Had je de nieuwste van Boaz al gehoord trouwens?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:14 schreef moemoe het volgende:
Verliezen van mijn eigen broertje met Isketch.
Is crystal_meth jouw broertjequote:
Ik schrok al ...quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:30 schreef Specularium het volgende:
Wat een kut-TT joh.
Ziet er niet uit.
LTKDV,.
Wat is precies je probleem?quote:
Ik ben nog niks aan het ontkennen?quote:
Nee, ik hoorde ze wel om kwart voor 6, maar mijn benen wilden zich niet verplaatsen.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:23 schreef Mani89 het volgende:
Heb je nog een filmpje gemaakt van het ochtendritueel van je vogeltjes?
Wtf is dit?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:30 schreef Mani89 het volgende:
We zijn toch best verschillend.
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde ze wel om kwart voor 6, maar mijn benen wilden zich niet verplaatsen.
Morgen moet ik toch vroeg op, zal ik even kijken.
Zal waarschijnlijk alleen audio zijn, want als ze me zien dan zijn zr meteen stil.
De meest voorkomende woorden in berichten op Facebook van mannen en vrouwen.quote:
Vind ik van jou ook. Hihi.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:19 schreef Uccie het volgende:
http://www.yogitea.com/en/product/choco/
Beetje raar smaakje, maar ik vind het wel lekker.
Aha.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk!
[..]
De meest voorkomende woorden in berichten op Facebook van mannen en vrouwen.
quote:
Op zich heeft LPCD sowieso dat effect op iedereen.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg elke keer bijna een beroerte als ik die TT zie als ik word gequote in dit topic.
Ik dacht, ik laat het even weten.quote:
Nou nou wat een narigheid weer voor een rustige zondagmiddag.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op zich heeft LPCD sowieso dat effect op iedereen.
Hij verwacht dif van mij.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou nou wat een narigheid weer voor een rustige zondagmiddag.
Dat is zo schattig! Heb je geen foto? Of em mee genomen?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:09 schreef Mani89 het volgende:
Jasmijn ik zag gister een klein babyvosje door de duinen huppelen en ik moest gelijk aan jou denken!
Nee ik gooide een stukje banaan naar hem en toen schoot hij weer de bosjes in, misschien lusten vossen geen banaan.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is zo schattig! Heb je geen foto? Of em mee genomen?
Zou zomaar kunnen. Had je geen vlees?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik gooide een stukje banaan naar hem en toen schoot hij weer de bosjes in, misschien lusten vossen geen banaan.
Helaas. Ik had wel ook nog eendjes gespot, maar het waren jammer genoeg geen pluiskuikentjes meer.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Had je geen vlees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |