Ah, een tabula rasaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Ik ben een vrindelijke jongeman.
Niets, jouw kleren passen hem niet, te grootquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heb ik jou ooit aangedaan vieze flapzak
Niets, ik pest iedereen. Behalve Remqo eigenlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heb ik jou ooit aangedaan vieze flapzak
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niets, jouw kleren passen hem niet, te groot
9/10quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niets, jouw kleren passen hem niet, te groot
Wat een onbeleefde jonge dame.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, je hebt de reactie van jouw date gefilmd toen je vroeg of er een tweede date inzat?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crewbash, TRquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, die bebaarde waardeloze moderator is er ook weer.
Nou nou Frank, je moet wel wat aan dat denkbeeld over jezelf doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, die bebaarde waardeloze moderator is er ook weer.
mattie ik dacht dat ze je weggepest haddenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt niet uit, als ze maar knap is
Oh ja, dat had ik kunnen weten natuurlijk,quote:
waarom WCHquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach, je hebt de reactie van jouw date gefilmd toen je vroeg of er een tweede date inzat?
nee ik wilde gewoon een dramatische exit om ff wat te gaan eten maar toen ik terugkwam zag ik dat de haat maar door bleef gaanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
mattie ik dacht dat ze je weggepest hadden
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik wilde gewoon een dramatische exit om ff wat te gaan eten maar toen ik terugkwam zag ik dat de haat maar door bleef gaan
Tja... Laat ik zeggen dat de kop die je in de spiegel aankijkt nogal verandert over tijd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou nou Frank, je moet wel wat aan dat denkbeeld over jezelf doen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tja... Laat ik zeggen dat de kop die je in de spiegel aankijkt nogal verandert over tijd.
Ik denk dat dat een kaskraker zou zijn in comedy-genrequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach, je hebt de reactie van jouw date gefilmd toen je vroeg of er een tweede date inzat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |