Hier in NIjmegen sowieso een beetje raar.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:52 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Haha welke hoerenbuurt is dat? Ik heb dat nog nooit gezien.
quote:
quote:
Soms kunnen mannen heel erg trots zijn dat ze een mooie aantrekkelijke vrouw hebben.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Wat maakte dan dat jij je alfa voelde?
Allemaal van dat quasi poėtisch geneuzel over neuken naast verzonnen namenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zet je excel anders in dropbox, kan iedereen meegenieten
Soms of altijd?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms kunnen mannen heel erg trots zijn dat ze een mooie aantrekkelijke vrouw hebben.
Kan ook prima met borsten binnenboordquote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms kunnen mannen heel erg trots zijn dat ze een mooie aantrekkelijke vrouw hebben.
Bij de documentaire Sletvrees was ook een vrouw die de namen bijhield op een lijstje. Het bestaaaatquote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Allemaal van dat quasi poėtisch geneuzel over neuken naast verzonnen namen
quote:
Zou jij het kunnen handelen als ik in de kroeg mijn tieten liet zienquote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Kan ook prima met borsten binnenboord
Waarom is het dan je ex?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel mooie vrouwen naast me die iedereen wel wil hebben, ik vind die starende blikken van mannen wel iets hebbenquote:
En het water is blauw ipv donker grijsquote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik neem daar geen offence aan. Ik wordt er gewoon zwaar depri van
Ja op zich zeker, ligt nu wel even wat gevoeliger door you-know-what, maar los daarvan prima.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou jij het kunnen handelen als ik in de kroeg mijn tieten liet zien?
/serieuze vraag #durftevragen
Dat ik een dikke clit van je aura krijgquote:
quote:
Boooh, zo romantischquote:Op zondag 21 juni 2015 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ik een dikke clit van je aura krijg
Really?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja op zich zeker, ligt nu wel even wat gevoeliger door you-know-what, maar los daarvan prima.
Een maat van me houd voor mij een lijst bijquote:Op zondag 21 juni 2015 13:55 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Bij de documentaire Sletvrees was ook een vrouw die de namen bijhield op een lijstje. Het bestaaaat
Hmm herkenbaar. Polygamie ftwquote:Op zondag 21 juni 2015 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja er kwam weer een andere mooie vrouw langs na een paar jaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |