+1 op beide delenquote:Op maandag 22 juni 2015 20:36 schreef Skittles het volgende:
DaD dat voorlezen klinkt echt als ultiem![]()
-moment!
Anders een ochtenddingetje van maken in het weekend of ergens in de middag? Kan me voorstellen dat je het erin wil houden![]()
Het voorlezen hier gaan ongeveer zo:
Ik pak boek en zet Lou bij mij op schoot. Na twee zinnen begint ze te wurmen en probeert ze de bladzijdes te verfrommelen, het boek dicht te slaan, zich om te draaien en weg te kruipen![]()
Jouw voorleesmoment hoop ik ooit te bereiken
+1, inclusief pogingen om het boek oraal te consumeren. Het klinkt inderdaad heel leuk, DaD!quote:Op maandag 22 juni 2015 20:36 schreef Skittles het volgende:
DaD dat voorlezen klinkt echt als ultiem![]()
-moment!
Anders een ochtenddingetje van maken in het weekend of ergens in de middag? Kan me voorstellen dat je het erin wil houden![]()
Ik pak boek en zet Lou bij mij op schoot. Na twee zinnen begint ze te wurmen en probeert ze de bladzijdes te verfrommelen, het boek dicht te slaan, zich om te draaien en weg te kruipen![]()
Jouw voorleesmoment hoop ik ooit te bereiken
zo gaat het hier na zes jaar nog steeds zo. Als ik voor lees that is. Als iemand anders voorleest zitten ze geboeid te luisterenquote:Op maandag 22 juni 2015 20:36 schreef Skittles het volgende:
sorry, ik moest gelijk hier aan denken:quote:Op maandag 22 juni 2015 20:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Voorlezen lijkt me echt
JM, heel veel beterschap![]()
Hier een spugende Sjaak vandaag. Had hem helemaal klaar in de MC om de auto in te gaan (had een afspraak in het ziekenhuis en was al op het nippertje) en hij spuugde Alles uit (hoofdletter A). Dus alles mogen verschonen...
Net na het flesje kwam ook weer heel veel terug. Hij mocht weer schone kleren (en ik ook). Ik ben er nu even klaar mee...
Vind t met reflux wel wat lastiger dan gewoon overgeven (iig dat is mijn gevoel bij mijn eigen overgevende baby's)quote:Op maandag 22 juni 2015 21:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
sorry, ik moest gelijk hier aan denken:
ik hoop dat het je wat opvrolijktsterkte ermee!
ik probeerde het ook niet weg te wuiven ofzo .. het was gewoon iets waar ik aan moest denken door het zinnetje dat hij helemaal klaar zat in de maxi cosi. Zelfs bij niet reflux kindjes vind ik het ellendig om te zien als ze moeten spugenquote:Op maandag 22 juni 2015 21:25 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Vind t met reflux wel wat lastiger dan gewoon overgeven (iig dat is mijn gevoel bij mijn eigen overgevende baby's)
Deed me echt pijn als S zo overgaf. Als E spuugt is t bijv heel anders
Vervelend mevrC
DaD
Ja, wij komen soms ook handen te kort inderdaad, met die bewegelijke armpjes en beentjes!quote:Op maandag 22 juni 2015 14:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat laatste komt me zeker bekend voor. Wij leggen Sjaak nu met z'n tweetjes in bed en houden met vier handen contact (beide handjes vasthouden ivm heel beweeglijk, hand op hoofdje voor warmte, hand op kontje) en dan lukt het Sjaak om 'zelf' in slaap te vallen.
Maar had jullie E dat ook al toen ze 6 weken oud was? Want dat lijkt me juist zo'n leeftijd waarop alle baby's nog wel vastgehouden willen worden...quote:Op maandag 22 juni 2015 15:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
E wil ook niet vastgehouden worden. Heb ik veel moeite mee gehad omdat onze oudste juist een plakbaby was. En knuffelen / troosten is voor mama ook wel fijn.. Ze is tevreden alleen of in bed/box. Dus dat accepteer ik dan maar. Ik troost dr als ze in bed ligt..aai en kus
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 juni 2015 21:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
sorry, ik moest gelijk hier aan denken:
ik hoop dat het je wat opvrolijktsterkte ermee!
Hier konden vrouw en ik ook om lachen (sorryquote:Op maandag 22 juni 2015 21:23 schreef Cholula het volgende:
Beterschap JufM!
Voorlezen
Ik vertel nu nog 's avonds in het Engels wat we allemaal vandaag hebben gedaan. Binnenkort langs de bieb om Frits lid te maken en daar boeken lenen.
Dat spugen is zo ontzettend vervelend Cactus! Ik werd vandaag weer in mijn decolleté, het was zoveel dat ik zelfs mijn onderbroek moest verwisselen!
Ik vind het spugen op zich niet erg, het lijkt Sjaak ook weinig te doen. Toen hij aan het krijsen van de pijn was, brak mijn hart toch wel. Dat heeft hij gelukkig niet meer!quote:Op maandag 22 juni 2015 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik probeerde het ook niet weg te wuiven ofzo .. het was gewoon iets waar ik aan moest denken door het zinnetje dat hij helemaal klaar zat in de maxi cosi. Zelfs bij niet reflux kindjes vind ik het ellendig om te zien als ze moeten spugen
Pfff..iets met Fok-wet ofzo; man en ik zijn nu al dik 1,5 uur bezig om 'r in slaap te krijgen (om beurten)quote:Op maandag 22 juni 2015 21:39 schreef twist02 het volgende:
Ze leek vanavond al weer iets vrolijker / minder humeurig, dus hopelijk was het een tijdelijk iets
Hehehehehe, je bent eigenlijk gewoon een warm activity centerquote:Op maandag 22 juni 2015 22:30 schreef Razztwizzle het volgende:
A. is ook geen knuffelbaby. Waarom zou je rustig gaan knuffelen als je ook je moeders haar kan grijpen, bril kan pakken, over haar schouder kan klimmen of je vinger in haar neus kan proppen. En toen ze nog mini-mini was ook al niet. Alleen soms na een voeding viel ze op me in slaap.
Ja ook toen ze minimini was.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:39 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ja, wij komen soms ook handen te kort inderdaad, met die bewegelijke armpjes en beentjes!
[..]
Maar had jullie E dat ook al toen ze 6 weken oud was? Want dat lijkt me juist zo'n leeftijd waarop alle baby's nog wel vastgehouden willen worden...
Misschien moet ik ook gewoon niet zoveel nadenken![]()
altijd al 'last' van gehad; ik ben zo iemand die in elke situatie elk denkbaar scenario helemaal uitgedacht wil hebben en dat werkt nu eenmaal niet met een baby
Ze leek vanavond al weer iets vrolijker / minder humeurig, dus hopelijk was het een tijdelijk iets
Vrouw ging Sjaak vandaag een kusje geven en die spuugde net op dat momentquote:Op maandag 22 juni 2015 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehehehe, je bent eigenlijk gewoon een warm activity center![]()
Hier kijkt Mauw heel blij als papa er aan komt en áltijd net voordat hij haar een kusje kan geven draait ze dr kop opzij om buitengewoon geïnteresseerd naar de gordijnroede te gaan zitten kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:07 schreef Gevalletje het volgende:
He lekker. Gelukkig nog niet gehad, wilde Q een keer een kusje geven en hij spuugde net voor ik bij hem was, pfiew
Sinds gister lijkt Q ook wat actiever in de box, ligt ie ineens half gedraaid in de box! Omdat ie zo lekker aan het draaien en wiebelen was, wilde ik eens kijken wat ie zou doen als ik hem op zn buik zou draaien. Draaide hem via zn zij, zo dat zn handjes gelijk goed onder zn borst terecht kwamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go Q.!! Goed bezig hoor
![]()
Ja hequote:Op maandag 22 juni 2015 23:33 schreef ingee het volgende:
Go QWat lijkt hij ineens groot!
En 53 weken zwanger, the horror
Nooooo! Dat is echt mijn nachtmerrie filmpje van world funniest home video's. Zo'n uber blije papa die zijn zoontje optilt om vervolgens projectiel onder gekotst wordt.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:56 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Vrouw ging Sjaak vandaag een kusje geven en die spuugde net op dat momentHad ik haar al voor gewaarschuwd. Lekker in d'r mond en over haar kleren. Ik moest heel hard lachen.
Verder vindt Sjaak kussen tof, hij doet altijd een luchtkusje terug.
Heb je toevallig een draagdoek? Werkt hier goed. Ik heb eventueel wel een ringsling voor je. Ik heb hem gehad van LE., maar merk dat ik hem niet pak. Geef hem graag door aan je!quote:Op maandag 22 juni 2015 23:31 schreef NotTheSame het volgende:
Goed zo Q.!
Spugende Mini-Cactus![]()
.
Anti-knuffel-kinderen-boks! Allebei geen knuffelaars hier.
We zitten weer in bed met krijskind. Op mama slapen is de bom, al het andere is brullen. Weer geen slaap voor mij dus![]()
Je weet hoe ik zwanger raak he..?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:50 schreef Crumpette het volgende:
For what its worth.. JM.. ik had dat tijdens mijn eerste trimester![]()
Hehe oh, ohjaquote:
God er gaat ineens een licht aan bij mij ofzo. Ik heb bppd gehad! Bij mij was er een mini kristalletje oid losgekomen en dat zweefde door mijn binnenoor en maakte dat de kamer draaide en ik misselijk werd en als ik te snel opstond ging het ook niet goed. Is zo'n 3 jaar geleden, en het is ook nog eens teruggekomen. Ik ben naar mijn kno gegaan, en met een paar manouvres en een trits oefeningen ging het toen na een aantal weken beter.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:59 schreef JufMariska het volgende:
Ik hoop dat dat het is, echt.. Ik las ook iets over een virus aan evenwichtsorganen, dat kan6 weken
aanhouden
Blerghquote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:48 schreef JufMariska het volgende:
NTSHet klinkt echt slopend
![]()
Verder![]()
voor moeilijke nachten en
voor slaaps (wij hadden mediumnacht met 0.00-3.00-6.45, sliepen om 22.30)
Iemand vroeg hoe het nu gaat: nog niet echt beterik loop nog steeds alsof ik teveel op heb, niet heel handig zo in huis
Straks ha, hoop dat zij iets zinnigs kan zeggen.
Het klinkt mij ook als evenwichtsorgaan in de oren.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:59 schreef JufMariska het volgende:
Ik hoop dat dat het is, echt.. Ik las ook iets over een virus aan evenwichtsorganen, dat kan6 weken
aanhouden
Meer algehele wazigheid, ik heb geen griep gehad, niet misselijk, zolang ik stilzit gaat het goed, ik zwalk en wankel alleen als een dronkelapquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:16 schreef Skittles het volgende:
[..]
Het klinkt mij ook als evenwichtsorgaan in de oren.
Dan krijg je waarschijnlijk vragen van de ha in de trant van:
Wat voor soort duizeligheid is het? Gaat het gepaard met verlies van gehoor, oorsuizingen oid? Hoe lang houdt de duizeligheid aan en komt het in aanvallen? Is de duizeligheid gekomen na een griepperiode? Gaat het gepaard met misselijkheid of braken?
Sterkte
Meunière?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:59 schreef JufMariska het volgende:
aanhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij kukelde dan omquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:31 schreef kwakz0r het volgende:
wij deden de armpjes wel wat meer naar voren , elleboogjes net onder de borst, knuistjes bij t gezichtje.
heuj, toastje krijgt ook een kapselquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:44 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een snoepje Twist!
Hier een recente van mijnes... hij wordt zo groooot!
[ afbeelding ]
ja man! hij doet de mauw! blonde kuif alert! (ik heb zn haar bij zn oortjes zelfs al twee keer een beetjequote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heuj, toastje krijgt ook een kapsel![]()
Je hebt gelijk hoor, zo denken wij dus ook. Maarja het kunnen natuurlijk ook darmkrampen of tandjesleed zijn, er zijn namelijk ook dagen dat pcm geen nut heeft. Dus het is echt per dag koffiedik kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:58 schreef twist02 het volgende:
NTS wat fijn!![]()
Misschien heb ik het compleet gemist hoormaar als pcm blijkbaar helpt, mankeert hem misschien toch 'gewoon' iets lichamelijks? Maar hij was al helemaal gecheckt toch?
Hahahaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Aww, arme lau![]()
Valt me wel mee dat je geen foto hebt van je baby onder het object! Je bent vast een betere moeder dan ik
Ik heb ook BPPD en vanaf mn 18e ofzo had ik het altijd 1-2 keer per jaar en ging het al dan niet met oefeningen wel weer weg binnen een week. Of het toeval is of niet weet ik niet, maar sinds de bevalling van Sillie heb ik het altijd. Het wordt erger als ik vermoeid ben en de huisarts en fysiotherapie hebben uiteindelijk niet geholpen helaas. Ik kan niet op mn rug liggen met mijn hoofd helemaal plat. Of mn hoofd achterover houden zoals je dat doet als je bijv hoog iets wil wegleggen ofzo. Anders moet ik met een beetje pech overgeven van de draaierigheid. Virus op je evenwichtsorgaan klinkt echt niet fijn JM, ik wist niet eens dat het bestond. Beterschap! En ook voor Soeze, lees net dat ze zo ziek is geweest!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:27 schreef twist02 het volgende:
Herkenbaarheid van niet-knuffel baby's is fijn, thanks allemaal!Was alweer bang dat m'n baby kapot was
JM: klinkt voor mij inderdaad ook bekend, bij mij was het ook BPPD (draaiduizeligheid). Ik heb ook regelmatig last gehad van een te lage bloeddruk, maar dat vond ik toch anders voelen.
Bij die draaiduizeligheid was het eigenlijk echt alleen duizeligheid, verder voelde ik me in principe prima (voor zover dat gaat als je zo duizelig bent). Ben er ook voor langs de ha geweest, maar er is weinig tegen te doen. Er zijn wel oefeningen die je kunt doen om die kristallen in je evenwichtsorgaan weer goed te krijgen. Je voelt je compleet idioot als je ze doet
maar ze hielpen bij mij wel [sub]al heb je wel kans dat het nog eens terugkomt
ja, ineens. Sinds een week of twee vreet ze als een bootwerkerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Wowwwww dat krijgt ze weg? Ik juichte gisteren om 3 muizenhapjes mango
Suus begint in de auto bij honger altijd demonstratief met haar hoofd schuin omhoog/opzij aan haar maxi cosi-kussen te slobberen. Of idd aan de mouwen of sokken
ik zie even niet waarom dat erg isquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Hapkushonger, herkenbaarm. wil ineens de hele dag eten. Armpjes gestrekt en HUMM HUMM roepen. En als er dan niet binnen een halve nanoseconde eten voor je neus ligt, protesterend aan je sok / hand / slabber beginnen.
Ik hoop ook dat opa vandaag niet weer om 16:30 een complete gepureerde appel + boterham in stouwt
omdat ze dan geen avondeten meer eet. En prima dat mijn ouders zo enthousiast zijn dat ze dr mond open blijft gooien, maar ik kies een andere manierquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zie even niet waarom dat erg isof is t omdat ze dan niet meer wil drinken en slapen?
ah t ging om t pureren. nee snap ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ze dan geen avondeten meer eet. En prima dat mijn ouders zo enthousiast zijn dat ze dr mond open blijft gooien, maar ik kies een andere manieren dan is een beetje prak niet zo erg, maar grote bakken prak hoeven nou ook weer niet
om beidequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |