SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiele site
Wikipedia
Voor het bekijken van deze wedstrijden kunt u terecht op Sport1.RED ONS HENNIEGOD
Dat lijkt me wel waarschijnlijk ja. Daarom was ik minder blij met de nederlaag van Venezuela.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:23 schreef bamibij het volgende:
salonremise bij Brazilië eventueel las ik?
Brazilie heeft veel mazzel van die late goal tegen Peru.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:26 schreef bamibij het volgende:
oh de nummer 3 gaat ook nog door in die poule natuurlijk.. minder leuk dan
De beste 2 nummer 3s lijkt me... 3 poules = 3 x 2 + 2 om op acht te komen ...quote:Op zondag 21 juni 2015 21:26 schreef bamibij het volgende:
oh de nummer 3 gaat ook nog door in die poule natuurlijk.. minder leuk dan
ja en die zal uit deze poule komen wssquote:Op zondag 21 juni 2015 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De beste 2 nummer 3s lijkt me... 3 poules = 3 x 2 + 2 om op acht te komen ...
nou nouquote:
mehquote:
Ze moeten Cavaliers eens niet teleurstellen.quote:
Aan de ene kant is het belachelijk, aan de andere kant begrijpelijk omdat er al niet extreem veel potjes zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten Cavaliers eens niet teleurstellen.
Maar het is belachelijk dat de laatste wedstrijden niet gelijktijdig worden afgewerkt.
je bent bijna jarigquote:
9 dagen later ben ik jarigquote:
je bent 9 dagen ouder dan mijquote:
je bent ook van juliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |