Ok.quote:
Als het er één was dan had je nog een excuus om er eentje in huis te halenquote:
Motorclubsquote:Op maandag 22 juni 2015 21:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Goeie site ook:
http://worldwide.satudarah-mc.nl/national/
Weinig programmeurs en webdesigners die lid zijn denk ik.
Mooi gastenboek ook.
[..]
Mijn bullshitdetector ontplofte.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb "tomos" op mijn rug getatoeëerd.
Hebben ze nog steeds van die zieke ontgroeningsrituelen?quote:Op maandag 22 juni 2015 21:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Goeie site ook:
http://worldwide.satudarah-mc.nl/national/
Weinig programmeurs en webdesigners die lid zijn denk ik.
Mooi gastenboek ook.
[..]
Ach jongen toch..quote:
Herkenbaar.quote:
BB! Zal ik een Surface kopen?quote:
Dat roep jij bij nagenoeg elk tentamen.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind de tentamens uit 2009 en 2010 veel makkelijker dan van de afgelopen jaren.
Boer + landbouwregeling + stallen is een aardige hint.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:48 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat volgt echt op geen enkele manier uit de casus.
Ga naar de examencommissie.
Of vleeskoeien. Of legkippen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Boer + landbouwregeling + stallen is een aardige hint.
Maar hij kan inderdaad ook varkensstallen hebben.
Jammer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Kom er net achter dat ik 1 vraag op het tentamen gister blijkbaar verkeerd heb gelezen. Ging over hoe je een pandrecht kon vestigen op huidige en toekomstige vorderingen, dus een pandrecht bij voorbaat. Ik heb gewoon stil en openbaar pand uitgewerkt zonder te verwijzen naar de relevante bepalingen voor een pandrecht bij voorbaat. Zal wel 0 punten worden dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat roep jij bij nagenoeg elk tentamen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:53 schreef Valid het volgende:
[..]
Jammer.
Vond je het wel een mooi vak?Nee, vond het abstracte onzin waar ik de toegevoegde waarde totaal niet van inzag. Dus ik hoop dat ik in ieder geval die 5 heb zodat ik het vak heb afgesloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, vond het abstracte onzin waar ik de toegevoegde waarde totaal niet van inzag. Dus ik hoop dat ik in ieder geval die 5 heb zodat ik het vak heb afgesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |