Had niet verwacht dat ik het op meerdere punten eens zou zijn met IS.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:09 schreef Gehenna het volgende:
De gruweldaden van IS kennen geen grenzen
http://www.clickhole.com/(...)r-review-aeropl-2620
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:09 schreef Gehenna het volgende:
De gruweldaden van IS kennen geen grenzen
http://www.clickhole.com/(...)r-review-aeropl-2620
Ja! Met name Loop was geniaal.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:04 schreef Xrenity het volgende:
Vind het ook meer een EP inderdaad.
Maar jongens, wat was Jonny Greenwood goed op Best Kept Secret
QFT! beste liveplaat van 2015.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:17 schreef Slobeend het volgende:
De nieuwe live-plaat van Phosphorescent is me een partijtje goed zegHij zingt nóg beter dan op album. En Song for Zula altijd
Jazeker.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Speelde Greenwood ook wat van Steve Reich? Electric Counterpoint of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het middenstuk van Black Ballerinaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:58 schreef Arn0 het volgende:
Ik was zondag ook op BKS voor het eerst, echt tof festival, ga volgend jaar sowieso het hele weekend denk ik. Helaas te laat voor Greenwood (wel heel vroeg), maar wel Kate Tempest ontdekt. Echt vette live-act, al duurde de spoken words stukjes me net iets te lang.
En Ariel Pink voor het eerst live gezien. Even wennen, maar wel een feestje
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:32 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Jazeker.Pff, alsof mij dat boeit. Wie wil dat nou weer zien? Sjongejonge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaloers? Nee, man. Hoe kom je daar nou bij? Ha-ha, this guy, right?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg me eigenlijk net hetzelfde af voor DCFC. Ik kwam ze wel vaker tegen, maar nooit echt de tijd genomen om ernaar te luisteren. ik dacht altijd dat het indie voor tiendermeisjes was, a la snow patrol, maar nooit echt nr de muziek geluisterd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:18 schreef Norrage het volgende:
Is het een schande dat ik in mijn leven nooit naar The Libertines heb geluisterd en nauwelijks weet wat voor muziek ze maken?
Het heeft ergens wel een licht tienermeisjes gehalte, maar ze wisselen dat af met een goede dosis gitaargeweld en zeker op de vroegere albums rocken ze er goed op los. Transantlaticism is wel hun beste, Plans hun meest poppy en Photo Album (en de andere vroege albums) de hardstequote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:28 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk net hetzelfde af voor DCFC. Ik kwam ze wel vaker tegen, maar nooit echt de tijd genomen om ernaar te luisteren. ik dacht altijd dat het indie voor tiendermeisjes was, a la snow patrol, maar nooit echt nr de muziek geluisterd.
Maar welk album is zeker de moeite om te luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |