Ahquote:Op zondag 21 juni 2015 00:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zoek het weerbericht voor Hurghada maar op
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie had dat verwacht van een anders kwalitatief hoogstaand matchingprogramma.
Goeie zaak kerel, groetjes aan LB!quote:Op zondag 21 juni 2015 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moeie benenmaar verder wel lekker, heerlijk feestje gehad met mijn chick
quote:
Hertstquote:
Ik ben kapot, m'n benen doen het niet meerquote:Op zondag 21 juni 2015 01:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb goede dingen gehoord van je fissa
Helemaal helemaal helemaal heleeeemaaaal naar de kloteeeeeeeeeeequote:Op zondag 21 juni 2015 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben kapot, m'n benen doen het niet meer
Goed tekenquote:Op zondag 21 juni 2015 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben kapot, m'n benen doen het niet meer
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 02:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen idee, concert is ineens verdwenen saar gewoon.
Insoquote:Op zondag 21 juni 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
odessa zeer mooie stad zou er graag heen willen
Goed, kapot van We Are Electric welquote:
Zie bovenquote:
ik weet niet wat dat isquote:Op zondag 21 juni 2015 02:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed, kapot van We Are Electric wel
Daar?
Die is nooit okquote:
Festival, met The Prodigyquote:Op zondag 21 juni 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat is
ja gaat wel bedankt lb
Mij willen verkopenquote:
zou ik ook niet pikken en gewoon zelf weggaan en naar een beter iemand die ook liev is, en blauw is ook wel handig (gewoon hoog inzetten he lb) en dan is het veel mooier allemaal.quote:
Jaquote:
Een smurf?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
zou ik ook niet pikken en gewoon zelf weggaan en naar een beter iemand die ook liev is, en blauw is ook wel handig (gewoon hoog inzetten he lb) en dan is het veel mooier allemaal.
en dan druk je het nog zachtjes uitquote:Op zondag 21 juni 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
LB is wel echt de kwaliteitsuser van ONZ
quote:Op zondag 21 juni 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
LB is wel echt de kwaliteitsuser van ONZ
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Are you dead? Je reageert niet op FB messenger
he watquote:Op zondag 21 juni 2015 22:28 schreef DrNick het volgende:
Wacht, je stuurde dat om 18:10. Je stuurde voor het eerst wat om 21 uur vanavond
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Are you dead? Je reageert niet op FB messenger
Ja handig. Hij heeft niet verstuurd, staat zo'n uitroeptekentje bijquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 22:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja handig. Hij heeft niet verstuurd, staat zo'n uitroeptekentje bij
Veel ervaring?quote:Op zondag 21 juni 2015 22:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Tinderdates![]()
Zo snel, makkelijk maar ook bizar.
Jawel, het loopt wel aardig. Helemaal afgelopen tijd ( 4 a 6 weken ) komt het zelden voor dat het niet raak is op de 1e date.quote:
Gibson vuile slet.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jawel, het loopt wel aardig. Helemaal afgelopen tijd ( 4 a 6 weken ) komt het zelden voor dat het niet raak is op de 1e date.
En daarna?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jawel, het loopt wel aardig. Helemaal afgelopen tijd ( 4 a 6 weken ) komt het zelden voor dat het niet raak is op de 1e date.
Bij hoeveel chicks word je vader dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kusje.quote:
Nou ja zegquote:
Ligt er een beetje aan, de ene keer komt er een tweede keer de andere keer niet. Afgelopen keer een paar weken een soort 'Friends with benefits' geweest, en daarna zijn onze wegen in goed overleg gescheiden.quote:
Dat is niet eens meer op twee handen te tellen.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij hoeveel chicks word je vader dan?
Ik denk bij je profiel.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:22 schreef brunette206 het volgende:
Hoe zet ik in mijn profiel dat ik vrouw ben?
Als het 206 is, dan is het een hele oude fiets en dan denk ik niet dat je er iets van wilt leren Fylaxquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het 206 is, dan is het een hele oude fiets en dan denk ik niet dat je er iets van wilt leren Fylax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |