abonnement Unibet Coolblue
pi_154248176
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:36 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Kan ik jou ook pm'en?
ja hoor :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 11 juli 2015 @ 15:49:11 #177
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154248335
Als je er nou voor kan kiezen om geen gratis boxen weg te mogen geven. Zullen ze je dan korting geven op de box prijs? :+
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154248433
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:04 schreef minilot het volgende:
Oeps, al besteld! Naja. :) Bedank in elk geval Chufi! ^O^

Maandag 20 juli levering eerste box (drie maaltijden, twee personen). Het zal mij benieuwen. :+
Mij ook!

En jammer dat je een code hebt gebruikt die je werkelijk overal op de meest ongevraagde plekken tegen komt. Ik had nog wel een gratis box gehad :P

Ik ken al wel mensen die zich rot ergeren aan de enorme hoeveelheid reclame van HF en dan blijken die buitenteams ook nog niet eens de waarheid te spreken (zoals dat 'als u geen vis wilt dan ga ik dat voor u aangeven' verhaal)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 11 juli 2015 @ 16:16:13 #179
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_154248950
Ze doen iig wel hun best om die dozen aan de man te brengen.. Maar ik ontving binnen een week 3 kortingspasjes van verschillende oorsprong... En dacht ja: Ik zou er maximaal een kunnen gebruiken... Dus vandaar dat ik ze hier uitgeef, maar als er een goedkoper alternatief is, kom ik na mn vakantie nog eens kijken :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_154249317
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 16:16 schreef chufi het volgende:
Ze doen iig wel hun best om die dozen aan de man te brengen.. Maar ik ontving binnen een week 3 kortingspasjes van verschillende oorsprong... En dacht ja: Ik zou er maximaal een kunnen gebruiken... Dus vandaar dat ik ze hier uitgeef, maar als er een goedkoper alternatief is, kom ik na mn vakantie nog eens kijken :+
Die kortingspasjes zitten echt overal bij! Als ik iets online bestel: kortingspasje. Als ik een tijdschrift koop of een krant: kortingspasje. Etc etc etc. Via iemand die al lid is krijg je een veel betere kortingsdeal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 11 juli 2015 @ 16:39:11 #181
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_154249497
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mij ook!

En jammer dat je een code hebt gebruikt die je werkelijk overal op de meest ongevraagde plekken tegen komt. Ik had nog wel een gratis box gehad :P

Ik ken al wel mensen die zich rot ergeren aan de enorme hoeveelheid reclame van HF en dan blijken die buitenteams ook nog niet eens de waarheid te spreken (zoals dat 'als u geen vis wilt dan ga ik dat voor u aangeven' verhaal)
Ik vind die grote hoeveelheid reclame wel echt een afknapper. De kartonnen doos ook, trouwens. Dat wordt allemaal weggesleurd, niet hergebruikt. Toen ik mezelf in schreef (taste of Christmas, Utrecht) werd verteld dat ze zo biologisch mogelijk werkten etc. Ik vroeg om een folder, wilde er nog wat over nadenken. - wij doen in het geheel niet aan reclame materiaal meneer om een extra druk op het milieu te voorkomen

Verderop in die evenement hak stond een ecologisch verantwoorde duurzame tent van earth nog iets. Claimen alles klimaat en afval neutraal te doen. Ik vond het wanstaltig. Aan iedereen plastic flesjes water uitdelen van hun merk in plastic tasjes met een plastic rommeltje er in, 400 gloeilampen rondom de stand, echt.....
pi_154249693
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 16:39 schreef Holy_Goat het volgende:
wij doen in het geheel niet aan reclame materiaal meneer om een extra druk op het milieu te voorkomen

:D :D die moet autoverkoper worden, man man wat een onzin. Er zit sowieso in elke box extra reclame die ik niet eens open maak. Zo zonde van dat dure glossy papier allemaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154251075
En altijd die kortingscodes van Zalando, Fonq etc.
Make my day!
pi_154251767
Die doos wordt toch wel hergebruikt?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154251796
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 15:36 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Kan ik jou ook pm'en?
als het goed is heb je mail :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_154256158
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 18:42 schreef Vanyel het volgende:
Die doos wordt toch wel hergebruikt?
Hullie zeggen het O-)

Vanavond de zalmburger...ja...uh...vissig en 2x4 minuten maakte het droog.
Rabarber heb ik een stengel uit de tuin van de buurvrouw bijgedaan en 3 minuten was té kort.
Nét beetgaar.
De vinaigrette volgens recept was grappig.
Bij de gebakken aard. ( plus 5 minuten) een schep oregano uit eigen keukenkast gedaan.
pi_154257775
Bij mij lijkt de zalmburger niet bepaald op een burger, liggen helemaal uit elkaar (ben niet de enige zag ik al op Facebook ;) )

Zoiets FB foto):

  zaterdag 11 juli 2015 @ 22:54:27 #188
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_154257903
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 22:49 schreef Trusten het volgende:
Bij mij lijkt de zalmburger niet bepaald op een burger, liggen helemaal uit elkaar (ben niet de enige zag ik al op Facebook ;) )

Zoiets FB foto):

[ afbeelding ]
Nodigt niet echt uit om daar nog wat van te maken...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_154257908
Dat viel hier dan mee.
Met de handen heb ik ze in vorm gekneed en er kwam vissig water uit. _O-

Het fb geleuter volg ik niet.
Hier vind ik het voldoende om van jullie te horen en te lezen of er tips zijn.
pi_154259903
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 18:42 schreef Vanyel het volgende:
Die doos wordt toch wel hergebruikt?
Welnee, mijn bezorger weigert dat ding gewoon mee terug te nemen omdat het hun vuilcontainer helemaal vol maakt :') Heb er al hele discussies over gehad, HF gevraagd etc, maar ze willen de oude doos niet hebben. Dus nu bevuilt het mijn vuilcontainer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 12 juli 2015 @ 00:17:19 #191
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_154260180
Waar is de doos van gemaakt dan? SPeciaal karton of zo?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_154260255
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
Waar is de doos van gemaakt dan? SPeciaal karton of zo?
Gewoon karton hoor. Het stapelt zich alleen zo op :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 12 juli 2015 @ 00:21:37 #193
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_154260286
Papier en karton hebben we hier een aparte container voor.. Alles wat je online koopt zit ook vaak in een kartonnen doos
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_154260314
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
Papier en karton hebben we hier een aparte container voor.. Alles wat je online koopt zit ook vaak in een kartonnen doos
We hebben hier maar 1 vuilcontainer waar die dozen niet in passen :7 Zo handig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 12 juli 2015 @ 00:30:18 #195
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_154260531
Je kunt kartonnen dozen ook opvouwen tot platte pakketjes
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_154260989
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
Je kunt kartonnen dozen ook opvouwen tot platte pakketjes
Dat doen we natuurlijk al. Maar HF blijft zeggen dat de bezorger ze weer mee neemt, maar dat doet die van ons dus echt niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 12 juli 2015 @ 00:58:09 #197
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_154261203
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 00:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat doen we natuurlijk al. Maar HF blijft zeggen dat de bezorger ze weer mee neemt, maar dat doet die van ons dus echt niet.
Ah OK dat is dus het punt... En dat is een bezorger van HF neem ik aan....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 12 juli 2015 @ 07:12:44 #198
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_154263497
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 00:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee, mijn bezorger weigert dat ding gewoon mee terug te nemen omdat het hun vuilcontainer helemaal vol maakt :') Heb er al hele discussies over gehad, HF gevraagd etc, maar ze willen de oude doos niet hebben. Dus nu bevuilt het mijn vuilcontainer.
nou ja zeg!
hier nemen ze em gelukkig wel elke keer mee
pi_154263583
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 00:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat doen we natuurlijk al. Maar HF blijft zeggen dat de bezorger ze weer mee neemt, maar dat doet die van ons dus echt niet.
Wat bizar. Wel met die service adverteren en dan accepteren dat je bezorgers weigeren.

Met ook nog dit op de site
quote:
Je kunt je box altijd met onze bezorgers mee teruggeven.
Het karton van de doos waarin je de producten ontvangt wordt gerecycled, zodat het weer gebruikt kan worden als grondstof voor nieuw papier. Jij kunt hieraan meehelpen door je box te bewaren en deze de week erna mee te geven aan de koerier die jouw nieuwe HelloFresh Box komt brengen. Je kunt het karton zelf uiteraard ook bij het oud papier zetten.

De verpakkingen van losse producten in de HelloFresh Box zijn ook grotendeels recyclebaar, alleen als het de kwaliteit van de producten ten goede komt gebruiken we plastic verpakkingsmateriaal.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154263604
quote:
Het karton van de doos waarin je de producten ontvangt wordt gerecycled, zodat het weer gebruikt kan worden als grondstof voor nieuw papier.
Mijn bezorger zei dat ze daar niet aan deden en dat het bij hun ook gewone in de gewone afvalcontainer ging :') (en dan moeten ze vast meer betalen als ze meer afval aanbieden en dus weigeren ze de doos)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')