Ik zag laatst bij toychamp soort blokjes met opdrachtjes op elke bladzijde begint bij 2-3 jarig en dan verder... Heb op hrt punt gestaan voor jan te kopen maar nog niet gedaan doe er nu niks mee oas als het kouder wordtquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:17 schreef NotTheSame het volgende:
Ik heb hier toch een vrij strak huishoudregime. Maar dat komt ook mede door mijn huisstofmijtallergie en wij wonen aan akkerland dus met droog weer zoals nu is het binnen no time een stofbende in huis.
Wassen doe ik om de dag 1 machine vol, en op zaterdag draai ik er 2 (beddengoed). Meteen opvouwen en wegleggen zodra ik boven kom, dan ben ik er ook vanaf.
Strijken deed 3 dagen per jaar. De blousen van N. voor de Raad van Elf. Maar dat is afgelopen nu dussuh...
Strijkbout en strijkplank kopuh?
N. en ik zijn het ook in grote lijnen met elkaar eens qua opvoeding. Draak is geen kind dat je met fluwelen handschoentjes moet oppakken want dan loopt ze over je heen. Zeker nu met Piranha moet je gewoon grenzen stellen bij haar en daar ook consequent bovenop blijven zitten.
En verder: hai. Mijn wannabe-kleuter is echt toe aan de basisschool. Zeker nu haar vriendinnetje naar groep 1 is gegaan.
Thuis zijn we nu bezig met tellen (vooruit en achteruit) en een beetje rekenen, met het alfabet en in het Engels tellen (lang leve Dora). Spelenderwijs en natuurlijk zonder druk, maar je merkt gewoon al in alles dat ze in haar hoofd geen peuter meer is.
www. ikea. nlquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:15 schreef L-E het volgende:
Ik hou me aanbevolen voor je gestructureerde opbergplan
Ai, en ik vond het altijd zo makkelijk met uit elkaar houden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:36 schreef Kyara het volgende:
Dat was hier ook zo Spark, maar ineens ging het snel en nu kennen ze eigenlijk wel alle kleuren. (de meiden dus).
D. is nu helemaal into roze. Ze wil altijd de roze variant. Daar gaat mijn kleurcode![]()
Ja zoiets wordt het danquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:39 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ai, en ik vond het altijd zo makkelijk met uit elkaar houden.
Ach, de laatste letter van roze is dezelfde letter als de laatste letter van D. Ofzoiets
De #staartjes code werkt nog wel, toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:36 schreef Kyara het volgende:
Dat was hier ook zo Spark, maar ineens ging het snel en nu kennen ze eigenlijk wel alle kleuren. (de meiden dus).
D. is nu helemaal into roze. Ze wil altijd de roze variant. Daar gaat mijn kleurcode![]()
Het wentquote:Op woensdag 1 juli 2015 07:21 schreef Cwen het volgende:
Vanochtend kennismaking peuterspeelzaal! Supertof, omdat het een hele nieuwe groep is, komen alle kindjes en de juf even bijeen.
Maar zo vroeg opstaan...Ik weet dat 't verder voor niemand vroeg is maar Ellie en ik hebben er moeite mee. Hoe gaan we dat de komende 10 jaar doen?
Veel plezier Ellie!!quote:Op woensdag 1 juli 2015 07:21 schreef Cwen het volgende:
Vanochtend kennismaking peuterspeelzaal! Supertof, omdat het een hele nieuwe groep is, komen alle kindjes en de juf even bijeen.
Maar zo vroeg opstaan...Ik weet dat 't verder voor niemand vroeg is maar Ellie en ik hebben er moeite mee. Hoe gaan we dat de komende 10 jaar doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |