Heracles kan niet eensquote:Op maandag 6 juli 2015 16:05 schreef Xurk het volgende:
Ondanks dat ik het best een leuk stadion vond (dicht op het veld, geen hekken, groot open vak achter het doel) vind ik het niet héél erg dat we in een eventuele volgende ronde elders spelen. Dit was namelijk voor mij zoals eerder beschreven geen succesverhaal qua reizenZou iets dichterbij Deventer niet gewoon kunnen? Heracles of AGOVV? Of durven ze dat niet aan wegens mogelijke animositeit tussen de clubs / supporters omdat we in dezelfde streek zitten?
Heracles heeft hetzelfde 'probleem', het stadion wordt verbouwt. AGOVV voldoet denk ik niet aan de normen voor europees voetbal, plus dat het echt heel klein is. Arnhem of Twente blijven dan over als mogelijke clubs.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:05 schreef Xurk het volgende:
Ondanks dat ik het best een leuk stadion vond (dicht op het veld, geen hekken, groot open vak achter het doel) vind ik het niet héél erg dat we in een eventuele volgende ronde elders spelen. Dit was namelijk voor mij zoals eerder beschreven geen succesverhaal qua reizenZou iets dichterbij Deventer niet gewoon kunnen? Heracles of AGOVV? Of durven ze dat niet aan wegens mogelijke animositeit tussen de clubs / supporters omdat we in dezelfde streek zitten?
Als je zag dat het stadion van Emmen niet eens uitverkocht was lijkt het me geen verstandige keuze om het Gelredome of de Grolsch Veste te huren. Uitwijken naar Excelsior oid is dan logischer.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Heracles heeft hetzelfde 'probleem', het stadion wordt verbouwt. AGOVV voldoet denk ik niet aan de normen voor europees voetbal, plus dat het echt heel klein is. Arnhem of Twente blijven dan over als mogelijke clubs.
Twente kan de huur voor een Europese wedstrijd wel goed gebruiken denk ik
Zo, die weten het ook weer.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:21 schreef Intellectueel het volgende:
Jullie gaan helemaal niet door naar de volgende ronde, dus stop maar met dromen.
Ik denk dat sinds de gebeurtenissen in Emmen de diverse burgemeesters niet zitten te springen om gaststad te zijn. Je mag al blij zijn als je wat kan huren mocht je onverhoopt toch doorgaan.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je zag dat het stadion van Emmen niet eens uitverkocht was lijkt het me geen verstandige keuze om het Gelredome of de Grolsch Veste te huren. Uitwijken naar Excelsior oid is dan logischer.
1-1 (thuis) is natuurlijk geen goede uitgangspositie maar zeker niet kansloos. Als de uitwedstrijd een herhaling is qua beeld van de thuiswedstrijd dan is het niet ondenkbaar dat GAE met een 1-0 of 2-1 daar weg zou kunnen gaan, al besef ik me dat de kans op 0-0, 1-1 of een nederlaag groter is. [/feedthetroll ;-) ]quote:Op maandag 6 juli 2015 17:21 schreef Intellectueel het volgende:
Jullie gaan helemaal niet door naar de volgende ronde, dus stop maar met dromen.
De wedstrijd komt sowieso op Fox. Men is in Deventer nog in overleg om de wedstrijd op de Brink uit te zenden op een groot scherm.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:11 schreef Xurk het volgende:
[..]
1-1 (thuis) is natuurlijk geen goede uitgangspositie maar zeker niet kansloos. Als de uitwedstrijd een herhaling is qua beeld van de thuiswedstrijd dan is het niet ondenkbaar dat GAE met een 1-0 of 2-1 daar weg zou kunnen gaan, al besef ik me dat de kans op 0-0, 1-1 of een nederlaag groter is. [/feedthetroll ;-) ]
Wordt de wedstrijd donderdag weer uitgezonden? Hopelijk is er een beetje een fatsoenlijke live stream van te vinden.
Het scherm komt er te staan, staat nu ook op de clubsite.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:11 schreef Blinker het volgende:
[..]
De wedstrijd komt sowieso op Fox. Men is in Deventer nog in overleg om de wedstrijd op de Brink uit te zenden op een groot scherm.
Vandaag moet daar duidelijkheid over komen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:03 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Het scherm komt er te staan, staat nu ook op de clubsite.
Zaterdag wedstrijdje tegen Excelsior. Hopelijk worden we daar iets wijzer van.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:50 schreef Humberto-T het volgende:
Een maand voor de competitie start 'nog' maar. Het voelt een beetje vreemd na de vorige twee weken om zo'n lange tijd weer geen serieuze wedstrijden te zien.
Ben benieuwd of spits Delfouneso nog indruk weet te maken op de staf.
Lokale jeugd is altijd tof. Het blijft toch een jongensdroom, debuteren in het eerste.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:09 schreef underground1009 het volgende:
Oefenduel tegen SV Epe heeft ook het debuut opgeleverd voor een van de andere nieuwe spelers, Coen Vloedgraven, die ik nog wel vaag ken van de middelbare school. Meteen een assist op Teije ten DenHoop voor hem dat hij nog vaker speelminuten mag krijgen dit jaar!
Het begint aardig vorm te krijgen. Deze week gaan de stoeltjes op de nieuwe Leo Halle tribune.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:18 schreef epicbeardman het volgende:
Stadion wordt echt bazig, hopelijk na dit jaar weer via nacompetitie promoveren!
Inderdaad prima prijs, goede spits voor halen en een middenvelder er nog bij. Rijsdijk is een goede backup als 10 maar mist creativiteit, in ieder geval te weinig van gezien in de ere divisie.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:17 schreef Blinker het volgende:
Gerucht dat Turuc morgen wordt gepresenteerd bij FC Groningen.
Zou 450k bij gemoeid zijn. Prima prijs als het waar is.
Zou mooi zijn als Groningen hem strikt.. lekkere speler voor Groningen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:17 schreef Blinker het volgende:
Gerucht dat Turuc morgen wordt gepresenteerd bij FC Groningen.
Zou 450k bij gemoeid zijn. Prima prijs als het waar is.
Bij Rijsdijk heb ik nooit een idee dat er een plan achter zit. Hij blijft maar met de bal lopen maar waar naartoe? Geen idee...quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:32 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Inderdaad prima prijs, goede spits voor halen en een middenvelder er nog bij. Rijsdijk is een goede backup als 10 maar mist creativiteit, in ieder geval te weinig van gezien in de ere divisie.
Grunn lijkt toch het onderspit de delven. Turuc is op weg naar Turkije. (Kayserispor)quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Groningen hem strikt.. lekkere speler voor Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |