Is een apart verhaal dus lijkt me nietquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:14 schreef Jump het volgende:
Als ik in het najaar 4 wil spelen, is het aangeraden om 3 ook gespeeld te hebben? En hopelijk komt dat shelter gedoe ook rap uit voor android
Augustus.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:14 schreef Jump het volgende:
En hopelijk komt dat shelter gedoe ook rap uit voor android
Het nadeel van nu Fallout 3 spelen is dat je binnen een half jaar twee vrij gelijke rpg's speelt die enorm veel tijd kosten. De mogelijkheid bestaat dat het gaat vervelen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:05 schreef Gezicht het volgende:
De verhalen staan idd. naar alle waarschijnlijkheid volledig los van elkaar. Al kan ik je Falllut 3 wel aanraden omdat ik het nog steeds een hele leuke game vind en om misschien wat meer van de lore te leren kennen.
Heb je Fallout New Vegas wel gespeeld trouwens?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:13 schreef Jump het volgende:
Eerst witcher 3 uitspelen dan, daarna terraria 1.3 en tegen dan zal het al bijna f4 tijd zijn.
Ik zou FO3 altijd aanraden, fantastische game.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:14 schreef Jump het volgende:
Als ik in het najaar 4 wil spelen, is het aangeraden om 3 ook gespeeld te hebben? En hopelijk komt dat shelter gedoe ook rap uit voor android
Games nooit chronologisch spelen maar altijd op volgorde van release.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je F3, F4 en NV in chronologische volgorde wil spelen dan komt Fallout 3 wel als eerste, daarna Fallout 4 en daarna Fallout NV. NV begint namelijk pas in 2281, F3 en F4 allebei in 2277. Maar de verhalen hebben inderdaad enorm weinig met elkaar te maken, enkel enkele verwijzingen op z'n best.
Nee, in feite nog nooit een FA game gespeeld. Maar het lijkt me best wel een toffe reeks. En blijkbaar ook nooit iets van gekocht in een steam sale...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heb je Fallout New Vegas wel gespeeld trouwens?
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:01 schreef Mirel het volgende:
Ik erger me dat er 'op de thee in Boston' staat
Jij hebt het mis.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:56 schreef Mirel het volgende:
Lidwoord hoort daar toch niet? Of heb ik het mis?
Vergeet de koffie van Codsworth niet.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:22 schreef LangeJan het volgende:
Leuke discussie wel![]()
Volgens mij is er helemaal geen thee in de Fallout Lore
Alleen, Nuka Cola, Sarsaparilla, bier, melk, wijn en sterke drank hehehe.
In HH heb je thee.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:22 schreef LangeJan het volgende:
Leuke discussie wel![]()
Ik vind NV "beter" als in dat het meer als een fallout game aanvoelt. De game was veel beter gebalanceerd om op meerdere manieren de game door te lopen en daar dan ook succesvol in te zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind stiekem 3 beter.Maar NV is ook leuk.
quote:Op zondag 5 juli 2015 00:22 schreef LangeJan het volgende:
Leuke discussie wel![]()
In HH kan je ook Black Coffee maken. Coyote tobacco+Honey Mesquite+coffee pot+coffee mug. Ik doe nu een Hardcore playthrough van NV+DLC, en ik probeer zoveel mogelijk Survival recepten te makenquote:
Bij mij ook. Volgens mij is die skill pas echt relevant als je hardcore/survival (ik weet niet meer hoe het heet) mode speelt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:19 schreef Gezicht het volgende:
Survival is bij mij juist de minst gebruikte skill in heel New Vegas.
En? Bevalt Fallout 3?quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:55 schreef NeuNeu het volgende:
Twee pagina's terug vroeg ik of ik Fallout 3 of NV moest kopen als nieuweling van de serie.
Ik neigde in eerste instantie naar NV, maar na jullie advies toch maar 3 besteld.
Morgen spelen!
Ik denk dat hij nu zo'n 109 uur niet heeft geslapen.quote:
Dat vermoeden kreeg ik ook al zo'n beetjequote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu zo'n 109 uur niet heeft geslapen.
Whehe, heerlijk onlogisch was die altijd. Ik vond 't leuker om de death animation af te laten hangen van je eigen damage output.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
er was maar 1 perk die ik altijd koos:
[ afbeelding ]
het boeit me geen flikker dat het feitelijk niets deed voor mijn stats
Ja, zelfde hier. Ik vond dat uit elkaar ploffen altijd maar overdreven en het voelt juist zo lekker om één bepaalde ledemaat eraf te knallenquote:Op maandag 13 juli 2015 18:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Whehe, heerlijk onlogisch was die altijd. Ik vond 't leuker om de death animation af te laten hangen van je eigen damage output.
blijft de vraag wie je genuked hebtquote:Op maandag 13 juli 2015 20:43 schreef Gezicht het volgende:
Na 3 pogingen eindelijk Ulysses weten te om te leggen
New Vegas is wel een stuk beter dan de gewone Fallout 3. Mocht je Fallout 3 uit hebben, dan kan ik je New Vegas zeker aanraden.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:55 schreef NeuNeu het volgende:
Twee pagina's terug vroeg ik of ik Fallout 3 of NV moest kopen als nieuweling van de serie.
Ik neigde in eerste instantie naar NV, maar na jullie advies toch maar 3 besteld.
Morgen spelen!
Mijn eerste stappen in de wereld van Fallout 3 zijn inmiddels gezet. Als NV nóg beter is dan 3, zal ik deze sowieso ook gaan spelenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:40 schreef S2Madness het volgende:
[..]
New Vegas is wel een stuk beter dan de gewone Fallout 3. Mocht je Fallout 3 uit hebben, dan kan ik je New Vegas zeker aanraden.
Beide games zijn zeer goed, natuurlijk. NV is als ware FA3 finetuned en met een verhaal en setting die mij persoonlijk meer aansprak en een groter gevoel van vrijheid gaf.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:45 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Mijn eerste stappen in de wereld van Fallout 3 zijn inmiddels gezet. Als NV nóg beter is dan 3, zal ik deze sowieso ook gaan spelen
Helaas heb ik nog niet zoveel kunnen spelen als ik had gewild. Moest onverwachts in het weekend naar het buitenland, maar vanavond weer verder!quote:
toch echt maar eens doenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:32 schreef Gezicht het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik ben vrijwel iedere playthrough anti-Legion, ook echt 0 idee waarom.
Das nou jammer, dat je niet zoveel kon spelen..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:50 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Helaas heb ik nog niet zoveel kunnen spelen als ik had gewild. Moest onverwachts in het weekend naar het buitenland, maar vanavond weer verder!
De eerste voortekenen zijn in ieder geval goed, al moet ik eerlijk zeggen dat het ook even wennen is. Het is namelijk lang geleden dat ik een dergelijk spel heb gespeeld, maar ik word in ieder geval al wel snel door de verhaallijn opgezogen
Gamescom?quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:39 schreef Noppie2000 het volgende:
Wanneer verwachten we eigenlijk meer nieuws/trailers/noem maar op?
`quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:39 schreef Noppie2000 het volgende:
Wanneer verwachten we eigenlijk meer nieuws/trailers/noem maar op?
Ja, nutteloze kick. Ik dacht nieuwe footagequote:Op zaterdag 18 juli 2015 03:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Zelfde video als op de E3 toch? Nog steeds orgasme waardig uiteraard.
Niet afgekekenquote:
Welke stukjes zijn nieuw dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:16 schreef Gezicht het volgende:
Is wel nieuwe footage idd maar bijna exact hetzelfde als wat op de E3 werd getoond.
Hier en daar een klein shot. Die shootout met die raiders (waar de speler die laser musket oppakt) en stukjes bij het gevecht met die deathclaw zijn volgens mij net iets anders. Bij dat deathclaw stuk bijv. gebruikten ze op de E3 een jetpack, hier niet.quote:
Omdat die er niet meer inzit waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hier en daar een klein shot. Die shootout met die raiders (waar de speler die laser musket oppakt) en stukjes bij het gevecht met die deathclaw zijn volgens mij net iets anders. Bij dat deathclaw stuk bijv. gebruikten ze op de E3 een jetpack, hier niet.
Sowieso is het een wat vollediger fragment nu heb ik 't idee, ook zonder dev commentaar. Ik had dat inzoomen op de pipboy ook nog niet gezien, en enkele exploration-stukjes ook niet. Die omgevingenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hier en daar een klein shot. Die shootout met die raiders (waar de speler die laser musket oppakt) en stukjes bij het gevecht met die deathclaw zijn volgens mij net iets anders. Bij dat deathclaw stuk bijv. gebruikten ze op de E3 een jetpack, hier niet.
Die beelden in die video zijn getoond bij de Xbox E3 persconferentie. Niet iedereen heeft die gezien, logisch omdat ze niet bij de Bethesda conferentie getoond werden maar echt nieuwe beelden zijn het niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
quote:The 20th anniversary QuakeCon kicks off on Thursday, July 23, in Dallas, Texas. The main event, the attendee-only look at Fallout 4, is on Friday, July 24 at 1 p.m. Central.
Haha sick, een fat boy-replica.quote:
Krijgen de eerdere spellen / FO3 nog updates zodat het speelbaar is dan?quote:
FO3 heeft geen updates nodig, aangezien je het in de verbeterde engine van FNV kan spelenquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Krijgen de eerdere spellen / FO3 nog updates zodat het speelbaar is dan?
Zo kun je ook zeggen dat er geen bugfixes nodig zijn omdat modders die wel fixen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
FO3 heeft geen updates nodig, aangezien je het in de verbeterde engine van FNV kan spelen
Hoezo? Alle games zijn toch gewoon speelbaar op pc? Heb redelijk recent nog FO2 opgestart toen die game gratis te downloaden was.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Krijgen de eerdere spellen / FO3 nog updates zodat het speelbaar is dan?
Ik niet. Zelfs voor FO3 moet ik dingen downloaden. De oudere versies werken helemaal niet bij mij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo? Alle games zijn toch gewoon speelbaar op pc? Heb redelijk recent nog FO2 opgestart toen die game gratis te downloaden was.
Damn zou hem alleen al kopen voor die collectie.quote:
Klopt, maarja je weet hoe tod is met zijn leugens en amibities.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo kun je ook zeggen dat er geen bugfixes nodig zijn omdat modders die wel fixen.
Inmiddels bekend, ¤50.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Als die niet al te duur is koop ik hem waarschijnlijk wel![]()
![]()
Gaan ze dan ook fatsoenlijke support leveren?quote:
Fallout 3 werkte niet goed bij mijquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo? Alle games zijn toch gewoon speelbaar op pc? Heb redelijk recent nog FO2 opgestart toen die game gratis te downloaden was.
Die kans is redelijk aanwezig. Blijft toch een bedrijfquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:14 schreef The_Substitute het volgende:
Zou deze collectie deel van de reden zijn waarom Bethesda Fallout 1, 2 en Tactics van GOG gehaald heeft?
Hoop echt dat iemand het stiekem filmtquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:26 schreef Cikx het volgende:
Liveblog van de Fallout 4 press conference op Quakecon:
http://m.uk.ign.com/artic(...)own-at-quakecon-2015
Bij Bol:quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ook al bekend waar en wanneer te preorderen??
Totdat je de seal hebt verbroken natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij Bol:
http://www.bol.com/nl/p/fallout-anthology-pc/9200000046983996/
Zojuist ook maar gedaan. Kan altijd gratis retourneren als het me niet bevalt.
Thanks, zit in het mandjequote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij Bol:
http://www.bol.com/nl/p/fallout-anthology-pc/9200000046983996/
Zojuist ook maar gedaan. Kan altijd gratis retourneren als het me niet bevalt.
Goed om te horen, dit was iets waar ik bang voor was.quote:The sound in these scenes is incredible. Weapons sound excellent and echo in these old, rusty rooms. Very satisfying.
Ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
Was het NV waar het om het level was dan?
Yep.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
Was het NV waar het om het level was dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |