Mwah, die heeft ze allang alweer op:quote:Op maandag 22 juni 2015 17:34 schreef theguyver het volgende:
welke tijdzone houd die site aan?
want ik geloof niet dat er veel schokkends is gebeurt!!
op dit na dan!
VVD wil bitter lemon terug in Tweede Kamer
Dit vond ik eigenlijk wel schokkend... de wereld staat in de fik en de VVD wil de bitter lemon terug in de tweede kamer...quote:Op maandag 22 juni 2015 17:34 schreef theguyver het volgende:
welke tijdzone houd die site aan?
want ik geloof niet dat er veel schokkends is gebeurt!!
op dit na dan!
VVD wil bitter lemon terug in Tweede Kamer
31 November , lijkt me een leuke dagquote:Op maandag 22 juni 2015 12:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Slim! screenshot gemaakt voor het nageslacht.
[ afbeelding ]
Lees ik eindelijk mijn boek uit!quote:Op maandag 22 juni 2015 21:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
31 November , lijkt me een leuke dag
breaking: calendar broke downquote:Op maandag 22 juni 2015 21:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
31 November , lijkt me een leuke dag
Die 3 juli datum is in ieder geval een mooie benchmark. Nou, ok, niet zo mooi voor de Iraniërs als het uitkomt natuurlijk maar ze moeten er wat voor over hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:53 schreef BarryOSeven het volgende:
22 June 2015 | Explosion at Afghan parliament
Zie je, hebben ze toch gelijk gehad!![]()
| 1 2 | <!--31 December 2017 | Referendum on United Kingdom membership of the European Union (UK leaves) 8 November 2016 | United States presidential election (Hillary Clinton)--> |
| 1 2 3 4 | <!--5 November 2015 | UNKOWN 3 November 2015 | UNKOWN 25 October 2015 | Iran nuclear attack--> * 21 October 2015 | 16:29:00 - UNKNOWN<!--back to the future--> |
Iran doet in paniek een pre-emptive raket aanval op Israel want op het internet stond dat Israel het van plan was. Bedankt tabula!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:40 schreef Blaadjes het volgende:
Zou het niet netjes zijn de Iraanse ambassade in te lichten over deze site?
Volgens de broncode gebeurt dat de 25e van oktoberquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Iran doet in paniek een pre-emptive raket aanval op Israel want op het internet stond dat Israel het van plan was. Bedankt tabula!.
jawel hoor, Griekenland weer de eu niet uitgeschopt. Het was een event dat de hele dag duurde en hield velen in zijn greep.quote:
Dat is een referentie naar lostquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |