Even gezocht op internet. Lijkt me ook wel leuk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:53 schreef poiuytr het volgende:
Iemand die weet waar ik ergens jonge benen terug kan kijken/ downloaden? Lijkt me wel een leuke docu om te kijken.
Had al even zitten googlen en kwam op cycling torrents uit alleen gaan alle alarmbellen van mijn pc dan af.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Even gezocht op internet. Lijkt me ook wel leuk.
Helaas is terugkijken van Vlaamse programma's lastig.
Helaas zijn de Belgen niet zo van de nieuwsgroepen en torrents.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Had al even zitten googlen en kwam op cycling torrents uit alleen gaan alle alarmbellen van mijn pc dan af.
Ulissi rijdt nu het een beetje omhoog gaat weer naar Nibali toe.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:05 schreef baggerbaas het volgende:
Ulissi en Reda toch nog steeds behoorlijk dichtbij.
Ontzettend zonde vind ik dat, ook vreemd dat zo'n shirt gewoon toegelaten wordt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:17 schreef OProg het volgende:
Weer aan jaar dat lelijke nationale shirt dus.
Wel eens naar je Nederlands gekeken?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:19 schreef poiuytr het volgende:
Zijn fiets wat hij de laatste rondes gebruikt is ook spuug lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |