Dat ja....quote:Op maandag 22 juni 2015 13:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeveel hadden Laaf en Anton Adriaan al getatoeëerd?
Hoeveel had Puistje al gefotografeerd?
Gaby is ook professioneel kapsterquote:Op maandag 22 juni 2015 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou, wie had gehoopt dat Gina weg zou gaan kan het nu wel vergeten.
Ze heeft net een sponsor toegewezen gekregen, dus vergeet het maar rustigquote:Op maandag 22 juni 2015 13:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik blijf toch stiekem nog een beetje hopen.
Was een sponsor voor een paar uurquote:Op maandag 22 juni 2015 13:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft net een sponsor toegewezen gekregen, dus vergeet het maar rustig
dat wint ze ook omdat ze veel meer te zegen heeft als Gina! dat kan jij in de Centraal zien,Gina zegt hier nie ietsquote:Op maandag 22 juni 2015 13:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat wint Naomi, want dat is de bitch.
Zwartkop is tot nu toe de trouwste sponsor van JdM-reallifesoaps.quote:
Ik heb hoopquote:Op maandag 22 juni 2015 13:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zwartkop is tot nu toe de trouwste sponsor van JdM-reallifesoaps.
In DGK hadden ze een hele kapsalon ingericht. Daarvoor in de plaats mocht de dochter van de vertegenwoordiger met Huub trouwen en zich met kip laten douwen.
Ik maakte maar een witz, want natuurlijk gaat Gnoom dat in dit geval niet winnen. Als Schwarzkopf daar een kapsalon wil, dan komt daar een kapsalon.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:14 schreef mar378 het volgende:
[..]
dat wint ze ook omdat ze veel meer te zegen heeft als Gina! dat kan jij in de Centraal zien,Gina zegt hier nie iets
lief zijn voor Clairtje & Sophiequote:Op maandag 22 juni 2015 13:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zwartkop is tot nu toe de trouwste sponsor van JdM-reallifesoaps.
In DGK hadden ze een hele kapsalon ingericht. Daarvoor in de plaats mocht de dochter van de vertegenwoordiger met Huub trouwen en zich met kip laten douwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |