quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:03 schreef riazop het volgende:
Lil Kleine kreeg vandaag fittie met een paar Zonamo rappers uit de Bims:
Raar verhaal. Lil Kleine neuqt eigenlijk alleen MILFs.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:41 schreef Scuidward het volgende:
Zal wel iets aan voorgevallen zijn. Wat bedoelt hij met 15 jarige meisjes?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:32 schreef riazop het volgende:
[..]
Raar verhaal. Lil Kleine neuqt eigenlijk alleen MILFs.
Hij riep het naar die kerel die hem tikken gaf.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:32 schreef riazop het volgende:
[..]
Raar verhaal. Lil Kleine neuqt eigenlijk alleen MILFs.
Zonamo. Daar waar je gewoon eerlijk mag rappen over je eigen misdaden...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Verder heb ik Zonamo even opgezocht. Kende het niet. Grappig wel. Andere doelgroep dan Kleine.
Matarrquote:Op maandag 22 juni 2015 14:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Ach Lil Klein, de enige blanke rapper die zich staande houdt tussen een hele batterij zwarte Hollandse rappers....Ik vind het wel hard
De legendarische sessie (3,2 miljoen kliks) van 3 jaar geleden met Lil Kleine, kreeg zelfs een versie ZONDER Lil kleine.
101Barz - Megasessie 2012
ZONDER Lil kleine
Apart publiek, wat voor feestje is dat?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:38 schreef riazop het volgende:
Alternatievelingen op HoodStock gaan los op die harde basslijn van D & D
Nog nooit van gehoord tot vandaag. Zien er ook beetje uit als rare figuren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Zonamo. Daar waar je gewoon eerlijk mag rappen over je eigen misdaden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want je hebt liever je politiek correcte artiesten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:13 schreef aloa het volgende:
Poetin bewonderen...dat zegt alweer genoeg, ...
Als je het idee hebt dat Poetin een goeie vent is die hart voor zijn land heeft en geen mensen vermoord, dan denk ik dat je niet weet wie Poetin is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:24 schreef riazop het volgende:
[..]
Want je hebt liever je politiek correcte artiesten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |