Je hebt zestien hoeren geneukt, is anders ok maar ik heb 't idee dat hier schuchtere en lievere mensen zitten, hou daar eens rekening meequote:Op zondag 21 juni 2015 03:22 schreef pluff het volgende:
[..]
Gratis? ik 0 dan , alleen 2 meisjes gezoend.
Als de persoon maar nice isquote:Op zondag 21 juni 2015 03:28 schreef Inolvidable het volgende:
Ach, getallen. Wat maakt het uit? Veel, weinig.
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:28 schreef Inolvidable het volgende:
Ach, getallen. Wat maakt het uit? Veel, weinig.
Ja, van 7 jaar. Mijn hele studententijd eigenlijk...quote:Op zondag 21 juni 2015 03:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je had toch ook nog een lange relatie gehad?
Nou niet gek dat je dan niet in de 50 zit tochquote:Op zondag 21 juni 2015 03:29 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Al ben ik t met je eens...Een getal zegt niets
[..]
Ja, van 7 jaar. Mijn hele studententijd eigenlijk...
Dat zat er nooit in en zit er ook niet in.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou niet gek dat je dan niet in de 50 zit toch
Wow, wat een sletquote:Op zondag 21 juni 2015 03:31 schreef Inolvidable het volgende:
Ik vond het echt niet normaal toen mijn ex vier jaar geleden zei dat hij twaalf bedpartners had gehad. Eigenlijk valt dat ook wel weer mee als ik er nu over nadenk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
62quote:Op zondag 21 juni 2015 03:31 schreef Inolvidable het volgende:
Ik vond het echt niet normaal toen mijn ex vier jaar geleden zei dat hij twaalf bedpartners had gehad. Eigenlijk valt dat ook wel weer mee als ik er nu over nadenk.
Damn, dan ben je echt een getal.quote:
Damn, weet je hun namen nog wel? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Maakt toch wel uit hoe ie met die vrouwen om is gegaan toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:31 schreef Inolvidable het volgende:
Kloptquote:Op zondag 21 juni 2015 03:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maakt toch wel uit hoe ie met die vrouwen om is gegaan toch?
?quote:
Excelquote:Op zondag 21 juni 2015 03:34 schreef yats het volgende:
[..]
Damn, weet je hun namen nog wel? Hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:
Was dat niet supercalc in jouw tijd?quote:
Ik ben er nogquote:Op zondag 21 juni 2015 03:39 schreef pluff het volgende:
[..]
Was dat niet supercalc in jouw tijd?
Ik ga slapen. Ik trek het niet meer hier tussen de mensen die een relatie mogen ervaren. Tussen de mensen die op een opleiding zitten met vrouwen. Tussen de mensen die eens in de al is het zoveel jaar gratis seks hebben.
Weltrusten.
trusten.quote:
Waarom koester je niet gewoon de mooie ervaringen en vergeet je de rest? Daar heb je geen sheet voor nodig.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na ja niet iedere vrouw is notatie waardig, sorry dat ik zo'n kwal ben daarin
quote:Op zondag 21 juni 2015 03:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom koester je niet gewoon de mooie ervaringen en vergeet je de rest? Daar heb je geen sheet voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |