quote:Op maandag 29 juni 2015 10:35 schreef Zhero het volgende:
Iemand die toevallig een middenvelder van rond de ~80 kwijt wil voor 12,5 miljoen? Niet te oud.
Een middenvelder van rond de 80, is dat niet een beetje te oudquote:Op maandag 29 juni 2015 10:35 schreef Zhero het volgende:
Iemand die toevallig een middenvelder van rond de ~80 kwijt wil voor 12,5 miljoen? Niet te oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
ik misschien wel, kijk maar bij mijn middenvelders.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:35 schreef Zhero het volgende:
Ik wel, heb een Koreaan ofso en Baumgartlinger. Die mag je wel kopen.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:35 schreef Zhero het volgende:
Wat heb je ingevuld bij de scout dan, en welk land?quote:Op maandag 29 juni 2015 13:36 schreef Zhero het volgende:
Top! Ik heb even gekeken maar heb liever spelers van 25 jaar of jonger (uiteraard voor te trainen). Heb mijn scout op pad gestuurd, maar als hij met niks fatsoenlijks terugkomt zal ik wel gaan bieden op jullie spelers
. Kijk anders ook even naar mijn aanvallers, allen zijn te koop behalve Kurt. Jonge spelers van 80+ . Heb ze ook op de transferlijst staan, maar lagere boden zouden ook wel eens geaccepteerd kunnen worden
.
quote:Op maandag 29 juni 2015 13:48 schreef Wazaaaaa het volgende:
Handig als je bepaalde spelers wilt scouten.
Aanvallen 70-80quote:Op maandag 29 juni 2015 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb je ingevuld bij de scout dan, en welk land?
Middenvelder: 80-90
Land: ?
Prijs: tussen de ?? en ?? euro
Ben ff nieuwsgierig
Had ik eerder moeten weten lol.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:48 schreef Wazaaaaa het volgende:
Handig als je bepaalde spelers wilt scouten.
Ik heb Prib voor je, maar 12,5 vind ik te weinig omdat het best een jonge, goede speler is. Kan af en toe ook een goal maken. Maar ik heb teveel middenvelders dus wil de mindere weg doen.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:35 schreef Zhero het volgende:
Haha ik had er gisteren inderdaad eentje gescout die ik niet meer terug kon vindenquote:Op maandag 29 juni 2015 14:54 schreef Funel het volgende:
Heb ik gisteren Danilo voor je weg gesnaaid? 19 jaar, verd: 82 aanv 76 voor 11.8 mln.
Vond ik best wel een koopje voor mijn team
Ik wil hrgota wel van je kopen, maar dan moet je een van die andere aanvallers van de transferlijst halen(anders kan ik niet bieden).quote:Op maandag 29 juni 2015 13:36 schreef Zhero het volgende:
Top! Ik heb even gekeken maar heb liever spelers van 25 jaar of jonger (uiteraard voor te trainen). Heb mijn scout op pad gestuurd, maar als hij met niks fatsoenlijks terugkomt zal ik wel gaan bieden op jullie spelers
. Kijk anders ook even naar mijn aanvallers, allen zijn te koop behalve Kurt. Jonge spelers van 80+ . Heb ze ook op de transferlijst staan, maar lagere boden zouden ook wel eens geaccepteerd kunnen worden
.
Ik kan de OP niet wijzigen vreemd genoeg. Zullen alleen de modsquote:Op maandag 29 juni 2015 13:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die link moet er eigenlijk bij in de OP.
dat heb ik ook altijd... die scouts kunnen gewoon nooit wat vindenquote:Op maandag 29 juni 2015 20:16 schreef Zhero het volgende:
Scout heeft geen speler kunnen vinden, lekker dan.
Alleen mijn doelsaldo is zo waardeloos, bijna net zoveel doelpunten tegen als de nummer laatstquote:Op maandag 29 juni 2015 20:29 schreef Funel het volgende:
Jij staat ook 3 plaatsen hoger dan je DS, netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |