De gameplaybeelden? Ik denk dat ze behoorlijk ver komen. Geen oldgen release, je kunt veel pre-renderen en alles is vooral donker en zwart en dus weinig detail.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Need for Speed er bij release net zo lekker uit ziet als op de E3?
Volgt het Thema van Fallout niet helemaal. De mod heeft meer te maken met een conflict in het noorden tussen de NCR en Legion.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Blijft een indrukwekkend stukje fanwerk, maar ik vind wel dat ze de plank goed mis slaan wat betreft het thema Fallout (als dat de bedoeling was). Te veel voertuigen, de NCR en de Legion hebben zulk materieel helemaal niet tot hun beschikking, laat staan zoveel of de kennis om het te gebruiken.
Muziek is ook wel geinig maar past totaal niet bij Fallout vind ik. En beter regelt Bethesda een uurtje studiotijd met Ron Perlman voor hun intro. Dat zou wil baas zijn
Vet. Heb die van New Vegas ook nog staan in m'n boekenkast. Voor 3 heb ik er geen, ik twijfelde toen nog of ik het uberhaupt tof zou vinden en ben toen voor een Yi-Long gegaan een half jaar na release.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[ afbeelding ]
Prima Guide![]()
http://www.bethblog.com/2(...)allout-4s-wasteland/
Ik heb de guides voor FO3 en NV ook ergens liggen maar kan ze niet meer vinden. Waarschijnlijk ergens onder in een doos
Je kunt je pc ook aan je tv aansluiten en gebruik je vervolgens je PS4 controller om te spelen als je dat wilt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:34 schreef 44rdbei het volgende:
Moet nog kiezen of ik Fallout voor de PC of voor de PS4 ga kopen...
Probleem is dat mijn computer monitor donkere levels niet mooi weergeeft. geen zin om daar verder over uit te wijden maar het komt erop neer dat ik dan eigelijk een nieuwe monitor zou moeten kopen...
Misschien koop ik hem daarom wel voor de PS4, maar dan heb ik geen toegang tot mods...
Er komen wel mods op de consolesquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:34 schreef 44rdbei het volgende:
Probleem is dat mijn computer monitor donkere levels niet mooi weergeeft. geen zin om daar verder over uit te wijden maar het komt erop neer dat ik dan eigelijk een nieuwe monitor zou moeten kopen...
Misschien koop ik hem daarom wel voor de PS4, maar dan heb ik geen toegang tot mods...
Voor PC heb je dan misschien ook wel nieuwe videokaart nodig? Dan wordt het wel een duur grapje.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:34 schreef 44rdbei het volgende:
goeie suggestie maar ik gebruik de computer ook voor andere doeleinden, de pc heen en weer slepen heb ik geen zin in. Het liefst zou ik gewoon een nieuwe monitor kopen, ga ik even over nadenken.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je kunt je pc ook aan je tv aansluiten en gebruik je vervolgens je PS4 controller om te spelen als je dat wilt.
Ze moeten gekeurd worden geloof ik... Dus dingen die de PS4/Xbox One niet aankunnen krijg je dan nietquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:20 schreef ems. het volgende:
Ik vraag me vooral af hoe consoles om zullen gaan met texture mods die het spel (waarschijnlijk) een stuk zwaarder maken. De betere graphic mods van fo3/NV zijn al tamelijk log en kunnen zelfs relatief moderne pc's laten zweten. Dat lijkt me voor consoles des te meer een mogelijk dilemma.
Maar leuk voor de consoles dat ze binnenkort ook kunnen modden iigWel denk ik dat het inderdaad niet snel op het niveau/populariteit van PC-modding zal zijn
Dat weet ik eigelijk niet zeker, de video kaart is sinds Skyrim niet serieus meer getest.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:20 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Voor PC heb je dan misschien ook wel nieuwe videokaart nodig? Dan wordt het wel een duur grapje.
Misschien met graphic mods om die optimaal te laten draaien. De engine an sich is eigenlijk heel licht. Skyrim was ook een eitje om te runnen in vergelijking met games die rond dezelfde tijd uitkwamen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:20 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Voor PC heb je dan misschien ook wel nieuwe videokaart nodig? Dan wordt het wel een duur grapje.
Dat zou voldoende moeten zijn om het goed te kunnen runnen, lijkt me. Maar inderdaad, zodra je er flinke mods tegenaan gooit kan het weleens zijn dat hij gaat zweten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat weet ik eigelijk niet zeker, de video kaart is sinds Skyrim niet serieus meer getest.
mijn huidige systeem:
processor i5 3570K
Ram 8GB
videokaart GTX670
Wat ik zo lees op google zou dat voldoende moeten zijn, wat denk jij?
Dat lijkt me toch lastig. Op mijn vorige PC kon ik ook niet alles optimaal laten lopen maar ik offerde daar graag wat FPS op voor betere looks enzo. Het zou jammer zijn als de console-bezitter die keuze niet voor zichzelf kan maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze moeten gekeurd worden geloof ik... Dus dingen die de PS4/Xbox One niet aankunnen krijg je dan niet
Dan begin ik gewoon met deze kaart, indien nodig kan ik hem dan altijd nog vervangen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zou voldoende moeten zijn om het goed te kunnen runnen, lijkt me. Maar inderdaad, zodra je er flinke mods tegenaan gooit kan het weleens zijn dat hij gaat zweten.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:10 schreef 44rdbei het volgende:
Deze week trouwens New Vegas gekocht voor 6 euro. Ik heb deze ooit gespeeld op de ps3 maar dat was een ramp met bugs en laad tijden, ik heb hem op de ps3 niet eens uit kunnen spelen.
Als ik had geweten dat het op de pc zoveel beter was had ik hem al eerder voor de pc gekocht.
PlayStation 3 was ook behoorlijk kut om voor te ontwikkelen, zeker als pc-ontwikkelaar. De 360-versie liep prima.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:10 schreef 44rdbei het volgende:
Deze week trouwens New Vegas gekocht voor 6 euro. Ik heb deze ooit gespeeld op de ps3 maar dat was een ramp met bugs en laad tijden, ik heb hem op de ps3 niet eens uit kunnen spelen.
Als ik had geweten dat het op de pc zoveel beter was had ik hem al eerder voor de pc gekocht.
Nou daar zijn de meningen ook verschillend. Bij mij liep die bijvoorbeeld ook heel vaak vast. Fallout 3 liep perfect op de Xbox 360, maar Fallout New Vegas was echt een drama.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PlayStation 3 was ook behoorlijk kut om voor te ontwikkelen, zeker als pc-ontwikkelaar. De 360-versie liep prima.
Hebbenquote:Op maandag 27 juli 2015 22:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[ afbeelding ]
Prima Guide![]()
http://www.bethblog.com/2(...)allout-4s-wasteland/
Ik heb de guides voor FO3 en NV ook ergens liggen maar kan ze niet meer vinden. Waarschijnlijk ergens onder in een doos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |