Leuk! Waarheen?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:13 schreef Ballet9 het volgende:
Met brood eronder. Volkorenbrood!
Ik ga vanavond een vakantie boeken met 2 vriendinnetjes, leuk leuk
Respect daarvoor. Weten mensen ook op welke plek je die waardering het meeste wil hebben?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Roept u maar
[..]
Klopt! Maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik mensen heb toegelaten in dat deel van mijn leven waar ik nooit mensen heb toegelaten: "mijn onzekerheden". En omdat ik heb geaccepteerd dat ik de waardering nooit ga krijgen op de plek waar ik die het meeste wil.
Daarom durf ik nu ook wat vaker mezelf "goed genoeg" te vinden, maar niet te vaak, want dat voelt onnatuurlijk!
Volgens mij kun je haar het beste na en op haar werk gaan oppikkenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 21 juni 2015 11:12 schreef Californium het volgende:
Roept u maar
[/ quote]
Oeh, geen doorverwijzing naar Yvie meer?
Moeten we nog uitvechten. Warm land in ieder geval!!quote:
Zo rol ik. Jij vuige Indo. Ga soto maken.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vieze arrogante kakkerlak dat je bent
Komt er nog een keer een nieuwe foto in je foto boek?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
No highs without the lows. Just make sure you walk it by yourself.
Aaaaaaaaaah yes, nasty bugger is datquote:
Haar agenda is voller dan de mijne, vrees ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:14 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij kun je haar het beste na en op haar werk gaan oppikken
Thanksquote:Op zondag 21 juni 2015 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen maar mijn hoed voor afnemen. Dat lijkt me een fijne instelling. En nee, dat is niet arrogant.
I've experienced the lows enough times to appreciate the highs they've lead me to.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
No highs without the lows. Just make sure you walk it by yourself.
En terecht!quote:Op zondag 21 juni 2015 11:14 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Moeten we nog uitvechten. Warm land in ieder geval!!
Kost weer geld. Maar heb het er wel voor over![]()
Jepquote:
Maybe. Maybe not. Who knows?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:15 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Komt er nog een keer een nieuwe foto in je foto boek?
Blij dat ik niet meer 24/7 aanwezig hoef te zijn, omdat er anderen zijn die dezelfde gedachtengang als ik hebben en dat ook schaamteloos posten.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:15 schreef artelligence het volgende:
Daar waar de binnenste schaamlippen bij elkaar komen, aan de bovenzijde.
A dirty mind is not always a joy foreverquote:Op zondag 21 juni 2015 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij dat ik niet meer 24.7 aanwezig hoef te zijn, omdat er anderen zijn die dezelfde gedachtengang als ik hebben en dat ook schaamteloos posten.
En ik ook. Dus vandaar het gevoel simpelweg gelukkig te zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
I've experienced the lows enough times to appreciate the highs they've lead me to.
Denk in oplossingen en niet in moeilijkheden. Ook hier prima toepasbaar.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat m.i. ook wel belangrijk is in deze is dat je meer kijkt naar de mogelijkheden die je hebt in het leven en minder naar de beperkingen.
ehm….ergens over een week of 4?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar agenda is voller dan de mijne, vrees ik.Wanneer kun je en heb je zin Cali?
Ik vind dit een beetje een dooddoeneer a-la "je moet niet denken in problemen maar in oplossingen".quote:Op zondag 21 juni 2015 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat m.i. ook wel belangrijk is in deze is dat je meer kijkt naar de mogelijkheden die je hebt in het leven en minder naar de beperkingen.
Dat punt heb ik nog niet bereikt.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:18 schreef artelligence het volgende:
A dirty mind is not always a joy forever
Sowieso, nothing is foreverquote:Op zondag 21 juni 2015 11:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
A dirty mind is not always a joy forever
Preciesquote:Op zondag 21 juni 2015 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik ook. Dus vandaar het gevoel simpelweg gelukkig te zijn.
Ik vrees dat de enige oplossing daar (op het moment) is: accepteren dat het nu eenmaal is zoals het is. En wie weet komt daar ooit nog verandering in, maar voor nu focussen op andere dingen.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Jep![]()
maar volgens mij is het nu wel even goed
Dat is waar. Maar ik moet zeggen dat een heleboel mensen een probleem zien dat er eigenlijk niet eens is. Deed ik ook, en is moeilijk om dat in te zien. Maar het kan welquote:Op zondag 21 juni 2015 11:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een dooddoeneer a-la "je moet niet denken in problemen maar in oplossingen".
Zonder het probleem te kennen, ga je dat probleem sws niet oplossen.
Week daarna is die meet, kom gewoon een week logeren in het Haagse.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:18 schreef Californium het volgende:
ehm….ergens over een week of 4?! in den weekend uiteraard
! Dit weekend kan ik niet / 3 en 4 juli heb ik wat, weekend daarna misschien maar zet te denken om die week vakantie te nemen en dan weekend daarna 18/19 juli ofzo
!
Maar voor nu heb ik dat inderdaad geaccepteerd denk ikquote:Op zondag 21 juni 2015 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vrees dat de enige oplossing daar (op het moment) is: accepteren dat het nu eenmaal is zoals het is. En wie weet komt daar ooit nog verandering in, maar voor nu focussen op andere dingen.
#makkelijkgezegd
Ik heb het dan ook over de problemen die ik tegenkom. En daar zoek ik dan een oplossing voor. Hoe anderen ermee omgaan moeten zij weten. Ik pak het aan en tackle het waar anderen het zouden laten liggen.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een dooddoeneer a-la "je moet niet denken in problemen maar in oplossingen".
Zonder het probleem te kennen, ga je dat probleem sws niet oplossen.
Vakantiequote:Op zondag 21 juni 2015 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Week daarna is die meet, kom gewoon een week logeren in het Haagse.
Die week heb ik op vrijdag een meeting staan op werkquote:Op zondag 21 juni 2015 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Week daarna is die meet, kom gewoon een week logeren in het Haagse.
Kan, maar denk dat ik dit ook niet begrijp omdat ik mezelf hier gewoon helemaal niet in herken (ik ervaar het in elk geval niet zo).quote:Op zondag 21 juni 2015 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik moet zeggen dat een heleboel mensen een probleem zien dat er eigenlijk niet eens is. Deed ik ook, en is moeilijk om dat in te zien. Maar het kan wel
Zolang je de highs maar op prijs stelt zodra je daar bent is dat prima. Daar moet je ten volle van genieten is een les die ik inmiddels geleerd heb.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
I've experienced the lows enough times to appreciate the highs they've lead me to.
Waar ficus je je nu op? Je werk? Waar je nu een dipje in hebt (in je voldoening daaruit), of begreep ik dat verkeerd (half terg gelezen maarquote:Op zondag 21 juni 2015 11:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar voor nu heb ik dat inderdaad geaccepteerd denk ik
Ik focus me niet echt meer op familie maar op andere dingen inderdaad.
En wie weet is dat morgen weer anders (bij wijze van), maar voor nu is het wel even goed
Welk 'probleem' is dat?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik moet zeggen dat een heleboel mensen een probleem zien dat er eigenlijk niet eens is. Deed ik ook, en is moeilijk om dat in te zien. Maar het kan wel
Denk dat je daar een raak punt maaktquote:Op zondag 21 juni 2015 11:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan, maar denk dat ik dit ook niet begrijp omdat ik mezelf hier gewoon helemaal niet in herken (ik ervaar het in elk geval niet zo).
Vaak ligt de oplossing gewoon op straat en is de enige reden dat je die oplossing niet raapt gewoon angst.
Dat en ik ben altijd al een beetje een troubleshooter geweest, problemen oplossen is 1 van mn favo bezigheden
Ik stel alles op prijs. Ik kan gelukkig zijn om de kleinste dingen die ik zelf bereikt heb. En daar geniet ik ook van.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:22 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang je de highs maar op prijs stelt zodra je daar bent is dat prima. Daar moet je ten volle van genieten is een les die ik inmiddels geleerd heb.
Ga je een dagje op en neer, kleine moeite.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Die week heb ik op vrijdag een meeting staan op werkDus daarom had ik de week ervoor vrij bedacht…
Ik focus me op mijn werk, maar de voldoening is niet helemaal optimaal iddquote:Op zondag 21 juni 2015 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar ficus je je nu op? Je werk? Waar je nu een dipje in hebt (in je voldoening daaruit), of begreep ik dat verkeerd (half terg gelezen maar).
Volgens mij moet ze in die week ook nog Nijmegenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je een dagje op en neer, kleine moeite.
Zou opzich best kunnenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je een dagje op en neer, kleine moeite.
dat is de week ernaquote:Op zondag 21 juni 2015 11:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze in die week ook nog Nijmegen
Misschien heb je hier al antwoord op gegeven hoor, maar wat mis je op dit moment precies in je werk? Waarom geen optimale voldoening meer?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik focus me op mijn werk, maar de voldoening is niet helemaal optimaal iddmaar ook op vrienden wat altijd een bron van inspiratie en voldoening is
en op misschien gaan doen van vrijwilligerswerk waar ik wat voldoening uit hoop te halen
Compleet zen dus? Hoe heb je dat bereikt?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik stel alles op prijs. Ik kan gelukkig zijn om de kleinste dingen die ik zelf bereikt heb. En daar geniet ik ook van.
Ik vind het wel leuk om over problemen van anderen na te denken, mede omdat ik weet dat ik er goed in ben een oplossing te kunnen bedenken. Maar dat is bij mij gewoon aangeboren, het komt vooral omdat ik sowieso buiten de gebruikelijke hokjes denk, ik gewoon heel slim ben en omdat mn hoofd toch nooit stilstaatquote:Op zondag 21 juni 2015 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de problemen die ik tegenkom. En daar zoek ik dan een oplossing voor. Hoe anderen ermee omgaan moeten zij weten. Ik pak het aan en tackle het waar anderen het zouden laten liggen.
Gezellig.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:25 schreef Californium het volgende:
Zou opzich best kunnen
eens eff kieke hoe ik dat kan inregelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |