Ik doe al jaren mijn best om op de radio gedraaid te worden en om in de hitlijsten te komen. Dan zit ik dagen in de studio te werken aan een nummer, werken er muzikanten aan mee. Voor mij is dit begonnen als een grap”, vertelt de rapper aan het AD. ,,Ik hoorde Kleine bezig en het klonk goed. Ik móest meedoen. Een halfuur later was het af.quote:
Dit schreef ik hier vóór Drank en Drugs:quote:Op maandag 22 juni 2015 14:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik doe al jaren mijn best om op de radio gedraaid te worden en om in de hitlijsten te komen.
quote:Op zondag 31 mei 2015 02:17 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
In de legendarisch megasessie (3 miljoen kliks) mocht hij tussen de grote Nederlandse kanonnen meerappen en werd hij vervolgens door duizenden meedogenloos neergesabeld. Te stroef, te klein, te licht, te puisterig en te wit.
Daarna de deelname aan het tv programma van Ali B, waarna Lil Kleine bedreigd werd omdat hij een commerciele sell-out-hond zou zijn.
Maar Lil Kleine uit de Amsterdamse Jordaan bleef onverstoorbaar verder timmeren aan zijn carriere.
En zie daar, de ene hit volgt de andere op. En de dames staan in de rij.
.....en nu staat dan ZEG DAT NIET in anderhalve maand over de 2 miljoen views.
Het begin van een glansrijke loopbaan? Of een brutale blanke Amsterdammer die een beetje mazzel heeft?
Dit is toch geen expliciete sex. Dit is ja eh sensualiteit. Guus is veel te beschaafd voor vulgaire taal. Gelukkig maar want het zou 'm niet sieren.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Vroeg kon je nog wel gewoon zingen over drugs, bitches en sex met bitches.
Zelfs Guus Meeuwis is doorgebroken met drank en sex.
'op de vloer ligt een lege fles wijn en kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn'.
Vroeger moest ook alles stiekem.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit is toch geen expliciete sex. Dit is ja eh sensualiteit. Guus is veel te beschaafd voor vulgaire taal. Gelukkig maar want het zou 'm niet sieren.
Ik vind die twee regels uit het lied van Guus Meeuwis sensueler dan die hele clip bij mekaar. Dat is gewoon van dik hout zaagt men planken. Grof, hard, ruw, expliciet.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Vroeger moest ook alles stiekem.
Ik vind t een lekker beat om in de auto te pompenquote:Op maandag 22 juni 2015 15:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind die twee regels uit het lied van Guus Meeuwis sensueler dan die hele clip bij mekaar. Dat is gewoon van dik hout zaagt men planken. Grof, hard, ruw, expliciet.
Wat dacht je dat de mocro's in mijn straat doen?quote:Op maandag 22 juni 2015 15:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik vind t een lekker beat om in de auto te pompen
Maar die rhododendrons staan ook wel heel erg mooi in bloei.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:09 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
wow, het gaat hard met de kliks. vanochtend nog maar op 3.412.233
Nee dit is na de zomer voorbij en als die 2 kleuters dan niet een nieuw kutnummer hebben zijn we ze zo vergetenquote:
Zelfs een Hollandse zomer kan tot diep in oktober duren hoor...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:18 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee dit is na de zomer voorbij en als die 2 kleuters dan niet een nieuw kutnummer hebben zijn we ze zo vergeten
Is dat een chick of een dude met lang haarquote:Op maandag 22 juni 2015 20:09 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
wow, het gaat hard met de kliks. vanochtend nog maar op 3.412.233
Ik zie vooral sletten van een jaar of 17, 18 voor het podium hard gaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:30 schreef JDx het volgende:
[..]
En wel een beetje krom dat ze zoals Gers Pardoel vooral voor 12 jarig publiek staan.
Hangt af van welke lijst je bekijk. Niet op mijn lijst in elk gevalquote:
Onzin.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:18 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Dit is echt de kwaliteit van dat kutnummer met de tekst "kom op konijntje doe maar wiebelen, wiebelen"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |