• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:55 schreef Max23 het volgende:
Waterpolosters beginnen nu aan de wedstrijd voor de 5e plaats
Om 11:58 kwamen ze door voor de laatste ronde en het is zo'n 22 minuten per rondequote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat er niet bij staat hoeveel KM er nog gereden moet worden
Dat is vaak ook een probleem bij de olympische spelen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat er niet bij staat hoeveel KM er nog gereden moet worden
"Het maakt het beeld lelijk", was het argumentquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is vaak ook een probleem bij de olympische spelen.
Je hebt echt veel mooie momenten gemist. Op YT zijn er dagelijks 4 streams (met commentaar) met verschillende sportenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Voor het eerst dat ik beelden van de ES zie
Wel een mooi parcours lijkt het zo, niet?
Ja dat dacht ik al, commentaar op Sporza is zoals altijd wel prima, dus daar kon je opmerking niet over gaanquote:
Die snapt er echt niks van nee.quote:
En dat doet ze godzijdank dus ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:13 schreef marcodej het volgende:
Breggen hoeft niet meer op kop me dunkt.
En terecht, dit was echt ultiem domquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit gaat fittie worden in Nederlandse kamp
twitter:Vannieuwkerke twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 12:22:07Zelden iemand dommer zien koersen dan Anna van der Breggen bij de vrouwen in Baku. Van Team Nederland was weinig sprake. #pijnijk reageer retweet
Zo is datquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:23 schreef Max23 het volgende:
twitter:Vannieuwkerke twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 12:22:07Zelden iemand dommer zien koersen dan Anna van der Breggen bij de vrouwen in Baku. Van Team Nederland was weinig sprake. #pijnijk reageer retweet
DIe is waarschijnlijk 3 keer klaargekomen bij het schrijven van deze tweetquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:23 schreef Max23 het volgende:
Sowieso https://twitter.com/searc(...)cal=default&f=tweetstwitter:wielerman twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 12:23:29Professioneel goud weggooien heet dat. Was getekend, Vanderbreggen #baku2015 reageer retweet
Dat eerst ook ja, maar later was Van Dijk weer gelost.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:45 schreef franklop het volgende:
Wedstrijd gemist, maar vd Breggen ging op kop doorrijden terwijl Van Dijk op komst was?
Karl gaat los.twitter:Vannieuwkerke twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 12:44:50@TourDeJose ach...het is niet eens jammer, het was gewoon DOM! Zo kan je nooit een koers winnen. NOOIT! reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:14 schreef Max23 het volgende:
Waterpolosters hebben verloren (9-10) en worden dus 6e
Valladont eruit bij boogschieten is wel mooi, die werd bij die voorspellingen 2e gezet achter Van der Venquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar goed, zoveel maakt dat ook niet meer uit eigenlijk.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Valladont eruit bij boogschieten is wel mooi, die werd bij die voorspellingen 2e gezet achter Van der Ven
Streamquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:35 schreef heywoodu het volgende:
Gaan we de toestelfinales trouwens volgen zoals ze op de stream komen of met de live score erbij zodat het op de stream zelden spannend is?
Strak planquote:
Niet doen..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Die beelden van de wegwedstrijd wil ik terugzien.
De turnsteam (anderhalf uur) terugspoelen dan zie je hetquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Die beelden van de wegwedstrijd wil ik terugzien.
Van der Breggen naar Team NSB volgend seizoen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet doen..
Tranen met tuiten...
Sowieso, beter verandert ze haar nationaliteit naar Duitsequote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van der Breggen naar Team NSB volgend seizoen?
Nou die hoeft van mij dan niet meer geselecteerd te worden voor het WK.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben ook wel teruggekomen op het "wat is Van der Breggen dom"-gedoe trouwens, het ging gewoon 100% om haar ploeggenote
Kut, maar niet zozeer dom.
Breggen <quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou die hoeft van mij dan niet meer geselecteerd te worden voor het WK.
Of de OS volgend jaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou die hoeft van mij dan niet meer geselecteerd te worden voor het WK.
Prijsuitreikingenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Nu dus gewoon een half uur niks bij het turnen?
Het is een Europees kampioenschap voor C-landen waar Slowakije favoriet isquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:03 schreef Max23 het volgende:
Morgen begint trouwens het atletiek toernooi, maar er doet geen één NL mee?
Ohja, het vormt ook de third league van de Teamkampioenschappenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:07 schreef kamperdijk het volgende:
[..]
Het is een Europees kampioenschap voor C-landen waar Slowakije favoriet is
Dan had ik het nog steeds matig gevonden (maar wel iets minder matig). Als je niet het land op de eerste plek hebt, ga dan gewoon niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Landenwedstrijden in wielrennen blijft natuurlijk altijd wat tricky i.v.m. de belangen van commerciėle ploegen, echter als je het zo opzichtig doet als vd Breggen dan verspeel je bij mij alle sympathie en hoef je niet meer geselecteerd te worden voor WK en OS. Als van Dijk niet meer in de buurt was dan lag het al wat anders.
Het was gewoon extra raar omdat ze tot dat Van Dijk terugkwam geen kopwerk deed, en juist op het moment dat Van Dijk ging wel begon te rijden, was dan gewoon volle bak doorgereden vanaf het beginquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Landenwedstrijden in wielrennen blijft natuurlijk altijd wat tricky i.v.m. de belangen van commerciėle ploegen, echter als je het zo opzichtig doet als vd Breggen dan verspeel je bij mij alle sympathie en hoef je niet meer geselecteerd te worden voor WK en OS. Als van Dijk niet meer in de buurt was dan lag het al wat anders.
Ben het wel met je eens hoor maar dan had ik het nog enigszins kunnen begrijpen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan had ik het nog steeds matig gevonden (maar wel iets minder matig). Als je niet het land op de eerste plek hebt, ga dan gewoon niet.
Balk vind ik vaak ook een loterij, zeker met finaledruk erbijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:13 schreef heywoodu het volgende:
Als ik dat zo zie zou 1 medaille erbij (grootste kans voor Wevers op vloer) erg mooi zijn
quote:Van der Breggen: zag Van Dijk pas naast me
Een gemiste kans op goud. Dat gevoel overheerst bij van Anna van der Breggen, nadat ze brons heeft gewonnen in de wegwedstrijd van de Europese Spelen. Samen met Ellen van Dijk zat ze in een kopgroep van vijf, maar ze speelden de voordeelsituatie niet goed uit.
Van Dijk was op achterstand gereden, sloot weer aan en wilde direct doorstomen, maar juist op dat moment probeerde Van der Breggen aan de andere kant te demarreren. "Op het moment dat ik ging, keek ik naar rechts en Ellen naar links, en toen zagen we elkaar pas."
"Ik reed door, want ik had meer vaart. Dat was gewoon jammer", vervolgt Van der Breggen. "We waren als ploeg heel sterk en waren overal bij. Dan hoop je op een gouden medaille en wordt het brons. Ja, ik ben wel teleurgesteld."
Oh ja nu geloof ik haar welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:29 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/204(...)jk-pas-naast-me.html
[..]
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:29 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/204(...)jk-pas-naast-me.html
[..]
Nee, die hebben ze niet tijdens kampioenschappen, ook bij de OS nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben ze geen oortjes daar, o nee dat mag niet bij ES/OS zeker
Een nek dan? Je weet wel, om achterom te kijken bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze niet tijdens kampioenschappen, ook bij de OS niet
Oh kut, EK teams ook nog jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:48 schreef Max23 het volgende:
Ik kan het niet meer hendelen.
Ik ben nu tegelijk de ES, F1 kwali, Hockey WL Nederland-Frankrijk, Atletiek EK teams aan het kijken.
Ik word moe van het zappen
Op de BBC nu ja, en dadelijk 15;00 de First Division met Nederland, ik heb stream+startlijst daarvan geplaatst in het atletiek topicquote:
Je stream loopt voorquote:
Maar de beste onderdelen voor Nederland moet nog komen eigenlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:18 schreef heywoodu het volgende:
We hebben trouwens al 107 van de 253 finales gehad, het gaat hard
Bij het zwemmen is het (buiten Steenbergen) wel echt een raadsel wat ze kunnen, want echt lekker vergelijken is het niet met die juniorenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar de beste onderdelen voor Nederland moet nog komen eigenlijk
Judo en Zwemmen
En dan ook nog leuke onderdelen als 3x3 basketbal en beachvoetbal
Je kan beter geen jury wordenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:22 schreef heywoodu het volgende:
En een flinke nahup, punt aftrek wat mij betreft
twitter:nocnsf twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 15:31:12Lieke Wevers op balk is heel sterk en wint goud! Wat een dag! reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:47 schreef heywoodu het volgende:
We staan gedeeld 8e op de "Als het Amerika beter uitkomt is dit de medaillespiegel"-spiegel
Dat deed ie dan een heel stuk beter dan in de ranking round, 8.2 gemiddeld nu tegen 7.7 gemiddeld daarquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nespoli wint trouwens van de Kosovaar met 6-0
29 - 26
28 - 23
28 - 25
Eerst nog het Wilhelmus voor Liekequote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
De volgende 2 onderdelen zouden nu van start moeten zijn gegaan
quote:Turnster Lieke Wevers uit Oldenzaal droomt van een gouden plak op de allereerste Europese Spelen ooit, nu gehouden in Bakoe. "Al is dat waarschijnlijk wel iets te hoog gegrepen", zegt ze zelf.
"Doelstelling is om de top 8 te halen, misschien is een plek bij de eerste 5 bereikbaar." De Europese Spelen neemt Wevers serieus. "Het is een mooi en groot toernooi. Je kunt hier geschiedenis schrijven. Er doen veel toppers mee en ik ben blij daar deel van te kunnen uitmaken. Tevens is het een goede voorbereiding voor het WK in het najaar."
"Ik voel me erg goed", vertelt ze met een grote glimlach. "Normaal ben ik veel te bescheiden om dat te zeggen, maar ik ben erg fit en tevreden wat ik laat zien op de trainingen en in wedstrijden." Wevers heeft afgelopen jaar een come-back gemaakt na veel blessureleed. "Nu voel ik me sterk en hoop dat gevoel voort te kunnen zetten."
"In Bakoe ga ik voor een goede wedstrijd, we zullen zien wat dat waard is. Als het nog geen gouden plak oplevert, dan heb ik nog veel te trainen", zegt ze glimlachend.
Ze was al net zo ambitieus als NOC*NSF met de doelstellingen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:07 schreef Max23 het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=218793&cat=313
[..]
Episch slecht toernooi van Wevers dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:23 schreef Max23 het volgende:
14.200 van Mustafina, dat gaat Wevers helaas nooit halen
Nooit vertoond inderdaadquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Episch slecht toernooi van Wevers dan.
Volgens iemand die ik hoog heb zitten als het om turnkennis gaat is dat echt een schandalig hoge score door de juryquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:23 schreef Max23 het volgende:
14.200 van Mustafina, dat gaat Wevers helaas nooit halen
quote:If Mustafina was a country she would be in 14th on the medals table, in between France and The Netherlands...
Dafne Schippers is dan ook, ehm ja hoe noemen we dat, wereldtopquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:12 schreef heywoodu het volgende:
Morgen begint het atletiektoernooi dat 2 dagen duurt (dus het EK voor teams, derde divisie). Op de 200 meter doen er zeker 4 mee die een (ruim) langzamer PR hebben dan Dafne Schippers.
Ik denk dat hij de 200m mannen bedoeltquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dafne Schippers is dan ook, ehm ja hoe noemen we dat, wereldtop
Ah ja, dat zou wel logischer zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de 200m mannen bedoelt
Bradley Mifsud doet namens Malta de 110 meter horden en....het speerwerpenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dafne Schippers is dan ook, ehm ja hoe noemen we dat, wereldtop
Goeie combi tochquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bradley Mifsud doet namens Malta de 110 meter horden en....het speerwerpen
Wat dacht je van de 18+ seconden op de 110m horden en de krap 10,98 meter bij het kogelstotenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurig is wel de PB's van sommige mensen
Hammer Throw; beste PB: 79.56 van een Azeri
Date of Birth
15/09/1972 - Mogilyev (BLR)
Slechtste 26.79 van een Macedonier
Date of Birth
01/03/1976 - Skopje (MKD)
Misschien dat er alleen medailles komen voor het totale klassement?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er staat nu dat er maar 1 medaille-event is bij atletiekDat kan toch nooit kloppen
Jawel, de landencompetitie.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er staat nu dat er maar 1 medaille-event is bij atletiekDat kan toch nooit kloppen
[..]
Ah ja, dat zou wel logischer zijn
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Misschien dat er alleen medailles komen voor het totale klassement?
Aangezien ze bij de landenwedstrijd altijd punten krijgen per onderdeel
Ah ja okee, landenwedstrijd. Ben niet zo thuis in dit conceptquote:
Alle onderdelen, elk land heeft 1 deelnemer per onderdeel. Winnaar van het onderdeel krijgt 12 punten, nummer twee 11 punten etc. Meeste punten = goudquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ah ja okee, landenwedstrijd. Ben niet zo thuis in dit concept
Regisseur zoomt daar ook steeds op inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Regisseur zoomt daar ook steeds op in
Dat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij doet het er gewoon om, bij elk punt nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij doet het er gewoon om, bij elk punt nou
Zeg datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:40 schreef heywoodu het volgende:
Haha, die co-commentator MOET wel Fez zijn van That's 70's Show![]()
Typisch wel dat het precies bij het damesbeachvolleybal isquote:
Ondertussen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Typisch wel dat het precies bij het damesbeachvolleybal is
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ondertussen.
Ik denk trouwens dat NL de 4x100 vrouwen wel heeft gewonnen in de first league, denk je ook niet?Wat is dat voor een troosteloze sfeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ondertussen.
Ik denk trouwens dat NL de 4x100 vrouwen wel heeft gewonnen in de first league, denk je ook niet?Eerst de finishfoto maar eens afwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ja, sowieso een saai dagje na het fietsenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef heywoodu het volgende:
Als Daphne Wils en Esther Deden zich morgen niet kwalificeren/niet naar de volgende ronde gaan zit de Nederlandse dag er na de wegwedstrijd al op
Nee man, allemaal ritmische gymnastiekfinalesquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, sowieso een saai dagje na het fietsen
Belgiė zal wel goud gaan halen, minstens 2quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee man, allemaal ritmische gymnastiekfinales
Dat is de acrobatiek, maar dat denk ik ook ja gezien de kwalificatiesquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Belgiė zal wel goud gaan halen, minstens 2
Daar kijken we met z'n allen naar uit uiteraard, al wekenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee man, allemaal ritmische gymnastiekfinales
Jammer dat er geen mixed beachvolleybal is, anders had ik zeker meegedaanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:59 schreef heywoodu het volgende:
Altijd weer even die pats op de kont he
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef Max23 het volgende:
Ik denk, even kijken of er op twitter over Betschart wordt gesproken
Eerste resultaat, ik denk die komt me bekend voor![]()
[ afbeelding ]
YT instellingen bij het tandwieltje op HD1080 zettenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Ik krijg de screenshots niet zo scherp
Daar nu achter komenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
YT instellingen bij het tandwieltje op HD1080 zetten
Vorig jaar toen hij op het WK in de kwartfinale de nummer 5 van de wereld bijna uitschakeldequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:11 schreef Max23 het volgende:
Echt jammer dat Eric Pang niet mee kan doen aan het badminton toernooi dat maandag begint. Die ook zeker een medaillekans
Zo cool om te zien was datquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vorig jaar toen hij op het WK in de kwartfinale de nummer 5 van de wereld bijna uitschakelde![]()
Ongelukkig einde aan historisch WK badmintonner Pangquote:
Lijkt me vrij accuraat jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:29 schreef showtimer het volgende:
is onderstaand schema nog actueel?
http://www.baku2015.com/e(...)/CR0000000_C08_2.pdf
Belgen beginnen morgen opeens pas om 12uur met uitzenden
Wel even 3 uur van die tijden afhalen hequote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:29 schreef showtimer het volgende:
is onderstaand schema nog actueel?
http://www.baku2015.com/e(...)/CR0000000_C08_2.pdf
Belgen beginnen morgen opeens pas om 12uur met uitzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |