abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153890092
Ze is goed ziek, hoge koorts, huilt om alles, plakkerig, maar wel "gewoon" ziek, zeg maar. Er kan best een lachje af en ze eet matig, maar wil bijvoorbeeld wel een ijsje, dus ik maak me niet echt zorgen. Het ging mij er meer om dat internet zegt dat je bij koorts de HA moet bellen en dat ze misschien zsm penicilline moet hebben ALS het roodvonk is. Dus vandaar dat ik me afvroeg of kindjes hier het hebben gehad en wat jullie dan zouden hebben gedaan :@
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 21:48:04 #77
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153890124
Ja, lastig. Ik denk dat ik het zoals je het nu omschrijft (en op wat LE schrijft) even zou afwachten. Zeker als ze nu lekker ligt te slapen. Beterschap :*
pi_153890134
Ik ben natuurlijk van de antibiotica-is-evil-maffia dus ik zou dat niet snel doen. Tenzij ik zelf blaasontsteking heb, dan denk ik dat ik half dood ga van de pijn bij het plassen :')
pi_153890144
Beterschap trouwens Spirit! Dit is helemaal geen weer om ziek bij te zijn.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 21:49:32 #80
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153890152
Danic, hoop dat de kinderpsycholoog haar kan helpen maar zo te lezen kan die haar best op weg helpen. Zo sneu dat ze zichzelf dan zo in de weg zit. Hoogsensitief heet dat toch?
pi_153890208
Nou in bepaalde gevallen vind ik het geen enkel probleem, maar hierbij vraag ik me af of de kuur niet erger is dan de kwaal. Als ze roodvonk heeft, moet ik wel een heleboel mensen gaan waarschuwen want gisteren hadden we een feestje met heel veel kindjes en een paar zwangere vrouwen en een vrouw met een kleintje van 6 weken. Minieme kans op besmetting, maar toch...
Sarcasme. Herken het.
pi_153891167
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 21:48 schreef L-E het volgende:
Ik ben natuurlijk van de antibiotica-is-evil-maffia dus ik zou dat niet snel doen. Tenzij ik zelf blaasontsteking heb, dan denk ik dat ik half dood ga van de pijn bij het plassen :')
+1 :D

En danic, eva's klachten klinken heeeeel erg als mijn verhaal. Als je wilt mag je me pm'men, kan ik je vertellen hoe het bij mij 'opgelost' is. Of 't gewoon hier vragen :D.

Spirit, wat sneu! Is rodvonk een virus, ja toch? Dan haalt ab toch niks uit, tenzij de complicaties er al zijn. Ik zou goed in de gaten houden. Ellie had een paar maanden ook zo'n tong en koorts en vlekjes, maar dat viel uiteindelijk reuze mee. Geen idee of 't nou roodvonk was.
Home is where the O+ is...
pi_153891188
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 21:51 schreef Spirit82 het volgende:
Nou in bepaalde gevallen vind ik het geen enkel probleem, maar hierbij vraag ik me af of de kuur niet erger is dan de kwaal. Als ze roodvonk heeft, moet ik wel een heleboel mensen gaan waarschuwen want gisteren hadden we een feestje met heel veel kindjes en een paar zwangere vrouwen en een vrouw met een kleintje van 6 weken. Minieme kans op besmetting, maar toch...
Ik zou wél waarschuwen. Gewoon voor de zekerheid.
Home is where the O+ is...
pi_153897040
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 22:36 schreef Cwen het volgende:

[..]

Ik zou wél waarschuwen. Gewoon voor de zekerheid.
Dit inderdaad.

"Mama! Goedemorgen. Ben je klaar met slapen? Billie is wakker! De zon schijnt, ik ga buiten spelen!"

Dat was om 6 uur zojuist :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153897046
Spirit, beterschap :*

Kuukse, dat is heel vroeg :D
pi_153897063
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2015 06:41 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

"Mama! Goedemorgen. Ben je klaar met slapen? Billie is wakker! De zon schijnt, ik ga buiten spelen!"

:D
pi_153897122
Mja normaal is ie niet zo vroeg. Maar goed dat heeft ook voordelen. De was zit er in, is zelfs bijna klaar, het huis wordt doorgelucht dankzij de nu nog koele lucht buiten en de strijk is al gedaan. :+.

De baby begon ook rond de klok van 6 zachtjes te schoppen, dus dat belooft wat straks. :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153897243
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2015 06:41 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

:D

Herkenbaar, onze dagen beginnen tegenwoordig standaard tussen 5 en half 6. En dan roep ik ook heel opgewekt dat ik 'zo lekker veel aan mijn dag heb!' :')
  zondag 28 juni 2015 @ 09:09:48 #89
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153897405
M is ook vroeger wakker... rond 07.00 uur :@
pi_153897431
Vandaag heeft ze uitgeslapen tot kwart voor 7. Meestal is het tussen 6 uur en kwart over 6.
Heel soms is ze vroeger wakker, maar dan neem ik haar bij mij in bed tot 6 uur.
Ik heb alleen nog nooit geroepen dat ik zoveel heb aan mijn dag als die vroeg begint. Riley en ik zitten met een flesje pap (zij) en koffie (ik) op de bank te Netflixen. (Momenteel is Pieter Konijn favoriet) :D
pi_153897444
De mijnen slapen nog... Nu nog.. :o :@
pi_153897454
Oh heerlijk zeg, zulke uitslapertjes O+
  zondag 28 juni 2015 @ 09:18:21 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_153897470
Noor was wel wat aan het kwaken rond half 7, maar ze kan haar bed natuurlijk zelf niet uit :Y). Tegen achten heb ik haar eruit geplukt!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_153897473
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor was wel wat aan het kwaken rond half 7, maar ze kan haar bed natuurlijk zelf niet uit :Y). Tegen achten heb ik haar eruit geplukt!
Slaapt ze dan verder in de tussenliggende tijd?
  zondag 28 juni 2015 @ 09:20:14 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_153897479
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 09:19 schreef L-E het volgende:

[..]

Slaapt ze dan verder in de tussenliggende tijd?
Ik denk dat ze wat soezelt, want tussen het gekwaak is het periodes weer stil inderdaad :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_153897497
Riley laten liggen lukt niet. Voorheen wilde ze nog wel even blijven liggen, maar tegenwoordig is het meteen roepen. En als ik dan in haar kamer komt, verkondigt ze ook dat ze niet meer gaat slapen :D

Als het voor zessen is, dan leg ik haar uit dat het nog midden in de nacht is en dat we nog even op mijn bed gaan slapen.
Vanaf 6 uur ga ik baar beneden
pi_153897546
Luc heeft sinds zijn geboorte de nacht al doorgeslapen. Heb nooit 1 nachtvoeding gegeven. Nu slaapt hij vaak uit tot 9/9:30, nu hij naar zijn nieuwe bed is, is hij iets vroeger wakker (8:30) maar het zal ook wel even wennen zijn.
Dit kan natuurlijk alleen maar gaan tegenvallen bij baby 2 :D :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_153897627
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 09:28 schreef Skoap het volgende:
Luc heeft sinds zijn geboorte de nacht al doorgeslapen. Heb nooit 1 nachtvoeding gegeven. Nu slaapt hij vaak uit tot 9/9:30, nu hij naar zijn nieuwe bed is, is hij iets vroeger wakker (8:30) maar het zal ook wel even wennen zijn.
Dit kan natuurlijk alleen maar gaan tegenvallen bij baby 2 :D :D
Oh wauw. Ik dacht dat jonge babies ook nog niet zo lang aan een stuk mochten slapen, gewoon uit fysiek oogpunt enzo?

Omen, hier ook hoor. Wakker is wakker, en dan gaat een van ons er maar uit zodat de ander nog even kan slapen. Maar Sticker laten liggen in de verwachting dat hij verder slaapt, hell no :')
pi_153897664
Ik weet van mijn nicthje dat haar zoontje (die toevallig dezelfde naam heeft als die van Skoap, dus het moet wel aan de naam liggen) ook van dag 1 doorsliep. De eerste paar dagen maakte ze hem wakker, maar dan werd de borst keihard geweigerd. Dus zij heeft hem toen ook doorlaten slapen
  zondag 28 juni 2015 @ 09:44:23 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153897666
E ligt zowel 's middags als 's ochtends vaak eerst even te kletsen met haar knuffel, of een liedje te zingen O+ En dat klinkt altijd zo genoeglijk dat we haar meestal even laten liggen. En dan valt ze ook wel eens weer in slaap :Y

Spirit, hoe is het met Isa?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')