Ik wist niks beters te verzinnen, tis nog vroegquote:
Arme jij.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist niks beters te verzinnen, tis nog vroeg
Ik ga niet mijn PhD on hold zettenquote:Op zondag 21 juni 2015 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
Voor je studie ja. Dat bedoel ik, een jaar lang je PhD on hold zetten, gaat tegen alles in wat je de afgelopen 9 jaar heb gedaan, daarom kan het zomaar wel eens boeiend zijn voor jou.
Misschien doe ik dat binnenkort wel een weekje jaquote:Op zondag 21 juni 2015 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, just pack your bags and go, woman! It's summer!
O, op die fiets, dacht dat je het over een Sabbatical had ofzoquote:Op zondag 21 juni 2015 10:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn PhD on hold zettenMijn doel was dan om een half jaar voor mijn PhD ergens heen te gaan
Gelukkig heb jij de drank en drugs, want ik heb niets.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:18 schreef artelligence het volgende:
Als je bitch wil chillen is het geen probleem
Nee, dat staat in de planning voor als ik klaar benquote:Op zondag 21 juni 2015 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, op die fiets, dacht dat je het over een Sabbatical had ofzo
That's why i like youquote:Op zondag 21 juni 2015 10:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij wil me vast meenemen. Maar dat trek ik niet zo goed als onafhankelijk persoon
En sowieso later in het jaar nog een keerquote:Op zondag 21 juni 2015 10:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat binnenkort wel een weekje ja
Ik bedoelde niet voor een weekjequote:Op zondag 21 juni 2015 10:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat binnenkort wel een weekje ja
Ik denk dat de meeste mensen er weinig over nadenken en gewoon leven. Werken, uitkijken naar het weekend, repeat.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat los kan laten...
Misschien omdat het ook wel komt omdat veel mensen dan roepen ' ik ben zo gelukkig' en dat dat een streven lijkt te worden om dat te ervaren. Maar misschien weten zij het antwoord ook niet en doen ook maar wat de maatschappij hun opdraagt om te doen...
ohaiquote:Op zondag 21 juni 2015 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
Soms heb je van die dagen dat alles wat je in je mond stopt intens zalig smaakt.
Vandaag lijkt zo'n dag te zijn.
Lijkt me een prima levensstijl, veel weken lukt het me ook wel om die aan te nemen.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen er weinig over nadenken en gewoon leven. Werken, uitkijken naar het weekend, repeat.
Als ik ooit die instelling aanneem, tell me. Dan loop ik de zee in om nooit meer terug te keren.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen er weinig over nadenken en gewoon leven. Werken, uitkijken naar het weekend, repeat.
Ja ja ja, soms zou ik willen dat ik geen principes had en me gewoon door jou laat verwennen door me mee te laten nemen naar de meest exotische locaties die ik me maar kan bedenkenquote:
Snap ikquote:Op zondag 21 juni 2015 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet voor een weekje![]()
Hosti kent je beter dan ik natuurlijk. En ik denk dat hij gelijk heeft
Wie heeft het over opgeven?quote:Op zondag 21 juni 2015 10:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja ja ja, soms zou ik willen dat ik geen principes had en me gewoon door jou laat verwennen door me mee te laten nemen naar de meest exotische locaties die ik me maar kan bedenken
[..]
Snap ikIk ook wel. Maar does not compute, ik wil er niet mee moeten kunnen leven dat ik mijn PhD opgeef…
Lijkt mij ook niks.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik ooit die instelling aanneem, tell me. Dan loop ik de zee in om nooit meer terug te keren.
Terschelling dan maar?quote:Op zondag 21 juni 2015 10:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja ja ja, soms zou ik willen dat ik geen principes had en me gewoon door jou laat verwennen door me mee te laten nemen naar de meest exotische locaties die ik me maar kan bedenken
Niemand heeft het over opgeven. Half jaartje wat anders doen, maar goed weet niet hoe dat PhD wise werkt.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:26 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Snap ikIk ook wel. Maar does not compute, ik wil er niet mee moeten kunnen leven dat ik mijn PhD opgeef…
No way dat mijn baas accepteert dat ik over een jaar weer terugkom om rustig verder te gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |