Rijswijk of all placesquote:Op maandag 22 juni 2015 00:24 schreef Viro het volgende:
Mijn eerste meet was gelijk een lan party/event in rijswijk met een stel fok!kers. BF2En heb bij andere fok!kers thuis geslapen. Fok!kers meeten is helemaal niet eng, enige fok user waarvoor ik bang ben is uccster
Ja het was in rijswijk maar het was ook gezellig, gamen met andere fok!kers die zelfde liefde deelden als mij was fantastisch. Al blijven de dames die op de main stage gingen worstelen in een kinderbadje gevuld met vla toch wel een "hoogtepunt". Maar nee ik ben niet eenzaam, ben nu heel weinig op fok tov jaren geledenquote:Op maandag 22 juni 2015 00:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Rijswijk of all places![]()
Maar ben jij ook eenzaam?
Die past in je jaszak.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:24 schreef Viro het volgende:
enige fok user waarvoor ik bang ben is uccster
Wat?quote:Op maandag 22 juni 2015 00:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja het was in rijswijk maar het was ook gezellig, gamen met andere fok!kers die zelfde liefde deelden als mij was fantastisch. Al blijven de dames die op de main stage gingen worstelen in een kinderbadje gevuld met vla toch wel een "hoogtepunt". Maar nee ik ben niet eenzaam, ben nu heel weinig op fok tov jaren geleden
Ik zou daar gewoon doorheen slapen.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Even iets heel anders. Ik woon in een straat waar veel wordt ingebroken en heb aan de achterkant een keukendeur en een schuifpui.
Is dit de moeite waard?
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
Its truequote:
Ik had even begrepen dat het bij iemand thuis wasquote:Op maandag 22 juni 2015 00:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Its trueStonden veel puberende jongetjes te kijken en kwijlen bij de main stage. Zag mijn pa ook ergens tussen al die jongetjes staan. Heb hem nooit zo stil zien zijn in de auto onderweg naar huis
![]()
Het is 110 dB, volgens mij wel redelijk luid. Maar als ik slaap heb je wel wat meer nodig om me wakker te krijgenquote:
Maar mijn vraag is eigenlijk of het wat isquote:Op maandag 22 juni 2015 00:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is 110 dB, volgens mij wel redelijk luid. Maar als ik slaap heb je wel wat meer nodig om me wakker te krijgen
Kun je beter aan Yoki vragen, die zal wel zeggen dat het goedkope huis-tuin-en-keuken zooi is en met een systeem van 20.000 euro aan komen zetten.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar mijn vraag is eigenlijk of het wat is
Nee was een lan evenement in rijswijkse evenementenhal. Ben ook naar meets geweest bij fok!kers thuis. Heb genoeg meegemaakt om te weten dat een meet die langer dan 1 dag is, rampzalig is voor je lever of maagquote:Op maandag 22 juni 2015 00:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik had even begrepen dat het bij iemand thuis was
Dat lelijke gebouw naast de snelweg?:Pquote:Op maandag 22 juni 2015 00:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee was een lan evenement in rijswijkse evenementenhal. Ben ook naar meets geweest bij fok!kers thuis. Heb genoeg meegemaakt om te weten dat een meet die langer dan 1 dag is, rampzalig is voor je lever of maag
110 dB is volgens mij even hard als een straaljager die opstijgt, dus best hard.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is 110 dB, volgens mij wel redelijk luid. Maar als ik slaap heb je wel wat meer nodig om me wakker te krijgen
Yesquote:Op maandag 22 juni 2015 00:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat lelijke gebouw naast de snelweg?:P
Daar kan ik dus gewoon doorheen slapenquote:Op maandag 22 juni 2015 00:47 schreef Viro het volgende:
[..]
110 dB is volgens mij even hard als een straaljager die opstijgt, dus best hard.
JAAAJAHAAA MAAR HET GAAT NIET OM JOU!!!!~!!1quote:Op maandag 22 juni 2015 00:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kan ik dus gewoon doorheen slapen.
Oh verrek ja, dit deel gaat helemaal niet over mij.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
JAAAJAHAAA MAAR HET GAAT NIET OM JOU!!!!~!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |