daar zijn we nog niet achter. Normaal inderdaad door te snel omhoog te gaan, maar dat lijkt het niet te zijn. Dan hadden de klachten ook binnen een uur in de tank moeten verdwijnen. Dusnwaarschijnlijk een combinatie van factoren die we nu nog niet weten. Zijn nu een Nederlandse en een Omaanse duik medisch arts over aan het nadenken.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:35 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo'n blessure? Te snel omhoog gegaan met duiken, of te lang in het water? Heb geen verstand van duiken verder.
Sterkte!
Ben je in Oman? Helemaal fijn...quote:Op maandag 22 juni 2015 21:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
daar zijn we nog niet achter. Normaal inderdaad door te snel omhoog te gaan, maar dat lijkt het niet te zijn. Dan hadden de klachten ook binnen een uur in de tank moeten verdwijnen. Dusnwaarschijnlijk een combinatie van factoren die we nu nog niet weten. Zijn nu een Nederlandse en een Omaanse duik medisch arts over aan het nadenken.
Ik vind dat stinkie hier wel de prijs voor beste kostuum mag winnen.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Foute party, is dat in je hitlerjugend kostuum aankomen?
die arts is hier bij de marine voor uitwisseling, hij wilde graag meekijkenquote:
Geen ervaring, maar ik kom wel proeven als het zover is.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand ervaring met rookovens? Wil er een kopen om vis en vlees te roken.
W.t.f. waar haal je dat nou weer vandaan?quote:
Nice!quote:
Haha is goed. Wel mooi om in de zomer er bij te hebben, lekker op zondag wat vlees of worsten roken.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Geen ervaring, maar ik kom wel proeven als het zover is.
Zelf maken?quote:Op maandag 22 juni 2015 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand ervaring met rookovens? Wil er een kopen om vis en vlees te roken.
Van hout of een olievat ofzo is wel makkelijk ja. Maar kost wel moeite, bestellen is ook makkelijk en dan heb je sowieso een goedequote:
Voor welk doel?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb kopie van paspoort nodig maar is kopie van id ook goed ? is zelfde toch
Een standaardbedrijf (bv een sportschool) mag geen kopie vragen, tenzij je in dienst komt en er sprake is van identificatie en registratie van jou voor in de loonadministratie. Je moet je kunnen identificeren (passpoort of ID-bewijs). Een rijbewijs bv is geen identificatiebewijs voor indiensttreding bij een (nieuwe) werkgever.quote:
Omg stinkie sterkte kerel! Hoe doe je dat dan als je moet kakken?quote:Op maandag 22 juni 2015 21:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
daar zijn we nog niet achter. Normaal inderdaad door te snel omhoog te gaan, maar dat lijkt het niet te zijn. Dan hadden de klachten ook binnen een uur in de tank moeten verdwijnen. Dusnwaarschijnlijk een combinatie van factoren die we nu nog niet weten. Zijn nu een Nederlandse en een Omaanse duik medisch arts over aan het nadenken.
ja man helemaal goedquote:Op maandag 22 juni 2015 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb kopie van paspoort nodig maar is kopie van id ook goed ? is zelfde toch
Zaterdag, maar ik heb echt heel erg geen zin meer. Jij?quote:Op maandag 22 juni 2015 21:04 schreef Champy het volgende:
Hey clumsy jij gaat toch ook naar de foute party dit weekend? Vrijdag of zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |