My god... Ik ben een sucker for gesmolten kaas, maar dit zou ik toch echt niet gaan etenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://www.buzzfeed.com/c(...)ed-cheese#.hrxP7Oo6q
Ja dus.
Precies. Is gewoon offensivequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
My god... Ik ben een sucker for gesmolten kaas, maar dit zou ik toch echt niet gaan eten.
Is ook cheddar. Op een echte tosti zit natuurlijk geen cheddar.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
My god... Ik ben een sucker for gesmolten kaas, maar dit zou ik toch echt niet gaan eten.
Hangt er vanaf wat voor kaas en en bacon er gebruikt worden denk ik, ik zou het wel willen proberen (met het risico dat ik na een paar happen al strontziek ben door de hoeveelheid vetten, maar shit happens).quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:05 schreef HostiMeister het volgende:
Zoveel kaas en bacon is toch niet lekker
Eigenlijk heb ik alleen maar gehosseld bij mensen waar ik het nummer al van had volgens mij, was niet zo slim, yats heeft me nog veel te lerenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:06 schreef Samzz het volgende:
Hosti, hoeveel vrouwtjes heeft je fobohossel je opgeleverd?
Awh dushi :$quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
:$ Voor jou eet ik alles bby. Zelfs asperges.
Geen idee, dat kan. Ik weet alleen dat ik mateloos irriteer aan wat dingen en het feit dat mensen denken dat grappen over te moeten maken. Maar he, wie ben ik? Ik ben slechts yats, die gast die altijd overal om lacht,altijd vriendelijk is en vast enorm gelukkig is...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Man oh man, je zit jezelf zo enorm in de weg
Plastic is dat… brrrrquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is ook cheddar. Op een echte tosti zit natuurlijk geen cheddar.
06.... app me sgatj. Snapchat: artelligencequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik alleen maar gehosseld bij mensen waar ik het nummer al van had volgens mij, was niet zo slim, yats heeft me nog veel te leren
Werken is geen optiequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij een Solexverhuurbedrijf werken. Bedrijfsuitjes en buurtfeestjes met allemaal vrouwen.
Indeedquote:
Nee, klopt iddquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is ook cheddar. Op een echte tosti zit natuurlijk geen cheddar.
Ja domquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik alleen maar gehosseld bij mensen waar ik het nummer al van had volgens mij, was niet zo slim, yats heeft me nog veel te leren
Is dit weer een random nummer of is het echt van jou?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
0613536755 app me sgatj. Snapchat: artelligence
Heb er lang en hard over nagedacht, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om dit Straw aan te doen en haar alleen achter te latenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
0613536755 app me sgatj. Snapchat: artelligence
Yats, lighten up johquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, dat kan. Ik weet alleen dat ik mateloos irriteer aan wat dingen en het feit dat mensen denken dat grappen over te moeten maken. Maar he, wie ben ik? Ik ben slechts yats, die gast die altijd overal om lacht,altijd vriendelijk is en vast enorm gelukkig is...
Ik kan jou niets leren, jij bent immers de hosselmeisterquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon hosselen is geen probleem, dit is fobohosselen, is veel moeielijker, snap ik nietquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:09 schreef pluff het volgende:
[..]
Is dit weer een random nummer of is het echt van jou?
Ik vind het wel leerzaam om al die fobo reacties van jou door te lezen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan jou niets leren, jij bent immers de hosselmeister
Eerst dacht ik dat het luara was van fok. Of puala ofzoietsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]ik moet er nog steeds heel hard om lachen
Het is jouw nummer he...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]ik moet er nog steeds heel hard om lachen
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik vind het wel leerzaam om al die fobo reacties van jou door te lezen.
Mooi, dan help ik tenminste iemand. Maar dat is gewoon sociaal praten met mensen, dat kan jij ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik vind het wel leerzaam om al die fobo reacties van jou door te lezen.
Je bent wel zeker van je zaak 😮quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb er lang en hard over nagedacht, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om dit Straw aan te doen en haar alleen achter te laten
Ik heb nog nooit gefobohosseltquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon hosselen is geen probleem, dit is fobohosselen, is veel moeielijker, snap ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |