Lambiekjequote:Op maandag 22 juni 2015 13:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Een reactie:
22-06-2015, 11:35
R.E.V. (gast)
De hele muziekindustrie wordt gedomineerd door de illuminatie.Kijk maar,de laatste jaren maken ze allemaal het universele gebaar van deze club,de piramide van het alziend oog.Verderfelijke muziek afgespeeld op de bewust verkeerde frequentie.Agressie,losbandigheid en egoïsme worden gepromoot.Maakt allemaal deel uit van het grote plan.
Sommige mensenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Een reactie:
22-06-2015, 11:35
R.E.V. (gast)
De hele muziekindustrie wordt gedomineerd door de illuminatie.Kijk maar,de laatste jaren maken ze allemaal het universele gebaar van deze club,de piramide van het alziend oog.Verderfelijke muziek afgespeeld op de bewust verkeerde frequentie.Agressie,losbandigheid en egoïsme worden gepromoot.Maakt allemaal deel uit van het grote plan.
Ik denk dat het best stoer is om dit goed te vinden. Als je 14 bent of zo. Volgens mij trapt niemand boven de 20 hier verder in.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:49 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ik snap ook echt niet dat mensen dit goede muziek kunnen vinden. Het deuntje klinkt wel aardig, maar dat is ook het enige positieve wat ik er over kan zeggen.
Zingen/rappen kunnen ze in ieder geval niet en de lyrics zijn ook verdomd slecht.
En zenders als 538 etc etc....die draaien het de hele dag door.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:57 schreef Infection het volgende:
Ik had nog nooit van dit nummer gehoord tot de media er mee aan kwam zetten. Is de telegraaf niet gewoon zelf een beetje schuldig aan deze hele hype?
de Telgraaf heeft het pas sinds een paar dagen opgepakt hoor. gewoon omdat het niet alleen een hit werd maar een heuse hype.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:57 schreef Infection het volgende:
Ik had nog nooit van dit nummer gehoord tot de media er mee aan kwam zetten. Is de telegraaf niet gewoon zelf een beetje schuldig aan deze hele hype?
Ach Lil Klein, de enige blanke rapper die zich staande houdt tussen een hele batterij zwarte Hollandse rappers....Ik vind het wel hardquote:
Komt te dicht bij hè....quote:Op maandag 22 juni 2015 14:07 schreef okedoei het volgende:
Ik heb Nederlandstalige muziek altijd al verschrikkelijk gevonden,...
Het was ook in een half uur klaarquote:Op maandag 22 juni 2015 14:07 schreef okedoei het volgende:
Ik heb Nederlandstalige muziek altijd al verschrikkelijk gevonden, maar dit is toch wel echt het dieptepunt hoor.
Ik vraag me echt af hoe je zo'n nummer kan schrijven..
..Goh, laat ik eens een nummer over drank en drugs gaan maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |