Ja, Kopenhagen is leukquote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoger dan Kopenhagen ben ik Europa niet geweest, leuke stad dat dan weer wel
Zuipen kost er een godvermogenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar vind je Noorwegen te duur![]()
Ik ga toch niet in mijn eentje op vakantie om te gaan zuipenquote:
Legolandquote:
Ach, mocht je ooit naar Rio of Portugal willen moet je het maar zeggenquote:
Klopt ja. Maar toch he... zo moooooooooooooooooiquote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Noorwegen vind ik fantastisch maar zo schrikbarend duur en ik kijk echt niet op een paar euro's maar damn
*meldt zichquote:Op zondag 21 juni 2015 13:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, mocht je ooit naar Rio of Portugal willen moet je het maar zeggen
Biertje op zijnj tijd met random nigga's in een vreemde stad is toch echt hilarisch hoorquote:Op zondag 21 juni 2015 13:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in mijn eentje op vakantie om te gaan zuipen?
Die wijsheid had je me eerder moeten vertellen.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, 'ja, ik wil' wordt dan je tekst. Niet 'wait what?'.
Eigenlijk bedoelt 'ie dan dat je er meer tegenover moet stellen dan je nu doet.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:29 schreef Californium het volgende:
Ja maar blijkbaar vind ie Noorwegen te duur![]()
Ik hoop de Engelsen. Heel flauw overigens, ze namen geen weddenschappen aan over wie er zou winnenquote:
Ik ken je te goedquote:
Dat welquote:Op zondag 21 juni 2015 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Biertje op zijnj tijd met random nigga's in een vreemde stad is toch echt hilarisch hoor
Ook al eeuwen niet geweestquote:
Waarom zou je honderden kilometers reizen om te drinken?quote:
Waar was je in hemelsnaam toen het noodzakelijk was?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:31 schreef Harmankardon het volgende:
Die wijsheid had je me eerder moeten vertellen.
Here name is Rioquote:Op zondag 21 juni 2015 13:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, mocht je ooit naar Rio of Portugal willen moet je het maar zeggen
Zou mijn god niet weten wat dat zou kunnen zijn?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelt 'ie dan dat je er meer tegenover moet stellen dan je nu doet.
Ik ook, net als bij Fransenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb een aversie tegen Italianen opgebouwd
Je hebt alles al gegeven?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:32 schreef Californium het volgende:
Zou mijn god niet weten wat dat zou kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |