wat waarquote:
ja geen probleem maar toen gingen ze mijn woorden verdraaienquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel bedankt dat je voor me bent opgekomen, ik haat je nu iets minder
Die hele date sowiesoquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een kaskraker zou zijn in comedy-genre
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik wilde gewoon een dramatische exit om ff wat te gaan eten maar toen ik terugkwam zag ik dat de haat maar door bleef gaan
ohquote:
WCH is echt een verschrikkelijk mensquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja geen probleem maar toen gingen ze mijn woorden verdraaien
kutmensen ook hier
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH is echt een verschrikkelijk mens
natuurlijk nietquote:
Wat zijn jullie ook schattig samen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH is echt een verschrikkelijk mens
nee dat zijn we nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat zijn jullie ook schattig samen.
volgens mij alleen dat.quote:
dat zou wel erg sneu voor hem zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij niet oppast verloopt zijn theorie en moet hij het opnieuw doen
![]()
![]()
Dat is na hoe lang?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij niet oppast verloopt zijn theorie en moet hij het opnieuw doen
![]()
![]()
Is een jaar geldig, dacht ik.quote:
doe eens origineel joh, wij hebben het toch ook niet altijd over jouw kaalheid en oudheid?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij ook niet, zo groot is die poort nou ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |