1-1quote:
Mijn reeks is om te huilen en nog steeds sta ik maar iets van 6 punten achter op mijn doelstelling.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:31 schreef Zhero het volgende:
Oei, Vasion heeft een trainingskampje tegen me ingezet.
Ik heb er 38 ofzo..quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
Hoe kan het dat jullie nog oefenpotjes hebben?
Mijn counter tactiek heeft niet geholpenquote:
Ajoh, kijk eens waar mijn 1. FC Köln staatquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
Mijn counter tactiek heeft niet geholpen![]()
Ik verlies de aansluiting met de top nu
haha ja dat gaat ook niet bestquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajoh, kijk eens waar mijn 1. FC Köln staat
Alvast gefeliciteerd met de 3 puntenquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha ja dat gaat ook niet bestIk maak je morgen wel even in
![]()
Mijn tactiek blijft zo staan, gaat wel lekker zoquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
Mijn counter tactiek heeft niet geholpen![]()
Ik verlies de aansluiting met de top nu
ik denk dat ik gewoon ook de toppers normaal moet spelen. Geen counter/ anti voetbal. Verlies ze allemaalquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn tactiek blijft zo staan, gaat wel lekker zo
Makkelijk zat.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:56 schreef Funel het volgende:
1-4 pak op de broek gekregen. Volgende wedstrijd thuis tegen Bayern München, hopen op een geniepige overwinning.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:42 schreef Funel het volgende:
[..]
Hou jij schalke een beetje in de gaten wanneer je hem kan kicken? Laatste inlog was 25e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |