kom zo snel op de site en in de pdf documenten weinig vinden. Maar als hij niet op schaal is lijkt het net alsof de muur van huy 20 keer opgereden moet wordenquote:Op zondag 21 juni 2015 20:01 schreef Wombcat het volgende:
Vorig jaar was er toch een mooi hoogteprofiel van het NK?
Ja, dat was vorig jaar dus ook. Leek wel een bergetappe.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:03 schreef franklop het volgende:
[..]
kom zo snel op de site en in de pdf documenten weinig vinden. Maar als hij niet op schaal is lijkt het net alsof de muur van huy 20 keer opgereden moet worden
Dan moet hij wel op juiste moment meezitten. Of hopen dat Lotto Djumbo alles op de sprint van Hofland zetquote:
Haha zelfs voor Drenthe is het daar plat.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:06 schreef emil23 het volgende:
Bij ons in Emmen is er gewoon geen hoogteverschil.
De route die ze fietsen fiets ik zelf ook (deels) met enige regelmaat. Vooral de rondes rondom Emmen ken ik op mijn duimpje. Wel leuk om nu eens "grote jongens" bezig te zien op "mijn" rondje. Ben wel benieuwd of ze de zelfde zware stukken tegenkomen etc.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha zelfs voor Drenthe is het daar plat.
Omdat ie elk risico voor de 1e etappe van de tour een week later wil uitsluiten.quote:
Uhm hoezo?quote:Eigenlijk wel vreemd dat de meeste renners een dagzege in een meerdaagse koers verkiezen boven het Nederlands kampioen zijn.
Ik vind het best jammer dat een renner liever een etappe in de tour wint, dan dat ie het NK wint. Het zou juist in mijn ogen een enorme eer zijn om Nederlands kampioen te worden. Maar eerder genoemde renners laten het NK links liggen omdat ze anders bang zijn minder te presteren in de tour. Terwijl bijvoorbeeld voor een Dumoulin 1 of 2 dagzeges het hoogst haalbare is in de tour.quote:
Dumoulin, Gesink, Mollema, Westra, Boom, Slagter.. Zijn er nogal wat afwezig dit jaar inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:48 schreef emil23 het volgende:
[..]
Omdat ie elk risico voor de 1e etappe van de tour een week later wil uitsluiten.
Eigenlijk wel vreemd dat de meeste renners een dagzege in een meerdaagse koers verkiezen boven het Nederlands kampioen zijn.
Dumoulin neemt in elk geval nog de moeite om even NL kampioen tijdrijden te worden.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:10 schreef Marcoss het volgende:
Daar ook nogal wat afwezigen met Terpstra, Westra, Clement, Boom en Langeveld..
Als klimmer is de kans op winst toch bijzonder klein op dit parcours.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:08 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ik vind het best jammer dat een renner liever een etappe in de tour wint, dan dat ie het NK wint. Het zou juist in mijn ogen een enorme eer zijn om Nederlands kampioen te worden. Maar eerder genoemde renners laten het NK links liggen omdat ze anders bang zijn minder te presteren in de tour. Terwijl bijvoorbeeld voor een Dumoulin 1 of 2 dagzeges het hoogst haalbare is in de tour.
Ik snap de keuze wel, maar ik vind het "jammer" dat het NK op wielergebied niet zo heel veel voorstelt.
Tsja, het is inderdaad zonde dat het NK (dit jaar) niet heel serieus wordt genomen. Maar dat is deels te verklaren door het vlakke parcours en de plaats op de kalender. Daarnaast doet bij de tijdrit iedereen behalve Dumoulin enkel mee voor de 2e plaats. Ik vindt het ook wel jammer, maar het is geen ramp. En Dumoulin heeft natuurlijk gewoon groot gelijk. Een etappewinst+gele trui is natuurlijk 100x meer waard dan een nationaal kampioenschapjequote:Op maandag 22 juni 2015 10:08 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ik vind het best jammer dat een renner liever een etappe in de tour wint, dan dat ie het NK wint. Het zou juist in mijn ogen een enorme eer zijn om Nederlands kampioen te worden. Maar eerder genoemde renners laten het NK links liggen omdat ze anders bang zijn minder te presteren in de tour. Terwijl bijvoorbeeld voor een Dumoulin 1 of 2 dagzeges het hoogst haalbare is in de tour.
Ik snap de keuze wel, maar ik vind het "jammer" dat het NK op wielergebied niet zo heel veel voorstelt.
Staat wel op de startlijst. Maar ja, daar staan Mollema en Gesink ook op:quote:
quote:Wilco Kelderman start zondag niet in de wegrit van het NK in Emmen. De renner van LottoNL-Jumbo slaat de nationale titelstrijd over ter voorbereiding op de Tour de France.
De absentie van de jonge klassementsman hing al een tijdje in de lucht. De ploeg bevestigt vandaag in een persbericht dat de 24-jarige renner definitief niet zal starten. “De komende anderhalve week ga ik nog wat specifieke trainingen doen op mijn tijdritfiets en hou ik verder rust, zodat ik fris aan de start verschijn”, zegt Kelderman.
Waarschijnlijk door de aanwezigheid van Dumoulin, al had ik iemand als Clement nog wel verwacht.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:10 schreef Marcoss het volgende:
Daar ook nogal wat afwezigen met Terpstra, Westra, Clement, Boom en Langeveld..
Idd. Ik vind het dus nogal logisch dat Gesink, Mollema etc. niet aan de start staan. Die hebben hier alleen maar wat te verliezen.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Als klimmer is de kans op winst toch bijzonder klein op dit parcours.
In de tijd dat het Rabobank was had hij zeker kans gehad.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hofland, Terpstra, Boom of Wippert zal wel winnen. Hofland de meeste kans maar die rijdt voor Lotto dus zal het wel vernaaien
volgensmij 1x noordelijke lus, 1x zuidelijke lus. En dan nog 10 een kleine ronde door Emmen. Totaal 250km geloof ik.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is dat iets van laatste jaar. afzeggen voor NK.
[..]
In de tijd dat het Rabobank was had hij zeker kans gehad.
Toen was de regel: is het NK buiten Limburg wint er vrijwel altijd een niet Raborenner.
Alleen Terpstra wist 2x deze trend te breken.
E. Dekker won dan wel 1x in Rotterdam.
Wat is dat overigens voor een aparte ronde.
Ik zie een noordelijke lus, een noordelijke lus, en een lus door emmen.
Begrijp dat die laatste 10x wordt gedaan. maar de rest?
Ze gaan ook onder het spoor door op de Amsterdamseweg zie ik. Moet er toch nog flink geklommen worden.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:41 schreef emil23 het volgende:
Ik zie net dat ik zo'n beetje aan de route van de tijdrit a.s. woensdagavond woon. Da's niet gek, zo'n NK vlak voor je deur.
Precies. Wel jammer dat de voormalige vuilnisbelt bij Emmerschans niet in het parcour zit. Dat is een colletje van de hoofdcategorie. Dan was het een parcours om van te smullen voor de ware berggeiten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:29 schreef OpslugtAfMorket het volgende:
[..]
Ze gaan ook onder het spoor door op de Amsterdamseweg zie ik. Moet er toch nog flink geklommen worden.
Ik gok op een ontsnapping en een zege na een lange solo voor Bert-Jan Lindemanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:41 schreef TLC het volgende:
Ook geen Poels op het NK![]()
![]()
Ik gok op een sprintzege van Ramon Sinkeldam
Sky BAAS geeft geen FUCK om het NK.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:41 schreef TLC het volgende:
Ook geen Poels op het NK![]()
![]()
Ik gok op een sprintzege van Ramon Sinkeldam
Als het een heuvelachtig parkoers was, dan waren er vast wel meer aan de start.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sky BAAS geeft geen FUCK om het NK.
Wel jammer allemaal, want combinatie van het parcours en plek op de agenda maakt dat meer dan de helft van de toppers afwezig is, vrij jammer.
Toch wel jammer. In het verleden had je ook wel eens van die vlakke parcoursen in Rotterdam of Nijmegen of zo, maar dan stond wel iedereen aan de start. Het is wel begrijpelijk (je moet natuurlijk op hoogtestage om je bloedpaspoort te foppen), maar het maakt een NK op een toch al oninteressant parcours helemaal gedevalueerd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als het een heuvelachtig parkoers was, dan waren er vast wel meer aan de start.
Ik geloof ook dat er verder niet echt animo was om het ergens te organiseren.
Ja, in Emmenquote:
Das wel een beetje treurig.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:41 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ja, in Emmen
(En waarschijnlijk vanavond tijdens sportjournaal/nieuwsuur) Zaterdag en zondag wordt wel live uitgezonden.
die gast legt er niet voor niks naast hequote:Op woensdag 24 juni 2015 19:51 schreef Pino112 het volgende:
Waardeloos podium ook om vanaf te starten als ze dat idd vanaf daar doen.
Echt te sneu jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:51 schreef Pino112 het volgende:
Inderdaad zeg. Bij regen was het helemaal erg geweest. Doe de start dan maar gewoon vanaf het asfalt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:51 schreef Pino112 het volgende:
Mjah ik zag niet hoe ze er op gekomen zijn, daarom.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:52 schreef franklop het volgende:
[..]
die gast legt er niet voor niks naast he
twitter:DavidvanHaren twitterde op woensdag 24-06-2015 om 19:21:59@NKwielerweken Waarom hebben jullie zo'n amateuristisch startpodium? reageer retweet
twitter:NKwielerweken twitterde op woensdag 24-06-2015 om 19:32:25@DavidvanHaren Is een officieel startpodium, dat voldoet aan alle eisen. reageer retweet
Weinig eisen dan.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:10 schreef Crocmaz het volgende:
twitter:DavidvanHaren twitterde op woensdag 24-06-2015 om 19:21:59@NKwielerweken Waarom hebben jullie zo'n amateuristisch startpodium? reageer retweet
twitter:NKwielerweken twitterde op woensdag 24-06-2015 om 19:32:25@DavidvanHaren Is een officieel startpodium, dat voldoet aan alle eisen. reageer retweet
Als ze je vasthouden, dan hang je meestal net een beetje scheef, dat zorgt sowieso al voor spierspanningen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:10 schreef Momo... het volgende:
Die jongen die er net van af reed shakede als een rietje
Ik neem aan dat de wegwedstrijd wel gewoon wordt uitgezonden..quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:28 schreef noodgang het volgende:
Dat dit gewoon het NK is, belachelijk eigenlijk, amateuristisch podiumpje en geen informatie of fatsoenlijke beelden
bij de NOS als er geen schaatsen tussen door isquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:31 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de wegwedstrijd wel gewoon wordt uitgezonden..
Er zijn vast wel ergens weer wat knollen over hekjes aan het springenquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bij de NOS als er geen schaatsen tussen door is
of 1 of andere C-sport vanuit een zaal in Waddinxveenquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Er zijn vast wel ergens weer wat knollen over hekjes aan het springen
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:37 schreef TheArt het volgende:
Kelderman bij tussenpunt 1 voorlopig de snelste.
klinkt meer als een veredeld criterium, hoe lang is de kleine ronde door Emmen?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:06 schreef emil23 het volgende:
[..]
volgensmij 1x noordelijke lus, 1x zuidelijke lus. En dan nog 10 een kleine ronde door Emmen. Totaal 250km geloof ik.
https://twitter.com/NKwielerwekenquote:
Een paar jaar terug hadden ze dit bij de Delta Tour. Vermeltfoort brak toen beide polsen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:49 schreef Alcatranz. het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker een fotootje maken voor op Facebook.
"Benga benga benga"quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef Marcoss het volgende:
Dumoulin is nooit een hele snelle starter, maar dat is best veel. Al zal hij wel de turbo aanzetten als hij de tussentijd hoort.
twitter:NKwielerweken twitterde op woensdag 24-06-2015 om 21:04:40Tussenstand bij tweede tussenpunt: 1. Jos van Emden, 2. Martijn Keizer, 3. Wilco Kelderman, 4. Maarten Tjallingii 5. Rick Flens reageer retweet
Zijn ze niet stiekum een ploegentijdrit aan het doen?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:06 schreef TheArt het volgende:
Wat is LottoNL aan het doen johtwitter:NKwielerweken twitterde op woensdag 24-06-2015 om 21:04:40Tussenstand bij tweede tussenpunt: 1. Jos van Emden, 2. Martijn Keizer, 3. Wilco Kelderman, 4. Maarten Tjallingii 5. Rick Flens reageer retweet
Oh is dat circus ook weer begonnen, dan ga ik even in de etalage kijken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani, heb je al een renner in TDF geadopteerd?
Komt door de Bianchi's.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:06 schreef TheArt het volgende:
Wat is LottoNL aan het doen johtwitter:NKwielerweken twitterde op woensdag 24-06-2015 om 21:04:40Tussenstand bij tweede tussenpunt: 1. Jos van Emden, 2. Martijn Keizer, 3. Wilco Kelderman, 4. Maarten Tjallingii 5. Rick Flens reageer retweet
Sterker nog, die werd woensdag nog gebruikt bij de Ster ZLM Toer.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een paar jaar terug hadden ze dit bij de Delta Tour. Vermeltfoort brak toen beide polsen.
[ afbeelding ]
twitter:NKwielerweken twitterde op woensdag 24-06-2015 om 21:12:33Jos van Emden kan bij het derde tussenpunt niet tippen aan de tijd van Wilco Kelderman: 48.25 reageer retweet
Denk dat die 48.25 de tijd van Van Emden is. Die van Kelderman zijn ze vergeten te vermelden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef noodgang het volgende:
twitter:NKwielerweken twitterde op woensdag 24-06-2015 om 21:12:33Jos van Emden kan bij het derde tussenpunt niet tippen aan de tijd van Wilco Kelderman: 48.25 reageer retweet
Keldermerckx in de nationale trui. Daar zouden Knut en ik een traantje bij wegpinken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
KelderGod die wint zou ook prachtig zijn.
Jammer dat het maar in 1 etappe is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keldermerckx in de nationale trui. Daar zouden Knut en ik een traantje bij wegpinken.
Daarna het geel bedoel je?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Jammer dat het maar in 1 etappe is.
TTT niet?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Jammer dat het maar in 1 etappe is.
Zonde wint Wippert, die nadat LottoJumbo op een sprint aanstuurde op het laatste stukje uit het wiel komt van Hofland.quote:
Inderdaad, bij Dumoulin zouden we die trui toch maar 3 maanden zienquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keldermerckx in de nationale trui. Daar zouden Knut en ik een traantje bij wegpinken.
Dan rijdt ie in het geelquote:
Toch te veel gegeven in Zwitserland?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:21 schreef franklop het volgende:
Er wordt gemeld dat Tom Dumoulin derde is bij het tussenpunt op 30 seconden van Wilco Kelderman
Hij zou prima in het rijtje Jans Koerts, Rudi Kemna en Stefan van Dijk passen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zonde wint Wippert, die nadat LottoJumbo op een sprint aanstuurde op het laatste stukje uit het wiel komt van Hofland.
Westra is gewoon gebonden aan Astana, die vindt het wel prima zo.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat zouden Westra en Clement nu denken?
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Clement wilde wel starten, maar vond zelf de tijd tussen de Europese Spelen en dit NK te kort om zich fatsoenlijk voor te bereiden. Maar misschien heeft hij nu spijt ja.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
wat wil je, biljartvlak, redelijk windstil en weinig bochtenquote:
Toen had hij ook wel een beetje geluk dat hij de hele tijdrit lang mikpunten had, dus het was misschien een tikkeltje geflatteerd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:28 schreef Marcoss het volgende:
Kelderman reed ook al eens zo'n wondertijdrit in de Dauphiné een paar jaar geleden, maar daarna nooit meer dat niveau gehaald in een lange tijdrit
En de wind die er staat, hebben ze op het kale stuk langs het kanaal ook nog eens in de rug.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:28 schreef franklop het volgende:
[..]
wat wil je, biljartvlak, redelijk windstil en weinig bochten
Misschien is dat nu ook wel het geval? Opzienbarende prestatie in elk geval.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen had hij ook wel een beetje geluk dat hij de hele tijdrit lang mikpunten had, dus het was misschien een tikkeltje geflatteerd.
Hij baalt er wel degelijk van hoor, zegt hij vanochtend in de krant, omdat hij nu nog beter in vorm is dan vorig jaar (hebben we nog niets van gezien maar ok). Alleen de werkgever bepaalt en die zal wel goed betalenquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Westra is gewoon gebonden aan Astana, die vindt het wel prima zo.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dat is er! Dumoulin met 1.03.20 pas 4e.
Het is weer 1999, TLJ klaar om de wereld te veroveren.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dat is er! Dumoulin met 1.03.20 pas 4e.
Toch leuk voor Bearquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Italy: Malori
Poland: Biablocki
Switzerland: Dillier
Netherlands: Kelderman
Finland: Pökälä
Israel: Bear
Biablockiquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Die arm ...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:50 schreef Wombcat het volgende:
Beelden van de val.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)en-raakt-geblesseerd
Zo te zien laat ze hem alleen maar los
Ook echt een vrouwenreactie weerquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:50 schreef Wombcat het volgende:
Beelden van de val.
twitter:adpertijs twitterde op woensdag 24-06-2015 om 21:44:46'Ik ga pas weer trainen als ik me goed voel' zegt @tom_dumoulin na zijn teleurstellend #nk #itt reageer retweet
Ziek? Say it aint so.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:53 schreef Marcoss het volgende:
twitter:adpertijs twitterde op woensdag 24-06-2015 om 21:44:46'Ik ga pas weer trainen als ik me goed voel' zegt @tom_dumoulin na zijn teleurstellend #nk #itt reageer retweet
Die arm is echt sickquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:50 schreef Wombcat het volgende:
Beelden van de val.
Een bezoekje van dokter Ferrari helpt meer denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Alors moet maar even langsgaan in Limburg om Tom te troosten. Alleen dan is de gele trui nog mogelijk.
Mooie Telegraaf header.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:50 schreef Wombcat het volgende:
Beelden van de val.
Wowquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Een bezoekje van dokter Ferrari helpt meer denk ik
Of de bidon van Jefke.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan was het wel onhandig om überhaupt te starten.quote:
Bij Raikkonen heeft dat anders ook niet echt geholpen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Argentin en Ugrumov die de muur van hoei op blazen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga dat filmpje gelijk uploaden op Liveleak.
Ja, de tering zeg. Ik heb de afgelopen jaren tientallen tijdritten gereden. Zelfs tijdens de meest beunhazerige clubtijdritten kreeg ik een klein zetje mee, omdat de starter dat begreep.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:50 schreef Wombcat het volgende:
Beelden van de val.
Ik kijk het minstens 1 keer per dag, maar dan zonder Ugrumov helaas (wel met Furlan en Berzin).quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Argentin en Ugrumov die de muur van hoei op blazen.
Stond er met de neus bovenop. Geen fijn gezicht. Ambulance kon er ook niet bij. Pas na een poosje toen alle renners van het 1e deel gestart waren.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:50 schreef Wombcat het volgende:
Beelden van de val.
Je kan zo'n NK toch wel paar minuten stil leggen lijkt me, of kwam de renners weer direct langs het podium voorbij?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:19 schreef emil23 het volgende:
[..]
Stond er met de neus bovenop. Geen fijn gezicht. Ambulance kon er ook niet bij. Pas na een poosje toen alle renners van het 1e deel gestart waren.
Nee dat kon niet, want een paar minuten na de start van de laatste renner van de 1e sessie kwam de 1e renner al weer door voor de 2e ronde.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:32 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Je kan zo'n NK toch wel paar minuten stil leggen lijkt me, of kwam de renners weer direct langs het podium voorbij?
Wordt gewoon helemaal rood, wit, blauw natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:40 schreef Marcoss het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze er qua shirt van maken bij LottoNL, laatste keer dat zij de kampioenstrui hadden, was in 2011 (Clement won toen de tijdrit), laatste keer bij de wegrit was Moerenhout in 2009..
Hij keek toch heel erg zuur na de finish. Ik denk dat ie het gewoon overschat heeft gezien zijn verlies in het eerste deel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verrassend zeg. Tenminste daar ik ga toch van uit. Bij Langs de Lijn werd heel even geopperd dat Dumoulin het in verband met de gigantische druk de komende twee weken wel best zou vinden om nu even niet te overtuigen.
Mja, gaat de druk nu minder worden dan? Lijkt me niet dat hij hier bewust gaat verliezen..quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verrassend zeg. Tenminste daar ik ga toch van uit. Bij Langs de Lijn werd heel even geopperd dat Dumoulin het in verband met de gigantische druk de komende twee weken wel best zou vinden om nu even niet te overtuigen.
quote:After his time trial, Tom said: “I was not fully recovered from last week’s Tour de Suisse, but hoped that 95% would be enough for the win. Unfortunately, that was not the case as the level turned out to be too high to take the beautiful jersey home.
“I set my pace using my power meter but the first intermediate already showed that my time wasn’t great so I had to accelerate, which I was not capable of. After the altitude training camp I directly went to the Tour de Suisse, where I dug deep and fought for my GC position every day. For now, I will focus on my recovery and take my rest.”
Coach Adriaan Helmantel added: “The others showed that 100% was necessary for the victory and the level was really high.
“Tour de Suisse was really demanding for Tom. Now we will have the time to recover, as it was a good decision to not start in Sunday’s road race.”
#werkenbijdenosquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:51 schreef noodgang het volgende:
Ongeveer 2 seconden beeld van de tijdrit, prima prestatie weer nos
Wat een onzin, de druk wordt er niks minder door.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Grabovskyy won in Israël, maar aangezien dit het topic van het NK in Emmen is kunnen andere NK's in het wielrennen topic.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Nice het filmpje is gelijk gefeatured op de frontpage van Liveleak haha.
Mevrouw Stax, de Graaf en Kersseboom als collega hebben is helemaal niet verkeerd lijkt mequote:Op woensdag 24 juni 2015 23:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
#werkenbijdenos
Hopelijk morgen weer een grote schaatsspecial ofzo!
Die reacties daar ook altijd.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Liever dit, dan shit van IS.
Nee, het starten ging wel lekkertwitter:RoxaneKnetemann twitterde op donderdag 25-06-2015 om 14:38:43. @TourDeJose inderdaad belachelijk. We trainen hard leven ervoor en dan houd zo'n huisvrouw je vast bij de start van je nk.... Zucht reageer retweet
quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die reacties daar ook altijd.
[ afbeelding ]
Het vertrouwen wel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een onzin, de druk wordt er niks minder door.
Die gast geeft zelf ook geen snok op zijn pedalenquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:50 schreef Wombcat het volgende:
Beelden van de val.
Soort zoekt soort, waarbij de 2e "soort" het parcours is.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:23 schreef Szura het volgende:
Weinig inspirerende stem, die Adrie Visser
Ach, Djumbo weet ons vast te vermaken met de zoveelste Fail, geheel in de lijn van Rabo.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vrees toch voor een saaie koers morgen.
twitter:NKwielerweken twitterde op zondag 28-06-2015 om 11:18:06De 8 vluchters hebben een halve minuut. Alle namen: Bert-Jan Lindeman, Reinier Honig, Bram Nolten, Gert-Jan Bosman, Patrick van Leeuwen 1/2 reageer retweet
Inmiddels 2 minuten voorsprong.twitter:NKwielerweken twitterde op zondag 28-06-2015 om 11:19:43Kobus Hereijgers, Daan Meijers en Rene Hooghiemster. 2/2 reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:19 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ik gok op een ontsnapping en een zege na een lange solo voor Bert-Jan Lindeman
Zal het dan gebeurenquote:Op zondag 28 juni 2015 11:26 schreef Spies het volgende:
twitter:NKwielerweken twitterde op zondag 28-06-2015 om 11:18:06De 8 vluchters hebben een halve minuut. Alle namen: Bert-Jan Lindeman, Reinier Honig, Bram Nolten, Gert-Jan Bosman, Patrick van Leeuwen 1/2 reageer retweet
Inmiddels 2 minuten voorsprong.twitter:NKwielerweken twitterde op zondag 28-06-2015 om 11:19:43Kobus Hereijgers, Daan Meijers en Rene Hooghiemster. 2/2 reageer retweet
quote:Op zondag 28 juni 2015 11:28 schreef franklop het volgende:
[..]
vanzelfsprekend
[..]
Zal het dan gebeuren
De namen:quote:Op zondag 28 juni 2015 12:02 schreef TheArt het volgende:
Ook de andere NK's hier maar ff doen. In België een grote kopgroep van 20 man daarbij o.a. 6x Lotto-Soudal, 4x Topsport-Vlaanderen, 2x QuickStep, 2x Wanty-Groupe Gobert, 4x Wallonie-BX
En BMC. Die zijn uiteindelijk ook met 6. Of 5 aangezien Lodewyck vermoedelijk niet meedoet.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
De namen:
Lotto-Soudal: Dehaes, De Gendt, De Buyst, Roelandts (!!), Van der Sande, Vervaeke
Etixx: Van Keirsbulck, Keisse
Topsport Vlaanderen: Capiot, De Ketele, Theuns (!!), Van Hecke, Van Lerberghe
Wanty: Devriendt, Ghyselinck
LottoNL: Wynants
Wallonie-Bruxelles: Chevalier, De Winter, Dernies, Habeaux
Vastgoedservice: Rob Peeters, Van Aert
Sunweb: Vantornout
Corendon-Kwadro: Diether Sweeck
An Post: Meurisse
Etixx moet vol aan de bak.
dat gebeurde op het WK in Australië toch ook al bijnaquote:Op zondag 28 juni 2015 12:19 schreef TheArt het volgende:
In Nederland dreigt er een probleem te ontstaan. De kopgroep heeft 15.10 voorsprong, terwijl het rondje maar iets meer dan 16 minuten lang is
quote:Op zondag 28 juni 2015 12:19 schreef TheArt het volgende:
In Nederland dreigt er een probleem te ontstaan. De kopgroep heeft 15.10 voorsprong, terwijl het rondje maar iets meer dan 16 minuten lang is
Rugnummertjes noteren.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:30 schreef Momo... het volgende:
[..]![]()
En dan zijn ze natuurlijk kwijt wie hoeveel rondes heeft gereden
Dat is niet zo'n punt. Ze weten wie in de 'kopgroep' zitten en de rest gebeurt gewoon via de transponders.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:30 schreef Momo... het volgende:
[..]![]()
En dan zijn ze natuurlijk kwijt wie hoeveel rondes heeft gereden
Volgens Sunfield nog een paar minuten.quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 28-06-2015 om 12:35:5017 minuten is het verschil. Nog een paar minuten en de kopgroep dubbelt het peloton. #nkemmen reageer retweet
Ze zitten nu op de zuidelijke lus. Na 122 km. komen ze op het plaatselijke rondje van 13.1 km.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Sunfield nog een paar minuten.twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 28-06-2015 om 12:35:5017 minuten is het verschil. Nog een paar minuten en de kopgroep dubbelt het peloton. #nkemmen reageer retweet
4 toch omdat ook Gilbert niet meedoet?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En BMC. Die zijn uiteindelijk ook met 6. Of 5 aangezien Lodewyck vermoedelijk niet meedoet.
Die laatste zin laat ook nog wel wat ruimtequote:Op zondag 28 juni 2015 12:55 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een regel van de KNWU dat renners die niet op het NK starten datzelfde jaar ook niet mogen starten op het WK. Dus geen Dumoulin, Gesink, Mollema en Kelderman. Dumoulin en Kelderman wel in de tijdrit, omdat ze daarop wel gestart zijn deze week.
Krijgen ze vast wel dispentatiequote:Op zondag 28 juni 2015 12:55 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een regel van de KNWU dat renners die niet op het NK starten datzelfde jaar ook niet mogen starten op het WK. Dus geen Dumoulin, Gesink, Mollema en Kelderman. Dumoulin en Kelderman wel in de tijdrit, omdat ze daarop wel gestart zijn deze week.
Mollema is vorig jaar niet gestart op het NK, wel op het WK.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:55 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen geen idee hoe lang deze regel al in het reglement staat. Stond ie er vorig jaar bijvoorbeeld ook al in?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mollema is vorig jaar niet gestart op het NK, wel op het WK.
Daar heb je een punt, al kan ik me niet voorstellen dat de KNWU met b-renners aan de start van het WK gaat verschijnen.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee hoe lang deze regel al in het reglement staat. Stond ie er vorig jaar bijvoorbeeld ook al in?
Zullen vast wel dispensatie hebben verkregen. Mollema en Westra zijn nog op trainingskamp bijv.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee hoe lang deze regel al in het reglement staat. Stond ie er vorig jaar bijvoorbeeld ook al in?
Westra doet gewoon mee toch?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:04 schreef franklop het volgende:
Zullen vast wel dispensatie hebben verkregen. Mollema en Westra zijn nog o
ow dacht dat die op trainingskamp zat met deel van Astana?quote:
(boom)quote:Op zondag 28 juni 2015 13:09 schreef baggerbaas het volgende:
Zag in ieder geval een Astana renner, dus dat moet wel Westra zijn geweest.
Boom?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:09 schreef baggerbaas het volgende:
Zag in ieder geval een Astana renner, dus dat moet wel Westra zijn geweest.
quote:Lieuwe Westra heeft besloten alsnog deel te nemen aan de wegwedstrijd tijdens het komende NK in Emmen. De Astana-renner liet eerder weten de Nationale kampioenschappen waarschijnlijk over te slaan in verband met zijn deelname aan de Tour de France. Westra komt nu terug op dat besluit en zal toch van de partij zijn als er op zondag 28 juni in Drenthe gestreden wordt om het rood-wit-blauwe tricot.
Terwijl vanmorgen – voor de derde keer in een week tijd – de dopingcontroleurs bij hem op de stoep stonden, is Westra vooral bezig met de voorbereidingen op de La Grande Bouclé. ‘Het Beest van Friesland’ laat om die reden wel de nationale tijdritkampioenschappen voor wat ze zijn. Westra, die tegenwoordig in Monaco woont, wist in die discipline al twee keer (2012, 2013) kampioen van Nederland te worden.
Normaal gesproken krijgt Westra tijdens de wegwedstrijd in Emmen gezelschap van ploeggenoot Lars Boom, die eveneens in voorbereiding zit op een Tourdeelname voor Astana.
Ze hoefden niet met het hele team op trainingskamp te zijn hequote:
twitter:ctderijke twitterde op zondag 28-06-2015 om 13:10:49Peloton komt nu op stoom. 60 km per uur. Roompot op kop. #NKEmmen #trappenblijft reageer retweet
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:19 schreef Marcoss het volgende:
twitter:ctderijke twitterde op zondag 28-06-2015 om 13:10:49Peloton komt nu op stoom. 60 km per uur. Roompot op kop. #NKEmmen #trappenblijft reageer retweet
Terugblik op tijdrijden is erg kort.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook nog wat terugblikken volgens mij.
Zou kunnen./quote:Op zondag 28 juni 2015 13:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Terugblik op tijdrijden is erg kort.
Waar nog meer op terugblikken? Vrouwenkoers?
ook rally volgens mijquote:Op zondag 28 juni 2015 13:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Terugblik op tijdrijden is erg kort.
Waar nog meer op terugblikken? Vrouwenkoers?
Nu minuutje of 5quote:Op zondag 28 juni 2015 12:59 schreef TheArt het volgende:
In België is het verschil trouwens 7.22 tussen de 25 en het peloton.
Zet zijn woorden van een paar dagen terug zo weinig kracht bijquote:
Valverde en Nibali dus al in de Nationale Trui volgende weekquote:Op zondag 28 juni 2015 14:33 schreef Marcoss het volgende:
Valverde Spaans kampioen voor Barbero en Herrada
quote:1. Oleg Zemlyakov (Vino4ever)
2. Dmitry Lukyanov (Vino4ever)
3. Stepan Astafjevs (Vino4ever)
naja iig ergens een italiaans of spaans vlaggetje op hun shirt..quote:Op zondag 28 juni 2015 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valverde en Nibali dus al in de Nationale Trui volgende week
Ja.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
naja iig ergens een italiaans of spaans vlaggetje op hun shirt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |