SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de eindtijd volgen gebeurtenissen elkaar sneller op jwz tog.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:50 schreef Dingflofbips het volgende:
Voor 2015 heftige sprongen in jaartallen
De dingen onder vandaag, hebben ze allemaal goed geraden.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:39 schreef bijdehand het volgende:
Waar hebben ze gelijk in gekregen? En waar niet in?
Waarvan ik dus niet weet of ze er al stonden voordat ze zgn gebeurden.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De dingen onder vandaag, hebben ze allemaal goed geraden.
Dat zie ik idd ook niet op die pagina.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:39 schreef bijdehand het volgende:
Waar hebben ze gelijk in gekregen? En waar niet in?
En eventuele gebeurtenissen aanstaande maandag natuurlijkquote:TIME: 12 days 01h 03m 26s! - Israel attacks on Iran (3 juli)
Inderdaad, ik ben zeer benieuwd of die voorspelling uit gaat komen.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zie ik idd ook niet op die pagina.
We kunnen iig kijken of dit een correcte voorspelling is:
[..]
En eventuele gebeurtenissen aanstaande maandag natuurlijk
Het kan vanalles zijn. Zo kan ik ook wel een voorspelling doen.quote:
De archives zijn accuraat.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:00 schreef Elan het volgende:
Wat is dat voor site dan, Nostradamus-achtige voorspellingen of gewoon random paniek zaaien?
Als er maandag helemaal niets noemenswaardigs gebeurt gaan mensen weer lachen ja.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:05 schreef bijdehand het volgende:
Het kan vanalles zijn. Zo kan ik ook wel een voorspelling doen.
'Overmorgen staat er iets te gebeuren dat waard is te vermelden.'
Neem aan dat het wereldschokkend moet zijn. Griekenland uit de euro (of EU) of iets dergelijks. Ik hoop er wel een beetje op maar verwacht het niet zo.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Als er maandag helemaal niets noemenswaardigs gebeurt gaan mensen weer lachen ja.
Jammer dat de site niet uitlegt wat de bronnen (Een medium? Een algoritme? Iets anders?) zijn van de voorspellingen.
Prachtig toch!quote:Op zondag 21 juni 2015 10:48 schreef Johnny-V het volgende:
Als je gewoon alles unknown noemt, kan je daarna lekker alle gebeurtenissen van die dag als het voorspelde aanwijzen.
quote:The song is based on the murders the Brenda Ann Spencer committed on Monday the 29th of January, 1979. She starting shooting at children who where waiting for the Cleveland Elementary School gates to open. She was sixteen at the time and, when questioned about her motive, she simply replied... 'I don't like Mondays.'
Tip: Sla NU de tekst op, en bekijk dat over een jaar nog eens. Dan weet je het zeker.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De archives zijn accuraat.
Geen idee verder, kom het de laatste tijd veel tegen. Vooral omdat ze tot nu toe alles goed voorspeld hebben.
Wie zijn ''ze''?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:14 schreef BarryOSeven het volgende:
Er staat een grote ramp op het programma volgens
http://tabula.ws/
Het is een UNKOWN event!
Wat kan dat zijn, ze hebben in bijna alles gelijk gekregen. Maandag is iedereen de klos!
[ afbeelding ]
Een groot ding wel denk ik. Ben ook zeer benieuwd welke rol Poetin hierin gaat spelen.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:45 schreef Scrummie het volgende:
Griekenland kan een dingetje zijn morgen.
Yepsquote:Op zondag 21 juni 2015 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een groot ding wel denk ik. Ben ook zeer benieuwd welke rol Poetin hierin gaat spelen.
Precies, allemaal in het kader van jezelf weerhouden van beinvloeden..quote:Op zondag 21 juni 2015 10:48 schreef Johnny-V het volgende:
Als je gewoon alles unknown noemt, kan je daarna lekker alle gebeurtenissen van die dag als het voorspelde aanwijzen.
Ik had eigenlijk gehoopt op wakker worden, bakje koffie maken, naar het balkon lopen en dan ruimteschepen in de lucht te zien. Helaas...quote:
Als straks UNKOWN verandert naar: SicSicSics has borrowed a bicycle dan heb je gelijk gehad.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:04 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb vandaag mijn auto naar de garage gebracht en een leenfiets meegenomen; misschien doelden ze daarop?
Misschien is het dat de zomer gaat beginnen!quote:Op maandag 22 juni 2015 12:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt op wakker worden, bakje koffie maken, naar het balkon lopen en dan ruimteschepen in de lucht te zien. Helaas...
We hebben meer UNKOWN options toch. Die ruimteschepen komen echt wel.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Misschien is het dat de zomer gaat beginnen!
Slim! screenshot gemaakt voor het nageslacht.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:14 schreef Resistor het volgende:
[..]
Tip: Sla NU de tekst op, en bekijk dat over een jaar nog eens. Dan weet je het zeker.
Daar lijkt het wel opquote:Op maandag 22 juni 2015 16:55 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Er gaat niets bijzonders gebeuren, he?
Mwah, die heeft ze allang alweer op:quote:Op maandag 22 juni 2015 17:34 schreef theguyver het volgende:
welke tijdzone houd die site aan?
want ik geloof niet dat er veel schokkends is gebeurt!!
op dit na dan!
VVD wil bitter lemon terug in Tweede Kamer
Dit vond ik eigenlijk wel schokkend... de wereld staat in de fik en de VVD wil de bitter lemon terug in de tweede kamer...quote:Op maandag 22 juni 2015 17:34 schreef theguyver het volgende:
welke tijdzone houd die site aan?
want ik geloof niet dat er veel schokkends is gebeurt!!
op dit na dan!
VVD wil bitter lemon terug in Tweede Kamer
31 November , lijkt me een leuke dagquote:Op maandag 22 juni 2015 12:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Slim! screenshot gemaakt voor het nageslacht.
[ afbeelding ]
Lees ik eindelijk mijn boek uit!quote:Op maandag 22 juni 2015 21:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
31 November , lijkt me een leuke dag
breaking: calendar broke downquote:Op maandag 22 juni 2015 21:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
31 November , lijkt me een leuke dag
Die 3 juli datum is in ieder geval een mooie benchmark. Nou, ok, niet zo mooi voor de Iraniërs als het uitkomt natuurlijk maar ze moeten er wat voor over hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:53 schreef BarryOSeven het volgende:
22 June 2015 | Explosion at Afghan parliament
Zie je, hebben ze toch gelijk gehad!![]()
1 2 | <!--31 December 2017 | Referendum on United Kingdom membership of the European Union (UK leaves) 8 November 2016 | United States presidential election (Hillary Clinton)--> |
1 2 3 4 | <!--5 November 2015 | UNKOWN 3 November 2015 | UNKOWN 25 October 2015 | Iran nuclear attack--> * 21 October 2015 | 16:29:00 - UNKNOWN<!--back to the future--> |
Iran doet in paniek een pre-emptive raket aanval op Israel want op het internet stond dat Israel het van plan was. Bedankt tabula!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:40 schreef Blaadjes het volgende:
Zou het niet netjes zijn de Iraanse ambassade in te lichten over deze site?
Volgens de broncode gebeurt dat de 25e van oktoberquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Iran doet in paniek een pre-emptive raket aanval op Israel want op het internet stond dat Israel het van plan was. Bedankt tabula!.
jawel hoor, Griekenland weer de eu niet uitgeschopt. Het was een event dat de hele dag duurde en hield velen in zijn greep.quote:
Dat is een referentie naar lostquote:
Unknown, maar het zorgt altijd weer voor chaos, en door gebeurtenissen te laten toenemen kan men weer een herhaling van de geschiedenis erdoor krijgen.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:48 schreef Johnny-V het volgende:
Chaos, steeds meer mensen worden onderdeel van de chaos, dat is de organisatie die zich aan het opbouwen is. Inclusief de intelligentsia, aangezien je er collectief in verzeilt raakt, dus merk je het haast niet (op een enkeling na, zo gaat het altijd in de geschiedenis), ook al die je de chaos in andere landen toenemen zie je je eigen chaos vooral niet (je denkt dat je de dans ontspringt, die ontspring je alleen als je puur bewust bent waar je in zit, in een systeem waar je emotioneel onderdeel van uitmaakt, dus er nagenoeg altijd in mee wordt gesleurd)quote:Op zondag 21 juni 2015 00:55 schreef BarryOSeven het volgende:
In de eindtijd volgen gebeurtenissen elkaar sneller op jwz tog.
Oh, als die chaos zich toch al aan het organiseren is is er dus niets aan de hand.quote:Op zondag 28 juni 2015 08:43 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Chaos, steeds meer mensen worden onderdeel van de chaos, dat is de organisatie die zich aan het opbouwen is.
Iedere maandag is nu een unknown event. griekenland in rep en roer, den haag in rep en roer enz.quote:
Volgens mij klopt daar uiteindelijk weinig van, want hij voorspelde toch een burgeroorlog in de VS?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:55 schreef Geralt het volgende:
De enige van dat soort sites die ik de moeite waard vond was van die zogenaamde tijdreiziger. Ik kom ff niet op de naam, maar dat was een jaar of 10 ofzo wel tof om te lezen.
Geen idee of hij toen dingen gezegd heeft die alsnog bleken te kloppen zoveel jaar na dato.
Iemand die weet wie ik bedoel? Die site zal nog wel ergens in de lucht zijn of een mirror anders niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Alles is uitgekomen wat er stond....of niet stond...of heeft gestaan en toen weer niet of toch wel.quote:
Dankje voor de info.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:49 schreef pinman het volgende:
2015 Financial Crisis (The Shemitah)
Dit is de Shemitah:
DE SHEMITAH: HET BIJBELSE PATROON WAARMEE WORDT AANGEGEVEN DAT EEN FINANCIËLE INSTORTING KAN KOMEN IN 2015
door Michael Snyder | 27 januari 2015
Dus wat gaat er dit keer gebeuren?
We moeten gewoon afwachten om te zien.
Maar zonder twijfel zijn we getuige geweest van zoveel patronen van net vóór de financiële crash van 2008, staan nu weer recht voor onze ogen.
Er is gezegd dat degenen die niet van de geschiedenis leren, gedoemd zijn om die te herhalen.
Misschien denkt u dat er iets in "de Shemitah" zit, of misschien denkt u dat het een heleboel onzin is.
Maar dan weet u nu ten minste waar iedereen over spreekt. Wat u wilt doen met deze informatie is aan u.
http://www.belfort-group.(...)emoedsrust-bedreigenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje voor de info.
Misschien is 't onzin. Maar ik had niet van Shemitah gehoord.
Maar ik ben niet religieuse.
Wat is dit in hemelsnaam?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:56 schreef Summers het volgende:
[..]
http://www.belfort-group.(...)emoedsrust-bedreigen
Welkom back Summers!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Thanks, ik was het al eens eerder tegengekomen alle sept happenings maar ik kon het niet meer vinden. Wordt een spannende maand dus. Ben beetje bezig met reis maar ik wacht even af tot na septemberquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Kan ook bangmakerij zijn.Maak je niet druk over!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Thanks, ik was het al eens eerder tegengekomen alle sept happenings maar ik kon het niet meer vinden. Wordt een spannende maand dus. Ben beetje bezig met reis maar ik wacht even af tot na september
Nee doe ik ook niet maar ik wacht toch even af, heb nog de tijd ookquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kan ook bangmakerij zijn.Maak je niet druk over!
Een opsomming uit verschillende hoeken van alles wat in verband word gebracht met de 4th bloodmoon en de maand september , financiele crisis is daar 1 van .quote:
Aah oké ik las Jade Helm, maar ook shit zoals Aliens en shit, en dan die reactie eronder; Ik kreeg al een onderbuik gevoel met Aliens en inslaan. Ik mis alleen nog de Asteroïde die dan op onze planeet dondert de 23e ofzo.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:25 schreef Summers het volgende:
[..]
Een opsomming uit verschillende hoeken van alles wat in verband word gebracht met de 4th bloodmoon en de maand september , financiele crisis is daar 1 van .
spiritueel : wave x heb je ook nogquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Thanks, ik was het al eens eerder tegengekomen alle sept happenings maar ik kon het niet meer vinden. Wordt een spannende maand dus. Ben beetje bezig met reis maar ik wacht even af tot na september
Asteroide hoort er ook nog bij idd .quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Aah oké ik las Jade Helm, maar ook shit zoals Aliens en shit, en dan die reactie eronder; Ik kreeg al een onderbuik gevoel met Aliens en inslaan. Ik mis alleen nog de Asteroïde die dan op onze planeet dondert de 23e ofzo.
quote:
Zeker interessant als in de grootste false flag ooit ..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welkom back Summers!
Deze vond ik ook interessant:
"I don’t personally attach importance to the skies and biblical prophecy. But unfortunately for people like me, the Christian apocalyptic rapture loons, the Jewish Zionist supremacist wing nuts and the occultist elites do take this seriously. The satanists who run the Cabal are certainly aware of how convenient this is to provide cover for their sick plans."
http://winteractionables.com/?p=23661
Ben wel van mening dat de mensen achter de schermen enz. wel gek op cijfers zijn.
Nee inderdaad, maar wel een vermakelijk verhaal om te volgenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij klopt daar uiteindelijk weinig van, want hij voorspelde toch een burgeroorlog in de VS?
Tenzij je al die doden door politiegeweld en daaropvolgende rellen een burgeroorlog noemnt, is dat nog niet gebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |