abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games maandag 27 juli 2015 @ 20:49:58 #226
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_154684768
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:46 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat Need for Speed er bij release net zo lekker uit ziet als op de E3? :')
De gameplaybeelden? Ik denk dat ze behoorlijk ver komen. Geen oldgen release, je kunt veel pre-renderen en alles is vooral donker en zwart en dus weinig detail.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 27 juli 2015 @ 22:25:02 #227
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_154687873
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:40 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Blijft een indrukwekkend stukje fanwerk, maar ik vind wel dat ze de plank goed mis slaan wat betreft het thema Fallout (als dat de bedoeling was). Te veel voertuigen, de NCR en de Legion hebben zulk materieel helemaal niet tot hun beschikking, laat staan zoveel of de kennis om het te gebruiken.

Muziek is ook wel geinig maar past totaal niet bij Fallout vind ik. En beter regelt Bethesda een uurtje studiotijd met Ron Perlman voor hun intro. Dat zou wil baas zijn :P
Volgt het Thema van Fallout niet helemaal. De mod heeft meer te maken met een conflict in het noorden tussen de NCR en Legion.
Schijnt een aardig grote mod te worden in de trent van Nehrim en komt hopelijk nog voor FO4 uit.

http://www.falloutthefrontier.com/features/story/

Los van de mod is het wel degelijk bekent dat de NCR een gemechaniseerde divisie heeft.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_154688253

Prima Guide _O_

http://www.bethblog.com/2(...)allout-4s-wasteland/

Ik heb de guides voor FO3 en NV ook ergens liggen maar kan ze niet meer vinden. Waarschijnlijk ergens onder in een doos :'(
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 27 juli 2015 @ 22:40:30 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154688453
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[ afbeelding ]

Prima Guide _O_

Ik heb de guides voor FO3 en NV ook ergens liggen maar kan ze niet meer vinden. Waarschijnlijk ergens onder in een doos :'(
Vet. Heb die van New Vegas ook nog staan in m'n boekenkast. Voor 3 heb ik er geen, ik twijfelde toen nog of ik het uberhaupt tof zou vinden en ben toen voor een Yi-Long gegaan een half jaar na release.

-edit-

Oef, wel prijzig, 45 euro via Amazon EU. Via Amazon US iets onder 30 euro, maar dan zit je weer met invoerrechten, btw, etc. Wordt het alsnog duur :')

Ik wacht wel ff op Gamemania of Bol ofzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door Notorious_Roy op 27-07-2015 22:50:30 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_154700474
Moet nog kiezen of ik Fallout voor de PC of voor de PS4 ga kopen...

Probleem is dat mijn computer monitor donkere levels niet mooi weergeeft. geen zin om daar verder over uit te wijden maar het komt erop neer dat ik dan eigelijk een nieuwe monitor zou moeten kopen...

Misschien koop ik hem daarom wel voor de PS4, maar dan heb ik geen toegang tot mods...
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:35:59 #231
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154700498
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:34 schreef 44rdbei het volgende:

Probleem is dat mijn computer monitor donkere levels niet mooi weergeeft. geen zin om daar verder over uit te wijden maar het komt erop neer dat ik dan eigelijk een nieuwe monitor zou moeten kopen...

Misschien koop ik hem daarom wel voor de PS4, maar dan heb ik geen toegang tot mods...
Je kunt je pc ook aan je tv aansluiten en gebruik je vervolgens je PS4 controller om te spelen als je dat wilt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154700552
Of je koopt gewoon een nieuwe monitor want je hebt er toch een nodig.
Conscience do cost.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:52:28 #233
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154700839
quote:

Er komen wel mods op de consoles
pi_154701329
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:52 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Er komen wel mods op de consoles
Even gegoogled, je hebt inderdaad gelijk maar voor mods zou de pc toch beter zijn denk ik.
pi_154701417
Ik vraag me vooral af hoe consoles om zullen gaan met texture mods die het spel (waarschijnlijk) een stuk zwaarder maken. De betere graphic mods van fo3/NV zijn al tamelijk log en kunnen zelfs relatief moderne pc's laten zweten. Dat lijkt me voor consoles des te meer een mogelijk dilemma.

Maar leuk voor de consoles dat ze binnenkort ook kunnen modden iig :) Wel denk ik dat het inderdaad niet snel op het niveau/populariteit van PC-modding zal zijn
Conscience do cost.
pi_154701423
quote:

Voor PC heb je dan misschien ook wel nieuwe videokaart nodig? Dan wordt het wel een duur grapje.
pi_154701446
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je kunt je pc ook aan je tv aansluiten en gebruik je vervolgens je PS4 controller om te spelen als je dat wilt.
goeie suggestie maar ik gebruik de computer ook voor andere doeleinden, de pc heen en weer slepen heb ik geen zin in. Het liefst zou ik gewoon een nieuwe monitor kopen, ga ik even over nadenken.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:30:14 #238
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154701654
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:20 schreef ems. het volgende:
Ik vraag me vooral af hoe consoles om zullen gaan met texture mods die het spel (waarschijnlijk) een stuk zwaarder maken. De betere graphic mods van fo3/NV zijn al tamelijk log en kunnen zelfs relatief moderne pc's laten zweten. Dat lijkt me voor consoles des te meer een mogelijk dilemma.

Maar leuk voor de consoles dat ze binnenkort ook kunnen modden iig :) Wel denk ik dat het inderdaad niet snel op het niveau/populariteit van PC-modding zal zijn
Ze moeten gekeurd worden geloof ik... Dus dingen die de PS4/Xbox One niet aankunnen krijg je dan niet
pi_154701786
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:20 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Voor PC heb je dan misschien ook wel nieuwe videokaart nodig? Dan wordt het wel een duur grapje.
Dat weet ik eigelijk niet zeker, de video kaart is sinds Skyrim niet serieus meer getest.

mijn huidige systeem:
processor i5 3570K
Ram 8GB
videokaart GTX670

Wat ik zo lees op google zou dat voldoende moeten zijn, wat denk jij?
pi_154702086
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:20 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Misschien met graphic mods om die optimaal te laten draaien. De engine an sich is eigenlijk heel licht. Skyrim was ook een eitje om te runnen in vergelijking met games die rond dezelfde tijd uitkwamen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:35 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dat weet ik eigelijk niet zeker, de video kaart is sinds Skyrim niet serieus meer getest.

mijn huidige systeem:
processor i5 3570K
Ram 8GB
videokaart GTX670

Wat ik zo lees op google zou dat voldoende moeten zijn, wat denk jij?
Dat zou voldoende moeten zijn om het goed te kunnen runnen, lijkt me. Maar inderdaad, zodra je er flinke mods tegenaan gooit kan het weleens zijn dat hij gaat zweten.
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:30 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ze moeten gekeurd worden geloof ik... Dus dingen die de PS4/Xbox One niet aankunnen krijg je dan niet
Dat lijkt me toch lastig. Op mijn vorige PC kon ik ook niet alles optimaal laten lopen maar ik offerde daar graag wat FPS op voor betere looks enzo. Het zou jammer zijn als de console-bezitter die keuze niet voor zichzelf kan maken.

Anderzijds heb ik totaal geen technische kennis van consoles dus er zal vast een goede reden voor zijn.
Conscience do cost.
pi_154702563
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat zou voldoende moeten zijn om het goed te kunnen runnen, lijkt me. Maar inderdaad, zodra je er flinke mods tegenaan gooit kan het weleens zijn dat hij gaat zweten.

Dan begin ik gewoon met deze kaart, indien nodig kan ik hem dan altijd nog vervangen.

:)
pi_154702736
Deze week trouwens New Vegas gekocht voor 6 euro. Ik heb deze ooit gespeeld op de ps3 maar dat was een ramp met bugs en laad tijden, ik heb hem op de ps3 niet eens uit kunnen spelen.

Als ik had geweten dat het op de pc zoveel beter was had ik hem al eerder voor de pc gekocht.
pi_154705532
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:10 schreef 44rdbei het volgende:
Deze week trouwens New Vegas gekocht voor 6 euro. Ik heb deze ooit gespeeld op de ps3 maar dat was een ramp met bugs en laad tijden, ik heb hem op de ps3 niet eens uit kunnen spelen.

Als ik had geweten dat het op de pc zoveel beter was had ik hem al eerder voor de pc gekocht.

Welkom!
No amount of money ever bought a second of time.
pi_154705732
Mijn PC hapert als de pest als ik FO3 met wat mods op mijn PC speel. ;( Die stutter remover helpt helaas ook niet. Zal wel een te oude PC hebben.
pi_154709771
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:06 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Welkom!
:D

Ik mix een beetje tussen console en pc.
pi_154709900
Ik mixte altijd tussen console en PC. Tegenwoordig zijn er eigenlijk geen redenen meer die ik kan bedenken waarom ik nog op consoles behalve nintendo nu en dan zou willen spelen :P Alle relevante games komen toch ook op de PC uit en console-exclusives zijn eigenlijk altijd knudde, een paar uitzonderingen daargelaten.

Maar ik heb wel een super nintendo staan. 8-) Ben benieuwd of ze die ooit weten te overtreffen.
Conscience do cost.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 19:30:37 #247
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154710193
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:10 schreef 44rdbei het volgende:

PlayStation 3 was ook behoorlijk kut om voor te ontwikkelen, zeker als pc-ontwikkelaar. De 360-versie liep prima.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_154710739
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

PlayStation 3 was ook behoorlijk kut om voor te ontwikkelen, zeker als pc-ontwikkelaar. De 360-versie liep prima.
Nou daar zijn de meningen ook verschillend. Bij mij liep die bijvoorbeeld ook heel vaak vast. Fallout 3 liep perfect op de Xbox 360, maar Fallout New Vegas was echt een drama.
pi_154714401
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 22:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[ afbeelding ]

Prima Guide _O_

Hebben :D Heb de CE guides van Skyrim en New Vegas en dat zijn echt hele mooie guides :) Leuk om gewoon door te bladeren. Ik gebruik hem niet meteen op de eerste playthrough, misschien alleen wat crafting dingetjes en wat doorbladeren of als ik ergens echt vast zit. Ik wil de game gewoon eerst zelf ervaren. Maar het is best tof om hem er bij een tweede playthrough bij te pakken of als je ergens vast loopt :)
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:50:23 #250
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_154714481
Die guides zijn ideaal leesvoer voor op het toilet :@
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')