quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog een stuk of 80, inclusief een grote headliner
Volgende week nieuwe namen dustwitter:BKSfestival twitterde op woensdag 13-01-2016 om 23:33:24Op @3VOOR12 Radio beloofde programmeur Roel dat hij Roos volgende week vertelt wat hij op #ESNS16 strikte. #BKS16 https://t.co/DPtzGeAxuQ reageer retweet
The Hives lijkt me niet echt, Maximo Park zie ik dan wel verschijnen als het Britse bandje. Mumford zie ik ook niet zitten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Niet vernieuwend maar Maximo Park of The Hives zou ook wel tof zijn, beiden zijn in de buurt
3e headliner wellicht Mumford&Sons? Staan ook op Hurricane
twitter:BKSfestival twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 18:06:07@estetollen Volgende week maandagavond maken we een handjevol nieuwe 2016-acts bij @roosmarijn @3voor12 Radio bekend. 1/2 reageer retweet
Slechte communicatie hoor.twitter:BKSfestival twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 19:23:09@tombouwhuis @estetollen @roosmarijn @3voor12 Klopt. Maar we moesten nog wat heen & weer faxen... 📠 Wat in het vat zit verzuurt niet! reageer retweet
Da's niet heel handig neequote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Nou nog een weekje wachten dus:twitter:BKSfestival twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 18:06:07@estetollen Volgende week maandagavond maken we een handjevol nieuwe 2016-acts bij @roosmarijn @3voor12 Radio bekend. 1/2 reageer retweet
Slechte communicatie hoor.twitter:BKSfestival twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 19:23:09@tombouwhuis @estetollen @roosmarijn @3voor12 Klopt. Maar we moesten nog wat heen & weer faxen... 📠 Wat in het vat zit verzuurt niet! reageer retweet
Radiohead op een festival in NL, weet niet of we dat nog ooit mee gaan maken.quote:
Ga je geen spijt van krijgenquote:Op maandag 25 januari 2016 10:34 schreef Zocalo het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst, net mijn kaartje gekocht. Ben benieuwd!
Ik hoop op lekker weerquote:
Zo te zien wel ja. Dus er zal nog 1 headliner bijkomen,quote:Op maandag 25 januari 2016 10:44 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik hoop op lekker weer
Zullen Beck en Editors in ieder geval headliners zijn? Beck ken ik nog niet zo eigenlijk.
Dat zijn wel headliners ja.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:44 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik hoop op lekker weer
Zullen Beck en Editors in ieder geval headliners zijn? Beck ken ik nog niet zo eigenlijk.
Ik ook. Weet alleen niet of dat een headliner zou zijn of een categorie er onder.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja. Dus er zal nog 1 headliner bijkomen,
Ik hoop toch wel dat The Last Shadow Puppets er dit jaar bij zijn.
Ik gok toch sub. Ben wel benieuwd naar 3e headliner, zal iets zijn in de trend van New Order of Damien Rice gok ik. Al stond die laatste vorig jaar nog op DTRH. Maar zou het niet erg vinden.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:48 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik ook. Weet alleen niet of dat een headliner zou zijn of een categorie er onder.
Ze staan op het affiche van Primavera op gelijke hoogte met Tame Impala, dus ik denk wel dat ze dan headliners zouden kunnen zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:48 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik ook. Weet alleen niet of dat een headliner zou zijn of een categorie er onder.
Hier praten ze weer niet over "kleinere" namen. Misschien dat ze er nog wat leuks tussen hebben zittentwitter:BKSfestival twitterde op maandag 25-01-2016 om 11:28:17Vanavond rond 23:15u maakt #BKS16-programmeur Roel een handvol nwe namen bekend @3VOOR12: https://t.co/YpRBMkXqhE https://t.co/esqtRWXcu3 reageer retweet
Op instagram de toevoeging 'die vorige week goede zaken deden op Eurosonic-Noorderslag. Stay tuned! #BKS16 #ESNS16'.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier praten ze weer niet over "kleinere" namen. Misschien dat ze er nog wat leuks tussen hebben zittentwitter:BKSfestival twitterde op maandag 25-01-2016 om 11:28:17Vanavond rond 23:15u maakt #BKS16-programmeur Roel een handvol nwe namen bekend @3VOOR12: https://t.co/YpRBMkXqhE https://t.co/esqtRWXcu3 reageer retweet
Ah ok, beetje jammer eigenlijk dat het alleen ESNS namen zijn...quote:Op maandag 25 januari 2016 11:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Op instagram de toevoeging 'die vorige week goede zaken deden op Eurosonic-Noorderslag. Stay tuned! #BKS16 #ESNS16'.
Als dat gebeurt spat ik uit elkaar van vreugde.quote:
Dat zijn wel de acts die BKS BKS makenquote:Op maandag 25 januari 2016 11:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ah ok, beetje jammer eigenlijk dat het alleen ESNS namen zijn...
twitter:roosmarijn twitterde op maandag 25-01-2016 om 21:32:38Eh oeps ik heb @wearevant maar vast bekend gemaakt voor #bks16. De nummer 1 van #3fm Live Lijst doet daar hun enige festivalshow dit jaar! reageer retweet
Ik had wel iets groters verwacht jaquote:Op maandag 25 januari 2016 23:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik dit een tegenvallend stukje marketing vind van BKS.?
Dat is het probleem juist, dat zou dus wel moetenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:07 schreef Leonos het volgende:
Ajah, gros van het publiek krijgt dat niet eens mee.
Even 'De Slimste Mens Ter Wereld'-stijl raden wat er zou kunnen staan. Ik dacht New Order, maar nu twijfel iktwitter:
De headliner lijkt me een kortere naam hebben. De naam is iets korter of hetzelfde als Editors (dat vage zwarte stuk, waarbij een spatie ook al een zwart blokje is). En het lettertype lijkt hetzelfde.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:03 schreef BoerBert het volgende:
Even 'De Slimste Mens Ter Wereld'-stijl raden wat er zou kunnen staan. Ik dacht New Order, maar nu twijfel iktwitter:.
twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 03-02-2016 om 14:23:44Best Kept Secret doet spannend in de Whatsapp. Komt natuurlijk nog een rijtje namen net voor de Lowlands vvk begint. reageer retweet
Nee het is iets langer, lijkt toch een spatie te staan bij nadere bestuderingquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:31 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Mijn gok is Foals, maar weet niet of dat headliner genoeg zou zijn.
TLSP zal wel voor Lowlands exclusief staan hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Er is naast Caribou wel heel veel ruimte voor een lange naam, dus wellicht toch The Last Shaddow Puppets of Florence and the Machine
True, en Florence zou er denk ik gewoon als headliner staanquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
TLSP zal wel voor Lowlands exclusief staan hoor.
Niet te lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Die van D_A is toch vrij duidelijk?
Heb een verscherpings-/uitvergroot tool even gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Denk dat het nu wel op alfabetische volgorde staat, dus iets met een D lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet te lezen
Zouden ze Damien Rice nog een keer herkauwen als headliner, of Duran Duran durven neer te zetten?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Die van D_A is toch vrij duidelijk?
Heb een verscherpings-/uitvergroot tool even gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Het lijkt inderdaad alsof ze het per categorie op alfabetische volgorde zetten. Als er een spatie in zit kan het natuurlijk ook prima Tame Impala zijn, dat ze het maar snel bekend makenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:56 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Denk dat het nu wel op alfabetische volgorde staat, dus iets met een D lijkt mij onwaarschijnlijk.
Er zit een akelig groot gat tussen 16 en 29 juni in hun tourschema, maar dat zou net zo goed natuurlijk een DTRH kunnen zijnquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, Tame Impala zit tot de 16e in de US. Waarom hadden we die ook alweer afgeschreven voor BKS?
Van mij nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Tame Impala mag van mij lekker door naar DTRH. Doe mij maar New Order of Iggy Pop.
Dat schrijft Atze ook al indirect. Vrijdag gaat Lowlands in de verkoop toch? Daarvoor willen ze nog wat namen droppen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Op het bord staat er een groot krijs op de datum van morgen.
Dus dan gaan ze het wel naar buiten brengen gok ik.
Zaterdag Lowlandsquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:34 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dat schrijft Atze ook al indirect. Vrijdag gaat Lowlands in de verkoop toch? Daarvoor willen ze nog wat namen droppen.
Lowlandsverkoop start zaterdag. Maar zal inderdaad wel morgen worden dat bks met namen komt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:34 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dat schrijft Atze ook al indirect. Vrijdag gaat Lowlands in de verkoop toch? Daarvoor willen ze nog wat namen droppen.
Da's om de hoekquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja Tame Impala speelt de 19e nog op Firefly.
[ afbeelding ]
Da's stiekem ook een hele toffe lineup trouwensquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, op de nieuwe poster staan ze op de vrijdag.
[ afbeelding ]
Spuit 11quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Tame Impala heeft zijn gig op Firefly verzet van 19 juni naar 17 juni
Excuses, naast gekeken. Dacht dat het zelfde affiche nog was die je eerder had gepostquote:
Is het affiche van 2013. Damien Rice en Kurt Vile staan er ook opquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:29 schreef Zocalo het volgende:
Op het blaadje op tafel lijkt Alt-J te staan. Dus of dat is een oude, dus of ze staan er weer.
[ afbeelding ]
Welke fora zijn dat? Wil ook wel even kijken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:52 schreef BoerBert het volgende:
Op de festivalfora zijn er twee die het weten. Het is een solo-act en als ik de hints goed interpreteer Jamie xx of Damien Rice.
Ze zeggen dat ze het weten. Maar is nog nooit geblekenquote:Op woensdag 3 februari 2016 19:52 schreef BoerBert het volgende:
Op de festivalfora zijn er twee die het weten. Het is een solo-act en als ik de hints goed interpreteer Jamie xx of Damien Rice.
Ik vond het wel toevallig, zo tegelijkertijd. En de hints spreken elkaar niet tegen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze het weten. Maar is nog nooit gebleken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |