Ja tuurlijk.. jeeh.. we zijn al 21 uur verder hè !quote:Op zondag 21 juni 2015 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stif is haar relatie van 4 jaar alweer vergeten ........life goes on
Lijkt mij heerlijk, zo'n luchtig hoofd (luchtledig in dit geval).quote:Op zondag 21 juni 2015 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het meeste wat hij doet van de ZK komt. Net zoals nu de verlichting, komt echt niet uit zichzelf.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat Ivan "ontlasten" excuus slaat ook nergens op.
Niemand verteld Ivan wat hij moet doen.. dat doet hij zelf..![]()
Ik denk dat Wim eerder Gaby zal wegsturen . Maar het zal wel Colinda worden.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:14 schreef formule het volgende:
Col blijf,mooie TV,Gina eruit,mooie TV,Mark en Col over de rooie,mooie TV
Alle inwoners in shock,mooie TV,ik hou ervan
Alles gaat sneller in Utopioquote:Op zondag 21 juni 2015 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rob ging eerst breeduit in het midden van de bank zitten zodat de dames moesten blijven staan. Madelon duwde hem opzij, maar zelfs nu zit hij nog met zijn benen wijd ruimte in te nemen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:15 schreef Mirjam152 het volgende:
Madelon met de mensen die op haar gaan stemmen. En Rob zit weer.
[ afbeelding ]
Nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.. jeeh.. we zijn al 21 uur verder hè !
Ik vind dat ze Ivan juist gebruiken i.p.v. hun eigen standpunt duidelijk maken waarom.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:05 schreef Urb het volgende:
Jammer dat met name Ivan maar ook een Col zo bezig zijn met andere beinvloeden en het nog lijkt te werken ook.
Die oud-gedienden staan nog steeds veelste sterk imo en sneuvelen de anderen onder. Had gehoopt dat dit minder zou worden zonder die tokkies van vorig jaar maar lijkt minstens zo erg nu, wellicht zelfs erger.
Het zou een aangename verrassing zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 15:14 schreef formule het volgende:
I don't know... Gedoequote:Op zondag 21 juni 2015 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nieuwe ronde nieuwe kansen
Stif en Rob wordt het dus ..............![]()
En als Stif thuiskomt wacht haar een een recht zaak begreep ik
stond in de brief van ex?
4 kerstbomenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja. Zal wel met het faillissement/schulden van hun restaurant te maken hebben. Er stond ook nog iets in over schulden en dat hij 2.200 euro aan iemand had betaald.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nieuwe ronde nieuwe kansen
Stif en Rob wordt het dus ..............![]()
En als Stif thuiskomt wacht haar een een recht zaak begreep ik
stond in de brief van ex?
Ik liet mijn fantasie de vrije loopquote:Op zondag 21 juni 2015 15:16 schreef yaba het volgende:
[..]
Ik denk dat Wim eerder Gaby zal wegsturen . Maar het zal wel Colinda worden.
Helaas, te mooi om waar te zijn!quote:Op zondag 21 juni 2015 15:14 schreef formule het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:14 schreef formule het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |