• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
Ik wens hem veel plezier met zijn bronzen medaillequote:
Na de volgende set staat het zeker 1-5quote:Op maandag 22 juni 2015 14:34 schreef DeLuna het volgende:
Spanje - Nederland. We weten hoe dat afliep in 2010. Op weg naar...
En hoe het afliep in 2014quote:Op maandag 22 juni 2015 14:34 schreef DeLuna het volgende:
Van den Berg schiet straks een pijl in de teen van de Spanjaard?quote:Op maandag 22 juni 2015 14:34 schreef DeLuna het volgende:
Wraak is zoet.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na de volgende set staat het zeker 1-5
Ik stond me eergisteren te bedenken dat de 25 eigenlijk ook best heel goed mogelijk isquote:Op maandag 22 juni 2015 14:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Medaille 16![]()
Fontijn is 17
Gaan we de 20 wel halen
Mee eens.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik stond me eergisteren te bedenken dat de 25 eigenlijk ook best heel goed mogelijk is
Ik ook, en toen kreeg ik het gevoel dat vooral het judo gaat tegenvallenquote:Op maandag 22 juni 2015 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik stond me eergisteren te bedenken dat de 25 eigenlijk ook best heel goed mogelijk is
quote:
Zwemmen is wat lastig inschatten vind ik, maar puur kijkend naar Steenbergen moet dat echt minstens 3 medailles opleveren. Dat is dan individueel, op de 4x100 en 4x200 is Nederland denk ik ook absoluut medaillekandidaat (op de 4x200 lijken de Britse dames wel heel erg sterk). En dan zijn er natuurlijk nog niet-Steenbergensquote:Op maandag 22 juni 2015 14:40 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Mee eens.
Moeten er nog 8 bijkomen.
Zwemmen 5, judo 3 zou mogelijk zijn.
3x goud zou me wel flink verbazenquote:Op maandag 22 juni 2015 14:42 schreef DeLuna het volgende:
Marrit gaat gewoon voor 3 goud, ik snap al dat gejinx wel.
Morgen om 06:30quote:
Die is geblesseerd en heeft zich teruggetrokkenquote:Op maandag 22 juni 2015 14:46 schreef flufffy het volgende:
[..]
thx, raar dat op teletekst niets te vinden is over badminton, ik dacht dat Pang ook meedoet
Schitterend manquote:Op maandag 22 juni 2015 14:59 schreef heywoodu het volgende:
Het kapsel van de hordenloper uit Andorra![]()
![]()
Nee die van de Macedonier danquote:Op maandag 22 juni 2015 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Dit is echt schitterend![]()
De techniek van die Andorrees
Papou had het been/de voet van Gasimov echt in een gruwelijke houdgreep waardoor Gasimov überhaupt niet meer fatsoenlijk op die voet kon staan en al door Papou en de scheidsrechter naar het midden van de mat geholpen moest worden voor het bekendmaken van de winnaarquote:
Vond het al vreemd dat Azeri eerder al actief was in taekwondo maar het is dus geen achternaam.quote:
Wit-Rus ook niet.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Vond het al vreemd dat Azeri eerder al actief was in taekwondo maar het is dus geen achternaam.
Haha nice, zag ook andere houdgrepen waar de armen of knieën op punt waren om te breken. Echt gruwelijke sport somsquote:Op maandag 22 juni 2015 17:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Papou had het been/de voet van Gasimov echt in een gruwelijke houdgreep waardoor Gasimov überhaupt niet meer fatsoenlijk op die voet kon staan en al door Papou en de scheidsrechter naar het midden van de mat geholpen moest worden voor het bekendmaken van de winnaar
Nog 1quote:
Ja, laten ze nou de senioren WR's zien?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:45 schreef heywoodu het volgende:
Hier, bij de junioren, elke keer het WR in beeld zetten trouwens
Was bij het atletiek toch ook zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:45 schreef heywoodu het volgende:
Hier, bij de junioren, elke keer het WR in beeld zetten trouwens
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, laten ze nou de senioren WR's zien?![]()
Ook zeggen dat de laatste serie hoogstwaarschijnlijk in de halve finales terechtkomen. Als het niet olympisch ingedeeld zou zijn wel ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:46 schreef heywoodu het volgende:
"Away at the first time of asking", alsof je regelmatig valse starts ziet
Ik vraag me serieus af of dit niet de eerste keer zwemmen kijken ooit is voor deze commentator
Gewoon op inschrijftijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:02 schreef Max23 het volgende:
Hoe hebben ze dit ingedeeld, aangezien steeds iemand uit de buitenbanen wint
Die had ook al zo'n kansloze inschrijftijd, 57+ ofzoquote:
Toch waren ze als 2e ingeschat door die Italianenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:12 schreef heywoodu het volgende:
Nederland gaat vanavond op de 4x100 trouwens best wel heel erg kansloos zijn tegen de Britse en Russische meiden
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:12 schreef Max23 het volgende:
Morgen gaat Bas Verwijlen schermen, dat wordt weer heerlijk frustrerend
Die hebben er al net zo veel verstand van als de commentator zie ik wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toch waren ze als 2e ingeschat door die Italianen![]()
Maarja, die hadden ook Steenbergen op goud gezet op de 50m vlinder, en die zwemt ze niet eens
Haha watquote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toch waren ze als 2e ingeschat door die Italianen![]()
Maarja, die hadden ook Steenbergen op goud gezet op de 50m vlinder, en die zwemt ze niet eens
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:30 schreef heywoodu het volgende:
Over een uur pas de 200m rug met drie Nederlandse dames, ik doe de ogen nog even dicht
Hard nodig als ik vannacht ook om 04:00 de Nederlandse voetbalsters wil zien
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef swimmie86 het volgende:
In het eerste topic stond een lijst van een Italiaanse voorspelling vwb de medailles.
cursief is de eerste gepostte lijst, de extra niet voorspelde medailles zijn onderstreept.
bijgewerkt tot: zaterdag 20 juni
Goud
Rick van der Ven - handboogschieten - niet meer mogelijk
Twan van Gendt - bmx - nog mogelijk
Anna van der Breggen - wielrennen - zie brons
Kim Polling - judo - nog mogelijk
Marrit Steenbergen - zwemmen - nog mogelijk
Ellen van Dijk - wielrennen tijdrit - GOUD
Li Jiao - tafeltennis - GOUD
Lieke Wevers - turnen balk - GOUD
Zilver
Van der Vlist/Van Gestel - beachvolleybal - uitgeschakeld
Nouchka Fontijn - boksen - nog mogelijk
Marianne Vos - wielrennen - geen deelname
Ellen van Dijk - tijdrit - zie goud
Celine van Gerner - turnen - niet meer mogelijk
Judo team vrouwen - judo - nog mogelijk
Zwemmen 4x100m vrij vrouwen - nog mogelijk
Rachel Klamer - triathlon - ZILVER
Tafeltennis team dames (Li, Li, Eerland) - ZILVER
Stef Clement - tijdrit - ZILVER
Li Jie - tafeltennis - ZILVER
Casimir Schmidt - turnen sprong - ZILVER
Sjef van den Berg - boogschieten - ZILVER
Brons
Boogschieten team mannen (vd Berg, vd Ven, Dielemans) - BRONS
Boogschieten team mix - niet meer mogelijk
Dex Elmont - judo - nog mogelijk
Noël van 't End - judo - geen deelname
Roy Meyer - judo - nog mogelijk
Zwemmen 4x200m vrij vrouwen - nog mogelijk
Reshmie Oogink - taekwondo - nog mogelijk
Annemiek van Vleuten - tijdrit - BRONS
Turnen team dames (Wevers, Top, van Gerner) - BRONS
Lieke Wevers - turnen meerkamp - BRONS
Anna van der Breggen - wielrennen weg - BRONS
Lieke Wevers - turnen vloer - BRONS
Lisa Top - turner sprong - BRONS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Oh de nr. 17 mag ook door"quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:57 schreef Max23 het volgende:
Overigens heeft die commentator nog steeds niet door dat er maar 2 per land door mogen
Omdat de Faroer geen nationaal olympisch comité hebben, op de Spelen komen ze dan ook uit voor Denemarken (ze = Pal Joensenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:54 schreef DeLuna het volgende:
Waarom zwemt die van de Faroe eilanden onder de LEN vlag?
Ah, bij de EK wel. Vandaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat de Faroer geen nationaal olympisch comité hebben, op de Spelen komen ze dan ook uit voor Denemarken (ze = Pal Joensen)
Omdat ze wel LEN-lid zijnquote:
Helemaal niet kunnen kwalificeren is wel rot zeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat ze wel LEN-lid zijn
Net als bijvoorbeeld judoka Kelmendi, die op WK's/EK's voor Kosovo (of vorig jaar de internationale judobond) uitkomt maar op de Spelen voor Albanië (hoewel het NOC van Kosovo eindelijk geaccepteerd is en dat dus niet meer nodig is vanaf nu). Of Groenlandse handbalsters, die wel op het Pan-Amerikaans kampioenschap spelen, maar zich niet voor de Spelen kunnen kwalificeren. Etc
Of die handbalsters moeten voor Denemarken uitkomen, maar aangezien Denemarken wereldtop is en Groenland 20 inwoners heeft zal dat 'm ook niet wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Helemaal niet kunnen kwalificeren is wel rot zeg.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven!
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven!
Toch een prestatie, 20 inwoners hebben maar wel een vrouwen handbalteam opzetten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of die handbalsters moeten voor Denemarken uitkomen, maar aangezien Denemarken wereldtop is en Groenland 20 inwoners heeft zal dat 'm ook niet worden
Dankquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben we al medailles binnen?
Nog gefeliciteerd Max!
En de VS verslaan en zesde van de twaalf worden op het Pan-Amerikaans kampioenschapquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toch een prestatie, 20 inwoners hebben maar wel een vrouwen handbalteam opzetten.
Klopt, de 800m hoeven zo maar 1 keer te zwemmen, tijden worden onder elkaar gezet en dan gelijk medailles. Op basis van de inschrijftijden hebben ze de zwemmers al verdeeld in een slow heat en een fast heat (medailles waarschijnlijk).quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op site van Baku zie ik dat er straks series 800m vrije slag dames worden gezwommen, maar er staat er al een startlist voor Women 800m Freestyle Fastest Heat
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:07 schreef rajknier het volgende:
Groenland heeft zelfs meegedaan aan WK vrouwen handbal in 2001!
Als je vanuit de langzaamste series de snelste tijd hebt win je gewoon goud.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klopt, de 800m hoeven zo maar 1 keer te zwemmen, tijden worden onder elkaar gezet en dan gelijk medailles. Op basis van de inschrijftijden hebben ze de zwemmers al verdeeld in een slow heat en een fast heat (medailles waarschijnlijk).
Net als op World Cupsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klopt, de 800m hoeven zo maar 1 keer te zwemmen, tijden worden onder elkaar gezet en dan gelijk medailles. Op basis van de inschrijftijden hebben ze de zwemmers al verdeeld in een slow heat en een fast heat (medailles waarschijnlijk).
In een van de slow heats staat er iemand met inschrijftijd van 8.53, vrij in buurt van de anderen van fast heat. Alleen 3 steken eruit met 8.4xquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net als op World Cups
Hoewel het theoretisch natuurlijk mogelijk is dat iemand van buiten die snelle heat een medaille wint, maar dat is vrij onwaarschijnlijk (tenzij een topper zonder inschrijftijd aan de start staat)
Mooi om te zien dat het prima team wat ze bij de senioren hebben dus opvolging heeftquote:
Nederland moet dat toch ook kunnenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat het prima team wat ze bij de senioren hebben dus opvolging heeft
Ik snap echt niet waarom de Nederlandse vrouwen in de breedte best prima zijn (hoewel we het natuurlijk ook niet van echt veel zwemsters moeten hebben), terwijl de mannen in de breedte zelfs geen subtop zijnquote:
Dat kan kloppen, want het duurt nog meer dan een uur voor basketbal begintquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:11 schreef Susi het volgende:
Klopt het dat ik van het basketbal geen link zie? Ik ben nu volleybal aan het kijken.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:11 schreef heywoodu het volgende:
Op dinsdag 23 juni 2015 11:11 schreef Susi het volgende:
Hopen dat de Duitsers het vol kunnen houdenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:54 schreef Susi het volgende:
De Poolse volleybaldames stonden comfortabel voor met 2-0 in sets, maar inmiddels komen de Duitsen op naar 2-2.
Allemaal passes of schoten waarvan je van ver kan zien dat het gewoon nooit kan lukkenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
En dan zijn ze al één van de betere teams van het toernooi
Het Nederlands team dat vorig jaar meedeed aan de Jeugd OS was zoveel beterquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zulke schoten mogen, nee moeten, erin...
Dit team was zeker een outsider ja, nummer 4 van het afgelopen EKquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
En is dit serieus een van de favorieten vooraf?![]()
![]()
![]()
Ze gooien maar wat, hopen dat tegenstander nog slechter is. Ballen op 1 meter van net missen, bord niet gebruiken. Volgens mij zijn speelsters van Loons Lions nog beter
Hier dit team was veel beter (vanaf 4 uur en 4 minuten hun wedstrijd)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze basketbalsters spelen gewoon ook echt bij twee beste damesploegen van Nederland, Ledektec en Loons Lions..
Man man man
Ah ja daar heb ik vorig jaar wel een stukje van gezienquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hier dit team was veel beter (vanaf 4 uur en 4 minuten hun wedstrijd)
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:53 schreef Max23 het volgende:
8-13, heywoodu en ik hadden voor de Europese Spelen nog zo gezegd dat ze het jonge team mee moesten nemen![]()
(Vanaf post 25 in het eerste topic in deze reeks)
Volgens mij is dit eigenlijk wel vrij normaal, haar PBs is niet de beste van het veldquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:37 schreef heywoodu het volgende:
Wat een tegenvaller van Schouten vandaag.
Maar met die 32.2 had ze ruim in de finale gestaan en op deze leeftijd zou je juist op zulke toernooien toch zeker wel bij je PB in de buurt moeten zwemmen, niet driekwart seconde erboven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is dit eigenlijk wel vrij normaal, haar PBs is niet de beste van het veld
Mja, wellicht is er een verklaring. Het is natuurlijk niet best dat je in serie 32.98 zwemt en daarna in halve finale 32.90... Waar anderen wel halve seconde sneller gaanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar met die 32.2 had ze ruim in de finale gestaan en op deze leeftijd zou je juist op zulke toernooien toch zeker wel bij je PB in de buurt moeten zwemmen, niet driekwart seconde erboven.
Maar ja, Ye Shiwen met die monstersplit op de vrije slag in dat WRquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze Wood.. Goeie vlinderslag.. onder WR split
Dat was echt een zieke eindsprint...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, Ye Shiwen met die monstersplit op de vrije slag in dat WR
Ach, Steenbergen en de twee Russinnen kunnen echt op hun gemakje zwemmen en dan gaan ze nog simpel naar de finalequote:
Toen ik uitslagen zag, viel het me pas op hoe groot de verschillen waren inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, Steenbergen en de twee Russinnen kunnen echt op hun gemakje zwemmen en dan gaan ze nog simpel naar de finale
Ja en maar 0.13 boven het WJRquote:
Verrekquote:
20-16 inmiddelsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:10 schreef Crocmaz het volgende:
Volleybaldames goed begonnen. 12-3 achter in eerste set ...
4-1 voor ipv 12-3 achter.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volleybaldames verliezen eerste set 25-21.. Hopelijk beginnen ze in tweede wel goed...
Rusland lijkt me toch wel duidelijk de favoriet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:44 schreef heywoodu het volgende:
Openysheva en Kameneva openen respectievelijk sluiten de estafette bij Rusland, Steenbergen is slotzwemster. Schravesande, Janssen, Van Engelen, Steenbergen.
Nederland gaat daar niet van winnen lijkt mequote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:44 schreef heywoodu het volgende:
Openysheva en Kameneva openen respectievelijk sluiten de estafette bij Rusland, Steenbergen is slotzwemster. Schravesande, Janssen, Van Engelen, Steenbergen.
Moet wel iets vreemds gebeuren willen zij niet winnen inderdaad. Nummers 2, 3 en 4 van GBR zijn volgens mij beter dan die van Nederland, maar ik vraag me af of zij het verschil tussen hun nr1 en Steenbergen goed kunnen maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Rusland lijkt me toch wel duidelijk de favoriet.
53.00 was exact de tijd waarmee Kromo Olympisch kampioen werd in Londen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:59 schreef heywoodu het volgende:
In de OLYMPISCHE finale van 2012 hadden TWEE vrouwen een snellere split dan Steenbergen vandaag(52.65 van Schlanger 51.93 van Kromo)
Het is natuurlijk altijd de vraag hoe iemand op die leeftijd er over een jaar bij zal staan, maar als ze zo doorgaat is de 4x100 wel zeker voor haar ja. Als ze zich zo hard blijft ontwikkelen moet ik ook nog maar eens zien of het wel Kromo en Heemskerk worden die het individueel gaan doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marrit kan zo mee naar Rio 2016 voor Olympische estafette 4x100 vrij
Straks kwalificeert Ranomi zich niet eensquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd de vraag hoe iemand op die leeftijd er over een jaar bij zal staan, maar als ze zo doorgaat is de 4x100 wel zeker voor haar ja. Als ze zich zo hard blijft ontwikkelen moet ik ook nog maar eens zien of het wel Kromo en Heemskerk worden die het individueel gaan doen
Die gaat ook sowieso mee. Ook al zwom ze nu nog 54.5 ofzo, dan was ze alsnog meegegaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marrit kan zo mee naar Rio 2016 voor Olympische estafette 4x100 vrij
Niet te vroeg juichen he.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Straks kwalificeert Ranomi zich niet eens
100 vrij wordt voor Ranomi lastig. Op de 50 vrij moet het nog wel lukkenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Straks kwalificeert Ranomi zich niet eens
Ze moet de 52 in om zich überhaupt te gaan plaatsenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ranomi gaat heus wel knallen volgend jaar. Die wacht nog met pieken
Zal ook wel jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ranomi gaat heus wel knallen volgend jaar. Die wacht nog met pieken
Oh ja, de Azeri zendt dit wel uit natuurlijkquote:
Gelukkig zijn er andere sites met sportnieuwsquote:
De dames geven toch al jaren op het moment supreme niet thuis helaasquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:24 schreef TheArt het volgende:
En dit verlies voor de volleybaldames gaat heel pijnlijk worden. Doordat er opeens geloot werd voor de kwart in plaats van gekeken naar de eindpositie in de poule strandt Nederland in de kwartfinale. Nederland moest verder komen dan België om het OKT van Europa van volgend jaar te halen en dat doen ze dus niet.
Nu ligt de druk er vol op voor deze zomer het EK in eigen land. Daar moeten ze top-3 eindigen om naar de World Cup te mogen, waar de eerste twee Europese tickets voor de OS klaarliggen. De Europese nummer 3 van de World Cup gaat naar het laatste OKT en dat is een wereld OKT, dus de kans is redelijk aanwezig dat het Europese land zich ook wel plaats. Maar podium EK is dus een voorwaarde. Anders is het al over en uit.
quote:Pien SCHRAVESANDE (NED) - silver
On how she will celebrate winning a silver medal:
"By sleeping. I will be celebrating in bed."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |