de leefquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die heeft wel voor 2 ton aan frikandellen en mexicano's gegeten.
Zoiets?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik een snor had dikkie dik
mijn baard is nog maar een weekje aan het groeien en jij stelt meteen eisen dat kan ik niet handelenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm al die haat Haas
je bent zeker jelly
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik een snor had dikkie dik
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je ook gegoogled op cool mens hair?
Hij heeft wel cool haar iddquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je ook gegoogled op cool mens hair?
Hij bedoeld vast geen acne littekens.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan zal je mijn kop wel echt heel interessant vinden
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij bedoeld vast geen acne littekens.
als je klikt zie je wchquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan zal je mijn kop wel echt heel interessant vinden
als je klikt zie je bozehaasquote:
Uitgelachen worden door je eigen spiegelbeeldquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
net mijn sexy baard bewonderd in de spiegel
wow wil je me dood hebben? TRquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je klikt zie je bozehaas
http://bauke.draakhaar.nl/2013/11/27/panklaar-maken-haas/
ik wilde serieus een foto van me posten maar toen dacht ik ''nee, de eerste keer dat ik een foto van mezelf op FOK! post zal niet door walgelijk pestgedrag zijn''quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Uitgelachen worden door je eigen spiegelbeeld
ik geloof je hermann, het zal mooi zijn als je je prachtige baard met ons deelt via een foto zodat wij hem ook kunnen gaan bewonderenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
net mijn sexy baard bewonderd in de spiegel
nee krijg jeukquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik geloof je hermann, het zal mooi zijn als je je prachtige baard met ons deelt via een foto zodat wij hem ook kunnen gaan bewonderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |