+1quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:48 schreef L-E het volgende:
Ik ben natuurlijk van de antibiotica-is-evil-maffia dus ik zou dat niet snel doen. Tenzij ik zelf blaasontsteking heb, dan denk ik dat ik half dood ga van de pijn bij het plassen
Ik zou wél waarschuwen. Gewoon voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:51 schreef Spirit82 het volgende:
Nou in bepaalde gevallen vind ik het geen enkel probleem, maar hierbij vraag ik me af of de kuur niet erger is dan de kwaal. Als ze roodvonk heeft, moet ik wel een heleboel mensen gaan waarschuwen want gisteren hadden we een feestje met heel veel kindjes en een paar zwangere vrouwen en een vrouw met een kleintje van 6 weken. Minieme kans op besmetting, maar toch...
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:36 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik zou wél waarschuwen. Gewoon voor de zekerheid.
quote:Op zondag 28 juni 2015 06:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
"Mama! Goedemorgen. Ben je klaar met slapen? Billie is wakker! De zon schijnt, ik ga buiten spelen!"
Dat was om 6 uur zojuist.
quote:Op zondag 28 juni 2015 06:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
"Mama! Goedemorgen. Ben je klaar met slapen? Billie is wakker! De zon schijnt, ik ga buiten spelen!"
Dat was om 6 uur zojuist.
Slaapt ze dan verder in de tussenliggende tijd?quote:Op zondag 28 juni 2015 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor was wel wat aan het kwaken rond half 7, maar ze kan haar bed natuurlijk zelf niet uit. Tegen achten heb ik haar eruit geplukt!
Ik denk dat ze wat soezelt, want tussen het gekwaak is het periodes weer stil inderdaadquote:Op zondag 28 juni 2015 09:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Slaapt ze dan verder in de tussenliggende tijd?
Oh wauw. Ik dacht dat jonge babies ook nog niet zo lang aan een stuk mochten slapen, gewoon uit fysiek oogpunt enzo?quote:Op zondag 28 juni 2015 09:28 schreef Skoap het volgende:
Luc heeft sinds zijn geboorte de nacht al doorgeslapen. Heb nooit 1 nachtvoeding gegeven. Nu slaapt hij vaak uit tot 9/9:30, nu hij naar zijn nieuwe bed is, is hij iets vroeger wakker (8:30) maar het zal ook wel even wennen zijn.
Dit kan natuurlijk alleen maar gaan tegenvallen bij baby 2![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |