Ahquote:Op zondag 21 juni 2015 00:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zoek het weerbericht voor Hurghada maar op
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie had dat verwacht van een anders kwalitatief hoogstaand matchingprogramma.
Goeie zaak kerel, groetjes aan LB!quote:Op zondag 21 juni 2015 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moeie benenmaar verder wel lekker, heerlijk feestje gehad met mijn chick
quote:
Hertstquote:
Ik ben kapot, m'n benen doen het niet meerquote:Op zondag 21 juni 2015 01:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb goede dingen gehoord van je fissa
Helemaal helemaal helemaal heleeeemaaaal naar de kloteeeeeeeeeeequote:Op zondag 21 juni 2015 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben kapot, m'n benen doen het niet meer
Goed tekenquote:Op zondag 21 juni 2015 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben kapot, m'n benen doen het niet meer
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 02:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen idee, concert is ineens verdwenen saar gewoon.
Insoquote:Op zondag 21 juni 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
odessa zeer mooie stad zou er graag heen willen
Goed, kapot van We Are Electric welquote:
Zie bovenquote:
ik weet niet wat dat isquote:Op zondag 21 juni 2015 02:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed, kapot van We Are Electric wel
Daar?
Die is nooit okquote:
Festival, met The Prodigyquote:Op zondag 21 juni 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat is
ja gaat wel bedankt lb
Mij willen verkopenquote:
zou ik ook niet pikken en gewoon zelf weggaan en naar een beter iemand die ook liev is, en blauw is ook wel handig (gewoon hoog inzetten he lb) en dan is het veel mooier allemaal.quote:
Jaquote:
Een smurf?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
zou ik ook niet pikken en gewoon zelf weggaan en naar een beter iemand die ook liev is, en blauw is ook wel handig (gewoon hoog inzetten he lb) en dan is het veel mooier allemaal.
en dan druk je het nog zachtjes uitquote:Op zondag 21 juni 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
LB is wel echt de kwaliteitsuser van ONZ
quote:Op zondag 21 juni 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
LB is wel echt de kwaliteitsuser van ONZ
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Are you dead? Je reageert niet op FB messenger
he watquote:Op zondag 21 juni 2015 22:28 schreef DrNick het volgende:
Wacht, je stuurde dat om 18:10. Je stuurde voor het eerst wat om 21 uur vanavond
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Are you dead? Je reageert niet op FB messenger
Ja handig. Hij heeft niet verstuurd, staat zo'n uitroeptekentje bijquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 22:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja handig. Hij heeft niet verstuurd, staat zo'n uitroeptekentje bij
Veel ervaring?quote:Op zondag 21 juni 2015 22:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Tinderdates![]()
Zo snel, makkelijk maar ook bizar.
Jawel, het loopt wel aardig. Helemaal afgelopen tijd ( 4 a 6 weken ) komt het zelden voor dat het niet raak is op de 1e date.quote:
Gibson vuile slet.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jawel, het loopt wel aardig. Helemaal afgelopen tijd ( 4 a 6 weken ) komt het zelden voor dat het niet raak is op de 1e date.
En daarna?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jawel, het loopt wel aardig. Helemaal afgelopen tijd ( 4 a 6 weken ) komt het zelden voor dat het niet raak is op de 1e date.
Bij hoeveel chicks word je vader dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kusje.quote:
Nou ja zegquote:
Ligt er een beetje aan, de ene keer komt er een tweede keer de andere keer niet. Afgelopen keer een paar weken een soort 'Friends with benefits' geweest, en daarna zijn onze wegen in goed overleg gescheiden.quote:
Dat is niet eens meer op twee handen te tellen.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij hoeveel chicks word je vader dan?
Ik denk bij je profiel.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:22 schreef brunette206 het volgende:
Hoe zet ik in mijn profiel dat ik vrouw ben?
Als het 206 is, dan is het een hele oude fiets en dan denk ik niet dat je er iets van wilt leren Fylaxquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het 206 is, dan is het een hele oude fiets en dan denk ik niet dat je er iets van wilt leren Fylax
Ik ook. Daten?quote:Op maandag 22 juni 2015 10:10 schreef brunette206 het volgende:
Ik ben uit 1989Staat toch in mijn profiel
En jij?
Welkomquote:Op maandag 22 juni 2015 10:16 schreef brunette206 het volgende:
O ehm... Is dat normaal hier? Ik ben hier nog niet zo lang
Ja dat is normaal. Je zult ook snel prive berichtjes krijgen van mannen/jongens die ook met je willen daten.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:16 schreef brunette206 het volgende:
O ehm... Is dat normaal hier? Ik ben hier nog niet zo lang
Veelal kanslozen.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is normaal. Je zult ook snel prive berichtjes krijgen van mannen/jongens die ook met je willen daten.
Oh leukquote:Op maandag 22 juni 2015 10:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is normaal. Je zult ook snel prive berichtjes krijgen van mannen/jongens die ook met je willen daten.
Ja dit stinkt.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan, is vaak zo, maarja, elke nieuwe member wordt ook verdacht
Wat studeer je?quote:Op maandag 22 juni 2015 10:31 schreef brunette206 het volgende:
[..]
Zoals wat?
Ik ben 25, ik studeer en woon in Zwolle...
Beetje kutstad wel
Oh, ik zit ook in mijn tweede jaar.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:36 schreef brunette206 het volgende:
Pedagogiek...Zit in mijn 2e jaar... Maar vind het stiekem niet zo wat voor mij maar ik weet niet wat wel
En dit uiteraard.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:47 schreef PeZu het volgende:
Wat een nep fokkers hier, je moet je tieten posten eerst.
Ja, ik studeer ook pedagogiek. Best lachen maar idd beetje veel leeswerk somsquote:Op maandag 22 juni 2015 11:47 schreef brunette206 het volgende:
[..]
Zit je ook in Zwolle? Ken ik jou misschien?
Dat vind ik wel een beetje eng eigenlijk...
Ik vind eigenlijk sommige dingen wel leuk. Maar sommige delen ook minder. Ik vind de psychologie dingen wel leuk bijvoorbeeld, dus ben van plan misschien over te stappen op psychologiequote:Op maandag 22 juni 2015 11:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja, ik studeer ook pedagogiek. Best lachen maar idd beetje veel leeswerk soms
Alsof we die nog niet genoeg hebben in ons landquote:Op maandag 22 juni 2015 11:56 schreef brunette206 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk sommige dingen wel leuk. Maar sommige delen ook minder. Ik vind de psychologie dingen wel leuk bijvoorbeeld, dus ben van plan misschien over te stappen op psychologie
kennen we brunettes met een oude peugeot?quote:
Mag dat niet?quote:Op maandag 22 juni 2015 12:27 schreef DrNick het volgende:
In een SC posten na 4 posts. I call shenanigans.
Geen idee, weet niet wat iedereen op de oprit heeft staanquote:Op maandag 22 juni 2015 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kennen we brunettes met een oude peugeot?
3 uur geleden geregistreerd. Als dit geen kloon is, eet ik mijn schoen op.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:31 schreef brunette206 het volgende:
[..]
Mag dat niet?
Ik wist niet dat er regels waren?
ja zeker. Tits or gtfoquote:Op maandag 22 juni 2015 12:31 schreef brunette206 het volgende:
[..]
Mag dat niet?
HOJquote:
HEJJJJJJJJJJJJJJquote:
Ja, vertel eens. Wat is je kloontje, anders pics.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:31 schreef brunette206 het volgende:
[..]
Mag dat niet?
Vieze gore kutcarnivoor.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:59 schreef broccoli. het volgende:
Gisteren broccoli gegeten met t-bone steak
Pics mag u bij mij deponerenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:59 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, vertel eens. Wat is je kloontje, anders pics.
Heb ontbeten met hot wingsquote:
Minder snuiven.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:00 schreef Makoto het volgende:
Volgens mij is er iets met mijn hoofd aan de hand, ik heb al 4 dagen druk achter m'n rechter oog. Rip aan de nabestaande.
Moordenaar.quote:
quote:
ik had zaterdag broccoli met vleesch en rijstquote:Op maandag 22 juni 2015 12:59 schreef broccoli. het volgende:
Moeten ze maar niet zo lekker zijnquote:
Lekker.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had zaterdag broccoli met vleesch en rijst
Meat is murderer.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:01 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Lekker.
Vanavond weer broccoli, met rijst en kip.
En kaassaus.
vanavond gefrituurde aardappelreepjes met vlees en salade denk ikquote:Op maandag 22 juni 2015 13:01 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Lekker.
Vanavond weer broccoli, met rijst en kip.
En kaassaus.
Wauw neutraal.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanavond gefrituurde aardappelreepjes met vlees en salade denk ik
Ik zojuist nogquote:Op maandag 22 juni 2015 12:59 schreef broccoli. het volgende:
Murder* excuse moi.quote:
450 euro mag gestort worden op mijn rekeningquote:
Die hou ik lekker zelf.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
450 euro mag gestort worden op mijn rekening
Fantastisch.quote:
Heb me prima vermaakt. 2 dagen in de Berenkuil geweest (en een dikke piece van Pener gezienquote:
jammer.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:05 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Die hou ik lekker zelf.
Allen een lekker weekend gehad?
tnx ik twijfelde maar kfc it is zo meteenquote:
niks bijzonders op zich,quote:
Koopjequote:Op maandag 22 juni 2015 13:07 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Heb me prima vermaakt. 2 weekenden in de Berenkuil geweest (en een dikke piece van Pener gezien__!!!) en naar een rommelmarkt geweest waar ik 3 camera's (jaren 60 en 70) + 2 600 films voor 5 euro heb gescoord
Jotquote:
Toch niet dat wat je me stuurde?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:07 schreef broccoli. het volgende:
(en een dikke piece van Pener gezien __!!!)
Ook niet zo'n fan van vaderdag? :pquote:Op maandag 22 juni 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks bijzonders op zich,
zaterdag beetje in huis bezig geweest en op het terras gezeten.
zondag f1 gekeken en vaderdag gedoe
damn ga lekker in cul principieel doen man. Pffquote:Op maandag 22 juni 2015 13:08 schreef Makoto het volgende:
Ohja, je kunt beter niet kijken als je 'van diertjes houdt maar wel vlees eet' groet.
Prachtig altijd.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:09 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Jot
Ook ziek veel foto's gemaakt daar.
Nee, wel van dezelfde.quote:
Da's zeker lang geleden?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prachtig altijd.
Er was een hele tijd een Red Hulkdie was mooi.
Naah, had ff m'n momentjequote:Op maandag 22 juni 2015 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
damn ga lekker in cul principieel doen man. Pff
Akkoord.quote:
ach ja, beetje met de familie samen zitten, wat eten, wat drinkenquote:
Gewoon negeren.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
damn ga lekker in cul principieel doen man. Pff
Is beter om je ogen dicht te doen voor problemenquote:
Ooit in de Berenkuil geweest?quote:
Nee, ik kom niet onder de rivieren.quote:
Ik kan me niet met alles bezighouden.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Is beter om je ogen dicht te doen voor problemen
ja ik zag hetquote:
Ik kan me namelijk geen hulk herinneren, en kom er al ruim 3 jaar. :p vandaarquote:Op maandag 22 juni 2015 13:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel een tijdje ja.
Kom er niet heel vaak langs.
Aan de kant van de weg met de Texaco pomp/IJzere man, aan de rechterkant helemaal aan het einde zat die.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:13 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik kan me namelijk geen hulk herinneren, en kom er al ruim 3 jaar. :p vandaar
Nooit gezien. :pquote:Op maandag 22 juni 2015 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aan de kant van de weg met de Texaco pomp/IJzere man, aan de rechterkant helemaal aan het einde zat die.
Ging die 2e guy niet fronten toen je een pic maakte?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:16 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn laatste keer dat ik er echt was om te kijekn was samen met LB, hebben we ook foto's gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is sick
Wat is "fronten" ?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:17 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ging die 2e guy niet fronten toen je een pic maakte?
http://www.eelcovandenberg.com zul je dan ook wel waarderen.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:16 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn laatste keer dat ik er echt was om te kijekn was samen met LB, hebben we ook foto's gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is sick
Ehmm, in de zin van kwam ie niet naar je toe en vroeg waarom je die foto maakte. Of weet hij het niet.quote:
Nee, hij had ons al langer gezien, we waren eerst foto's aan het maken van al bestaande stukken, daarna ging ik foto's maken toen hij aan het werk was. Geen praatje gemaakt, kom er niet vaak dus weet niet of ze dat graag doen, kan mij ook voorstellen dat je lekker bezig bent en dan liever doorgaat met sprayen.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:18 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ehmm, in de zin van kwam ie niet naar je toe en vroeg waarom je die foto maakte. Of weet hij het niet.
'Kequote:Op maandag 22 juni 2015 13:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, hij had ons al langer gezien, we waren eerst foto's aan het maken van al bestaande stukken, daarna ging ik foto's maken toen hij aan het werk was. Geen praatje gemaakt, kom er niet vaak dus weet niet of ze dat graag doen, kan mij ook voorstellen dat je lekker bezig bent en dan liever doorgaat met sprayen.
woahquote:Op maandag 22 juni 2015 13:17 schreef broccoli. het volgende:
[..]
http://www.eelcovandenberg.com zul je dan ook wel waarderen.
Die daarnaast ook.
Schrijven? Is dat een term voor grafitti spuiten? Want nee, dat doe ik niet. Ik kan echt niet tekenenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:20 schreef Makoto het volgende:
[..]
'Ke.
Je schrijft zelf niet ofzjeauw dus?
Schrijver SCquote:Op maandag 22 juni 2015 13:20 schreef Makoto het volgende:
[..]
'Ke.
Je schrijft zelf niet ofzjeauw dus?
Zou wel leuk zijn.quote:
Duidelijk!quote:Op maandag 22 juni 2015 13:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schrijven? Is dat een term voor grafitti spuiten? Want nee, dat doe ik niet. Ik kan echt niet tekenenik kom er wel eens langs en kijk erg graag naar, vind het mooi
ook een bekende plek in EHV.
Denk niet dat dat te doen is op FOK!, laat staan dat mensen dat willenquote:
Denk dat er überhaupt bar weinig schrijvers zijn op FOK!quote:Op maandag 22 juni 2015 13:24 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Denk niet dat dat te doen is op FOK!, laat staan dat mensen dat willen
Daar doel ik o.a. opquote:Op maandag 22 juni 2015 13:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Denk dat er überhaupt bar weinig schrijvers zijn op FOK!
Hahahaha hjb.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:25 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Daar doel ik o.a. op
Die hebben wel wat beters te doen![]()
Asjequote:Op maandag 22 juni 2015 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
woahthanks!
Echt zo'n toffe stijl, zou ook zo op skatedecks kunnen, past daar goed bij.
Was niet persoonlijk naar jou bedoeldquote:
Treinspottersquote:Op maandag 22 juni 2015 13:26 schreef Makoto het volgende:
Er is wel een graff forum, maar dat is zo volgebaggerd, dat er geen tyfus aan is. Behalven treinspotters enzo.
Haha, nee maar dan kan je zien waar wanneer welke trein rijd zodat je zeker een foto kan maken snapte. Anders zit je de hele dag op het station te wachten in de hoop dat ie langs komt. Die nerds weten alles.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:27 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Treinspotters
HOE DURVEN JULLIE ONZE GELIEFDE TREINTJES ONDER TE KLADDEREN
Is het een NL forum?
Ja dat weet ik, mijn broer is er ook eentje.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:28 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha, nee maar dan kan je zien waar wanneer welke trein rijd zodat je zeker een foto kan maken snapte. Anders zit je de hele dag op het station te wachten in de hoop dat ie langs komt. Die nerds weten alles.
Hahaha lauw.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:29 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, mijn broer is er ook eentje.Als ik een leuk treintje voorbij zie komen dan vraag ik altijd aan hem waar die nu rijdt.
Verschrikkelijk johquote:Op maandag 22 juni 2015 13:30 schreef broccoli. het volgende:
Heb wel vaker gehad dat ik een trein moet hebben waar graffiti op staat. Probeer er dan een foto te maken, en eer dat gelukt is, rijdt de trein voor mn neus wegIs me al een paar keer overkomen.
Daarom.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:30 schreef broccoli. het volgende:
Heb wel vaker gehad dat ik een trein moet hebben waar graffiti op staat. Probeer er dan een foto te maken, en eer dat gelukt is, rijdt de trein voor mn neus wegIs me al een paar keer overkomen.
Wordt na een tijdje we vervelend heur.quote:
Maar ik heb dan wel een foto, is het wachten wel waard.quote:
Waarom zou je op een later moment wachten, dan wanneer die voor je neus staat? :pquote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:32 schreef broccoli. het volgende:
Waarom zou je op een later moment wachten, dan wanneer die voor je neus staat? :p
Wat is de username van je broerquote:Op maandag 22 juni 2015 13:29 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, mijn broer is er ook eentje.Als ik een leuk treintje voorbij zie komen dan vraag ik altijd aan hem waar die nu rijdt.
Er komt een trein aanrijden met een dikke piece, en die wil je op de foto hebben.quote:
Ik bedoel het niet zo. Als jij een bak hebt gepakt ga jij dan heel de dag op het station zitten en hopen dat jouw trein voorbij komt en hopen dat je op het goede spoor aan de goede kant zit etc. Of dit even uitzoeken aan de hand van het treinstel nummer en precies weten hoelaat, waar, en aan welke kant je moet zijn voor de foto.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:35 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Er komt een trein aanrijden met een dikke piece, en die wil je op de foto hebben.
Wat zou je dan doen? Nu gelijk een foto maken met het risico dat die voor je neus wegrijdt, of moeten uitzoeken wanneer die weer langs jouw route rijdt? Ik weet het wel hoor.
Maar vaak stap ik gewoon in, als ik weet dat je kunt uitstappen aan de kant van die piece.
We hadden het gewoon over een totaal andere situatie. Tuurlijk snap ik wel wat je bedoelt alleen is de situatie niet helemaal hetzelfdequote:Op maandag 22 juni 2015 13:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet zo. Als jij een bak hebt gepakt ga jij dan heel de dag op het station zitten en hopen dat jouw trein voorbij komt en hopen dat je op het goede spoor aan de goede kant zit etc. Of dit even uitzoeken aan de hand van het treinstel nummer en precies weten hoelaat, waar, en aan welke kant je moet zijn voor de foto.
Is het zonder geluid te doen?quote:
Jawel.quote:
Okequote:
Nja, waarom niet gewoon je shirt. Of hij was hem vergeten ofzo.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:54 schreef broccoli. het volgende:
Het duurde even voordat ik besefte dat het op een station was. Ze hebben wel lef.
Alleen waarom is die ene gast te armoedig om een bivakmuts te kopen oid
Weet je hoe koud dat is.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:55 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nja, waarom niet gewoon je shirt. Of hij was hem vergeten ofzo.
Weet ik veel in welk tropisch land dat is.quote:
Dan nog. Kan snel afkoelen.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:56 schreef Makoto het volgende:
[..]
Weet ik veel in welk tropisch land dat is.
Hier is het ook wel eens 30000 graden in de nacht.quote:
Jamaar Dordrecht he… dat is sowieso een land apart.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:00 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hier is het ook wel eens 30000 graden in de nacht.
Van de 30 ongeveer één, dus 1 op 30.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:03 schreef broccoli. het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af hoeveel uur je effectief werkt. :p
Eiland hé, altijd warmer op een eilandquote:Op maandag 22 juni 2015 14:03 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Jamaar Dordrecht he… dat is sowieso een land apart.
Dan ben je wel goed in verbergen.quote:
Ik woon ook op een eiland dus die gaat niet helemaal op :pquote:Op maandag 22 juni 2015 14:04 schreef Makoto het volgende:
[..]
Eiland hé, altijd warmer op een eiland
Alleen Dordrecht. Schapenkoppen niet te stoppen. Zelfs Freek is een Dordtenaar.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:05 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik woon ook op een eiland dus die gaat niet helemaal op :p
Special snowflakes u allen.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Alleen Dordrecht. Schapenkoppen niet te stoppen. Zelfs Freek is een Dordtenaar.
Heeeeeeeerlijk,quote:Op maandag 22 juni 2015 14:15 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Special snowflakes u allen.
Ben er gister nog geweest omdat ik nog moest overstappen, 25 minuten moeten rondhangen op dat kutstation
Blergh.quote:
blubjequote:
Snowyquote:
Rotterdam is oké, maar ik ben er in 15 minuutjes met de trein.quote:
Beter dan Dordt iigquote:Op maandag 22 juni 2015 14:17 schreef Makoto het volgende:
[..]
Rotterdam is oké, maar ik ben er in 15 minuutjes met de trein.
Boeiend. Het is een foto.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:32 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Maar ik heb dan wel een foto, is het wachten wel waard.
[..]
Waarom zou je op een later moment wachten, dan wanneer die voor je neus staat? :p
Waar ik naar kan kijken en mijn inspiratie uit kan halen. :pquote:
Bariequote:
nooit geweest buiten ahoy en de topsporthalquote:
Moet je zeker eens doen.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit geweest buiten ahoy en de topsporthal
ga jij dan mee als gids?quote:
Ja hoor, alleen moet je niet verwachten dat we langs de standaard dingetjes gaan. :pquote:
die schijtlelijke scheve huisjes hoef ik ook niet te zienquote:Op maandag 22 juni 2015 14:46 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen moet je niet verwachten dat we langs de standaard dingetjes gaan. :p
Die zijn juist vetquote:Op maandag 22 juni 2015 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die schijtlelijke scheve huisjes hoef ik ook niet te zien
ohwquote:
In die kubuswoningen heb ik een keer overnacht met schoolquote:Op maandag 22 juni 2015 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die schijtlelijke scheve huisjes hoef ik ook niet te zien
Die is ook mooi.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw
de markthal lijkt me dan wel weer mooi.
Er staan er ook een paar te koopquote:Op maandag 22 juni 2015 14:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
In die kubuswoningen heb ik een keer overnacht met school
Zit tegenwoordig een jeugdherberg in
waar gaan we dan heen?quote:Op maandag 22 juni 2015 14:49 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Die is ook mooi.
Maar dat soort dingen ga ik dus niet langs
Dat is wel een unieke woning danquote:
De Hef, het tunneltje in Overschie (en Overschie zelf), De Zweth en het gebied dat erbij hoort, de Kiefhoek, het strandje aan de Maas etc.quote:
zegt me helemaal niks, maar ik vind het primaquote:Op maandag 22 juni 2015 14:51 schreef broccoli. het volgende:
[..]
De Hef, het tunneltje in Overschie (en Overschie zelf), De Zweth en het gebied dat erbij hoort, de Kiefhoek, het strandje aan de Maas etc.
http://www.funda.nl/koop/(...)02713-overblaak-101/quote:Op maandag 22 juni 2015 14:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is wel een unieke woning dan
Maar ik ben gelukkig in mijn plaggenhutje op de heide
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zegt me helemaal niks, maar ik vind het prima
zo bijzonder is een brug en een mast nou ook weer nietquote:Op maandag 22 juni 2015 14:52 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
De meeste mensen kennen alleen de Erasmusbrug, Euromast en de Markthal, maar er is veeeel meer dan dat.
Nicequote:Op maandag 22 juni 2015 14:51 schreef broccoli. het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)02713-overblaak-101/
Nouja, de Euromast kun je natuurlijk in, en als het helder is kun je Antwerpen en Amsterdam zien bijvoorbeeld. Dat is zeker wel de moeite waard.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo bijzonder is een brug en een mast nou ook weer niet
zou nog liever containerschepen kijken
de markthal nu al als trekpleister benoemen geeft al aan dat de rest toch echt niet deugtquote:Op maandag 22 juni 2015 14:52 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
De meeste mensen kennen alleen de Erasmusbrug, Euromast en de Markthal, maar er is veeeel meer dan dat.
Ja daarom juist. Heb er zelf het geld niet voor, maar als ik eventueel zou gaan samenwonen met iemand dan zou ik dit serieus overwegenquote:Op maandag 22 juni 2015 14:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nice
Als ik het geld er voor had en in Rotterdam of omgeving zou wonen zou ik het zeker overwegen
De vraagprijs van 175 mille vind ik ook nog wel meevallen eerlijk gezegd
Is zo leuk daar!quote:Op maandag 22 juni 2015 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit geweest buiten ahoy en de topsporthal
sorry, ik kan niet nog een 2de huis kopenquote:Op maandag 22 juni 2015 14:54 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja daarom juist. Heb er zelf het geld niet voor, maar als ik eventueel zou gaan samenwonen met iemand dan zou ik dit serieus overwegen
Ik vind het zelf geen trekpleister (overpriced elitaire meukquote:Op maandag 22 juni 2015 14:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
de markthal nu al als trekpleister benoemen geeft al aan dat de rest toch echt niet deugt
Harder werken danquote:Op maandag 22 juni 2015 14:54 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja daarom juist. Heb er zelf het geld niet voor, maar als ik eventueel zou gaan samenwonen met iemand dan zou ik dit serieus overwegen
En ook niet in 2 huizen wonenquote:Op maandag 22 juni 2015 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik kan niet nog een 2de huis kopen
Ik heb al een illegale kerstbomenplantage.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Harder werken dan
Of plantjes natuurlijk
ik hoor de meeste mensen bijna nooit over rotterdam, vind ik wel best ookquote:Op maandag 22 juni 2015 14:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik vind het zelf geen trekpleister (overpriced elitaire meuk), maar de meeste mensen die ik hoor over Rotterdam hebben het altijd over de Markthal, dat dat zo bijzonder is
Daar zou ik zo in gaan wonen, nog niet eens zo gek duur.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:51 schreef broccoli. het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)02713-overblaak-101/
Is ook niet geheel verwonderlijk als je het zelf nooit over Rotterdam hebt of er niet vandaan komtquote:Op maandag 22 juni 2015 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoor de meeste mensen bijna nooit over rotterdam, vind ik wel best ook
Huisje delen?quote:Op maandag 22 juni 2015 14:57 schreef Makoto het volgende:
[..]
Daar zou ik zo in gaan wonen, nog niet eens zo gek duur.
niet heel groot hehquote:Op maandag 22 juni 2015 14:57 schreef Makoto het volgende:
[..]
Daar zou ik zo in gaan wonen, nog niet eens zo gek duur.
Dat is waarquote:Op maandag 22 juni 2015 14:56 schreef broccoli. het volgende:
Maar ik studeer nog, kan dan moeilijk 40.000 per jaar verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |