abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2015 @ 18:32:18 #251
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153931891
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vind je het vreemd dat mensen die regelrecht beledigd en belasterd worden daar tegen in opstand komen? Hier op BNW zitten een aantal artsen en mensen die in de medische wereld werkzaam zijn en dat met volle inzet doen. Moeten die zich op dagelijkse basis voor kankerartsen en moordenaars uit laten maken? Dat kan gewoon niet en het lijkt me sterk dat dat met de nieuwe regels wel mag. Dan is straks iedereen aan het schelden want als de één het mag mag de ander het ook.
Volgens mij is de nieuwe policy juist dat het afgelopen moet zijn met schelden. Dat alles wat vriendelijker moet.
En ja, dat kan ook als meningen recht tegenover elkaar staan. Dat heeft met fatsoen te maken.
In de twee bovenstaande posts word ik nog weer mafklappert en achterlijke mongool genoemd. Ben het met je eens maar vind het jammer dat je het maar vanuit 1 richting bekijkt......
Feyenoord!
  maandag 29 juni 2015 @ 18:40:14 #252
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153932102
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal nogal wat.

Als je dit door gaat trekken dan mag ik dus ook posten dat ik hardcore bnw-ers achterlijke mongolen vind.
Als je dat eruit haalt dan heb je het punt volledig gemist.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_153932133
Jezus, word een juiste constatering nu ook al gewist? Kom op zeg.
pi_153932168
quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je dat eruit haalt dan heb je het punt volledig gemist.
Ze heeft toch gelijk? Want dat punt haal ik er ook uit hoor. Dus; het punt was schijnbaar niet duidelijk genoeg.
  maandag 29 juni 2015 @ 18:44:27 #255
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153932216
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik dacht dat jij BNW vaarwel had gezegd?

Snap trouwens sowieso niet hoe jij je druk kunt maken over Biekje terwijl jezelf nog veel vaker scheldwoorden gebruikt.
Feyenoord!
pi_153932229
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:44 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij BNW vaarwel had gezegd?

Snap trouwens sowieso niet hoe jij je druk kunt maken over Biekje terwijl jezelf nog veel vaker scheldwoorden gebruikt.
*negeert deze posting*
pi_153932277
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:41 schreef Scrummie het volgende:
Je was gewoon op de man aan het schelden. Heeft niks met juiste constatering te maken dus wis ik het.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153932800
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:46 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Je was gewoon op de man aan het schelden. Heeft niks met juiste constatering te maken dus wis ik het.
Schelden kan ook een juiste constatering zijn, voor iemand die hier constant loopt te janken en dus jankertje word genoemd.

@jogy kan jij bevestigen dat Danny discussie ontwijkende baggeraars blijft tolereren? Vraag van de vorige pagina.
  maandag 29 juni 2015 @ 19:37:36 #259
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153933583
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Schelden kan ook een juiste constatering zijn, voor iemand die hier constant loopt te janken en dus jankertje word genoemd.
Scrummie pls :'). Drop it, oké?

quote:
@jogy kan jij bevestigen dat Danny discussie ontwijkende baggeraars blijft tolereren? Vraag van de vorige pagina.
De enige users die aangepakt worden zijn de beroepshufters die hun lolletje halen door anderen af te bekken. Dus de 'discussie ontwijkende baggeraars' houden dezelfde status als ze al hebben.
Vrijheid
pi_153933965
Mooi, duidelijkheid! En niet pls, heb gewoon gelijk :).
pi_153934255
quote:
Op maandag 29 juni 2015 19:37 schreef jogy het volgende:
(...)
De enige users die aangepakt worden zijn de beroepshufters die hun lolletje halen door anderen af te bekken. Dus de 'discussie ontwijkende baggeraars' houden dezelfde status als ze al hebben.
Noem nou 's man en paard.
Wie zijn dat dan binnen [BNW] ?
pi_153934354
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal nogal wat.

Als je dit door gaat trekken dan mag ik dus ook posten dat ik hardcore bnw-ers achterlijke mongolen vind.
Mweh....volgens mij is nog erger geschreven en twas ook laten staan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153934453
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:52 schreef mootie het volgende:
Kan er niet gewoon een ranttopic voor hem komen? Alleen hij kan daar posten. Niemand kan reageren. Maar hij mag dan geen andere topics meer vergallen. :+
Misschien 'n rant topic waar mensen kunnen gewoon over elkaar bitchen.

FTR: Ik vind lambiekje z'n manier van 'discusseren' niet helemaal netjes soms, maar ik kan wel z'n 'frustratie' begrepen.In iedere geval vind ik lambiekje geen gemene mens. Ik denk dat er veel erger en engere users hier zijn.

Ik vind niet alle wetenschappers/aartsen enz. allemaal psychopathische,moordende fascisten.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tingo op 29-06-2015 20:22:05 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153934663
waar is mijn geweldige (zoals altijd) post gebleven?
was even eten
is er iets gebeurd in de tussentijd?
  maandag 29 juni 2015 @ 20:19:43 #265
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153934669
quote:
6s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:04 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Noem nou 's man en paard.
Wie zijn dat dan binnen [BNW] ?
Ondanks dat er hier veel ruzie is denk ik dat er niet veel zijn in BNW.
Vrijheid
pi_153934722
quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2015 17:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar is waarschijnlijk het ware pijnpunt te pakken en ik begrijp ook dat mensen het dan dus persoonlijk opvatten terwijl het niet persoonlijk is. Hij heeft een mening over de farmacie en artsen in het algemeen en dan is het eigenlijk gewoon jammer als je per ongeluk een arts bent maar dat maakt het niet persoonlijk.

Zo is het met alle beroepsgroepen die waar dan ook op FOK! aangevallen worden. Alle ICT'ers zijn luie incompetente dwazen, alle politieagenten zijn luie bonnenschrijvers die vluchten als je ze nodig hebt, alle vuilnismannen zijn vieze boeren, alle bouwvakkers zijn seksistische hufters, alle voetbalfans zijn gewelddadige hooligans en ga zo maar door. Daar wordt ook niet op gemodereerd alleen omdat er per ongeluk iemand van die groep mee post. (Ligt er natuurlijk aan waar het gepost wordt, lijkt me duidelijk)

Dus kan je dan ook verwachten dat in het big pharma topic in BNW een negatieve mening heerst over mensen in die farmacie? Ja. Dat kan je zeker, de hele reeks is daarom hier opgestart, over de (mogelijke) samenzweringen binnen de medische wereld. Anders had deze reeks geweldig kunnen gaan in bijvoorbeeld W&T waar de BNW mening genadeloos kapot wordt gemaakt, en terecht want dat is W&T en niet BNW.

Als je als Feyenoorder in de AJAX reeks post hoef je ook niet heel veel vriendelijkheid en positiviteit te verwachten, toch?
Als er stelselmatig, ongefundeerd en grof op je beroepsgroep wordt ingehakt, kun je kritiek/protest verwachten. Om welke beroepsgroep het ook gaat, dunkt me.
Een discussie dient toch juist om zin van onzin te onderscheiden? Het is een proces waar beide partijen van kunnen leren, en de verliezer het meest, want die moet zijn inzichten bijstellen.
Maar dan moet wel de kwaliteit van de discussie bewaakt worden en niet de persoon.
pi_153934769
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:19 schreef totnutoe het volgende:
waar is mijn geweldige (zoals altijd) post gebleven?
was even eten
is er iets gebeurd in de tussentijd?
Ik heb 't gelezen en wilde antwoord geven - dan was ie weg.
pi_153934799
Edit: Daarmee kun je terecht in het FB forum of forum@fok.nl.

[ Bericht 50% gewijzigd door Blaadjes op 29-06-2015 20:32:51 ]
pi_153934805
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb 't gelezen en wilde antwoord geven - dan was ie weg.
zonde toch weer he
zo krijg je geen duidelijkheid
pi_153934829
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:24 schreef totnutoe het volgende:

[..]

zonde toch weer he
zo krijg je geen duidelijkheid
Ik heb helemaal niks verkeerd in je mail gelezen!
pi_153934836
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als er stelselmatig, ongefundeerd en grof op je beroepsgroep wordt ingehakt, kun je kritiek/protest verwachten. Om welke beroepsgroep het ook gaat, dunkt me.
Een discussie dient toch juist om zin van onzin te onderscheiden? Het is een proces waar beide partijen van kunnen leren, en de verliezer het meest, want die moet zijn inzichten bijstellen.
Maar dan moet wel de kwaliteit van de discussie bewaakt worden en niet de persoon.
Je wordt ook geen winnaar, als je het zo wil noemen, door een derde partij erbij te betrekken omdat het je niet lukt de andere partij te overtuigen.
pi_153934854
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niks verkeerd in je mail gelezen!
waarschijnlijk zijn sommige mensjes overgevoelig en wordt er gevraagd dit weg te halen, wat zou het anders zijn?
pi_153934901
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 17:56 schreef totnutoe het volgende:

[..]

de aanvallen naar lambiekje zijn ook vrij persoonlijk, maar dat vergeet je nu gewoon even
verder klopt het precies wat ik schreef.

Er is zoiets als oorzaak en gevolg..

quote:
ik kan ervan getuigen dat bijna alles wat hij schreef werd weggehaald, dus ik zeg, je praat poep

Als je de posts bekijkt van voor Jogy's tijd, dan zie je dat er vaak de scheldwoorden uit zijn gehaald, terwijl de boodschap bleef staan. Dit zijn gewoon leugens dus. Ik noem dat trollen.
quote:
ik draai de zaken niet om, jij begrijpt het gewoon niet. lambiekje valt nooit persoonlijk aan, altijd een bepaalde beroepsgroep algemeen. jullie vallen hem wel persoonlijk aan
en de vragen die hij negeert heb ik hierboven al uitgelegd
Hij wordt aangevallen omdat hij nooit de discussie aangaat. Jij begrijpt het gewoon niet, Cad.
pi_153934904
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:26 schreef totnutoe het volgende:

[..]

waarschijnlijk zijn sommige mensjes overgevoelig en wordt er gevraagd dit weg te halen, wat zou het anders zijn?
Ik heb het niet gelezen maar we gaan echt niet zomaar op verzoek van users posts weghalen.
pi_153935000
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Er is zoiets als oorzaak en gevolg..
dat klopt ja, dat bedoel ik

quote:
Als je de posts bekijkt van voor Jogy's tijd, dan zie je dat er vaak de scheldwoorden uit zijn gehaald, terwijl de boodschap bleef staan. Dit zijn gewoon leugens dus. Ik noem dat trollen.
je verzint maar wat om iemand te beschermen, je kwam hier voorheen amper, wat weet jij er nou van?
[..]

quote:
Hij wordt aangevallen omdat hij nooit de discussie aangaat. Jij begrijp het gewoon niet, Cad.
dus dan mag je iemand aanvallen, tuinhek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')