Dat dus.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:07 schreef Koekiebakkie het volgende:
Beetje raar hoe iedereen nu gedraaid is dan naar Wim.Was volgens mij gisteren nog niet zo.
LauA leek me intressanter en makkelijker voor tv sowieso, Lot zei meteen bij haar binnenkomst al "Die komt voor mij!" ookal heeft ze dat vaker geroepen natuurlijk (Jimmy, Robin, zelfs Marije het hield niet op)quote:Op zondag 21 juni 2015 15:05 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dat heb ik toen niet gevolgd. Maar vanaf de eerste stemming ging het dus niet hoe de ZK wilde. En daarna hebben ze het maar overgenomen want 'tv'. En dat was dus na één maand al belangrijker dan de 'samenleving'. Hoezo moest LauA eigenlijk blijven? Was RuudT te lastig?
Ingegrepen?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:07 schreef Koekiebakkie het volgende:
Beetje raar hoe iedereen nu gedraaid is dan naar Wim.Was volgens mij gisteren nog niet zo.
Wim zal nu wel moeten blijven omdat de ZK hoopt op clashes tussen Rob en Wim.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:08 schreef Urb het volgende:
[..]
LauA leek me intressanter en makkelijker voor tv sowieso, Lot zei meteen bij haar binnenkomst al "Die komt voor mij!" ookal heeft ze dat vaker geroepen natuurlijk (Jimmy, Robin, zelfs Marije het hield niet op)
RuuT leek ook best kritisch en de haantjes Hakim en Paul moesten hem niet, wat dat betreft is er daar nog weinig veranderd vind ik
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:06 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik vind Wim ook niet bijster interessant. Madelon is beter.
Wel fijn voor Ivan. Heeft hij wéér iemand die hij in de rondte kan commanderen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat Ivan "ontlasten" excuus slaat ook nergens op.
Niemand verteld Ivan wat hij moet doen.. dat doet hij zelf..![]()
Was toen ook met Mike en Dennis, Dennis was zeer kritisch, hield ze allemaal een spiegel voor en jaagde ze tegen zich in harnas, maar alsnog kozen ze ineens massaal voor hem.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:07 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ja juist.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:10 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Wel fijn voor Ivan. Heeft hij wéér iemand die hij in de rondte kan commanderen.
Klopt!quote:Op zondag 21 juni 2015 15:07 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ze zijn allemaal achter geweestquote:Op zondag 21 juni 2015 15:07 schreef Koekiebakkie het volgende:
Er komen nog twee nieuwe, misschien zit daar ook wel een bouwer tussen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ingegrepen?
Ik het basis script staat namelijk een bouwer.
Ja want Ivan heeft ook niks van zichzelf.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nuja we zullen zien, dat dachten ze ook over Tineke, en mss ook Chris. Liep toch beetje anders.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:08 schreef Cir het volgende:
tuurlijk "houden"ze Wim
die luisterd ,die gaat wel aan de slag geen weerwoord
makkelijk slaafje voor alles wat zich aandiend
Triest zooitje hangwangen stuk voor stuk
En schroefjes tellen...quote:Op zondag 21 juni 2015 15:12 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ja want Ivan heeft ook niks van zichzelf.
Ja heel veel gepraat over wat ie graag zou willen maar doen ho maar!!!!!!!!
Dat komt er niet van, en als Wim blijft gaat ie gewoon Wim helpen en sturen.
Volgens mij kun je ook beter bezig blijven, dan gaat de tijd sneller...quote:Op zondag 21 juni 2015 15:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vind het wel beetje apart dat hij Gaby juist voor deze reden een stem gafquote:Op zondag 21 juni 2015 15:10 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Wel fijn voor Ivan. Heeft hij wéér iemand die hij in de rondte kan commanderen.
Stif is haar relatie van 4 jaar alweer vergeten ........life goes onquote:Op zondag 21 juni 2015 15:08 schreef Mirjam152 het volgende:
Stif is vrij rustig onder de post van haar vriend van gisteren.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |