Bij ons welgeteld twee avonden/nachten :')
Gisteren weer van 20.00 tot 00.30 lopen klooien met den kind...zucht!
Fv wil ze nu helemaal niet meer, hysterisch de fles uit mijn hand meppen en pas rustig worden als ie uit zicht is.
Vandaag geen yoghurt gegeven na het avondeten, geef haar straks een flinke bak en hopen dat ze het daar op doet...

Fijn dat je wat hulp hebt geregeld NTS, geniet er vrijdag maar volop van!

Enne...is opruimLou in te huren tegen het minimumbabyloon? :+
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  woensdag 24 juni 2015 @ 19:21:19 #293
335643 faptist
Maakt fouten
pi_153811116
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:12 schreef Phaidra het volgende:
Mag ik even driewerf hoera doen voor magnetronsterilisatorzakken (3x woordwaarde)?? *O* *O* *O* Kolfspullen door een sopje halen, in zak stoppen, beetje water erbij en 3 minuten in magnetron gooien. Klaar! Bij de oudste kookte ik alles in een pannetje. Wat een verademing is dit!! _O_ En geen megabak om op te bergen voor standaard magnetronsterilisators. Ietsjes duurder wel (9,75 voor 100x gebruiken) maar wat mij betreft elke cent waard :).
Whaaaaaat?
Waar heb je ze gekocht?
Kan dat pleures grote onhandige aaaargh rotding mooi de kliko in. *O*

Slapen met 6 weken.
Met 6 weken dronk en at ik niks overdag omdat mevrouw alleen bij mij op schoot in slaap viel en dan nog super licht.
Ik was als de dood dat ze wakker werd.
Tot SQ eens schreef. ' dan huilt ze een paar minuten. En wat dan nog?'
Waardoor ik een ommezwaai maakte en tatarataaaa mevrouw slaapt nog steeds overdag bij mij op schoot, maar ik kan haar wel steeds langer weg leggen (all hail tiny love mobile ) in de box.
Wordt echt steeds beter.
En nu heb ik dankzij mevrouwcactus een gesprek gehad met (8> Over bedtijd. We gaan vanaf vrijdag ook proberen om haar rond 8 uur naar bed te doen ipv 23:00.
Iets wat perfect werkt hoor. Lekker makkelijk als ze met ons mee gaat slapen, maar wanneer ze een keer niet meteen slaapt gaat het meteen af van m'n eigen slaap.. Zoals vannacht.. Toen ze besloot om 01:00 in slaap te vallen.

En *O* ro heeft gepoept! Happy baby *O*
pi_153811262
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 19:20 schreef geppie het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit blijft werken voor sjaak *O*

Tip kwam van mij, fijn dat het bij jullie hielp! Bij ons welgeteld twee avonden/nachten :')
Gisteren weer van 20.00 tot 00.30 lopen klooien met den kind...zucht!
Fv wil ze nu helemaal niet meer, hysterisch de fles uit mijn hand meppen en pas rustig worden als ie uit zicht is.
Vandaag geen yoghurt gegeven na het avondeten, geef haar straks een flinke bak en hopen dat ze het daar op doet...

Ach, het zijn toch twee avonden geweest ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 19:21 schreef faptist het volgende:

[..]

En nu heb ik dankzij mevrouwcactus een gesprek gehad met (8> Over bedtijd. We gaan vanaf vrijdag ook proberen om haar rond 8 uur naar bed te doen ipv 23:00.
Iets wat perfect werkt hoor. Lekker makkelijk als ze met ons mee gaat slapen, maar wanneer ze een keer niet meteen slaapt gaat het meteen af van m'n eigen slaap.. Zoals vannacht.. Toen ze besloot om 01:00 in slaap te vallen.

En *O* ro heeft gepoept! Happy baby *O*
Poep *O* *O*

Ik heb, toen Sjaak 9 weken oud was, gegoogled op 'schema baby 3 maanden' en gekeken wat mensen doen. Toen zijn we daar een beetje naartoe gaan werken. Werkte best goed. Het enige is dat wakker maken om 23.00u eigenlijk niet te doen is. Sjaak drinkt dan 100ml hooguit en valt in slaap. Dus gister hebben we hem niet wakker gemaakt en hij sliep tot 5.00u. Wel een voeding te weinig, dus vandaag een ander schema met de laatste fles rond 21.30u en dan naar bed tot morgenvroeg. Kijken of dat ook werkt voor hem.
pi_153811731
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 18:59 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:o ik dacht dat deze dingen voor in het grote bad waren. Die hebben wij niet, dus mooi laten liggen.

Maar weer shoppen dan! *O*
pi_153811801
Hoeveel flesjes drinkt Sjaak?

R slaapt meestal tussen 20 en 21u na een fles en wordt dan weer rond 5 of 6 uur wakker. Sluit mooi aan bij opstaan en werken. Als ze eerder in slaap valt wordt het 4 uur en dat vind ik net een rottijd, kom dan niet meer in slaap.
  woensdag 24 juni 2015 @ 20:01:15 #297
360012 Shopaholic1984
pi_153811955
Bleh, vandaag naar het Sophia geweest. Binnen nu en een maand gaan ze N opereren. Dit doen ze met een ballonkatheter. Mijn arme, kleine, lieve meisje.... Gelukkig een vrij kleine ingreep, maar het blijft toch haar hartje.
pi_153812038
Shop :*
Fijn dat ze wat doen, maar kan me absoluut indenken dat je dit niet leuk vindt voor je meisje
  woensdag 24 juni 2015 @ 20:07:01 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_153812066
Och shop, wat lijkt me dat eng ;( :*
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 juni 2015 @ 20:08:04 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153812090
Sterkte shop! Wat je zegt: ook al is het een kleine ingreep, het gaar wel om jouw kleine meisje!

pi_153812272
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 19:54 schreef ingee het volgende:
Hoeveel flesjes drinkt Sjaak?

R slaapt meestal tussen 20 en 21u na een fles en wordt dan weer rond 5 of 6 uur wakker. Sluit mooi aan bij opstaan en werken. Als ze eerder in slaap valt wordt het 4 uur en dat vind ik net een rottijd, kom dan niet meer in slaap.
Sjaak drinkt 5 flesjes, van ongeveer 165ml (behalve de laatste dan). Dus op zich genoeg, maar ik vind het zo zonde om hem wakker te maken. Hoe is jouw schema?
Die dingen voor in bad hebben ze bijvoorbeeld bij Van Asten en die passen net in het babybadje. Anders daar gewoon even passen en meten ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 20:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Bleh, vandaag naar het Sophia geweest. Binnen nu en een maand gaan ze N opereren. Dit doen ze met een ballonkatheter. Mijn arme, kleine, lieve meisje.... Gelukkig een vrij kleine ingreep, maar het blijft toch haar hartje.
Oh wat snel al... Lijkt me helemaal niet tof. Sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')